Markės
17 iš 1912
Alfa Romeo 156, 1997 - 2005
537Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.82% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 37
11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Alfa Romeo 156 yra kompaktiškas automobilis su sportiškumo ir prabangos etikete, gaminamas sedano ir universalo kėbulais. 156 pakeitė 155 modelį ir buvo labai sėkmingas modelis. 156 suprojektuotas Alfa Centro Stile su Walter de'Silva pagrindiniu dizaineriu priešakyje. 156 puikus dizainas su savitomis per šoną einančiomis linijomis, retro stiliaus priekinių durų rankenomis, grotelėmis, įrėminančiomis dinamišką priekinę dalį. Dėl šių priežasčių automobilis buvo laikomas vienu gražiausiu savo klasėje. 156 sedanas taip pat buvo vienas iš pirmųjų turinčių paslėptas galinių durelių rankenas, suteikiančias automobiliui kupė įvaizdį. Automobilis turėjo oro pasipriešinimo koeficientą (Cd) 0.31 - kiek prastesnį nei 155 modelio. Interjeras – aiškiai orientuotas į vairuotoją - tipiškas itališkų sportinių automobilių stilius. 156 buvo naudojama ta pati „Tipo“ platforma paveldėta iš Alfa Romeo 155, tačiau stipriai pakeista. 156 varomas priekiniais ratais: su dviejų svirčių pakaba priekyje ir nepriklausoma daugiasvirte pakaba gale. Pakabos elementuose naudojamas lengvesnis aliuminis. Alfa Romeo 156 tęsė 155 modelio tradicijas žiedinėse lenktynėse. Automobilis sėkmingai dalyvavo Britanijos čempionate (British Touring Car Championship), tai pat įvairiuose kituose Europos čempionatuose, daugiausia WTCC ir ETCC.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Alfa Romeo 156 universalo versiją reklamavo Holivudo žvaigždė Catherine Zeta-Jones:


Alfa Romeo 156 dizaineris Walter de'Silva taip apibūdino automobilio dizainą: „Tobulai subalansuotas“.

Alfa Romeo 156 sėkmingai dalyvavo Britanijos čempionate (British Touring Car Championship), tai pat įvairiuose kituose Europos čempionatuose, daugiausia WTCC ir ETCC. Automobilis laimėjo šiuos čempionatus:
  • 1998 Italian Super Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
  • 1999 Italian Super Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
  • 2000 European Super Touring Car Cup Winner - Alfa Romeo 156 D2;
  • 2001 FIA European Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
  • 2002 FIA European Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 GTA Super 2000;
  • 2003 FIA European Touring Car Championship – Alfa Romeo 156 Super 2000.

Alfa Romeo 156 laimėjo daugiau kaip 35 apdovanojimus visame pasaulyje, tame tarpe:
  • 1998 metais komisija susidedanti iš 56 žurnalistų (40 iš jų balsavo būtent už Alfa Romeo 156) iš 21 šalies Alfa Romeo 156 išrinko Europos Metų automobiliu;
  • 2000 metais 2.5 V6 variklis gavo tarptautinio Metų Varikliu apdovanojimą;
  • Techninių inovacijų apdovanojimas 1998 metais už Common rail variklį (žurnalai Autocar ir (Auto, Motor und Sport ir Prancūzijoje);
  • Geriausias prabangus kompaktiškas automobilis (žurnalai What Car? Ir Auto Express);
  • Apdovanojimas už dizainą (žurnalais Automobile Magazine);
  • 1998 metų automobilis šiose šalyse: Danijoje, Ispanijoje, Olandijoje, Liuksemburge, Vokietijoje, Portugalijoje, Prancūzijoje ir Kroatijoje;
  • 1997 metų apdovanojimas - „Pats gražiausias automobilis pasaulyje“ (Italija).
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 37
alfunia | 2012-03-01
156 2.4 JTD universalas, 110 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gerai valdoma, gera trauka, dizainas
lepoka pakaba (jei važinėt prastais keliais)
Smagus, veržlus, gražus dizainas tiek eksterjero tiek interjero. Pakaba kietoka, bet ant kelio, posūkiuose stovi puikiai. Gerai valdoma. Salono medžiagos gan kokybiškos, daug privalumų. Kėbulas geros būklės, be rūdelės kadangi iš Italijos (nors ir taip šitie kėbulai pilnai cinkuoti). 2,4 JTD 110 kW puikiai traukia, ekonomiškas, per šios žiemos šalčius nepavedė. Apskritai JTD vykę dyzeliniai motorai ko nepasakysi apie benzininius T.S. (jei apsistojote ties 156, vienareikšmiškai rekomenduoju dyzelį JTD, jei norite kiek daugiau ekonomijos bet ženkliai mažiau traukos, reikėtų rinktis 1,9) svarbiausia neužsiraut ant dakaltos, šių modelių kainos tikrai svyruoja. Bet kokiu atveju nepatingėti nuvaryt i servisą kad pažiūrėtų pakabos mazgus, nes čia jų silpnoji vieta. Daugiasvirtė pakaba gan lepoka, bet gerai sutvarkius laiko. Eksploatacijos kaštai nėra labai dideli, žinoma priklausomai nuo to kur tvarkysi ir ar pats bent kiek nusimanai auto dalyse ir pan. Šiuo metu yra tikrai nemažai itališkų dalių tiekėjų, pasirinkimas didelis, bet tarkim vieni už tą pačią dalį gali prašyt 200 lt, o kiti ~400, taip kad reikia nepatingėt ir pasidomėt. Dažnokai būna mirusi oro srauto matuoklė (MAF), į šį modelį eina BOSCH, jos nėra pigios todėl būtina atrekipt dėmesį i trauką, neturi būt jokių trūkščiojimu ar apskritai 'bukumo', dūmų (jei viskas tvarkinga juodo dūmo praktiškai nėra net ant aukštų apsukų) Remonto kaštai ką tik nupirktam auto: pagr. diržo komplekto keitimas (originalios dalys) ~550 Lt tepalai su visais filtrais ~300 Lt termostatas 200 Lt nuvaryt i normalų servisą patikrinti pakabą, esant galimybei padaryt komp. diagnostiką.
Pilnas atsiliepimas...
benas | 2011-11-04
alfa romeo 156 twin spark
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
is pliusu gal tik dizaino darbus isskirciau.
vaziuokle ,lepus variklis,gendanti elektra ir t.t.
nu pradesiu nuo to kad buvau per klaida isigijas si auto,nu trukst zodziu kas per nevykusi auto,metus laiko kankinausi ir labai dziaugiuosi kad pavyko atsikratyti.labai apie gedimus nerasysiu nes vietos neuztekty,galiu pasakyti tik tiek kad gesdavo net garazia stovedama,o jau vaziuokle tai grynai popierine,dar tas varijatorius,mieli zmones nepatariu tikrai cia ne pas mane viena tokios bedos buvo,nepirkite jokiu budu,nu nebent mechaniku noritia ismokti dirbti. nu variklis kaprizingas,reikia laiku keisti dirzus,tepalus,daznai oro srauto matuokle mirsta,jau minetas varijatorius,jam isejus is rikiuotes dirba kaip dyzelis.zvakiu laidai nelaiko, o kaina tai dienomis krenta. bekite nuo alfa romeo 156 kuo toliau,
Pilnas atsiliepimas...
Vykintas | 2011-02-26
Cuore sportivo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, Išvaizda, užrafas baltom raidėm "Alfa romeo", Puiki trauka viršuje, puikus variklio garsas, vairo perdavimo skaičius.
Pakaba barška, karteris žemai, didelės detalių kainos. Salonas? Bagažinė? "who cares" :)
Gražus automobilis - car of the year 1998, engine of the year 1996 Argi ne dėl grožio perkamos tokios mašinos? Veidrodėliuse nieko nesimato, pakaba pas visas alfas baisiai girgžda esant minusinei temperatūrai net jei ji yra tvarkinga (išbandyta su 156, 166, GTV, 159 modeliais) sėdynės be jokio šoninio prilaikymo, nors ir atrodo sportiškai, bet yra per daug plačios, todėl ant slidžios odos slidinėji nuo šono į šoną, pačių sėdynių nei vienoje alfoje man nepavyko nuleisti pakankamai žemai, vairas aštrus, bet neužtenka jausmo kas darosi su priekiniais ratais, jaučiasi didelis svoris automobilio priekyje, kaip ir visų priekiu varomų automobilių. Visiškai kitokį jausmą posūkiuose suteikia BMW E36 (kurį taip pat turiu) ir Jaguar XJ6 suveregn 4.0, (kurį neseniai turėjau). Kurių svorio pasiskirstymas beveik po 50 procentų ašiai. Ir vis dėlto kaip priekiu varoma šasi stebėtinai paklusni, o vairas aštrus. Neįtikimas dalykas, bet su alfa apsisiukti beveik kieme reikia daugiau vietos nei su Jaguaru...Pakaba dirba grubiai ir barška, nors yra techniškai tvarkinga, didesnės duobės perduodamos dideliais smūgiais į kėbulą, nors dar nesusidėjau sportinės pakabos. Vis dėl to automobilis neblogas ir nenuobodus, variklio garsas puikus. Tipiškas itališkų automobilių bruožas - "kačerga" - kitaip vadinama bėgių perjungimo svirtis, jos eiga netiksli, svirtis per ilga, perjungimas nemalonus ir tai labai disonuoja su puikiu varikliu. Sankabos pedalą išminti su 45 dydžio žieminiais batais yra nedėkingas užsiėmimas, pedalas per daug nustumtas į dešinę, klebantis (bet ne dėl to kad išdilęs, o "by nature"), iki galo jį išminti trukdo nepatogi dugno forma. Salonas gražus ir pakankmai kokybiškas, garso izoliacija netgi per didelė, nes nesigirdi kas darosi su ratais, girdisi tik dideli smūgiai. Visur pilna juokingų smulkmenų, kurių nesutiksi pigiausiame vokiškame automobilyje, pvz salono nuo saulės skydelis atsilenkia, bet lempute neužsidega, ją įjungi (jungiklis iš fiat punto greičiausiai..) ir kai uždarai vedrodėlį, jis lieka šviesti, nuostabus efektas, visada paliks šypseną veide, kaip mažas vaikas išpylęs kavą ant naujo kilimo :) ta patį galima pasakyti apie "bardačioką" kurį uždarant reikia paspausti mygtuką, nes kitaip jis neužsidaro. Reziumė: alfa yra alfa - iš meilės, o ne iš išskaičiavimo :) daug mielų smulkmenų, kurios išvestų perfekcionistą iš kantrybės. Bet kai kelyje slidu.... aš išsitraukiu kovinį E36 su ratų išvirtimu -3,5 ir su šypsena veide galiu mėgautis vairavimu :) Puikus variklis, dirba tyliai ir tolygiai, puiki trauka viršuje, puikus garsas. Netiks mėgstantiems didelį sukimo momentą žemose apsukose, jo ten nerasite :) Mano draugas nusipirko alfa už 14 000, ir tiek pat įkišo į remontą, tačiau ji nevažiuojanti stovi garaže.. Aš tikiuosi man pasiseks labiau. Pirmu reikalu pasikeisiu dirželį, kas yra tikrai brangu, tačiau šiems varikliams būtina atlikti laiku. Detalės brangios ir pagabos remontas nėra pats pigiausias. Bet aš asiryžęs tai išbandyti savo kailiu. Mane neramina žemai esantis karteris.. taip pat būdingas italų bruožas. Nuvarykit į servisa, nepasigailėsite. Mašinos pigios, bet remontas brangus.
Pilnas atsiliepimas...
Romas | 2011-01-20
Romuks
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus dizainas, geros skardos, geras variklis.
Labai prasta pakaba, elektronika, zenkliai krintanti kaina
Turiu sia masina apie 5 metus. Tikrai pedantiskai priziurejau auto.. Deja.. Per tuos metus teko taisyti begale kartu. Tai vairo stiprintuvas, tai elektronika. Masina pirkau idealiame stovyje, su serviso knygele ir t.t. Nekalbu jau apie pakaba. O juk pagrindas yra kai salone nesigirdi jokio bildesio. Tie kurie giria alfas, as juos suprantu. Tas tas pats kaip kaunieciai serga uz Zalgiri, nors jis ir pralaimi kokias 6 rungtynes is 6 :))) Autobilis grazus, bet tai tik vienas pliusas. Pirkau principe del isvaizdos. Nusibodusios buvo jau tos Audi, BMW ar VW. Bet negalvojau kad pakaba teks remontuoti kiekvienus metus. Ir nuvaziuodavau viso labo tik po 12000-14000 per metus. Ir tik mieste. Apie varikli nieko blogo pasakyti negaliu. Tikrai neblogas, problemu neturejau. Dar vienas pliusas prie dizaino. Detales tikrai nera kosmines. Bet pakabai teks pasiruosti skirti tam tikra suma pinigu kiekvienais metais. Sakyciau reiktu pasiieskoti kitokio varianto. Jeigu italai ateityje susitvarkytu su patikimu buciau ti UZ. Bet net ir Alfa159 nelabai vykes modelis. Tikrai nera patikimas auto. ZInau ka sakau. Turejau progos vairuoti ir ta automobili. Faktas, alfu daugiau nenoriu :)
Pilnas atsiliepimas...
as | 2010-11-27
Alfa Romeao 156
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Palyginti nelabai ekonomiskas, taciau tai del dideles automobilio mases. Salyginai galingas, pakaba kietoka, aip tokiu metu - labai komfortiskas. Jei kas pradeda arsket klibet geriau iskart pasikeist 1.8 16v Twin Spark Termostatas, sailenblokai, vairo traukes, MAF, apiputimo rele, galines sakes.
Pilnas atsiliepimas...
alfa | 2010-11-02
alfa
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas ir varikliai
pakaba ir elektronima
gražus, išsiskiriantis iš kitų tiek išore tiek vidumi, bet turi trūkumų. Mažoka vietos keleiviams, tačiau bagažinė talpi. Pakaba(byra dažnai, dalys brangokos).važiuoja kietai, bet tai nebūtinai trūkumas. Elektronika(ypatingai nervina jungtys nuo akumuliatoriaus). Prastos salono detalės, traška braška iš visų pusių. turiu 1,9jtd. geras, smagus variklis. Pakolkas nieko keisti neteko, tiesa žiema vedasi prastai ir tikrai ne dėl to, kad akumuliatorius būtų išsikrovęs. kaina kaip ir visų-krenta.1,9jtd varikliukas ekonomiškas(pripylei baką ir pamiršai). Dalių kainos didokos.
Pilnas atsiliepimas...
alfistas | 2010-02-08
tikrai gera mašina, tik reikia gerą surasti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras dizainas, sportiška pakaba, nedidelės kainos, geras valdomumas, geri varikliai, galimas universalo kėbulo variantas, įdomus ir išvaizdus salonas, gera komplektacija, geros kainos, „alfiškas“ šarmas.
trūkinėjantys generatorių korpusai, greitai byranti pakaba (ypač aliumininės pakabos dalys), problematiška vairo sistema, trūkinėjantis rankinio stabdžio lynas, mažai vietos keleiviams antroje sėdynių eilėje, silpnos ašys ir guminės pakabos jungtys, jautr
šis „Alfa Romeo“ modelis kadaise tapo revoliuciniu vidutinės klasės automobiliu rinkoje. Kodėl? Nes pirmas pasiūlė tokį įdomų dizainą (tiek interjero, tiek eksterjero). Beje, jis išvedė koncerną iš grėsusio bankroto ir tapo sėkmingiausiai parduodamu italų gamintojo modeliu. Suprojektuota W.de Silvos, ji stojo į mūšį su populiariaisiais vokiečių vidutiniokais. Dar vienas sėkmės koziris – universalo versijos „Sportback“ pasiūlymas. Tiesa, tai universalas tik išoriškai, nes jo bagažinė per maža, kad pateisintų universalo vardą. Anaiptol, šis modelis nėra skirtas vežioti statybines medžiagas. Juk tai – Alfa. Tai vykęs automobilis, tačiau ne be trūkumų. Vienas iš jų – per mažai erdvės galinėje sėdynių eilėje. Labai silpna pakabos konstrukcija verčia savininkus dažnai ją remontuoti, nes Europoje ne visi keliai yra idealiai lygūs. Automobilio pakaba yra sportiška ir kieta, bet tai patiks toli gražu ne visiems. Užtat stabilumas – garantuotas. nervina smulkūs elektronikos gedimai – užsikertantys jungikliai, perdegantys kontaktai ir t.t. Nors automobilio varikliai nėra pernelyg kritikuojami, tačiau reikia susirūpinti skirstymo dirželio keitimu, nes praktika įrodė, jog gamintojo nurodyti duomenys yra klaidingi – automobiliui jį reikia keisti greičiau ir dažniau (maždaug kas 70000km). Tiems, kurie nori važinėti ne pernelyg daug išleisdami benzinui, bet pakankamai azartiškai, rekomenduojamas yra 1,8 l „Twin Spark“ variklis. Galingesni varikliai važiuoja stebėtinai gerai, bet naudoja daug degalų, be to jiems dėl azartiško vairavimo greičiau susidėvi nepigūs stabdžių diskai. Labai gerai vertinami dyzeliai – geras tiek 1,9 l. JTD, tiek galingesnis 2,4 l. JTD, kuris naudoja nedaug kuro ir tikrai retai genda (jei jo būklė yra pakankamai gera). nuvertėja greitai, bet ko gero lėčiausiai iš visų alfų. pakankamai gera mašina, tik jos prastas įvaizdis tarp Lietuvos vairuotojų. dalių kainos: alyvos filtras - 19, stabdžių trinkelių komplektas - 100, sankaba - 530, priekinė fara 280lt.(2008metais) geriau ieškoti patikimo 2,4 jtd (common rail) dyzelio. benzininiai varikliai labai ryja degalus. teks susidurti su prasta pakaba (kieta), silpnais kontaktais, mažais salonais savo erdve lyginant su prancūzų konkurentais. gali tekti iš anksto susidurti su nemažomis auto atstatymo išlaidomis.
Pilnas atsiliepimas...
Vejaz | 2010-01-28
Alfa Romeo 156 2.4 JTD 100 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pravazinejau virs 3 metu,nulekiau virs 50 000 km Lietuvos keliais. Auto vertas demesio, jei NEUZDROZTAS. JTD varikliai patikimi, trauka super, gan ekonomiskas, valdymas super 2.4 JTD virsutines svirtys, restauruotos apatines svirtys, granata, sailentblokai, termostatas, srauto matuokle, valyta turbina nes buvo uzsinesus suodziais.
Pilnas atsiliepimas...
Ruslan | 2009-12-23
df
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas,greitas.ispaudi iki 220 km/h geras auto
letai sildosi salone
Fainas automobilis puikus dizainas,per 2.5 metu pakeiciau tik prekine pakaba.Lb fainas auto siuliciau toki auto visems
Pilnas atsiliepimas...
Liutauras | 2009-11-08
Normalus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas, galingumas, dizainas
Blogas priėjimas prie žibintų lempučių :)
Šiuo automobiliu atvažinėjau 3 metus. Puikus dizainas, ekonomiškas - 6L mieste su 2.4 dyzeliniu varikliu. Gana galingas. Vienas minusas žiema labai lėtai kaista ir mūsų duobėms silpnoka pakaba - na iš dalies silpnoka nes remontuoti tenka pakaba kas 30000km., tačiau detalės iš pigesnių. Vertas grieko automobilis :) Lyginant su vokiškais automobiliais - kaip tokių metų ryškiai pigesnis, galingesnis, ekonomiškesnis, dizainas geresnis ir gana patvarus, nebyra, nerudija. 2.4 JTD 150AG/308Nm Eksplotacija gana pigi. Tvarkiau tik pakaba, priekinis šarnyras kartu su šake ir sailentblokais apie 300lt. Vairo traukė - 70lt. Diržai visi su guoliukais - 700lt. Daugiau nieko neteko keisti.
Pilnas atsiliepimas...
 
1234
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   MiTo  
  Kompaktiniai 33146   
 145147Giulietta 
  Vidutiniai 155156159 Giulia
  Dideli 164166   
  Kupė  GTVBrera  
  GT  
  Kabrioletai SpiderSpiderSpider  
  Krosoveriai     Tonale
  Visureigiai    Stelvio
  Sportiniai   8C Competizione  
   4C 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt