Markės
51 iš 1554
Audi A4 1995 - 2001
Audi A4, 1995 - 2001
596Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.82% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 96
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Audi A4 yra kompaktiškas automobilis pakeitęs Audi 80 modelį ir turi užuominų į prabangą. A4 buvo gaminamas su sedano ir universalo kėbulais ir bazuojamas ant Volkswagen B5 platformos kaip ir ketvirtos kartos Volkswagen Passat. Automobilis turėjo išilgai montuojamus variklius ir priekinius arba visus varomuosius ratus. Platus variklių diapazonas apėmė benzininius variklius nuo 1.6 L iki 2.8 L ir 1.9 L turbodyzelį gebantį pasiekti tuo metu didelę 110 AG (81 kW) galią. Audi A4 buvo pirmas modelis Volkswagen grupėje naudojantis 1.8 L 20V variklį su penkiais vožtuvais vienam cilindui išvystytą pagal „Audi Sport“ variklį sukurtą Supertouring klasės lenktyniniam automobiliui. Ši technologija buvo pridėta prie V6 šeimos - 2.8 L V6 su 30V ir 193 AG (142 kW) galia. Taip pat debiutavo Tiptronic greičių dėžė, kurios pagrindas yra Porsche 911 agregatas. Vairuotojai itin vertina quattro sistemą, automobilio patogumą, gražų dizainą, kokybišką interjerą, didelį bagažo skyrių, gerą valdymą. Tarp trūkumų – ankštoka galinė sėdynė, silpnoki mažiausi varikliai ir problematiška pakaba.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

Audi A4 buvo pirmas modelis Volkswagen grupėje naudojantis 1.8 L 20V variklį su penkiais vožtuvais vienam cilindui.

VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 96
Marius | 2016-10-28
Geras automobilis 1.9 tdi 81kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas
Kieta vaziuokle, pastovus vaziuokles remontas
Siaip geras automobilis, vaziuoti galima ir mieste, ir uzmiestyje, ekonomiskas, mano cipuotas dyzeliukas trauke labai gerai. Daugiau pliusu, nei minusu, galima rekomenduoti. Variklis ekonomiskas, laiku keiciant tepalus ir filtrus taisyti nieko nereikejo. Vaziuokle remontavau kiekvienais metais, nesaugojau, i metus reik investuoti po 200euru. Pastovei gesdavo centrinio uzrakto motoriukas, gaudavo dregmes ir sakes, 3 ar daugiau kartu keiciau per 5 metus. Kita liga rudys ant bagazines dangcio, ten vanduo stovi po stiklu ir pradeda rudyti, pastebejau ne pas mane viena sita problema. Siaip visi taisymai labai paprasti nuvaziuoji i srota ir nusiperki ka reikia, visko pilna ir paieskojus labai pigiau galima rasti visko, pvz parudijusiu duru neapsimoka dazyti, geriau srote nusipirkti tokios pacios spalvos naujas. Pirkit mechanine deze, automatai tikrai labai prasti.
Pilnas atsiliepimas...
Irmantas | 2016-10-15
Audi A4 1.9/81kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Malonus vairuoti.
Mazai vietos salono skyriuje.
Sveiki.Vairuoju sita modeli jau 2-i metai,tai noreciau pasidalinti savo nuomone.Per dvejus metus prasukau 25 000km ir praktiskai dideliu pliusu siame automobilyje nesuradau.Pradesiu nuo man didziausios problemos.Kaip universale pasigedau erdves ir vietos salone,bagazo skyrius pakenciamas.Tam tikros salono apdailos detales nekokybiskos.Jos yra padengtos tam tikra struktura kuri per laika apsitrina ir tada vaizdelis...Garso izolecija gera,vairuoti sita modeli malonu.Rudziu ant kebulo nesimato,bet yra kelios silpnos vietos.Visu dureliu apacioje dedasi plasmasines juostutes.Man teko pakeisti nes maniskes vizualiai nekaip atrode(pirkau naujas).Dureliu atidarymo renkeneles ir juostute asanti prie galiniu numeriu apsvietimo.Oksiduojasi,tai as perdaziau.Pagrinde vazineju asfaltuotais ir mazai duobetais keliais,tai su vaziuokle problemu neturiu.Aisku pries 2-u metus visa prieki atrestaravau(150 eu).Nezinau kaip ten butu jeigu kasdien tektu kazkiek pavaziuoti zvirkeliu.Maniske Audi 2000m facelif modelis.Ieskant detaliu BUTINAI reikia pamineti jog jusu modelis butent toks.Senesniu metu daug kas netinka. Variklis tikrai yra neblogas ir tokiam modeliui galios tikrai uztenka.Keiciau variklio alyva,antifriza,visus filtrus,vandens pompa,pagrindini dirza ir t.t..Kiek tiksliai sumokejau nepamenu,bet kazkas apie 350 eu(servise).Turiu,atsirado dar viena problema,beda.Kartais dingsta trauka.Pasieki 120km/h ir viskas.Tada sustoji,uzgesini varikli,uzkuri ir viskas gerai.Skaiciau forume,tai daug kam pasitaiko tokia problema(liga).Gedimo dar nesalinau,tai nezinau kas ten....Kuro sanaudos priklauso nuo to kaip tu vaziuoji ir kur vaziuoji.Man vidutiniskai iseina 6l/100km Remontas ir eksplotacija nera brangi. Gerai pasitikrink automobili ir nepirk pigiausio varijanto.Kaina kalba uz save.P.S.jeigu ieskai universalo su mintim,kad bus ten daug vietos ir galesi kazka daugiau transportuot,tai SITAS VARIJANTAS TAU NETINKA. :)...
Pilnas atsiliepimas...
Leonas | 2016-10-03
A4 81kw dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas ir patvarus dyzelinis variklis, minkšta ir patogi pakaba, nerūdijantis kėbulas,
dyzeliniai varikliai šiek tiek nervuoja su vibracijom, bet atsiperka labai greitai :)
Patikimas miesto ir užmiesčio automobilis, komfortiškas ir svarbiausia ekonomiškas. Kiek teko ieškot detalių tai visi šrotai turi visko ko reikia, dauguma dalių tinka nuo pasatų, golfų, A6 ir pan, todėl rast tikrai lengva. siūlau ieškot tik facelift modelio, atskirt galima nesunkiai iš pagrindinių išorės pakeitimų: visi modeliai turi priešrūkines lempas priekyje, vientisos priekinės lempos su lešiais vietoje dviejų dalių priekinių lempų be lešių, apvalios durų rankenėlės. šie modeliai turi atnaujintas važiuokles, variklius, bendras dizainas tiek viduj tiek išorėj kur kas geresnis, todėl jos nenuvertėjo taip greit kaip senosios audi. 66 ir 81kw varikliai yra neužmušama klasika, dalys pigios ir jų visur pilna. Turbina apie 60-80eur. tinka naujesnių modelių, pvz 96KW, bet kainuoja čiut daugiau, purkštuko restauracija apie 20-30eur. Gal kiek nervuoja vibracijos dyzelinių variklių ypač kuriant ir gesinant, bėda būna nes susidevi priekinė variklio pagalvė apie kurios egzistavimą mažai kas žino, kainuoja kelis eurus, bet pakeitimas sunkokas. pagrinde nuo senumo sukietėja tarpinės todėl varikliai mėgsta apsitepaluot ties variklio galvos dangteliu ir ties karterio alsuokliu, bet čia labiau estetinė problema, jei dapilinėt nereikia. Diagnostinis laidas (VCDS) labai padeda išsiaiškint kokį neveikiantį daviklį ar šiaip ką. pats laidas kainuoja apie 20 eurų. didžiausias pliusas VW, AUDI grupės automobiliams, kad yra pigių diagnostikos laidų. su juo matai visas klaidas kurias kompas meta, kaip variklis dirba ir pan. pagrindinio diržo keitimas 1.9tdi varikliui yra menka investicija palyginus su 2.5tdi. diržo komplektas kainuoja apie 70eur, vandens pompa apie 30, darbas priklausomai nuo vietos kur keičiat. Skysčiai ir kiti aptarnavimai kaip visų mašinų. kuro naudoja dvigubai mažiau negu tokia pat benzininė audi. Važiuoklės žmonės paprastai bijo, nors kaip ir minėjau facelift modeliuose ji šiektiek atnaujinta, jei gerai pamenu, pats kelmas nebe aliuminis o plieninis ar kažkas tokio. pačio nuvažiuota apie 60tūkst km kaune nuo pirkimo, nežinau kiek važinėjo vokietis dar prieš tai, o keičiau tik vieną vairo traukę per tą laiką. kolega jurbarke restauravo sau, apie 130eur sumokėjo už visos priekinės važiuoklės restauraciją ir gavo garantiją berods 50tūkst km. Garažuose vieno šarnyro restauravimas su išėmimu iš mašinos ir įdėjimu apie 15eur. Galiu pasakyt tik kad daugiasvirtės pakabos komfortas ir stabilumas kely atperka betkokias išlaidas, nors nemanau kad čia brangu. pasitaiko keli vairuotojų tipai: tie kurie prakeikia audi ir tie kurie negali atsidžiaugt. daugiausia bėdų visuomet sulaukiama kada perkamas pigiausias auto iš siūlomų skelbimų, tas žinoma galioja visom mašinom, todėl nereiktų nustebt kad nusipirkus pigiausią variantą atsiras nesibaigiantys daug laiko ir išlaidų reikalaujantys remontai ypač jei mašina buvo skendus ar tiesiog ilgą laiką neprižiūrėta.
Pilnas atsiliepimas...
Romka | 2016-09-08
AUDI A4 FL TDI 81KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puiki garso izoliacija,komfortas, surinkimas, geras variklis, minkšta važiuoklė, pigi eksploatacija, patikimumas, geras dizainas, lengva rast detalių visur
per 5 metus nepastebėjau jokių
Labai geras automibilis, patikimas, pigi eksplotacija. svarbu neužsiraut ant žmogaus kuris keičiant dėjo kinietiškas detales, ypač važiuoklės. prieš perkant nužvelgti šakes ar jos nėra pastebimai plonos ar atrodančios pigiai nes tai gali būt ženklas kad jos kinietiškos ir jos tikrai ilgai nelaikys. pamačius lemforder ar meyle hd šakes tikrai galima būt ramiem. Variklis nors ir neatrodo didelis tačiau tikrai pakankamai galingas. kur kas smagiau traukia negu tokio pat dydžio benzininis variklis ir dvigubai ekonomiškesnis. prieš tai turėjau 3 golfą benzininį tai 10l imdavo mieste, poto hondą civic - 8 litrai benzino. o tada audi, 5 litrai dyzelio 100km, žiemą prie šalčiausių dienų max 5,8, skaičiuota pilant pilną baką, nors ir borto kompas rodo panašiai. galingumas kurkas didesnis, ir būtent ten kur reikia, lenkiant nereikia sumažint pavaros, tiesiog spaudi gazą ir viskas. praktiškai jokių ligų šie varikliai neturėjo tad kažką sunku pasakyt į ką atkreipt dėmesį. o jei ir kas užlinksta tai net ir visą variklį būdavo galima po 400lt nusipirkt. pagrinde reik žiūrėt kad būtų 81kw, nes tai labiausiai nusisekę varikliai, nes 85kw varikliai jau kitos technologijos skirtumas didžiulis, ryja daugiau ir remontas kaip naujesnių mašinų, pagrindas būna purkštukai - vienas beveik 100eur. 81kw mašinos vertė didžiausia kadangi išlaikymas ir remontai yra pigiausi, 85kw auto kur kas pigesnės, bet tiek kuro tiek remonto atžvilgiu prastesnė investicija. dėl nuvertėjimo visuomet reikia rinktis geros komplektacijos, labai vertinamas facelift modelis 1999-2000 metų, paprastai jie būna geresnių komplektacijų negu naujesnės audi kurios ėjo nuo 2001 metų. Taip pat atskiros detalės turi vertę: S line vairas, dvigubas magas ir pan. Praktiškai visos audi vw seat skoda nuo 95 metų iki dabar naudoja daugiasvirtę pakabą todėl rinka šiomis detalėmis užkimšta ir dėl pakabos jaudintis tikrai nebereikia, galima tiek restauruot visą važiuoklę ir dar garantiją gaut arba gan pigiai pasikeist visą važiuoklę. pirkti geresnės komplektacijos, apžiūrėti važiuoklę ar nėra kinietiška,
Pilnas atsiliepimas...
Aleksas | 2015-10-10
2.8 Quattro
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pravažumas,variklio resursas,dirba šeimininkui o ne šeimininkas jai.
aliumininė važiuoklė,minusu nepavadinčiau bet kai kam gali būti per didelės kūro sanaudos
Neblogas vidutinės klasės automobilis Variklis turintis 142kw 30V vienas iš geriausiu VAG benzininių N/A serijoje. Aliumininė važiuoklė privalo būti QUATTRO, jeigu priekis varomas,siūlyčiau rinktis Vw bora arba golf 4
Pilnas atsiliepimas...
Audrius Ugianskis | 2014-12-11
Audi A4 1.8 gera ir geresne uz B6 varianta (is liudnos patirties)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras komfortas kaip nedidelei masinai, viskas pakankamai gerai laiko ir nebrangu eksploatuoti
Nesidraskant tai ir minusu neatsiranda. Nieko blogiau uz kitas alternatyvas
Turejau auto trejus metus. Buvo smulkiu, nesunkiai sutvarkomu gedimu. Pakaba laiko gerai. Ji gali nelaikyt tik tiem, kurie droziai masina nesveikai. Tai cia nelaikytu ne vienos auto pakaba. Nieko negaleciau pasakyti blogiau, lyginant su mano anksciau turetom masinom. Kadangi buvau patenkintas B5 modeliu, iskeiciau i naujesni, B6 modeli ir tikejausi, kad bus viskas labai gerai. Deja, apart naujesnes isvaizdos B6 (2003 m) modelis mane tiesiog supykde. Nepatariu pirkti dyzeliu ir quattro, nes cia islaidu gali buti nemazai.
Pilnas atsiliepimas...
vairaves A4 | 2014-12-08
A4 dvėju metų kelionė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas,gan komfortiškas,minkšta pakaba,pravažus,stiprus nerudijantis kebulas
Pakaba reikalauja didesnio demesio.
Nerudijantis ,ekonomiskas,nors ir mazu gabaritu ,bet pakankamai minkstas,manevringas,pravazus automobiliukas.Teko keliauti apie 3000 km.Likau geros nuomones apie A4 komforta,kuro sanaudos (3000 km iveikiau su 140 L dyz.). Arteja 300000 km,ryba.Kuriasi ir prie -25 be problemu.(rudieni pasikeiciau zvakes).Keiciau turbina,nes pirkau su defektuota(.500lt.savartyne.).Daugiau nieko neremontuota.Visdelto 1.9Tdi ekonomiskas ir patikimas varikliukas,kaip nedideliam auto pakankamai turintis galios (81kW). Daugiausia pinigu investuota i pakaba.Apie filtru, tepalu ir stabdziu keitimus nerasau,nes visi automobiliai tuo reikalauja,,,bet ekspluatacijos kainos nera dideles. Dyzelis turi kurtis iškart prasukus starteriu.Atkreipti diemesį į pakabą.
Pilnas atsiliepimas...
povilas | 2014-11-27
apie a4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nerudyja ekonomiskas stabilus,didelis pravazumas
zemoka teko pakelti
geras auto ypac quattro gera trauka mazos kuro sanaudos 4metai turiu viskas ok quattro veikia puikiai pirk nenudrosta ir nereiks peikti
Pilnas atsiliepimas...
Enclave | 2014-09-22
Audi A4 1.9 TDI (81 kW)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, Garso izoliacija, ekonomiškumas, variklio trauka, garso sistema.
Silpnoka pakaba ir važiuoklė.
Bendrai kalbant šis automobilis yra tikrai geras. Tiek manau vis dar nepasenusia išvaizda, tiek surinkimo kokybe. Auto 1996 m., sedanas. Salonas: Salonas patvarus, kokybiškas (bent jau man pasitaikė), suteikiantis jaukumo, pakankamai erdvus, nors gale sėdintiems, o ypač aukštesniems vietos ir mažoka. Veliūras patvarus, bet tepus. Dažnai nusitrina el. langų pakelėjų mygtukai (čia dažna audi problema). Prietaisų skydelis patogus, neperkrautas. Su juo jokių problemų nebuvo tokių kaip neaiškūs lempučių užsidegimai, lempučių perdegimai ar pan. Salonui naudotos medžiagos taip pat patvarios, palyginti mažai išblunka. Važiuojant per duobes ar žvyrkeliu ypatingų girgždesių tikrai nėra. Kėbulas patvarus lietuviškoms žiemoms, cinkuotas. Nors prieš parduodant ant galinės dešnės pusės arkos jau buvo pradėję šiek tiek kelti rūdis. Labai gerai galių atsiliepti apie A4 tiek priekinį tiek galinį buferius. Tikrai labai patvarūs ir puikiai atlaiko mažesnius smūgius tokius kaip besiparkuojant atbulomis įvažiuojama į kita auto ar stulpelį kokį. Jis pradžioje tarsi įlinksta, o paskui pavažiavus staigiai atšoka atgal ir atrodo lyg nieko nebūtų nutikę. Nebent lakas šiek tiek nusitrina. Stabžiai: Visi 4 diskiniai stabžiai. Priekiniai dideli - 288 mm. Ventiliujami, stabdo puikiai, tokių per akis. Su elektronika tai pat niekada problemų nebuvo. Viskas savo vietose. Jokių kompiuterio klaidų ar kitų mistinių problemų. Taip, silpnoji vieta A4 yra daugiasvirtė pakaba. Lietuvos keliams ji lepia ir neįtin patvari. Daug šarnyrų, įvorių, gumų. Jei jau pradėjo klibėti tai keičiame viską, nes pakeitus tik vieną detalę tuoj kaip mat išsimals ir kitos nekeistos. Čia lygiai toks pats kaip ir Opel Vectra važiuoklė: jei pradėjo klibėti šarnyras tai keičiama viskas ir net ne viena pusė, o visos ašies detalės. Garso izoliacija nebloga, praktiškai mažai kas girdisi tiek iš variklio skyriaus, tiek iš lauko. Puiki ir tiesiog nuostabi originali audio sistema. Švarus ir skardus skambesys ir jokių kolonėlių girgždėjimų ar vibracijų. Originalios kolonėlės pačios geriausios, tiek aukštų dažnių užtekdavo tiek ir žemų. Apie papildomą žemių dažnių garsiakalbį net negalvojau. Puikiai veikiantis kondicionierius. Draugas ir vasarą ir žiemą. Prasidėjus rudeniui puikiai ir greitai "nutraukia" langus nuo rasojimo. Niekada nebuvo pavedęs, investuotį į jį nereikėjo. Variklis 1.9 TDI 81 kW. Trauka tikrai smagi. Kuro sąnaudos juokingos. 4.3-4.5 l/100 km užmiestyje. Mieste - 6,5 iki 7 l/100. Patvarus variklis, netriukšmingas, taupus ir tuo pačiu pakankamai galingas, bet labai aukštų apsukų reikėtų vengti. turbina laikė gerai, bėdų nebuvo. Problematiškas tik diržų keitimas. Keista, kad vokiečiai į golfą sugebėjo įdėti tokį patį variklį skersai, o į audi tilpo tik išilgai... Norint pasikeisti diržus reikia nurinkti visą priekį iki balkio: Buferį, groteles, radiatorių, ventiliatorių.. Nuvertėja palyginti greitai, nes nemažai jų yra. Beto sunku nupirkti nenuvaikyta ir nenustekenta ar su nedidele ir priežiūrėta. Paskutinė A4 išriedėjo 2001 m. tai ieškant šio auto manau jus turėtu dominti tik paskutiniai modeliai nuo 1999 m. Tada dar galima tikėtis rasti daugiau mažiau prižiūrėta ir su pilnesne ir gausesne komplektacija tokia kaip S-line vairas, odinis salonas, BOSE audio sistema ir pan. Auto dalių kainos nėra vienos iš pigiausių ir restauruojant pakabą ar keičiant diržus didesnių išlaidų tikėtis realu. Visa kita kažkokio išgasčio nesukėlė. Norintiems pataupyti ir mokėti du kart galima rinktis ir dalis iš kinijos ar taivano. Atkreipti dėmesį į variklį: kompresija, turbina, purkštukai, oro srauto matuoklė ir žinoma pakaba su važiuokle. Kaip ir minėjau jei priekinės važiuoklės bent vienas elementas baiginėja savo darbą investuoti ir tvarkyti reikės viską.
Pilnas atsiliepimas...
Kestas | 2014-06-01
Audi A4 1.9tdi 1999
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskumas, tuo pačiu pakankamai galingas
Silpnoka vaziuokle
Labai neblogas automobilis, turiu jau daugiau kaip 6m, kažko ypatingai blogo pasakyti negaliu, gal vaziuokle kiek silpnoka, bet viskas proto ribose. Teko keisti kai kurias smulkmenas, bet vel gi niekada nepavede kelyje, klimato kontrole veikia visus tuos metus, nebuvau prikises rankų vienintelis nemalonu per tuos metus: staiga pablogėjo trauka, patikrinus kompiuteriu paaiškėjo kad issireguliavo kuro pardavimas, Tikrai puikus variklis, labai puiki trauka, jokių bėdų per visus tuos metus, servise patare pilti sintetini tepala, o vat žiema paspaudus salciui tikrai keista bet nei iš šio nei iš to gali neuzsivesti. Variklis labai ekonomiskas: mieste 6,0l, užmiestyje 90 km/val 4,0 - 4,5 l Kainos sakyciau vidutines, bet ne iš pigių! Verta atkreipti dėmesį į ši automobilį nematau kažko ypatingo ką galėčiau patarti
Pilnas atsiliepimas...
 
12345678910

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži    A1A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai 80B4A4A4A4A4A4
90   
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6A6
  S6 S6S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8A8
  S8 S8 S8 S8
  Kupė CoupeCoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7A7
    S7S7
    RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet  
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro
   A4 allroadA4 allroad quattro
    E-tron
    A6 allroad quattro
  Dideli krosoveriai     Q8
    SQ8
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2  
  Sportiniai    R8R8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai