Markės
16 iš 1560
Alfa Romeo 164 1987 - 1998
Alfa Romeo 164, 1987 - 1998
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 10
14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
164 buvo prestižinis Alfa Romeo automobilis su sedano kėbulu gamintas nuo 1988 iki 1997. 164 galima laikyti pirmuoju "naujos kartos" Alfa Romeo ir tai yra pirmas didelis Alfa modelis varomas priekiniais ratais. Automobilis susilaukė sėkmės Europoje ir buvo skirtas pirkėjams, kurie norėjo įperkamo ir galingo sportiško sedano, tačiau kuriems buvo įgrysę vokiečių siūlomi BMW ir Mercedes-Benz konkurentai. 164 dizainas buvo sukurtas Pininfarina kompanijos iškart po jų paskutinio projekto - Ferrari Testarossa. Todėl šiame sedane matoma Ferrari įtaka – sedanas yra aštrių, dinamiškų formų su per visą šoną einančia charakteringa linija ir ištisiniais galiniais žibintais. Automobilis išties įsimenančio dizaino. 164 buvo gaminamas ant Type Four šasi, kurią naudojo ir Lancia Thema, Fiat Croma ir Saab 9000. Automobilis taip pat turėjo kai kurias labai pažangias to meto technologijas - automatinę klimato kontrolę ir elektronikos pagalba kontroliuojamą pakabą, kuri užtikrino kompromisą tarp valdymo ir komforto. 164 taip pat turėjo labai vertinamus variklius, kurie buvo tarp to meto geriausių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šiame automobilyje Alfa Romeo kompanija pristatė keturių varomųjų ratų sistemą Q4.

Alfa Romeo 164 dizainas buvo sukurtas Pininfarina kompanijos iškart po jų paskutinio projekto - Ferrari Testarossa. Todėl šiame sedane matoma Ferrari įtaka – sedanas yra aštrių, dinamiškų formų su per visą šoną einančia charakteringa linija ir ištisiniais galiniais žibintais.

Buvo pagamintas vienintelis unikalus Alfa Romeo 164 Pro-Car automobilis 1988 metais, kuris turėjo 3.5 litro vidurį įmontuotą V10 variklį. Automobilis sverdamas vos 750 kg turėjo F1 Ligier komandos variklį su 620 AG (462 kW) galia prie 13.300 rpm.  ir galėjo pasiekti įspūdingą 340 km/h greitį, o 400 metrų distanciją įveikti per 9.7 sekundės. Automobilis buvo pagamintas rengiamai specialiai lenktynių serijai, kuri taip niekada ir nepasiekė žiūrovų.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: ramunas | 2009-03-22
Labai geras sportiskas ir patogus sedanas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Puikus dizainas, labai malonus ir netgi prabangus interjeras. Labai gerai valdomas automobilis, geras variklis.
Tai ne pats patikimiausias automobilis, be to detales ir remonto darbai labai brangus.
Bendras automobilio aprašas
Tai automobilis tiems, kas vertina stiliu. Nors tai jau senas automobilis, taciau jis dar ir dabar atrodo gerai. O savo laiku isviso buvo puikus. Tikras italiskas stilius, todel jis ir atkreipe mano demesi. Stilius aisku skonio reikalas, taciau 164 valdymas patiks visiems. Automobilis kartu komfortiskas, malonus vaziuoti, taciau kartu labai sportiskas, gerai valdomas, posukius ryja kaip sportinis kupe. Zodziu valdymas auksciausio lygio, galeciau ji palyginti tik su bmw 5. Ir dar neaisku, kuris auotomobilis geriau valdomas. Be abejo, sis automobilis varomas priekiniais ratais ir tai yra trukumas tokiam automobiliui. Viduje taip pat itin malonu – nesijaucia, kad automobilis pradetas gaminti pries 20 metu. Si alfa turi daugybe komforto irangos, visur pilna mygtuku ir visokiu kitokiu navarotu – el. langai, stoglangis, borto kompiuteris.
Variklis
Variklis tieiog puikus – 3 litru V6 motoras turi 200 su kapeikom galia. Tai labai geras rodiklis tokiu metu automobiliui. Varikliui netruksta galios nei prie zemu, nei prie aukstu sukiu. Alfa variklis visada buvo stiprioji automobilio puse.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Automobilis turi problemu su kondicionieriumi, vairo kolonele. Siaip tai nera nepatikimas automobilis, taciau detales yra brangios. Kad automobilis senas dar nereiskia, kad detales pigios! Labai brangus variklio pagrindinio dirzo keitimas.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži    MiTo 
  Kompaktiniai   145147Giulietta
  146  
  Vidutiniai   155156159 
    Giulia
  Dideli 164166  
  Kupė   GTVBrera 
   GT 
  Kabrioletai   SpiderSpider 
  Visureigiai     Stelvio
  Sportiniai    8C Competizione 
    4C
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai