Markės
51 iš 1554
Audi A4 1995 - 2001
Audi A4, 1995 - 2001
596Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.82% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 96
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Audi A4 yra kompaktiškas automobilis pakeitęs Audi 80 modelį ir turi užuominų į prabangą. A4 buvo gaminamas su sedano ir universalo kėbulais ir bazuojamas ant Volkswagen B5 platformos kaip ir ketvirtos kartos Volkswagen Passat. Automobilis turėjo išilgai montuojamus variklius ir priekinius arba visus varomuosius ratus. Platus variklių diapazonas apėmė benzininius variklius nuo 1.6 L iki 2.8 L ir 1.9 L turbodyzelį gebantį pasiekti tuo metu didelę 110 AG (81 kW) galią. Audi A4 buvo pirmas modelis Volkswagen grupėje naudojantis 1.8 L 20V variklį su penkiais vožtuvais vienam cilindui išvystytą pagal „Audi Sport“ variklį sukurtą Supertouring klasės lenktyniniam automobiliui. Ši technologija buvo pridėta prie V6 šeimos - 2.8 L V6 su 30V ir 193 AG (142 kW) galia. Taip pat debiutavo Tiptronic greičių dėžė, kurios pagrindas yra Porsche 911 agregatas. Vairuotojai itin vertina quattro sistemą, automobilio patogumą, gražų dizainą, kokybišką interjerą, didelį bagažo skyrių, gerą valdymą. Tarp trūkumų – ankštoka galinė sėdynė, silpnoki mažiausi varikliai ir problematiška pakaba.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

Audi A4 buvo pirmas modelis Volkswagen grupėje naudojantis 1.8 L 20V variklį su penkiais vožtuvais vienam cilindui.

VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 96
minimalus | 2012-10-26
Pensininko mašina: Audi A4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gili bagažinė, pliusas jeigu Quattro
Priekiu varomas, platus apsisukimo spindulys, pigios apdailos detalės, silpnas važiuoklė ir daugybė kitų...
Tragiškas automobilis. Nesuprantu, ką AUDI gerbėjai jame įžvelgia. Galbūt 1.8 turbo variklis maloniai traukia, bet netgi jei ir su turbo, AUDI A4 yra daugiau mažiau tas pats GOLF mk3. Salone apdailai pataupyta: pigios plastmasės, tas pats gendantis pečiuko reguliatorius, silpnos posūkių/šviesų rankenėlės. Matomumą apsunkina platūs rėmai prie šoninių veidrodėlių. Kaip ir pas GOLF, silpnas vairo stiprintuvas. Su "legendine" A4-os priekine važiuokle dar nesusidūriau, tik girdėjau daug atsiliepimų, kad ji silpna bei brangi. Pažiūrėjus, kiek ten traukių, šarnyrų ir panašiai, kyla klausimas, ką galvojo inžinieriai, projektuodami tokią pakabą? Norint pakeisti diržus, reikia nusiardyti beveik visą priekį!! Kėbulo skardos atrodo storos, gal net cinkuotos (??), bet izoliacinė medžiaga pigi. Platus apsisukimo spindulys. Jeigu tai ne Quattro, priekiu varoma turi mažai stabilumo, startuojant netgi nesistengiant prasuks ratus. Imobilaizerio prasmės iki šiol nesuprantu... Jeigu užges variklis, reikia ištraukti raktelį, vėl įkišti, palaukti kelias sekundes ir tik tada vesti. Jeigu taip užgesti sankryžoje ir kiekviena sekundė svarbi, tai imobilaizeris tik kenkia nei duoda naudos. Plius - atsarginio rakto gamyba su imobilaizeriu 120 litų (įprasto rakto būtų 20 litų). Vieninteliai privalumai: kaip sedanui, gana talpi bagažinė; ir originalios kolonėlės gana gerai skamba, palyginus su kitų automobilių gamintojų. Nebūčiau pirkęs, bet per dviejų mėnesių paieškas ir turint tik 6k litų nieko padoresnio nepavyko atrasti. Visi kiti variantai buvo aprūdiję, užjoti, nudrožti. Tuo tarpu A4, nors ir 1995-ųjų metų, bet kėbulas be rūdžių, variklis neapsisnargliavęs, TA iš pirmo karto praėjau. Nebūtų reikėję skubiai automobilio, būčiau dar taupęs ir ieškojęs ko nors padoresnio. Net ir 1.8 variklis, bet suvalgo vidutiniškai 12 litrų benzino (imant miesto ir užmiesčio vidurkį). Nepasakyčiau, kad mano automobilio variklis būtų užjotas, bet traukos jam nepaprastai trūksta. Jeigu norisi sankryžoj prašokt iš vietos startuojant, ne tik vos spėsi prašokti, bet dar ir ratai prasisuks. Į statesnį kalną vos užlipa. Teko vairuoti AUDI ir su galingesniais motorais, tad sutinku, kad jie maloniai guldo prie sėdynės, bet tai neatperka visų kitų minusų. Kol kas dar neteko daug investuoti, bet reikės keisti tepalus ir filtrus, tvarkyti vairo stiprintuvą, nes kai TA metu pratampė ant stendo, pradėjo kaukt (susukus vairą ypač smarkiai kaukia, teko su tuo susidurti vairuojant kitą automobilį, tada užteko papildyti stiprintuvo skystį, šitai skysčio pakanka, bet vis tiek kaukia). Taip pat reikės diržus keisti... Priekinis šarnyras vienas prie pabaigos. Pečiuko reguliatorius įjungia tik ties aukščiausia padėtimi (silpna vieta tiek A4, tiek GOLF), salono apšvietimą tvarkyt. Apsukos užvedus šiltą variklį šokinėja, tad diagnostiką reikėtų padaryti. Tikėjausi, kad bus "sėdi ir važiuoji", bet toli gražu... Gerai pagalvokit, ar tikrai norit VAG grupės automobilio. Gerai apgalvokit, ar tikrai norit AUDI. Gerai apgalvokit, ar Jums reikia tik transporto priemonės ramiam važiavimui nuo taško A iki taško B. Jeigu vis dėlto nusprendėte, kad pirksite AUDI A4, tikrinkit važiuoklę! Taip pat visą elektroniką, pečiuko padėtis. Jeigu su liuku, žiūrėkit, ar atsidaro, nes čia irgi silpna vieta - gali nebesuveikti elektronika. Klausykit, ar nekaukia susukus vairą. Ir tada dar kartą pagalvokit, ar tikrai norit A4 bei AUDI.
Pilnas atsiliepimas...
Automobilis | 2012-10-07
Audi A4 1.9l 81kW 1996-97m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, puikus variklis, salonas modernus (tokių metų), smagu vairuoti/važinėti. Kuro sąnaudos mažos/ekonomiškas automobilis. Gera garso izoliacija.
Gal važiuoklė kiek silpnoka. Biški kietokas automobilis (bet nereik norėt, automobilis nėra didelis)
Automobilis tikrai geras. Važiuoklė gama normali, variklis be priekaištų. Salonas kaip tokių metų gana modernus. Komfotiškas automobilis. Važinėti smagu. Variklis 1.9l 81kW tikrai labai geras, jei pirkti audi dyzeli tai tik 1.9l su 81kW. Jeigu ruošėsi pirkti Audi A4 automobilį, patarčiau pirkti su 1.9l 81kW variklį.
Pilnas atsiliepimas...
Edgaras | 2012-06-13
Audi A4 1.9 TDI 81kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas variklis, cinkuotas kebulas, nedideles kuro sanaudos
Zema masina, nekarta teko uzkabint dugna, ganetinai kieta vaziuokle(vaziuokle ne sportine)
Geras automobilis tiems, kurie nenori skirti dideliu pinigu, bet nori tureti patikima automobili. nera jokiu nesamoniu, kaip kad elektroniniai purkstukai, siurbliai. uzkurei ir vaziuoji, nebijo rusiskos saliarkos. Trauka gera, taciau reiketu vengti labai aukstu apsuku. Nupirkes toki automobili pakeiciau dirzus, ir atrestauravau vaziuokle. Sakoma restauruota vaziuokle ilgiau laiko negu orginali. Pasikeiciau kaladeles. Prie variklio nagu nekisau. Nuvertejimas labai nezymus, priklauso nuo to kaip automobilis priziurimas ir eksplotuojamas. pirkit ir negalvokit
Pilnas atsiliepimas...
Alvydas | 2012-06-09
Normalus vidutiniokas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas,surikimo kokybe,antikorozine apsauga
Patikimumas
Turiu 98m audi a4 avant 1.9 tdi kuriuo jau vazineju apie 2 metus. Auto praktiskas, turi gana talpia bagazine,nulenkus galines sedynes galima dviese su drauge vasara ir permiegot. Nereik i gamta vestis palapines ;).Aisku jei nesate 2 metru ugio... Vaziuokle gana komfortiska,minksta,gal net per daug,nes kebulas darant posuki didesniu greiciu akivaizdiai svyra i posukio isore. Teko nemazai pravaziuoti kol prie to ipratau. Vairas pasirode lengvokas ir neiformatyvus,todel nelb jauciamas ratu skibimas su kelio danga. Nebloga garso izoliacija,nera didelio triuksmo vaziuojant didesniu greiciu. Salonas patogus,medziagos kokybiskos,valdymo prietaisai malonus liesti,viskas pasiekemoje vietoj. Gale mazoka vietos keleiviu kojoms,passat b5 jos zymei daugiau del siektiek ilgesnes ratu bazes... Erzina sedyniu medziaga kuri linkus teptis,vos sudrekus,uzpylus kad ir vandens lieka demes. Aisku viskas isvaloma su chemija :). Maloniai nudziugino auidio ir originaliai imontuotas bagazineje mini sub :). Garso tikrai pakanka klausymui bet, ne koncertavimui:),o jei dar 'bose'' koloneles tada is vis gerai... Kaip ir visu audi gera antikorozine danga,su salyga kad auto nebuvo smarkei dauztas. Maniskis 1.9 Tdi 81kw yra ekonomiskas 100km ramei vaziuojan uztenka 5 litru dyzelio,trauka nesiskunziu pilnai pakanka ir mieste ir uz jo... Jei ka galima uzcipinti tada bus apie 96 kw sumazes kuro sanaudos ramiu vaziavimu,bet padides spaudziant iki dugno... taip pat siek tiek ir dumingumas. Variklei gana patikimi,reik tik tinkamai priziureti, laiku keisti tepalus,filtrus,dirzus,neperkaitinti... I naujesnius vadinamus pompaduz kuro ipurskima turincius pilti tik aukstos kokybes sintetine alyva,tada bedu neturetu buti. Laiku nepakeitus oro filtro gali nueiti oro srauto matuoklis kuris bosh firmos kainuoja apie 600lt, kina galima ir uz 150lt paimt tik neaisku kiek tarnaus :). Daugiausia bedu del priekines pakabos kuri greit isklimba del sarnyru gausos ir Lietuvos keliu. Jei pats nedirbciau servise abejoju ar vazineciau a4 vien del jos. Saviskei prieki iskeiciau bvk visa liko tik amortikai nekeisti, taciau laukia galiniu keitimas,nes jau pasitepalave... geros firmos pvz boge ju kaina vieno apie 180lt plius apsaugos kurios eina atskirai. Taigi laukia vel nesibaigenti investicija i vaziuokle... Nelaiko granatu gumos kurios daznai plysta,o laiku ju nepakeitus tenka ir granatas keisti... Patarciau norint ilgiau ramei vaziuoti keisti tik kokybiskomis detalemis kurios nera pigios komplektas sarnyru visam piekiui lemfiorder firmos kainuoja apie 1200lt arba restauruoti pas savo darba ismanancius meistrus taip islaidas sumazinant per pus gal net ir daugiau. Pastikrink vaziaukle ir elektra prijungus prie kompo servise.
Pilnas atsiliepimas...
Audi a4 | 2012-06-03
geras automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
mazos kuro sanaudos, isvaizda , komfortas, surinkimo kokybe.
gal siek tiek mazoka vietos gale
patogus, tiesa gale vietos mazoka, bet siaip kaip sios klases automobilis vienas is geriausiu, nes nerudyja varikliai 1.9 geri ypac 66kw nes jie turi mazas kuro sanaudas traukos su laiku mgal pritruksta, bet tai ne sportinis automobilis.. 1.9 tdi 66kw islaikymas vienas is pigiausiu, o pats variklis lb ekonomiskas. eksplotuoti si automobili nera tikrai brangu. na as ja turiupusantru metu, keiciau tik kas privaloma vaziuokleje tai butu kaladeles stabdziu diskai ir pan siaip vaziuokles netvarkiau ir ji ne trupucio nebarska. tiesiog pasitikrinkit vaziuokle, klimos ekraniukai daznai mirkcioja audi a4 liga, bet klima vei8kia vistiek...
Pilnas atsiliepimas...
DžoN1s | 2012-05-26
audi a4 dyzelukas 1,9td 66kw -----> jei tai butu mano ne pirma masina ir kazkiek daugiau buciau nusimanes pries pirkima tai tikrai jos neimciau.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
talpi bagazinė, komfortiska, taupi kuro atzvilgiu
gale labai mazai vietos, 66kw labai mazai traukos.
nu ka turiu avanta 66kw ir kas jame buwo gerai tai orginali aparatura garso, klema , kondikas, nu erdvi bagazinė nes issitenka laisvai du zmones gale issimiegot ir ne tik :), nu ganetinai komfortiskas. šiuo automobiliu buvau patenkintas nes graziai vaziuojant jis man eme apie 4,6 ltr kuro. tai ganetinai taupi masinele. tačiau blogoji sio auto puse kuri mane nuvylė tai tie 66kw del kuriu auto yra silpna ir kartais su dar nespejusia įšilti buwo rizikinga lenkti kitas auto kuriuo mina apie 90km/h. kada pasiekdavau su savo aude 150km/h greity tikrai darydavosi nejauku nes variklio garsas tikrai gasdindavo. kas dėl salono tai gale labai mazai vietos . Variklis kiek turiu šy auto tai pokstu dar neiskretė. Pakankamai dinamiskas ir sakyciau atitarnaujantis iki galo. auto turiu metus tai keiciau greiciu dezes tepalus ir kitus tepalus. greitai susidėvi traukės kas sakyciau užknisa. visgi nenauja masina todėl dėmesio ji reikalauja daugiau. tai pat pasiekus 300000 km rida pradeda knistis pavarų dėžė ir sankaba. pakolkas maniskis auto dar nenuvertėjo net gi sakyčiau pabrango nes viska jame pakeites ir kokia 100000 km turėciau dar vargų nematyt. nerekomenduociau nes 81kw audi kuro sanaudos tokios pacios, o trauka labai skiriasi. perkant patariu nuvaryt į servisa patikrint ar neuzvaikyta o ypatingai pavarų deže ir sankaba.
Pilnas atsiliepimas...
Romas | 2012-05-22
Audi A4 1,9 tdi (81kw)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, patikimas, dinamiskas
Su siuo autobiliu lakstyma zvyrkeliais teks pamirsti...
Automobilis tikrai geras, aišku turi savu minusu savu pliusu, bet bendrai sudejus pliusu daugiau, konfortas tikrai nenusileidzia isgirtiems bmw ar mercedes. Variklis patikimas, pakankamai dinamiskas, neveltui vw seimos... Brangokas prikines pakabos remontas, bet tai masina tikrai ne zvyrkeliams...O visa kita proto ribose ir kadangi specifiniu silpnu vietu aprat priekine pakaba neturi, tad eksplocija tikrai pakankamai pigi... nepirkti to automobilio kuris zymiai pigiau parduodamas, nei rinkos kaina, as pats pirkau permokedamas 1000 euru, bet ir nusipirkus jokiu remontu nebuvo
Pilnas atsiliepimas...
remis | 2012-05-20
remis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
trauka, variklis, salono kokibe
barska, rija daugeu, vaziokle.
turejau aude a4 2,6l benza be duju, rijo 12 14 mieste, uzmesti 8 9 litro ivairaus vazevimo saligom, pavaikant ir panasei. Audi konplektacija priekinei 2 el langai, klima, vairo stiprekas, sentrinis, zodziu neplika auto. Seip auto zimei konfortiskeu uz koki golfa nesvarbuu ar gol 3 ar gol 5 nes nera ka ligint pres kibirus. Duju nedejau is pricipo nes su jom problemu buna. Su varikliu nebuvo bedu, net dirzu nekeiceu, kuresi visada gerai, nevede keli niekad. tik kad parija daugeu nei koks 1,4 variklis. svarbu neperkaitit. Pavertejo per pora metu 3000 lt, teko vis vaizokles kaulaus patvarkit kas keli tukstancius tai ir tiek, seip kuzavai nepuva imanoma neplaut ziema is vis. neplovus 3 zemas nesurudijo kaip nauja. Patariuu nepirk uzvitu iki galo, zuret vaziokle motorus kaip trauke ar dirba norm ir panasei.
Pilnas atsiliepimas...
Edgaras | 2012-05-03
Audi A4 Sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, mažos kuro sąnaudos, stabilumas, puiki garso izoliacija.
Gale mažai vietos keleiviams, kadangi pats sėdžiu prie vairo tai man didelio skirtumo ir nėra.
Automobilį turiu jau metus. Važinėju kol kas be problemų, remontuoti dar nereikėjo (tfu tfu tfu) , valdymas puikus, komfortu nesiskundžiu. Variklis 1.9l TDI 81kW. Trauka tikrai labai gera. Variklis 1.9l TDI 81kW. Trauka tikrai labai gera. Dirba be priekaištų, žiemą kūrėsi gerai. Perkant dyzeli tai tik 1.9l su 81kW.
Pilnas atsiliepimas...
Gintaras | 2012-03-22
audi a4 b5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas,ekonomika, kaip dizeliui gera trauka, neskaitant vaziuokles pigus remontas. pigios dalys
rudija bagazines dangtis(beveik visu) uzsinesanti turbina, durniuojantis imobilaizeris
Pats automobilis nera toks blogas kaip cia visi ji apraso. Turiu audi a4 97m avanta jau apie metus laiko. Tikrai negaliu pasakyt kad jis taip byra kaip cia apraso. Jei nusiperkat uz 5000lt todel ir byra. Salone vietos prieki yra pakankamai gale siek tiek maziau pastoviai vazineju penkiese ilgus atstumus niekas nesiskundzia del vietos gale. Pati apdaila gan geros kokybes nera kad jos girgzdetu. Garso izoliacija nebloga. Apie sanaudos tie kas raso kad valgo 5litrus trasoj tai speju vazineja pencininko rezimu. man su pakrautu automibliu (pilna bagazine daigtu plius 5 zmones plius pilnas bakas kuro) trasoj vaziuojant 120-130km/h degina 6litrus. Variklis 1.9 81kw tikrai geras jo eksplotacia pigi matoras nera lepus. pilu kura visoki zalia rusiskai ir panasiai jokiu bedu su matoru neturejau. Vienintele beda yra turbina vazinejant mazais sukiai ( tai yra nesiekiant 3tukst apsuku) uzsinesa turbina suodziais ( valymo kaina su isemimu/idejimu kaune prasideda nuo 220lt) Per metus laiko neesu daug tvarkes. filtru kainos galima sakyt kaip bulkos kaip kurios oro 20lt salono 25lt kuro 50lt termostatas 35lt. Kas del vaziuokles pirkdamas zinojau kad vaziuokles ismusta viena puse. Restauravau keleivio puse restauravimas kainavo 300lt be darbo. pravaziavau 15tukst km jokiu bildesiu is vaziuokles o vazineju kaune. Pries perkant butinai pasidaryt diagnostika, pakratyt vaziuokle. patikrint turbina ar nekliba asele (restauracija 800lt naudota 500lt).
Pilnas atsiliepimas...
 
12345678910

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži    A1A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai 80B4A4A4A4A4A4
90   
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6A6
  S6 S6S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8A8
  S8 S8 S8 S8
  Kupė CoupeCoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7A7
    S7S7
    RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet  
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro
   A4 allroadA4 allroad quattro
    E-tron
    A6 allroad quattro
  Dideli krosoveriai     Q8
    SQ8
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2  
  Sportiniai    R8R8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai