Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Erdvus, kokybiškas interjeras
- Nebrangus išlaikymas
- Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
- Konkurentai geriau valdomi
- Silpni varikliai
- Neišsiskiria iš konkurentų tarpo
Audi 100 yra vidutinio dydžio prabangus automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. Naujasis automobilis buvo stipriai modifikuota C3 versija ir gavo kodą C4. Išorėje Audi 100 tapo dar labiau apvalainas ir gan malonus akiai. Po variklio gaubtu atsirado nauji V6 varikliai - 2.8 L 90 laipsnių SOHC 12V ir 2.6 L variantas su 60 laipsnių išdėstymu. Tie patys varikliai montuojami ir į Audi B4, Audi 80 automobilius. Buvo galima ir "Quattro" nuolatinė visų varomųjų ratų sistema. Vėliau 1995 metais automobilis buvo atnaujintas - įgavo nedaug pakitusius naujus priekinius ir užpakalinius žibintus, naujas radiatoriaus groteles. Tuo pačiu buvo pakeistas ir pavadinimas iš "100" į "A6". Šis modelis buvo gaminamas iki pat 1997 metų, kuomet buvo pakeistas visai naujo A6 modelio. Audi 100 C4 pasižymėjo puikiu patikimumu, geru valdymu, komfortišku, labai tyliu salonu, erdvumu, geros kokybės interjeru vertu prabangaus automobilio vardo. Vairuotojai giria "Quattro" sistemą gerai veikiančią ypač blogu oru. Nusiskundimai yra susiję su kiek silpnokais varikliais ir kartais erzinančiais smulkiais gedimais.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Giedrius
Parašė atsiliepimų: 2
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 2
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Giedrius | 2012-09-30 |
Audi C4, 2.5TDI sedanas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonomiškas, erdvus, maloniai rieda, superinis variklis
Važiuoklė, rūdys priekiniuose sparnuose
|
Pagaminimo metai: 1994
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Jeigu nusiperki su neužvaikytu varikliu - ledas. Aš nusipirkau truputį apgriuvusią (išvaizda), tačiau su labai geru varikliu. Kadangi maniškė buvo truputį aplamdyta, tai rūdys lenda ir plastmasės (moldingai) nelaiko, lūžinėja. Tačiau kol TA tai nekliūna - man irgi gerai. Mano atveju, automobilis darbui - nuo taško A iki taško B. Priekinė pakaba - vidutiniška, jei nesidedi kinietiškų dalių ir nevažinėji per duobes. Galinė pakaba - ok, nes ten beveik nėra kam sugesti ar sulūžti ;) Man tenka važinėti įvairiausiais keliais, ir nors dedu ne kinietiškas dalis - pakaba laiko prastokai - vis ką nors keičiu kas metus ar net kelis mėnesius.. Šiaip važiuoja minkštai, tik galas kiek kietokas, bet juk ten "balkis" :) Pakabos dalys tikrai nėra brangios, sakyčiau vidutiniškos. Salonas - labai erdvus. Vairuojant man (190cm) už manęs sėdintis visiškai nejaučia diskomforto. Vienas dalykas nervina: važiuojant nelygiu keliu braška vairuotojo sėdynė. Bet gal čia tik pas mane ta bėda. Bagažinė erdvi, tik bagažinės skylė galėtų būti didesnė, nes norint įtalpinti kokį didesnį krovinį tenka sukti galvą, kaip čia jį įkišus ;) |
Variklis |
Turiu aš ją jau 3 metai ir variklyje keičiau: diržai ir įtempėjai (iškart nusipirkus), velenėliai, kompensatoriai kuro sistemos šlangelės ir oro srauto matuoklė. Neskaitant filtrų ir tepalų. Šiaip brangiausias "malonumas" keisti visus įtempėjus su diržais, nes darbo labai daug (reikia nuardyti visą priekį), o servisas už tai ima daug.. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kaip tokio dydžio mašina, ima labai mažai kuro. Aš važinėju ramiai, paspausdamas tik kai reikia, tai mano kuro sąnaudos vid. 6.5 - 7ltr./100km. Mieste 7-8ltr. o galios tikrai užtenka, ir lenkimam ir pajudant iš vietos. Pirkau ją 2009m. už 5000lt. dabar manau dar gaučiau 3000 - 3500lt, o sutvarkius visas rūdis ir šiaip išvaizdą, tai gal ir kas nors ir už 5000lt paimtų, nes visi trūkumai tik išvaizdoj. Aišku į ją nemažai sukišta, bet tik tam, kad važiuot patogiai ir ramiai ;) Daugiausiai reikalauja pakaba, bes protingai važinėjant ir į ją daug pinigo nereikia ;) |
Patarimai perkančiajam |
Apžiūrėti dėl rūdžių, dūmo neturėtų daug mesti, apsukos kad neplaukiotų, turi tikrai labai smagiai traukti prie sėdynės paspaudus pedalą važiuojant 2 ir 3 bėgiais, žiūrėti ar nėra oro kuro sistemoj, žiūrėti, kad įtempėjai nebūtų kreivi ir diržai padėvėti, nes jiems trūkus pasekmės liūdnos. geriausia jungti prie kompo patikrai. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 14)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi 100 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis