Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Audi 80 modelį. Naujas modelis buvo gaminamas su sedano ir universalo kėbulais ant Volkswagen B5 platformos kaip ir ketvirtos kartos Volkswagen Passat. Automobilis turėjo išilgai montuojamus variklius ir priekinius arba visus varomuosius ratus. Platus variklių diapazonas apėmė benzininius variklius nuo 1.6 L iki 2.8 L ir 1.9 L turbodyzelį gebantį pasiekti tuo metu didelę 110 AG (81 kW) galią. Audi A4 buvo pirmas modelis Volkswagen grupėje naudojantis 1.8 L 20V variklį su penkiais vožtuvais vienam cilindui išvystytą pagal „Audi Sport“ variklį sukurtą Supertouring klasės lenktyniniam automobiliui. Ši technologija buvo pridėta prie V6 šeimos - 2.8 L V6 variklyje su 30V ir 193 AG (142 kW) galia. Taip pat debiutavo Tiptronic greičių dėžė, kurios pagrindas yra Porsche 911 agregatas. Vairuotojai itin vertino "Quattro" sistemą, automobilio patogumą, patrauklų dizainą, kokybišką interjerą ir didelį bagažo skyrių. Tarp trūkumų – ankštoka galinė sėdynė, silpnoki mažiausi varikliai ir problematiška pakaba.
Audi A4 yra kompaktiškas automobilis pakeitęs SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Audi A4 buvo pirmas modelis Volkswagen grupėje naudojantis 1.8 L 20V variklį su penkiais vožtuvais vienam cilindui.
Šios kartos A4 buvo populiarus įvairių šalių žiedinėse varžybose:
Šios kartos A4 buvo populiarus įvairių šalių žiedinėse varžybose:
Patalpino: Minimalus | 2013-11-21 |
A4 - užbalzamuotas lavonas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Vienintelis pliusas -- cinkuotas kėbulas.
Viskas, kas slypi po skardomis. Pradedant daugiasvirte važiuokle, baigiant surinkimo kokybe.
|
Bendras automobilio aprašas |
Turėjau šį automobilį (1995 m.) maždaug metus ir džiaugiuosi pardavęs. Tą kartą nusipirkau po ilgų nesėkmingų paieškų (ieškojau nesupuvusio automobilio už nedidelę kainą ir po trijų mėnesių paieškų šis modelis pasitaikė vienintelis toks), pirkau nors ir žinojau apie galimas bėdas važiuoklėje. Tik įsigijęs patyriau, kad jeigu nieko nenusimanai mechanikoje ir neturi nagingų rankų, būk pasirengęs atverti piniginę. Šio modelio geras ir kokybiškas tik kėbulas (tiksliau, cinkuotos skardos). Per visą žiemą neturėjau didesnių bėdų dėl rūdžių. Bet daugiasvirtė priekinė pakaba yra tikras žudikas -- tiek piniginės, tiek visomis kitomis prasmėmis. Pačiam teko pravaryti TA, praleido be jokių problemų, nors užsiminė, kad vienas šarnyras jau prie ribos, bet labai nesikabinėjo, kai pasakiau, kad ką tik nusipirkau ir priregistravau. |
Variklis |
Automobilis su 1.8 benzininiu (be turbo, ėjo šitas modelis ir su turbina) skirtas ramiam važiavimui. Greičiau nei 90 km / val. nepavažinėsi (dėl važiuoklės). Kuro irgi nemažai suryja (su 50 litrų benzino, bake telpa apie 60 litrų, nuvažiuodavau apie 600 km, skaičiuojant užmiestį ir miestą). Su dujomis lyg ir draugauja, tai gal ir galima sutaupyti. 1.8 variklis su 20 vožtuvų. Tai nėra pliusas. Traukos nulis, sąnaudos didžiulės. Nors 92 kW, bet teko važiuoti su mažiau kilovatų turinčiu panašaus svorio benzininiu automobiliu, kuris iš vietos geriau pakildavo ir valgydavo mažiau benzino. Susidarė įspūdis, kad variklis gana lepus -- jei laiku nekeisi tepalų ir filtrų variklis ims ožiuotis. Turėjau kitų gamintojų benzininių ir dyzelinių, varikliai būdavo kantresni. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
VAG šeimos automobilis pilnas ligų. Neveikė pečiuko valdymas (kaip vėliau išsiaiškinau, tai dažna A4 ir GOLF III problema), vien prieiti reikia visą panelę nusiardyti. Gali būti nušokę kontaktai, susidėvėjusios varžos arba dar kažkas. Taip ir pardaviau nesutvarkęs šito gedimo. Dar iš dažnų ligų -- vairo kolonėlė. Negirdėjau beveik nė vieno VAG, kurio vairo kolonėlė (ar stiprintuvas) neūžtų. Gana specifinis garsas. Jei kitam automobiliui taip ūžiant užteko papildyti vairo stiprintuvo skysčio, tai šitam skysčio buvo per akis. Problemos sprendimas -- restauruoti vairo kolonėlę arba pirkti naują. Restauracija, kiek girdėjau, kainuoja apie 600 LT, veiksmingumas -- 10 tūkst. km. Nauja gali kainuoti ir 1 tūkst. LT. Neskaičiuojant darbo įkainių. Dažna liga neveikiantis elektrinis stoglangis. Mano automobilyje jis veikė. Bet žiemą elgdavosi keistai -- trinktelėjus kur per duobę, imdavo ir atsidarydavo iki pusės. Kiek domėjausi forumuose, daug kas susidurdavo ir su termostato problema. Temperatūros rodyklė neužkildavo iki 90 laipsnių. Nors man pečiukas šildydavo kaip pirtyje, bet iš kitos pusės -- automobilis kiauras kaip rėtis, tad išjungus šildymą greitai šiluma išsisklaidydavo. Pavažinėjus ilgėliau imdavo ūžti (įtariu, kad termomova). Pavarų dėžė irgi neatrodė patikima. Atrodė, kad bet kurią minutę subyrės. Apskritai toks jausmas, kad automobilis ims ir subyrės bevažiuojant neapleisdavo nuolat. Praėjus pusei metų nuo įsigijimo važiuoklė pradėjo cypti, krypuoti. Jau žiemą važiuojant paledėjusiu rajono keliuku net ir 40 km / val. greičiu automobilį sumėtė lygiame kelyje! Galimai dėl nestabilios priekinės važiuoklės, nes padangos buvo žieminės ir su giliu protektoriumi, važiavau stabiliai, nedarydamas jokių staigių judesių. Vos nenulėkiau į griovį! Iš po žiemos pavasarį pastebėjau, kad automobilis prasčiau stabdo. Paaiškėjo, kad užrūdijo galiniai stabdžiai. Teko keisti diskus ir kaladėles. Kainavo apie 400 LT. Be visų kitų malonumų teko keisti pagrindinį diržą. A4 turi tokią savybę, kad norint pakeisti diržą, reikia nusiardyti pusę priekio. Tad vien už darbą servise mieste galima laisvai 300-400 LT padėti. Su detalėmis ir diržų komplektu - dar pusė tūkstančio kaip minimum. Tad jeigu pats nesugebi nusiardyti, pasiruošk gerai susimokėti... Tas pats ir su priekine pakaba - traukių, šarnyrų ten daugybė. Tad vien jų nuėmimas gali kainuoti nemažai pinigų. Savo kailiu nepatyriau, važiuoklę tvarkė pažįstamas mechanikas, tai už nuėmimą nieko neprašė. Dar viena "linksma" šio modelio vieta -- imobilaizeris. Šių metų modelyje jis labai paprastas, bet man kėlė daugiau problemų nei naudos. Realiai jis skirtas užblokuoti variklį, jeigu bandoma užvesti be originalaus raktelio. Kitaip sakant, vagis negalės prasukti spynelės su atsuktuvu ar pan. Bet kaip vėliau išsiaiškinau, imobilaizeris šiame modelyje veikia tokiu principu -- raktelyje yra mikroschema, kuri reaguoja būdama šalia užvedimo spynelės (kuri taip pat nėra labai stipri, nėra ilgaamžė). Aplink spynelę yra apvestas laidas, kuris siunčia signalą į kompiuterį. Jeigu gaunamas signalas yra neigiamas, kompiuteris blokuoja užvedimą ir išjungia variklį. Bėda, kad tas žiedas prie spynelės yra silpnai pritvirtintas ir man dažnai tiesiog nušokdavo, dėl ko neidavo užvesti variklio. Pagalvokit, jeigu taip nutiktų užgesus sankryžoje arba pervažoje! Forumuose atradau, kad tokį imobilaizerį galima laikinai "sutaisyti" trinktelėjus kumščiu į spynelę iš apačios. Kiek bandžiau, visada suveikdavo. Skaičiau ir tokių siūlymų, apvynioti tuo laidu originalų raktą ir padėti kur nors atokiau automobilyje, nes atjungti imobilaizerį būtų daugiau problemų. Pasigaminti atsarginį raktą šiam modeliui, kad būtų su imobilaizerio mikroschema, man kainavo 120 LT. Tad jei pardavėjas turės tik vieną raktelį, drąsiai galit mušti kainą bent 100 LT. Dar vienas malonumas, tai centrinis užraktas. Gale stovi varikliukas, kuris paduoda spaudimą ir užrakina / atrakina visas spyneles. Kiek teko girdėti, kad su laiku tas varikliukas ima dirbti vis prasčiau ir prasčiau, kol galų gale nusprogsta. Kiek kainuoja pakeisti, nežinau. Bet mašiną kitokiu būdu užrakinti būtų sudėtinga -- įspaudus durelių užraktą, jis įlenda taip, kad su pirštais neatitrauksi. Priekines duris dar įmanoma užrakinti su raktu, jeigu tik spynelė nėra sugadinta. Bet galines neįsivaizduoju kaip reikėtų atrakinti užrakinus be centrinio. Per metus automobilis man nuvertėjo per pusę, t.y. pardaviau su 50% nuostoliu nuo sumokėtos sumos, neskaičiuojant remonto ir kitų kaštų. Jeigu neturi garažo, nesugebi pats atlikti rimtesnių darbų (nusiardyti važiuoklės, priekio ar kitų panašių darbų) ir neturi sąskaitoje atliekamo tūkstančio ar daugiau, tai geriau tokio automobilio venk. Jeigu būčiau tai žinojęs prieš perkant, nebūčiau pirkęs. Tą patį pasakyčiau apie visus VAG šeimos automobilius. |
Patarimai perkančiajam |
Turbūt kaip ir dažnam automobiliui, paprašyk atlikti apžiūrą patikimame servise. Jei pardavėjas nesutiks, geriau nepirk. Iš viso venk šio automobilio. Bet labai atsižvelk į priekinę važiuoklę, nes remontas gali kainuoti nemažai. Jeigu priekinis diržas ir / ar generatoriaus diržas nėra pakeistas, derėkis, nes pakeitimas gali kainuoti apie 500 Lt mažiausiai. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 50)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A4 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis