Markės
66 iš 1912
Audi A4, (B5) 1995 - 2001
5100Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.82% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 100
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 77% Ne 23%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Audi A4 yra kompaktiškas automobilis pakeitęs Audi 80 modelį. Naujas modelis buvo gaminamas su sedano ir universalo kėbulais ant Volkswagen B5 platformos kaip ir ketvirtos kartos Volkswagen Passat. Automobilis turėjo išilgai montuojamus variklius ir priekinius arba visus varomuosius ratus. Platus variklių diapazonas apėmė benzininius variklius nuo 1.6 L iki 2.8 L ir 1.9 L turbodyzelį gebantį pasiekti tuo metu didelę 110 AG (81 kW) galią. Audi A4 buvo pirmas modelis Volkswagen grupėje naudojantis 1.8 L 20V variklį su penkiais vožtuvais vienam cilindui išvystytą pagal „Audi Sport“ variklį sukurtą Supertouring klasės lenktyniniam automobiliui. Ši technologija buvo pridėta prie V6 šeimos - 2.8 L V6 variklyje su 30V ir 193 AG (142 kW) galia. Taip pat debiutavo Tiptronic greičių dėžė, kurios pagrindas yra Porsche 911 agregatas. Vairuotojai itin vertino "Quattro" sistemą, automobilio patogumą, patrauklų dizainą, kokybišką interjerą ir didelį bagažo skyrių. Tarp trūkumų – ankštoka galinė sėdynė, silpnoki mažiausi varikliai ir problematiška pakaba.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Audi A4 buvo pirmas modelis Volkswagen grupėje naudojantis 1.8 L 20V variklį su penkiais vožtuvais vienam cilindui.

Šios kartos A4 buvo populiarus įvairių šalių žiedinėse varžybose:


Patalpino: Edgaras | 2013-06-12
Audi A4, 1995 m. 1,6-74kW
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Manevringas, stabus ant kelio, praktiškas (tiek mieste, tiek trasoje), išvaizdus, ekonomiškas, nelabai rudyja
Nepraktiškas bekelėje, daug šarnyrų, todėl reguliariai reikia prižiūrėti/tvarkyt
Bendras automobilio aprašas
Smagus ir praktiškas automobilis, tiek mieste, tiek trasoje. Puikus valdymas, jautriai reaguoja į kiekvieną veiksmą, posūkius, manevringas, minkštas. Pakankamai išvaizdus, komfortiškas. Sakyčiau net ekonomiškas (100 km mieste su 8,5 l/dujų, trasoje ~8 l/dujų). Gal tik truputi mažoka vietos gale. Automobilis puikus, kol nereikia tvarkyti. Nelabai tinkamas važiuoti žvyrkeliu, tada ir pasipila bėdos. Daugiausiai problemų iškyla su priekine važiuokle (tvarkyti teko ne kartą, tad ir visų problemų per 5 metus neprisimenu. Kadangi priekyje nemažai sakių ir dar daugiau šarnyrų, jei ne vienas, tai kitas išsiklibina ir reguliariai reikalauja papildomų investicijų, nes nesinori "išmalti" kitų."Išeina" ir stabilizatoriai. Neseniai keičiau traukės antgalius, žodžiu, vienokių ar kitokių bėdų tikrai pasitaiko). Galinė važiuokė kur kas patikimesnė, bent jau savo praktikoje rimtesnių bėdų neturėjau, pakeičiau tik galinius salenblokus. Elektronika nėra pati patikimiausia. Katik "nusprogo" spidometras. Signalas - tai veikia, tai ne, o ir ligų ieškot tokioje situacijoje nesinori. Dar reikėjo keisti avarinio signalo jungtuką, nebrangi smulkmena, bet vis tiek reikėjo važiuoti ir gaišti laiką pas elektriką. Kaip ir kiekvienoj technikoj, savi niuansai. Bet jei važiuoji nelabai daug ir tvarkingais keliais, tai tikrai nėra blogiausias pasirinkimas (žinoma čia tik subjektyvi mano nuomonė).
Variklis
Su varikliu rimtų bėdų neturėjau. Eksploatacijos darbus atlieku reguliariai. Kai nupirkau buvo pravažiavusi 185 tūkst., dabar 230 tūkst. Pasikeičiau diržus ir nesukau galvos. Dabar reiktų pasikeisti termostatą, bet čia smulkus remontas, tad labai nepergyvenu, nes ir iki žiemos dar nemažai laiko yra. Tepalo visiškai nevalgo. Tiesa, buvo pradėję šokinėti apsukos nuo 0,9 iki 1,3 ant laisvos eigos (užteko šrote paimti kitą oro srauto matuoklį, "atsistojo" ~150 lt ir problemų kaip nebūta). Šiaip variklio darbu esu patenkintas. Neseniai įsidėjau dujas (meistras sakė į šio modelio automobilius jos lengvai dedasi). Gal trūksta tik išsibėgėjimo galios, bet važinėti traukos užtenka per akis. Bet tvarkingai važinėjant daugiau ir nereikia, nes automobilis bėgėjasi tolygiai, o ir trasoj jei reikia lekia kaip bitė. Pavaros trumpos, smagu ir lengva greit permetinėt. Kartais mėgstu paspaust, 18-kos daugiau nespaudžiau, tai tikras smagumelis, kaip tokios galios varikliukui, o ir duju tiek lekiant net 10 litru nepaima - vienas malonumas. Tad įvertinus variklio privalumų ir trūkumų santykį santykį duočiau jam 8,5 balo iš 10. ;-)
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kasmet automobiliui išleidžiu nuo ~400 iki ~700 litų. Sakyčiau 95 % į važiuoklę. Jei tvarkyčiausi pats, kainuotų pigiau, dabar dažniausiai varau į garažus.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt