Markės
20 iš 1917
Alfa Romeo 166, 1998 - 2007
513Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.04% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 13
16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Alfa Romeo 166 yra prestižinis automobilis suprojektuotas Walter de'Silva ir pakeitė senajį Alfa Romeo 164. Nors 164 turėjo išskirtinį dizainą, tačiau ir naujas modelis turėjo kuo pasigirti - priekiniais nedidukais įdomios formos žibintais ir tradicine Alfa Romeo nosimi. Naujas dizainas atitiko naują Alfa stilių kurį pristatė mažesnysis 156 modelis. Priekinėje pakaboje naudojama dviejų svirčių sistema, gale – daugiasvirtė. Nors automobilis buvo giriamas dėl puikių valdymo savybių, dinamiškų variklių, elegantiško dizaino ir puikios įrangos, tačiau jis taip ir netapo rimtu konkurentu šioje klasėje dominuojančioms vokiečių markėms.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Ernestas | 2010-03-15
ALFA 166
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortas, įranga, dinamika, sportiškumas.
Važiuoklės devejimasis, kai kurie elektros gedimai.
Bendras automobilio aprašas
Turiu savo Alfuke jau du metus ir nebuvo nei vienos dienos, kad būčiau gailėjąsis pirkęs ją. Automobilis ypač malonus vairuoti ilgias atstumais kadangi jame nepavargsti sedėti, taip pat geras lenkiant mašiną nebūtina perjungti į žemesnią pavarą nes variklis yra gan dinamiškas. Interjeras labai malonus akiai bei pilnas papildomos įrangos nuo klimato kontrolės iki navigacijos (kuri nėra labai naudinga Lietuvoje nes reikia kompaktų su žemėlapiais o jų kaip ir neradau). Garso aparatūra kaip standartinė yra gan gera nes sudaro aštuonios kolonėles (bent jau super variantuose) priedo yra cd changeris ir stiprintuvas bagažinėje, viskas gan tvirtai surinkta kolkas niekas nebraška ir netarška. Važiuoklė yra standi, todėl staigiuose posūkiuose gali jaustis saugus kad nenuslysi nuo kelio, bei dideliais greičiais mašinos nemėtys, pati važiuoklė nėra labai atspari dėvėjimuisi bet jai netrankysi jos per duobes tai laikys gan ilgai. Automobilis yra vertas dėmesio, bet didžiausius neigiamus atsiliepimus išgirstame iš tų kas perka jas vien dėl to kad jos yra pigios. Todėl kai reikia jas taisyti žmonės nustemba kad remontas nėra toks pigus todėl pradeda jas keikit nors gedimu jai "nenuvaryta" bus mažai. Todėl nereikia sėsti už jos vairo turint golfo vairuotojo mentaliteto, nes tai puikus automobilis.
Variklis
Mano automobilis su 2.0 ltr V6 turbo variklis, beje vienas kaprizingesniu iš alfos v6 linijos. Todėl siūlau norint juo ilgai džiaugtis pilti tik geriausius tepalus tokius kaip 10w 60, nes tai iš lengvintas variklis ir dėl prastesnių tepalų gali greitai nusidėvėti velenai. Galia nenusileidžia 3.0 versijai nors arkliu turiu mažiau bet jai ne turbo lagas tai 100 pasiektų per tokį patį laiką, o kuro ryja mažiau nors kas mėgsta ekonomija ir nori ALFOS galimas tik vienas variantas TDJ. Šiaip variklis patikimas kolkas rimtų gedimų neturėjau tikiuosi kad ir toliau bus toks patikimas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Turbūt nereikia sakyti apie šio automobilio nuvertėjimą, bet kas nežino nauja alfa išriedėjus iš salono per diena nuvertėja pasak TOP GEAR vedėjų 50 svarų sterlingų. Puikia žinia perkantiems padėvėtus auto. Kalbant apie eksploatacijos kaštus tai galiu pasakyti ne ką brangesnis išlaikymas už Audi A5 Ir 5 klasės BMW. Paėmus smulkiau ką teko keisti ir remontuoti tai galiu nurodyti kainomis. Sankabos komplektas 760 su pakeitimu +400. Stabdžių kaladėles priekinės 80 komplektas galinės 60 L1t. Galiniai stabdžių diskai po 100 Lt. ABS daviklis kairys 400 Lt. Granata išorinė 270 Lt. Priekiniai viršutiniai sailentblokai po 100 LT.
Patarimai perkančiajam
Būtinai prieš perkant gerai patikrinkite variklį, nes jai variklis paklius geras tai dėl kitų dalyku galvos neskaudės.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 16)
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   MiTo  
  Kompaktiniai 33146   
 145147Giulietta 
  Vidutiniai 155156159 Giulia
  Dideli 164166   
  Kupė  GTVBrera  
  GT  
  Kabrioletai SpiderSpiderSpider  
  Krosoveriai     Tonale
  Visureigiai    Stelvio
  Sportiniai   8C Competizione  
   4C 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt