Markės
66 iš 1912
Audi A4, (B5) 1995 - 2001
5100Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.82% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 100
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 77% Ne 23%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Audi A4 yra kompaktiškas automobilis pakeitęs Audi 80 modelį. Naujas modelis buvo gaminamas su sedano ir universalo kėbulais ant Volkswagen B5 platformos kaip ir ketvirtos kartos Volkswagen Passat. Automobilis turėjo išilgai montuojamus variklius ir priekinius arba visus varomuosius ratus. Platus variklių diapazonas apėmė benzininius variklius nuo 1.6 L iki 2.8 L ir 1.9 L turbodyzelį gebantį pasiekti tuo metu didelę 110 AG (81 kW) galią. Audi A4 buvo pirmas modelis Volkswagen grupėje naudojantis 1.8 L 20V variklį su penkiais vožtuvais vienam cilindui išvystytą pagal „Audi Sport“ variklį sukurtą Supertouring klasės lenktyniniam automobiliui. Ši technologija buvo pridėta prie V6 šeimos - 2.8 L V6 variklyje su 30V ir 193 AG (142 kW) galia. Taip pat debiutavo Tiptronic greičių dėžė, kurios pagrindas yra Porsche 911 agregatas. Vairuotojai itin vertino "Quattro" sistemą, automobilio patogumą, patrauklų dizainą, kokybišką interjerą ir didelį bagažo skyrių. Tarp trūkumų – ankštoka galinė sėdynė, silpnoki mažiausi varikliai ir problematiška pakaba.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Audi A4 buvo pirmas modelis Volkswagen grupėje naudojantis 1.8 L 20V variklį su penkiais vožtuvais vienam cilindui.

Šios kartos A4 buvo populiarus įvairių šalių žiedinėse varžybose:


Lankytojo
reitingas
3.7

Atsiliepimai įvertinti 138 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Enclave | 2014-09-22
Audi A4 1.9 TDI (81 kW)
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortas, Garso izoliacija, ekonomiškumas, variklio trauka, garso sistema.
Silpnoka pakaba ir važiuoklė.
Pagaminimo metai: 1996
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Bendras automobilio aprašas
Bendrai kalbant šis automobilis yra tikrai geras. Tiek manau vis dar nepasenusia išvaizda, tiek surinkimo kokybe. Auto 1996 m., sedanas. Salonas: Salonas patvarus, kokybiškas (bent jau man pasitaikė), suteikiantis jaukumo, pakankamai erdvus, nors gale sėdintiems, o ypač aukštesniems vietos ir mažoka. Veliūras patvarus, bet tepus. Dažnai nusitrina el. langų pakelėjų mygtukai (čia dažna audi problema). Prietaisų skydelis patogus, neperkrautas. Su juo jokių problemų nebuvo tokių kaip neaiškūs lempučių užsidegimai, lempučių perdegimai ar pan. Salonui naudotos medžiagos taip pat patvarios, palyginti mažai išblunka. Važiuojant per duobes ar žvyrkeliu ypatingų girgždesių tikrai nėra. Kėbulas patvarus lietuviškoms žiemoms, cinkuotas. Nors prieš parduodant ant galinės dešnės pusės arkos jau buvo pradėję šiek tiek kelti rūdis. Labai gerai galių atsiliepti apie A4 tiek priekinį tiek galinį buferius. Tikrai labai patvarūs ir puikiai atlaiko mažesnius smūgius tokius kaip besiparkuojant atbulomis įvažiuojama į kita auto ar stulpelį kokį. Jis pradžioje tarsi įlinksta, o paskui pavažiavus staigiai atšoka atgal ir atrodo lyg nieko nebūtų nutikę. Nebent lakas šiek tiek nusitrina. Stabžiai: Visi 4 diskiniai stabžiai. Priekiniai dideli - 288 mm. Ventiliujami, stabdo puikiai, tokių per akis. Su elektronika tai pat niekada problemų nebuvo. Viskas savo vietose. Jokių kompiuterio klaidų ar kitų mistinių problemų. Taip, silpnoji vieta A4 yra daugiasvirtė pakaba. Lietuvos keliams ji lepia ir neįtin patvari. Daug šarnyrų, įvorių, gumų. Jei jau pradėjo klibėti tai keičiame viską, nes pakeitus tik vieną detalę tuoj kaip mat išsimals ir kitos nekeistos. Čia lygiai toks pats kaip ir Opel Vectra važiuoklė: jei pradėjo klibėti šarnyras tai keičiama viskas ir net ne viena pusė, o visos ašies detalės. Garso izoliacija nebloga, praktiškai mažai kas girdisi tiek iš variklio skyriaus, tiek iš lauko. Puiki ir tiesiog nuostabi originali audio sistema. Švarus ir skardus skambesys ir jokių kolonėlių girgždėjimų ar vibracijų. Originalios kolonėlės pačios geriausios, tiek aukštų dažnių užtekdavo tiek ir žemų. Apie papildomą žemių dažnių garsiakalbį net negalvojau. Puikiai veikiantis kondicionierius. Draugas ir vasarą ir žiemą. Prasidėjus rudeniui puikiai ir greitai "nutraukia" langus nuo rasojimo. Niekada nebuvo pavedęs, investuotį į jį nereikėjo.
Variklis
Variklis 1.9 TDI 81 kW. Trauka tikrai smagi. Kuro sąnaudos juokingos. 4.3-4.5 l/100 km užmiestyje. Mieste - 6,5 iki 7 l/100. Patvarus variklis, netriukšmingas, taupus ir tuo pačiu pakankamai galingas, bet labai aukštų apsukų reikėtų vengti. turbina laikė gerai, bėdų nebuvo. Problematiškas tik diržų keitimas. Keista, kad vokiečiai į golfą sugebėjo įdėti tokį patį variklį skersai, o į audi tilpo tik išilgai... Norint pasikeisti diržus reikia nurinkti visą priekį iki balkio: Buferį, groteles, radiatorių, ventiliatorių..
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nuvertėja palyginti greitai, nes nemažai jų yra. Beto sunku nupirkti nenuvaikyta ir nenustekenta ar su nedidele ir priežiūrėta. Paskutinė A4 išriedėjo 2001 m. tai ieškant šio auto manau jus turėtu dominti tik paskutiniai modeliai nuo 1999 m. Tada dar galima tikėtis rasti daugiau mažiau prižiūrėta ir su pilnesne ir gausesne komplektacija tokia kaip S-line vairas, odinis salonas, BOSE audio sistema ir pan. Auto dalių kainos nėra vienos iš pigiausių ir restauruojant pakabą ar keičiant diržus didesnių išlaidų tikėtis realu. Visa kita kažkokio išgasčio nesukėlė. Norintiems pataupyti ir mokėti du kart galima rinktis ir dalis iš kinijos ar taivano.
Patarimai perkančiajam
Atkreipti dėmesį į variklį: kompresija, turbina, purkštukai, oro srauto matuoklė ir žinoma pakaba su važiuokle. Kaip ir minėjau jei priekinės važiuoklės bent vienas elementas baiginėja savo darbą investuoti ir tvarkyti reikės viską.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 36)
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt