Markės
48 iš 1562
Audi A3 1996 - 2003
Audi A3, 1996 - 2003
528Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.013% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)Viso įvertinimų: 28
9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)21% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)22% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.8)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
Ar rekomenduojuTaip 93% Ne 7%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Audi A3 yra nedidelis prabangus šeimos automobilis gaminamas su 3 ir 5 durų hečbeko kėbulais. Automobilis gaminamas ant Volkswagen grupės A platformos, kuria dalijasi su kitais kompanijos modeliais tokiais kaip Audi TT, Volkswagen Golf, Caddy, Touran, taip pat Skoda Octavia ir Seat Leon. Su šios kartos A3 modeliu Audi grįžo į žemesnės rinkos segmentą, apleistą nuo to laiko kai nebegaminamas Audi 50. A3 yra sportiškesnis nei Golf ir gaminamas tiek su priekiniais, tiek visais varomaisiais ratais. Visi varikliai turėjo keturių cilindrų konfigūraciją ir buvo skersai montuojami. Audi A3 buvo antras modelis po Audi A4, kuris turi penkių vožtuvų cilindrui sistemą. A3 galingiausias benzininis variklis buvo 1.8 L turbo su 180 AG (132 kW) galia, o dyzelinis 1.9 L I4 TDI su kintamos geometrijos turbina (gaila, kad 1.9 TDI su 150 AG galia nebuvo pasiūlytas kaip, kad VW Golf ir Seat Leon FR modeliams).
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Su A3 modeliu Audi grįžo į žemesnės rinkos segmentą, apleistą nuo to laiko kai nebegaminamas Audi 50 1978 metais.

Audi A3 yra antrasis Audi modelis (po A4), turintis variklį su 5 vožtuvais vienam cilindrui.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Robertas | 2015-02-01
A3 1.9 TDI 66kw
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Geras kėbulas, pigios dalys
Vis kažkas sugenda, senas modelis su palyginti aukšta kaina
Pagaminimo metai: 2000
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Bendras automobilio aprašas
Sveiki, kad nebūtų isižeidusių ar nepritariančių iš karto pabrėžiu, jog rašau remdamasis savo nuomone ir patirtimi, o ne susumavęs 30 tūkst. atsiliepimų rezultatus (tokiu atveju vadinčiausi ADAC, AutoCar ar dar velniai žino kas ir rašyčiau straipsnius). Taigi, po ilgos draugystės su japoniškais auto buvau pavarges nuo rūdžių ir ieškojau taupaus, paprastai tvarkomo automobilio, kuris nerūdytų.Ir kaip kai kurie draugai sakė- viskas ten po 50 Lt ir pilni "šrotai", tad dėl detalių galima nebijoti. Tuo metu geresni variantai kainavo apie 9k ir daugiau Lt, su defektais 6k, o ties viduriu- daugiau ir mažiau nuvažinėtos audinės. Buvo gaila mokėti didesnę sumą už auto, kurio gamyba nutraukta dar 2003m. Pasiėmiau 2000m. modelį. Dizainas senstelėjęs, tokią vairuojant ne visada visi praleis, nepatogiai užsatys ir pan . :) Užtat pats kėbulas gauna 10 balų už atsaprumą rūdims, nors dar iki man nusiperkant buvo važinėta 3m. Lietuvoje. Išimtys taikomas (mano atveju) bagažinės dangčio apačiai, kapotui. Buvo palankstyti slenksčiai, tai juo dar teko paremontuoti (žmogus iš "šroto" sakė, kad yra dvi rūdijančios vietos šiose auto: tie patys slenksčiai ir durelių apačios). Salonas patrintas ir sąvartynuose jau prieš keletą metų sunkokai kažką radau. Pirkdami atkreipkite dėmesį į durelių vidines apdailos ties porankiu- jos linkusios įtrūkti. Gale vietos ne per daugiausiai, bagažinėje taip pat, bet nulenkus sėdynes ir atlikus tam tikrus veiksmus slidės šiaip ne taip telpa. Prietaisų skydelis paprastas ir suprantmas. Buvo borto kompas, bet displėjus beveik nieko nerodė dėl mirusių pikselių (čia jau to meto audinių liga). Mieste jaučiasi manevringumas, paprasta parkuoti, iš važiuoklės stebuklų nesitikėkite, bet kažko blogo negalėčiau taip pa pasakyti. Važiuojant ~100 km/h ir daugiau jausdavosi švilpimas ir kt. garsai- gal dėl prastos garso izoliacijos, o gal dėl to ,kad buvo kažkada gavusi į šoną.
Variklis
Senas geras TDI. Ekonomiškas, paprastas ir visur tvarkomas. Už pagr. bei generatoriaus diržą su įtempėjais ir gera nuolaida mokėjau ~550 Lt. Internete Bosch kompletkas kainavo 690 ar pan. Garaže pakeitė už porą šimtų. Klaidą padariau nepakeitęs ir žvakių: viena lūžo, įkrito į cilindrą, apgadino nemažai... Teko imti galvą, šlifuoti, keisti stūmoklį (iš laužyno) ir garažinio serviso sąmata išėjo 1100 Lt. Mesitras minėjo, jog toks dalykas labai retas. Variklis buvo ekonomiškas: greitkelyje su kondicionieriumi ir ~110 km/h- 5.4l, žiemą vien tik Vilniaus sąlygomis pasiekti maksimumai buvo 6.8 ir 7.3l. Važinėju dinamiškai. Prieš lenkimą užmiestyje reikia pagalvoti visada, o kai prisėdę žmonių- ypač.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Detalės nėra brangios. Pavasarį pakeičiau praktiškai visą priekinę važiuoklę. Palyginimui- KYB priekinis amortizatorius tik 173 Lt kainavo... Sako, kad jom reikia į važiuoklę po šimtą Lt įkišti pavasarį ir rudenį. Man pavyko pravažinėti praktiškai visus metus. Jei jau labai domina kainos, tai galite nueiti į Eoltą ar Tanagrą ir pasižiūrėti. Pakalbėsiu apie netradicines kainas. Po nesėkmės su žvake galvojau keisti variklį, tai "plikų" variklių kainos rajoniniuose laužynuose tokios: už gerą 800, o velniai žino kokį- 500. Rasojo langai. Teko keisti pečiuko radiatorių. Reikia imtį panelę, atsukinėti kondicionieriaus radiatorių (aišku ten niekas neatsisuka ir lūžta) ir sumoje išeina beveik 900Lt. Kartais stabdžiai pasidarydavo "buki"- teko keisti vakuumo pompą (500 Lt plius 100 už darbą). Užsukus pasitikrinti važiuoklę pasakė, jog laikui bėgant teks tvarkyti vairo kolonėlę (>1200 Lt bei keisti stabdžių diskus). Nusprendžiau parduoti, nes ir tepalus variklis pradėjo valgyti po neskėms su žvake.
Patarimai perkančiajam
Nepaisant pigių dalių už darbą teko mokėti nemažai. Kitą kartą turbut rinkčiausi brangesnį variantą ir krėsčiau servise nuo padangų iki stogo bėgių. Taigi, 1) gerai patikrinti 2) iš auto sąvartynų šis modelis jau išeina ir ne visada viską rasite. Ypač nesitikėkite gauti geresnių vidaus apdailos dalių 3) Svarbi vieta tiems, kas patys perkasi dalis internetu (nors gal tas pats gali pasitaikyti ir perkant parduotuvėje)- ėmiau jas iš didžiųjų auto dalių tinklų ir ten tas pats filtras tinka vos ne visai VAG grupei pagal aprašymą, Kelių rekomenduiojamų filtrų išmatavimai skiriasi vos ne 0.5 cm ir aišku, kad jo nesutalpinsi į ta plastmasinę dėžutę (pvz. salono arba oro filtrų). Siulyčiau prieš perkant pasižiūrėti savo išmatavimus arba rinktis tą, kuris tinka ir Golf III. Kitą kartą pasimoviau su termostatu- jis kažkaip įsisuka šiame modelyje ir tarkime į A6 95m eina visai kitoks (pagal prekės aprašymą internete aišku tinka abiems ), nors varikliai ir identiški. Teko kalbėti su jų vadybininkais, bet nekažką tai padėjo. Jūs gal atrasite ir daugiau tokių neatitkimų. 4) Su šitu modeliu turėjau daugiau problemų nei sudėjus visas, turėtas su kitais automobiliais. Rašau šį modelį kaip "rekomenduojamą" tik dėl to, jog pigios dalys ir manau, kad man nepasisekė. Iš kitos pusės ieškant automobilio mačiau daug prastos būklės variantų. Ir nėra, ko norėti: A3 yra sena, su velniai žino kiek pravažuotų tūkstančių, sukinėtom ridom ir tt.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 59)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži    A1A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai 80B4A4A4A4A4A4
90   
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6A6
  S6 S6S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8A8
  S8 S8 S8 S8
  Kupė CoupeCoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7A7
    S7S7
    RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet  
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3 RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro
   A4 allroadA4 allroad quattro
    E-tron
    A6 allroad quattro
  Dideli krosoveriai     Q8
    SQ8
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2  
  Sportiniai    R8R8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai