Justinas | 2010-07-27 |
A4 1.9 81Kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiskas variklis vasara+kondicionierius ijungtas 5.2l/100km, gera surinkimo kokybe netraska jokios plastmases(jei neardytas vidus)
Brangi pakaba
|
Automobilis labai geras, visi keikia ta pakaba bet as ne, nes labai mazai zmoniu perka nauja o didzioji dalis atnaujina ( 1 traukes atnaujinimas garaziukuose nuo 30LT ir iki 80LT, o naujos traukes kaina 200-350LT ). Automobilis yra 1997 metu ir pirma karta kai keiciau traukes ant senuju buvo parasyta 1997m (taip isseina kad ji orginali) automobili buvau pirkes 2004m. tai traukes atlaike 7metus. Dar viena problema buvo kondicionieriaus kompresoriaus didysis guolis kuri labai sunku pasikeisti. Variklis 1.9TDI 81Kw 109Ag. Varikli priziurint (keiciant laiku tepalus, filtrus, dirzelius itempejus, ...) ilgai ir laimingai vaziuosite. Trauka labai gera kaip 1.9tdi Voketijoje autobane spidometras rode 200+km/h, beto maniskis jau yra prasykes netoli 600tukst km, bet as vistiek vazineju ir dar ilgai vaziuosiu. Mazas nuvertijimas. As uz sava 1997metu audi 2005metai mokejau 7500euru, o dabar su tokia pacia komplektacija kainuoja apie 5500euru. Nepirkite pacio pigiausio varianto, nes bus visa pakaba restauruota paciu pigiausiu budu ir variklis gali buti paestas (nugainiotas).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Yaz | 2010-07-20 |
Audi A4 Avant
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Privalumai.
Variklis lb geras. Tas pats kur montuojamas i passat. Traukos per akis. Kaip tokiam ir 66 kW pilnai uztektu (jei virs 160 km/h nesiruosi vazinet). Vaziuokle pilnai sutvarkyta yra patvari ilga laika. Salonas padarytas tikrai is kokybisku medziagu. Tiek plastmases tiek visa kita. Per laika nepradeda barsket. Lb gera variklio garso izoliacija. Klimatronikas didelis pliusas sitam modeliui. Vairuojant regejimo laukas visai neblogas. Jei tvarkingas variklis ir smarkiai nespaudziama, tai sunaudojama lb nedaug dyzelino. Cinkuotas kebulas. Kaip minejau buvau perdazytas nusipirkus, tai iki dabar nelenda rudys. Kuriasi ziema labai gerai. Manevringa. Tinkama vaziuoti i darba, parduotuve, i kina ir panasiai.
Trukumai.
Gal pasitaike toks variklis, bet vaziuojant virs 160 km/h baisiai smarkiai degina tepalus. Pilu taip kaip dyzelina vos ne. Apgedus oro srautu, masina traukos netenka beveik visiskai. Atrodo kad vaziuociau su 59 kW. O oro srautas nemazai atsejo. Taip pat nemazai ir stabdziu kalades. Viska keiciau pats. O ir sutvarkius stabdymo kokybe nera tokia nuostabi kaip variklis. Jau nekalbu apie kitu vaziuokliu detaliu kainas kur reikes ateity keist. Kebulas tikrai neatitinka savo pavadinimo. Patogu tik priekyje vaziuojanciam. Gal vietos nera visiskai, o bagazine net kraupu kaip vietos nera. Ir dar sviesus salonas tai tragedija visai. Gale jei ka vezti tai tik vaikus vaikiskose kedutes. Vaziuojant jauciasi kad pakaba tikrai kieta. Zodziu komfortu nespinduliuoja. Erdvumu tikrai nusileidzia audi 80 ir b4. Ilgose kelionese nepatogi tampa.
Aplamai.
Modelis greicio prasme lb geras, surinkimo kokybe taip taip gera. Bet komfortas prastas ir tikrai universalo nepavadinciau "Avant". Bei vaziuokles detales kainos tikrai nemazos. Jei tik i darba ir gerai uzdirbate - masina kaip tik. 1.9 tdi 81 kW Visur stabdziu kalades, oro srautas, priekinis stiklas, iki puses perdazyta. Keista mazokai daliu, nes pirkta uz nemaza kaina.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rs | 2010-06-22 |
A4
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Taciau po puses metu eksploatacijos, nusimato darbai, pagrindinio dirzo keitimas, zvakes, laidai, filtrai. Vaziuokles tvarkymas priekiniu traukiu keitimas. 1,8 20V Kaladeles, tepalai, filtrai...
Montavau dujas, tiesiogini ipurskima. (kaina virs 2tukst.)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
asrc | 2010-04-06 |
Audi A4
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pasiėmiau ją nuo tralo, šviežiai perdažyta buvo, sudėti sleksčiai, pakaba ideali, mėlynos spyruoklės, tad kiek kietoka pradžioje atrodė ir teko priprasti begalo saugoti pirekinį buferį ir dugną, nes baisiai žema. Garso izoliacija tikrai puiki, prieš tai turėjau Renault Sefrane, tai už ją tikrai geriau, nieko nesigirdi, salonas nebarška. Priekinės pakabos remontas labai brangus, kolkas džiaugiuosi, man dar ji laiko, matyt vokietis geras dalis buvo sudėjęs. Variklis nesiožiuoja, trauka normali, aisku galėtų būti geresnė. Sąnaudos vidutinės apie 10 šimtui. Išvaizda tenkina, tik ji tautos automobilis, vos ne kiekvienam kieme kas antra stovi. Jos daugiau nepirkčiau, didelių išlaidų reikalauja, geriau c4. 1.8 20V 92kw Nusipirkęs keičiau kapotą, nes vokietis buvo kažkodėl grotelių rėmelį nupjovęs. Stabdžių kaladėles visas, generatoriaus diržą, paskirstymo diržą su įtempėjais, filtrus, velenėlio daviklį, benzino slėgio reguliatorių, žvakes.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
baltas | 2010-03-23 |
Audi a4 automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Na man su masina visai nepasiseke, buvo visiskai uzdrosta, ir spidometras jauciu pora kart persuktas, nors buvo visi navarotai(ir kaip keista viskas veikė), bet kai pirikupai padaro masina, tik pardavimui, o tik paskui islenda visos bedos... variklis geras, nes automato neuzdrosi, rydavo mažai (trasoje iki 4 litrų) Audi a4 važiuoklė labai silpna, na kai viską pasikeiti gerai (apie metus), bet ir kaineles ne golfo lygio. Mano buvo daužta, kaip paskui išaiškėjo, tai jie net nesivargino pakeisti kondiciuonieriaus slangos is radiatoriaus, tiesiog nukirpo ir viskas, o kad brudas pradejo eiti i kond. siurbliuka tai nieko... krc labai reikia atsargiai su prabangiom (buvusiom), bet senom masinom, buna daug problemu, geriau uz tokia kaina pasiimti kokius 5 metus jaunesnį Fiat'a. 1,9 TDI 110a.g. važiuoklė, pagr. diržas, kiti diržai, greičių dėžę reikėjo remontuot (2500LTL) galiniai stabdžių diskai, dar nemažai visko...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Irmutis | 2010-03-15 |
Audi valdo
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigus gemontai, patikimas ir auksta kokybe
pakaba ne kaimo keliam
|
auto labai geras, jaukus ir malonus salonas, jauciama auksta kokybe, remontas pigus kiap tokiam auto. Pas turiu a4 tdi nekeisciau y nieka nebent i naujasne audi tdi 1,9TDi 66Kw, jokiu problemu 180Km/h tikrai ne dugnas, negenda, kad ir sugestu pigu taisyt:) Mieste ziema 7l. Trasoj 5l. Spaudziu nuolat Pirkit dyzely ir jai gausis Tdi su raudona i super
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Quattro | 2010-02-12 |
Reikalaujantis prieziuros
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Vardas,isvaizda,bagazines dydis,mazas nuvertejimas
Daug smulkiu gedimu, brangus
|
Turejau 1999m Audi Avant A4 1.8 turbo Quattro. Vazinejau su juo Amerikoje. Gal kam pravers, jei kas pirks panasu auto parvaryta is JAV I LT. Asmeniskai man jis patiko savo surinkimo kokybe (odinis salonas vietomis sutrukinejo), isvaizda, talpumu(bagazines). Esu nezemo ugio, taigi vairuoti ilgesnes distancijas budavo kiek kebloka, tiesiog kojos pavargdavo nuo sulenktos padeties ir siaip jauties kazkoks ispraustas kaip lektuvo kokpite. Kadangi tai buvo pirmas mano turetas auto visais varomaisiais ratais, patiko jo vairavimo savybes, nes teko daug vazineti kalnuotomis vietovemis. Gaila neteko isbandyti lietuviskos ziemos salygomis :) Nors variklis buvo 1.8l ir su turbina, daznai trukdavo galios ypac pradinese vaziavimo stadijose (prie sankryzu ir pan). Kuro sanaudomis buvau patenkintas. Pirkau auto jau su daug atliktu darbu, o ypac vaziuokles. Taigi is to sprendziu, kad galiu pritarti A4 savininkams, kad vaziuokle nera stiprioji sio auto puse. Prie mazdaug 200k km pradejo leisti tepalus galinis reduktorius ir vaziuojant apie 120 km/h greiciu girdejosi gaudimas nors tepalu lygi tikrinau servise ir jis buvo pakankamas. Taip pat variklio srityje slapiavo tarpines. Stabdziu skyscio talpa pradejo leisti per visus galus. Salono srityje daug smulkiu gedimu: daiktadezes apsvietimas (saugikliai ir lempute buvo sveiki), porankis uzsikirsdavo ir neatsilenkdavo. Galinio lango valytuvo apipurskimo vamzdelis supuvo ir nuluzo. Teko keisti visa "kelma" (apie 400 Lt). Siaip ir sankaba reikejo keisti, bet JAV tai labai brangus malonumas, o ypac vokiskuose auto :) Todel pardaviau "as it is"... Pries perkant - tikrinkit servisuose!!!!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
audi a4 2.6 | 2009-12-23 |
puikus auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
funkcionalus,galingas,sportiskas,grazus,jautrus vairas.
mazoka erdves
|
turiu audi a4 jau 4metai, 96m. 2.6 varikliu ,isidejas taskines dujas ir esu labai patenkintas siuo auto,tai sportinio ir prabangaus auto misinys,grazus odinis salonas,grazi ir funkcionali priekine panele,visi privalumai...puikus kokybes ir kainos santykis. 2.6 v..puikus varikliai.gera trauka ir vidutiniskos kuro sanaudos.eda benzo tiek pat kiek ir 2 ltr motoras.duju 10l.GALINGAS IR EKONOMISKAS.Minusas,kad po kapotu labai mazai vietos.Keiciant dirzus reikia lupti visa prieki. eksplotacijos kastai vidutiniski,visi keikia aliuminine pakaba,bet juk dauguma kitos firmos auto turi taip pat aliuminke. pirkti..dabar palanki kaina.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ramas | 2009-12-23 |
gera kokybe uz gera kaina
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patikimas,manevringas,greitas,cinkuotas.
pakaba,mazai vietos gale sedinciajam.
|
turiu a4 jau treti metai..ir neturiu kuo skustis,puiki trauka,gera dinamika,cinkuotas kebulas ir daug kitu pliusu,vienu zodziu audi ir Afrikoj audi :) Pasitikrinti pakaba.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Romas | 2009-12-19 |
Audi a4 avant 1,9 tdi 81 kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Konfortiskas valdymas, automobilis klauso kiekvieno vairo judesio, galingi ekonomiski varikliai
pakaba
|
Tikrai neblogas automobilis, tik silpnoka priekinė pakaba ir automobilis reikalaujantis isskirtines kokybes tepalu ir kitu skysciu, jei tai igyvendinama, jis tarnauja nekeldamas didesniu rupesciu Pasiziureti jei dyzelis ar nepulsuoja variklis kai uzvestas padirba 5 min -jei pulsuoja kuro siurblys reiks remontuoti ar keisti
ir pravaziuti kokiu nors neliugiu , gerai butu zvyrkeliu ir paklausyti kas pakaboje barska, jei girdisi duslus dundesiai eilini karata visus sarnyrus teks pakeisti, nerekomenduoju keisti po viena, geriau vienu kartu ilgiau tarnauja
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12345678910 |