Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Audi TT, Volkswagen Golf, Caddy, Touran, taip pat Skoda Octavia ir Seat Leon. Su šios kartos A3 modeliu Audi grįžo į žemesnės rinkos segmentą, apleistą nuo to laiko kai nebegaminamas Audi 50. A3 yra sportiškesnis nei Golf ir gaminamas tiek su priekiniais, tiek visais varomaisiais ratais. Visi Audi A3 varikliai turėjo keturių cilindrų konfigūraciją ir buvo skersai montuojami. Audi A3 buvo antras modelis po Audi A4, kuris turi penkių vožtuvų cilindrui sistemą. Galingiausias benzininis variklis buvo 1.8 L turbo su 180 AG (132 kW) galia, o dyzelinis 1.9 L I4 TDI su kintamos geometrijos turbina. Gaila, bet 1.9 TDI su 150 AG galia nebuvo pasiūlytas kaip kad VW Golf ir Seat Leon FR modeliuose.
Audi A3 yra nedidelis prabangus šeimos automobilis gamintas su 3 ir 5 durų hečbeko kėbulais. Automobilis buvo gaminamas ant Volkswagen grupės A platformos, kuria dalijasi su kitais kompanijos modeliais tokiais kaip SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Su A3 modeliu Audi grįžo į žemesnės rinkos segmentą, apleistą nuo to laiko kai nebegaminamas Audi 50 1978 metais:
Audi A3 yra antrasis Audi modelis (po A4), turintis variklį su 5 vožtuvais vienam cilindrui.
Audi A3 yra antrasis Audi modelis (po A4), turintis variklį su 5 vožtuvais vienam cilindrui.
glupstwo
Parašė atsiliepimų: 1
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 1
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: glupstwo | 2013-10-26 |
Šaunus darbinis arkliukas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonomiškumas, manevringumas, elegantiškumas
Komplikuotas įsėdimas aukštesniam žmogui
|
Pagaminimo metai: 2000
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Turime keturdurį 2000 metų laidos A3 jau trejus metus ir nė kiek nenusivylėme. Pirkome 10 metų, pravažiavusį atseit 137 tūkst. km. Bet tai, spėjame, vėjai. Žmona juo kasdien važinėja į darbą, o iki jo - 50 km. Jokių bėdų, dirba kaip laikrodukas. Pliusai - ekonomiškumas, elegantiškumas, manevringumas. Kol aks vienintelis minusas - nutrūko vairuotojo durelių stiklo pakelėjo troselis, nerandame mechanizmo pakeisti. Dviduriams kapinynuose yra, keturduriams neužtinkame. |
Variklis |
Variklis 1.9 TDI, 66 kW. Tokaim automobiliui gal per silpnas, bet sukasi, ir gana linksmai. Mūsų automobilis nuo pirkimo turi keistą garsą, kol įšyla - lyg orą trauktų per kokią skylutę. Kiek rodėm specams, gūžčioja pečiais. Įtariame, kad kondicionieriaus sankaba, o gal ir ne. Važiuoti tai netrukdo. Variklis labai ekonomiškas, nors pilame ir prastesnio rusiško dyzelino. Tepalai irgi ne liuksusiniai, ekonominės kalsės. Šiuo metu (spalio pabaiga) 100 km vidutiniškai suvartoja apie 5 litrus dyzelino. Apie 90 proc. kelio tenka trasai, kur greitis - 90 km/h, bet žmona mėgėja palėkt ir greičiau, nei leidžia taisyklės. Tepalus keičiame kas 10 tūkst. kilometrų, tai tenka įpilti nuo 0.5 iki 1 litro. Dapilame, kai signalizuoja. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Jau trejus metus kainuoja tik kurą ir eksploatacinius skysčius, abi technikines prabėgo be jokių idėjimų. O štai pagal rinkos kainą jis jau nuvertėjo apie 5 tūkst. litų. |
Patarimai perkančiajam |
Patikrinti, ar švariai dirba stiklų pakelėjai, ar nėra pašalinių garsų įjungus kondicionierių. Atminti, kad šie modeliai yra pravažiavę tikrai daug, ką įrodo aptrintos sėdynės, pedalų pagalvėlės, vairai, tad nekreipti dėmesio į tariamus spidometro parodymus. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 20)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A3 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis