Markės
16 iš 1560
Alfa Romeo 164 1987 - 1998
Alfa Romeo 164, 1987 - 1998
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 10
14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
164 buvo prestižinis Alfa Romeo automobilis su sedano kėbulu gamintas nuo 1988 iki 1997. 164 galima laikyti pirmuoju "naujos kartos" Alfa Romeo ir tai yra pirmas didelis Alfa modelis varomas priekiniais ratais. Automobilis susilaukė sėkmės Europoje ir buvo skirtas pirkėjams, kurie norėjo įperkamo ir galingo sportiško sedano, tačiau kuriems buvo įgrysę vokiečių siūlomi BMW ir Mercedes-Benz konkurentai. 164 dizainas buvo sukurtas Pininfarina kompanijos iškart po jų paskutinio projekto - Ferrari Testarossa. Todėl šiame sedane matoma Ferrari įtaka – sedanas yra aštrių, dinamiškų formų su per visą šoną einančia charakteringa linija ir ištisiniais galiniais žibintais. Automobilis išties įsimenančio dizaino. 164 buvo gaminamas ant Type Four šasi, kurią naudojo ir Lancia Thema, Fiat Croma ir Saab 9000. Automobilis taip pat turėjo kai kurias labai pažangias to meto technologijas - automatinę klimato kontrolę ir elektronikos pagalba kontroliuojamą pakabą, kuri užtikrino kompromisą tarp valdymo ir komforto. 164 taip pat turėjo labai vertinamus variklius, kurie buvo tarp to meto geriausių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šiame automobilyje Alfa Romeo kompanija pristatė keturių varomųjų ratų sistemą Q4.

Alfa Romeo 164 dizainas buvo sukurtas Pininfarina kompanijos iškart po jų paskutinio projekto - Ferrari Testarossa. Todėl šiame sedane matoma Ferrari įtaka – sedanas yra aštrių, dinamiškų formų su per visą šoną einančia charakteringa linija ir ištisiniais galiniais žibintais.

Buvo pagamintas vienintelis unikalus Alfa Romeo 164 Pro-Car automobilis 1988 metais, kuris turėjo 3.5 litro vidurį įmontuotą V10 variklį. Automobilis sverdamas vos 750 kg turėjo F1 Ligier komandos variklį su 620 AG (462 kW) galia prie 13.300 rpm.  ir galėjo pasiekti įspūdingą 340 km/h greitį, o 400 metrų distanciją įveikti per 9.7 sekundės. Automobilis buvo pagamintas rengiamai specialiai lenktynių serijai, kuri taip niekada ir nepasiekė žiūrovų.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: 164 | 2012-11-04
Alfa Romeo 164 2.5 TD 92kW '97
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Gera dinamika - nors kW 92, bet nesunkiai gali pasipriesinti galingesniems ir naujesniems automobiliams. Labai geros komplektacijos. Pigus remontas. Maza automobilio kaina. Kaip ir betkurios kitos alfos - nedomina vagiu.
Kaip ir visu alfu - smulkus gedimai kuriou apstu visuose tokiu metu automobiliuose. Maza paklausa norit parduoti (lietuviski stereotipai).
Bendras automobilio aprašas
Alfa Romeo 164 - bendras SAAB ir Alfa Romeo kurinys (kartu sukurta su SAAB 9000). Greiciu dezes - negirdejau, is niekeno apie jas nusiskundimu (turi tepalo matuokle), salonas - plastikas nera kokybiskas, bet tikrai geresnis nei daugelio senesniu alfu ar fiat, komplektacijos labai geros - faktiskai visoms yra pilna klima, daugeliui odiniai, sildomi, pilnai elektriniai salonai, visi elektriniai langai ir veidrodeliai, pasitaiko modeliu su autonominiu sildimu. Pakaba - labai patikima ir paprasta (viena karta restauravus laikys labai ilgai (jokio aliuminio), o restauruojasi viskas - sarnyrai, traukes, salenblokai). Stabdziai - kaladeles tinka ir nuo kitu markiu, galiniu supartu remontiniai komplektai irgi. Kebulas - Pininfarina dizainas, pirmuju 164 modeliu labai linkes rudyti, naujesniu (nuo 1993-1994m) gerokai geriau apsaugotas nuo korozijos ir problemu nekelia jokiu. Elektronika - tik smulkus gedimai - oksidacija ar nusilankstes laidas.
Variklis
Variklis - VM kompanijos, 4 galvu (toks pat kaip ir Chrysler arba Ford Skorpion), viduje - nei grandines, nei dirzo, tiesiog du dantraciai, tikrai patikimas, jei priziurimas tinkamai (neperkaitinamas, tepalai keiciami laiku ir kokybiski), pasitaiko kartais problemu su galvos ar keliu galvu tarpinemis ir su siurblio elektronika (tokia pati kaip ir audi/vw/seat, bmw TDS ir dar velniai zino kieno), turbinos - patvarios, retai iseina is rikiuotes.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Eksplotacijos kastai labai nedideli, nuvertejimas siai dienai nebera didelis.
Patarimai perkančiajam
Jei rasi geri bukle - pirkti ir dziaugtis. Tikrinti labai varikli ir ziureti kad nedegtu ant skydelio ispejamosios lemputes, ziureti kebula, ar nera korozijos.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži    MiTo 
  Kompaktiniai   145147Giulietta
  146  
  Vidutiniai   155156159 
    Giulia
  Dideli 164166  
  Kupė   GTVBrera 
   GT 
  Kabrioletai   SpiderSpider 
  Visureigiai     Stelvio
  Sportiniai    8C Competizione 
    4C
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai