Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Audi TT, Volkswagen Golf, Caddy, Touran, taip pat Skoda Octavia ir Seat Leon. Su šios kartos A3 modeliu Audi grįžo į žemesnės rinkos segmentą, apleistą nuo to laiko kai nebegaminamas Audi 50. A3 yra sportiškesnis nei Golf ir gaminamas tiek su priekiniais, tiek visais varomaisiais ratais. Visi Audi A3 varikliai turėjo keturių cilindrų konfigūraciją ir buvo skersai montuojami. Audi A3 buvo antras modelis po Audi A4, kuris turi penkių vožtuvų cilindrui sistemą. Galingiausias benzininis variklis buvo 1.8 L turbo su 180 AG (132 kW) galia, o dyzelinis 1.9 L I4 TDI su kintamos geometrijos turbina. Gaila, bet 1.9 TDI su 150 AG galia nebuvo pasiūlytas kaip kad VW Golf ir Seat Leon FR modeliuose.
Audi A3 yra nedidelis prabangus šeimos automobilis gamintas su 3 ir 5 durų hečbeko kėbulais. Automobilis buvo gaminamas ant Volkswagen grupės A platformos, kuria dalijasi su kitais kompanijos modeliais tokiais kaip SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Su A3 modeliu Audi grįžo į žemesnės rinkos segmentą, apleistą nuo to laiko kai nebegaminamas Audi 50 1978 metais:
Audi A3 yra antrasis Audi modelis (po A4), turintis variklį su 5 vožtuvais vienam cilindrui.
Audi A3 yra antrasis Audi modelis (po A4), turintis variklį su 5 vožtuvais vienam cilindrui.
Patalpino: Marcius | 2011-03-07 |
Audi A3 1997m 1,6 benzinas/dujos |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
puiki vaziuokle, kantrus motoras, aukstos kokybes medziagos, geras dizainas
kietoka, galetu buti ekonomiskesne, apacia turetu buti aukstene.
|
Bendras automobilio aprašas |
Automobilis tikrai geras. Tipinis darbinis arklys. Nepaprastai patikimas(gainiojamas jau 4 metai po ~55km kiekviena darbo diena, jokiu didesniu nemalonumu netureta). Motoras paprastas, 8 voztuvai, jokiu turbinu, gerai draugauja su dujomis. Idejai ir pamirsai, duju ima ~10l/100km (apie 20% mieste, 80% uzmiestyje neitin geru, vingiuotu plentu). Greiciu deze - normali. Trumpos pavaros, labai gerai begejasi nuo 0 iki 60, bet neekonomiska, jei megsti didesni greiti(V pavara: 100km/h ~ 3000 rpm, 140km/h ~ 4000 rpm). Didesniu bedu nepastebeta. Konkreciam mano egzemplioriui kartais reikia ant raumenu imusti pirma pavara(veikiausiai bus isdile kazkokie plastmasiniai perjungejai po ryciagu. Smulkmena, tai netvarkau). Pakaba neuzmusama, senovine(nedaugiasvirte). Kietoka, daug komforto tiketis neverta. Be to, jei sunkiau krausi bagazine, galines spyruokles ilgai nelaikys, susmuks. Elektronika vidutiniska. Mano egzempliorius kartais pats praveria stoglangi, yra pasitaike pora nesamoniu su centriniu uzraktu. Kebulas pakankamai atsparus rudims(pas mane kiek rudyja apacia po priekiniais ratais, reiktu deti purvasargius). Erdves pakanka, netgi aukstas vairuotojas(mano ugis 1.93) patogiai jauciasi, prietaisu skydelis super intuityvus, paprastas, viskas ko reikia po ranka, puikus odinis sportinis vairas, plastmases auksciausios kokybes, niekas nebarska, net vaziuojant duobetu zvyrkeliu. Tiesa, jei dazniau vartant sedynes, kad kazka padeti gale, issilauzo plastmasines sedyniu apdailos detales. Garso izoliacija ne ideali, bet pakankamai gera, lyginant su kitomis panasios klases auto. |
Variklis |
kantrus, paprastas varikliukas, nera turbinu, puikiai sutaria su dujomis. Galetu buti kiek ekonomiskesnis |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
eksploatacijos kastai labai mazi. Itin mazai gendanti vaziuokle, patikimas motoras. Is mano patirties: 2x kart per metus: tepalai-120lt, tepalo filtras-25lt, oro filtras- 20lt, 1x kart per metus: zvakes -80lt, zvaklaidziai -160lt, antifrizo keitimas-30lt. kas trejeta metu : dirzeliai, pompa, tempejai, antifrizo keitimas, kaladeles, disku tekinimas, pakabos perkratymas ~900 lt. Gausiai pigiau nei kuri nors kita masina(pvz Audi A4) |
Patarimai perkančiajam |
apsiziureti ar veikia visa elektronika(langu kelikliai, veidrodukai, stoglangis, galinio lango valytuvas, apiplovimas), masina zemoka, paziureti kaip atrodo apacia. Pasiziureti ar gerai veikia pavaru deze, ir sankaba, masiniukas megstamas moteriskiu, o tos, kaip zinia, sankabos ir greiciu dezes nepasigaili. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 30)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A3 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis