Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Audi 80 modelį. Naujas modelis buvo gaminamas su sedano ir universalo kėbulais ant Volkswagen B5 platformos kaip ir ketvirtos kartos Volkswagen Passat. Automobilis turėjo išilgai montuojamus variklius ir priekinius arba visus varomuosius ratus. Platus variklių diapazonas apėmė benzininius variklius nuo 1.6 L iki 2.8 L ir 1.9 L turbodyzelį gebantį pasiekti tuo metu didelę 110 AG (81 kW) galią. Audi A4 buvo pirmas modelis Volkswagen grupėje naudojantis 1.8 L 20V variklį su penkiais vožtuvais vienam cilindui išvystytą pagal „Audi Sport“ variklį sukurtą Supertouring klasės lenktyniniam automobiliui. Ši technologija buvo pridėta prie V6 šeimos - 2.8 L V6 variklyje su 30V ir 193 AG (142 kW) galia. Taip pat debiutavo Tiptronic greičių dėžė, kurios pagrindas yra Porsche 911 agregatas. Vairuotojai itin vertino "Quattro" sistemą, automobilio patogumą, patrauklų dizainą, kokybišką interjerą ir didelį bagažo skyrių. Tarp trūkumų – ankštoka galinė sėdynė, silpnoki mažiausi varikliai ir problematiška pakaba.
Audi A4 yra kompaktiškas automobilis pakeitęs SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Audi A4 buvo pirmas modelis Volkswagen grupėje naudojantis 1.8 L 20V variklį su penkiais vožtuvais vienam cilindui.
Šios kartos A4 buvo populiarus įvairių šalių žiedinėse varžybose:
Šios kartos A4 buvo populiarus įvairių šalių žiedinėse varžybose:
Enclave
Parašė atsiliepimų: 4
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 4
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Enclave | 2014-09-22 |
Audi A4 1.9 TDI (81 kW) |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Komfortas, Garso izoliacija, ekonomiškumas, variklio trauka, garso sistema.
Silpnoka pakaba ir važiuoklė.
|
Pagaminimo metai: 1996
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas |
Bendras automobilio aprašas |
Bendrai kalbant šis automobilis yra tikrai geras. Tiek manau vis dar nepasenusia išvaizda, tiek surinkimo kokybe. Auto 1996 m., sedanas. Salonas: Salonas patvarus, kokybiškas (bent jau man pasitaikė), suteikiantis jaukumo, pakankamai erdvus, nors gale sėdintiems, o ypač aukštesniems vietos ir mažoka. Veliūras patvarus, bet tepus. Dažnai nusitrina el. langų pakelėjų mygtukai (čia dažna audi problema). Prietaisų skydelis patogus, neperkrautas. Su juo jokių problemų nebuvo tokių kaip neaiškūs lempučių užsidegimai, lempučių perdegimai ar pan. Salonui naudotos medžiagos taip pat patvarios, palyginti mažai išblunka. Važiuojant per duobes ar žvyrkeliu ypatingų girgždesių tikrai nėra. Kėbulas patvarus lietuviškoms žiemoms, cinkuotas. Nors prieš parduodant ant galinės dešnės pusės arkos jau buvo pradėję šiek tiek kelti rūdis. Labai gerai galių atsiliepti apie A4 tiek priekinį tiek galinį buferius. Tikrai labai patvarūs ir puikiai atlaiko mažesnius smūgius tokius kaip besiparkuojant atbulomis įvažiuojama į kita auto ar stulpelį kokį. Jis pradžioje tarsi įlinksta, o paskui pavažiavus staigiai atšoka atgal ir atrodo lyg nieko nebūtų nutikę. Nebent lakas šiek tiek nusitrina. Stabžiai: Visi 4 diskiniai stabžiai. Priekiniai dideli - 288 mm. Ventiliujami, stabdo puikiai, tokių per akis. Su elektronika tai pat niekada problemų nebuvo. Viskas savo vietose. Jokių kompiuterio klaidų ar kitų mistinių problemų. Taip, silpnoji vieta A4 yra daugiasvirtė pakaba. Lietuvos keliams ji lepia ir neįtin patvari. Daug šarnyrų, įvorių, gumų. Jei jau pradėjo klibėti tai keičiame viską, nes pakeitus tik vieną detalę tuoj kaip mat išsimals ir kitos nekeistos. Čia lygiai toks pats kaip ir Opel Vectra važiuoklė: jei pradėjo klibėti šarnyras tai keičiama viskas ir net ne viena pusė, o visos ašies detalės. Garso izoliacija nebloga, praktiškai mažai kas girdisi tiek iš variklio skyriaus, tiek iš lauko. Puiki ir tiesiog nuostabi originali audio sistema. Švarus ir skardus skambesys ir jokių kolonėlių girgždėjimų ar vibracijų. Originalios kolonėlės pačios geriausios, tiek aukštų dažnių užtekdavo tiek ir žemų. Apie papildomą žemių dažnių garsiakalbį net negalvojau. Puikiai veikiantis kondicionierius. Draugas ir vasarą ir žiemą. Prasidėjus rudeniui puikiai ir greitai "nutraukia" langus nuo rasojimo. Niekada nebuvo pavedęs, investuotį į jį nereikėjo. |
Variklis |
Variklis 1.9 TDI 81 kW. Trauka tikrai smagi. Kuro sąnaudos juokingos. 4.3-4.5 l/100 km užmiestyje. Mieste - 6,5 iki 7 l/100. Patvarus variklis, netriukšmingas, taupus ir tuo pačiu pakankamai galingas, bet labai aukštų apsukų reikėtų vengti. turbina laikė gerai, bėdų nebuvo. Problematiškas tik diržų keitimas. Keista, kad vokiečiai į golfą sugebėjo įdėti tokį patį variklį skersai, o į audi tilpo tik išilgai... Norint pasikeisti diržus reikia nurinkti visą priekį iki balkio: Buferį, groteles, radiatorių, ventiliatorių.. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nuvertėja palyginti greitai, nes nemažai jų yra. Beto sunku nupirkti nenuvaikyta ir nenustekenta ar su nedidele ir priežiūrėta. Paskutinė A4 išriedėjo 2001 m. tai ieškant šio auto manau jus turėtu dominti tik paskutiniai modeliai nuo 1999 m. Tada dar galima tikėtis rasti daugiau mažiau prižiūrėta ir su pilnesne ir gausesne komplektacija tokia kaip S-line vairas, odinis salonas, BOSE audio sistema ir pan. Auto dalių kainos nėra vienos iš pigiausių ir restauruojant pakabą ar keičiant diržus didesnių išlaidų tikėtis realu. Visa kita kažkokio išgasčio nesukėlė. Norintiems pataupyti ir mokėti du kart galima rinktis ir dalis iš kinijos ar taivano. |
Patarimai perkančiajam |
Atkreipti dėmesį į variklį: kompresija, turbina, purkštukai, oro srauto matuoklė ir žinoma pakaba su važiuokle. Kaip ir minėjau jei priekinės važiuoklės bent vienas elementas baiginėja savo darbą investuoti ir tvarkyti reikės viską. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 36)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A4 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis