egidijus | 2011-05-17 |
audi100 1989metu laidos ileistaranke
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
geras valdymas ir komfortas jei tuo laiku ji galima taip pavadinti
silpnokas variklis
|
turejau 89m.silke benzinas -dujos tai ka galiu pasakyti apie ja.visai nieko auto tik vienas minusas maza galia tokiai auto mano manymu toks variklis turetu buti na nors 85kw.o ne 66.remontas pigus vairavimas gan gers o del korozijos tai bedu neturejau. auto prabuvo lietuvoje apie 13 metu ,pas mane 6 metus . variklis silpnokas o toliau kaip ir viskas buvo gerai. kainos detaliu nedideles o del nuvertejimo tai as mokejau 3000.lt. o teko parduoti uz 1500 lt. tai per 6 metus skaitau kad didelio nuvertejimo kaip ir nera jei pirksit tai gal geriau galingesne .
Pilnas atsiliepimas...
|
|
rokas | 2011-02-02 |
gedimu risulys
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
kosmaras ne masina. genda kaip ir vw. duju mieste 14-16ltr (senas stovejo 3begiu automatas). geriau kibiras civic ar punto bet patikimesnis bent. 2.3E x4 tasola. stovejo dujos istisai saude guma lankste plokstele kuri kainuoja apie 60-80lt. dujas teko reguliuot kas men. ilgu sviesu ricega. vandens pompa. kondicionieriaus siurbli. kaladeles. bagazo spynele. spidometra. salono ventiletoriu it visa tai per 1.5metu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Joker | 2010-09-13 |
Audi 100 c4 2.5 tdi 85 kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai geras 2.5 tdi motoras
vaziuokle pastoviai remontuot reikia
|
Audi 100 c4 tai yra tikrai masina labai gerai pavykusiu 2.5tdi 5 cilindru, motoru kuris nebyra visiskai nebijo nei apsuku nei smagaus pasivazinejimo turejau audi 100 c4 mano buvo 91 metu galima sakyt pati pirmoji ceške mokejau 10 tukstanciu tuo metu vaziuoja tikrai smagiai jegos pakanka , salonas labai talpus bagazine didele modelis irgi visai nieko variklis 2.5tdi pats ekonomiskiausias ir laikantis is tu metu dizeliniu motoru , mieste kuro sanaudos 7,5ltr trasoj 5-6 vaziuojant 100-110 tikrai tarnavo gerai tik nusipirkes pasikeiciau pagrindini dirza guolius , sumokejau uz viska 830lt pakeiciau tepalus 3 metus atvazinejau be jokiu problemu tada tepala pradejo per salnikelius leist nieko nebetvarkiau pardaviau tokia kokia buvo, su masina vaziuojama buvo pastoviai uztai ir isvaizda nekokia liko. bet ištikruju neišvaizdoj esme, o variklyje ka galiu pasakyt kai turejau audi 100 dabar jau pries 4,5 metu mokejes 10 tukstanciu litu o nuvertejo iki 5 tukstanciu imant rinkos kaina normalia audi skaitau per tiek metu nuverteja audi tai tikrai kaina issilaiko del to kad patvari masina. dabar a6 gali nupirkt 2.5tdi uz 9 tukst litu gal dar ir pigiau bet su ja ilgai nevaziuosi. Kai perki audi isiziurinek motora jei supranti jei ne tai varyk i servisa.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
badinage | 2010-09-13 |
Audi 100 Avant 2.3E
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geri varikliai, patvarumas, gera surinkimo kokybė.
Brangios kėbulo detalės.
|
Vienas iš turėtų darbinių arkliukų. Džiaugiausi ja beveik metus. Nupirkau aš ją švarią, neužvaikytą, su realia 300000km rida. Įsidėjau paprastas dujas, tai imdavo 10-12l dujų, nevaikant. Labai patiko salonas ir garso izoliacija - salone ir prie didelio greičio tylu, niekas nebarška. Važiavimo komfortas taip pat malonus, o ir posūkiuose gan standžiai "stovi". Variklis papuolė tikrai geras, stengiausi prižiurėti, todėl problemų su juo neturėjau. Galios užtenka, ji elastingai kyla visame sūkių diapazone, sukimo momento taip pat uztenka lenkiant. Kaip jau minėjau, problemų su ja neturėjau. Kai nusipirkau pasikeičiau tik stabilizatoriaus gumas, kurios kainavo apie 15lt. Filtrai, diržai, tepalai taip pat neįpatingai brangūs, remonto kainų nežinau, nes viska pats pasidarau. Taip jau nutiko, kad aš ją sudaužiau, tai galiu pasakyti, kad buferis kainuoja apie 300lt, stebulė 60lt, kapotas irgi apie 300lt. O kainą mašina laiko, ypač jei dyzelis. Būti atidžiam, ne visada pigiausias bųna geriausias.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Pulkininkas | 2010-02-23 |
Audi 100 C4
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Važinėjau 10 metų ir neturėjau vargo. Automobilis neapvylė, kaip sakė vienas meistras, kito tokio tvirto jau niekada neturėsiu. Gaila, bet pradėjo rūdyti, ten, kur buvo apdaužyta. Važinėjau dujomis. E 2,3 Priekinius amortizatorius, priekinius sailent blokus, vairo stiprintuvo siurblį, stabdžių skysčio bakelį, kuro paskirstymo mechanizmą (taip vadinamą "krabą"), durelių gumas apačioje, užpakalinio žibinto varlytę, termostatą, reikia keisti salono ventiliatorių (cypia).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
M.B. | 2010-02-11 |
nors ir ne legendinė "silkė", bet vis dar gera
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
mažas nuvertėjimas, cinkuotas kėbulas, aukšta spatikimumas, patvarūs ir ekonomiški dyzeliai, patogumas, lengva perparduoti
silpna priekinė pakaba, labai dažnai išsiklaipęs pavarų dėžės mechanizmas, neekonimiški benzininiai varikliai, daug griuvenų
|
nors mašina jau pradeda tapti rimta "atgyvena", ji vis dar populiari ir noriai perkama. Kodėl? nes užsitarnavo gerą vardą. dizainas vertinamas skirtingai, bet vis dar galima teigti, jog yra nesenstantis. salonas yra erdvus, patogus, jame netgi kvepia vokiško surinkimo šarmu, kuris kadaise buvo pavyzdinis. sunku rasti mašiną, kurios salonas būtų nenutrintas, nes jų rida jau perkopus 500000 km. nepriekaištinga ergonomika, surinkimas. mašina turi cinkuotą kėbulą, retai pasitaiko rimtų gedimų. nors dažnai subyra pakaba, ypač sailenblokai, bet jie pigūs. prie dažnesnių problemų reikia priskirti dažnai subyrančią priekinę pakabą, tepalais apsipylusią pavarų dėžę (dėl milžiniškos ridos), dažnai stringančio pavarų perjungimo mechanizmo. benzininiuose varikliuose dažnai sutrūkinėja uždegimo sistemos laidai, kartais per greitai surūdija duslintuvas. gali nervinti prasta mašinos komplektacija, kuri tokios klasės automobiliui turi būti aukštesnė. pasitaiko, kad šlykščiai surūdija priekiniai sparnai aplink ratų arkas, nukrenta moldingai. labai gerai žinoma quattro 4x4 sistema padeda žiemą ir miško keliukuose, bet ji kartais sugenda ir nepigi tvarkyti. variklių daug ir jie yra patikimi, išskyrus kai kuriuos gamintojų iki galo neapgalvotus ir šiuolaikiniam eksploatavimui netinkamus benzininius. 1,8l variklis labai patikimas ir turi gerą vardą, bet šiai mašinai per silpnas ir mūsų rinkoje retai pasitaiko. 2 l darbo tūrio varikliai yra per silpni ir pagal mašinos dinamiką naudoja per daug degalų, bet jei traukia toks variklis, geriau rinktis Dohc tipo su 140 ag. geriausiai atsiliepiama apie 2,3 l variklį, nes jis geriausiai atitinka ekonominius ir traukos santykius. labiausiai nepatikimas yra 2,6 l variklis (nesėkmingas ir dažnai ryja daugiau degalų nei 2,8l), o pastarasis yra pats geriausias, bet naudoja daug degalų (12-14 l vidurkis 100 km)
geriausiai vertinami yra dyzeliai. 1,9 turbodyzelis bus per silpnas, bet labai patikimas ir nebrangiai tvarkomas. 2,4 l dyzelis yra pasiskolintas iš Volkswagen LT autobusiuko - senas, bijantis perkaitimo ir aukštų sūkių bei šiandienai jau per silpnas. 2,5 tdi versijos yra dvi. viena 85kw, kita - 103 kw. pastaroji gera tuo, kad montuojamos 6 pav. dėžės ir mašina gerai traukia ir važiuoja ekonomiškai, tačiau brangoka keisti paskirstymo dirželį. silpnesnė versija patikima, bet kam ji reikalinga, jei naudoja daugiau kuro nei galingesnė??? tik kad pigiau remontuojama. tiesa, dyzeliai būna nuriedėję labai daug km., o surasti gerą dyzelį - herojiškas darbas. geriausia pirkti tik dyzelį, nes dujinė įranga galingoms benzininėms mašinoms pasiteisina vidutiniškai, be to vw koncerno stiprumas ir yra dyzeliai. patariu pirkti universalą. ne visada reikia žavėtis versija a6 (c4 platformoje), nes ji imlesnė korozijai. vengti daužtų mašinų. jei pirksite quattro versiją, susitaikykite su didesnėmis degalų sąnaudomis ir brangesniu pakabos remontu. lengva perparduoti šias mašinas, jos mažai nuvertėja.
atsarginių neoriginalių dalių kainos neseniai buvo - alyvos filtras - 22, stabdžių trinkelių komplektas - 120, sankabos kompl. - 550, priekinė fara - 230lt. pirkti dyzelį, o jei benzininę - tai tik 2,3 arba 2,8 versiją. geras pasirinkimas - quattro versija. mašina jau sena, todėl susitaikykite su komforto įrangos trūkumais. surasti geros būklės mašiną yra sunkus darbas. dalys nebrangios, bet būna nekokybiškų. remontas- nesudėtingas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
tomas | 2010-02-11 |
AUDI 100 AVANT (dujos)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
10 metu vaziuoju, pigiau nebent senas golfas gali buti :) Vykusi masina. Variklis neuzmusanas. Dujom varau, net nesildes (nesiulau!:)) ir nieko. Tepalu needa ir virs 200km/h ibega 2.3 (NF) daug ka- 10 metu pirkau ir 10 vaziuoju, kol neprades mirt. ner baisiai sudetinga, galima paciam daryt, tik kokia greiciu deze, tai jau vienas garaziuke nebandau det per sunki :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
tomas | 2010-02-11 |
AUDI 100 AVANT (dujos)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
matau rimta trukuma galiniuose suportuose, tik pasiremontuoji rucnika - ir vel uzkepes (isoperavau lauk - neber problemos :), dar pas mani ner salono oro filtro - dulkes traukia, ner ABS diagnostines jungties - nemoka suremontuot. 2.3 (NF) greiciu deze (guoliai uze), ir visi einamieji pakabos remontai. Problema, ne ka keist, o is kur gaut nauja ne lieva pakabos detale? Audi centrai, matyt, tycia kazkoki kosmosa laiko, kitur-piguva.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
makaruonas | 2009-11-26 |
audi 100 c4
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
viskas gerai buvo, kol nenudvese kuro siurblys, tada nagus grauziaus ir uzdegt norejau :) gal galios mazoka 2.5 TDI kuro siurblys, bendeksas, amortizatoriai, tepalai, filtrai, siek tiek laideliu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ricardas | 2009-10-23 |
Ricka
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogi, minksta, gera akust izoliacija, nevagia, daug telpa. Gera darbine masina.
Pasirode rudys ant sparnu arku, krenta mouldingai nuo dureliu, kurie kainuoja brangiai. Visdelto siais laikais jau atgyvenes modelis.
|
Nu ka galim pasakyti: vazineju treti metai. Masina patogi detales nebrangios, bet smulkmenos islenda pastoviai. Tai laidai supuvo galinio dangcio sujung vietoje, tai rankinis uzkepe, tai vadens ploviklio bakelis leidzia, granata keiciau, sakes stabilizatorius. Peciukas isejo is rikiuotes: susidevejo varikliukas ir sklendziu reguliatorius. Bet ivertinus auto amziu gal ir normalu. Variklis 2.3 benzinas-dujos ekonomiskas (11 ltr duju/100 km) Ekspluatac islaidos tikrai mazos, o nuvertejimo nera, nes ir taip pigiai pirkau- uz 5 tukst litu. Jeigu vazinesi kaime vezt karviu piena is lauku- tai pats tas variantas
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123456 |