Markės
51 iš 1605
Audi A4 1995 - 2001
Audi A4, 1995 - 2001
598Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.82% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 98
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 77% Ne 23%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Audi A4 yra kompaktiškas automobilis pakeitęs Audi 80 modelį ir turi užuominų į prabangą. A4 buvo gaminamas su sedano ir universalo kėbulais ir bazuojamas ant Volkswagen B5 platformos kaip ir ketvirtos kartos Volkswagen Passat. Automobilis turėjo išilgai montuojamus variklius ir priekinius arba visus varomuosius ratus. Platus variklių diapazonas apėmė benzininius variklius nuo 1.6 L iki 2.8 L ir 1.9 L turbodyzelį gebantį pasiekti tuo metu didelę 110 AG (81 kW) galią. Audi A4 buvo pirmas modelis Volkswagen grupėje naudojantis 1.8 L 20V variklį su penkiais vožtuvais vienam cilindui išvystytą pagal „Audi Sport“ variklį sukurtą Supertouring klasės lenktyniniam automobiliui. Ši technologija buvo pridėta prie V6 šeimos - 2.8 L V6 su 30V ir 193 AG (142 kW) galia. Taip pat debiutavo Tiptronic greičių dėžė, kurios pagrindas yra Porsche 911 agregatas. Vairuotojai itin vertina quattro sistemą, automobilio patogumą, gražų dizainą, kokybišką interjerą, didelį bagažo skyrių, gerą valdymą. Tarp trūkumų – ankštoka galinė sėdynė, silpnoki mažiausi varikliai ir problematiška pakaba.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

Audi A4 buvo pirmas modelis Volkswagen grupėje naudojantis 1.8 L 20V variklį su penkiais vožtuvais vienam cilindui.

VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 98
Edgaras | 2012-05-03
Audi A4 Sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, mažos kuro sąnaudos, stabilumas, puiki garso izoliacija.
Gale mažai vietos keleiviams, kadangi pats sėdžiu prie vairo tai man didelio skirtumo ir nėra.
Automobilį turiu jau metus. Važinėju kol kas be problemų, remontuoti dar nereikėjo (tfu tfu tfu) , valdymas puikus, komfortu nesiskundžiu. Variklis 1.9l TDI 81kW. Trauka tikrai labai gera. Variklis 1.9l TDI 81kW. Trauka tikrai labai gera. Dirba be priekaištų, žiemą kūrėsi gerai. Perkant dyzeli tai tik 1.9l su 81kW.
Pilnas atsiliepimas...
Gintaras | 2012-03-22
audi a4 b5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas,ekonomika, kaip dizeliui gera trauka, neskaitant vaziuokles pigus remontas. pigios dalys
rudija bagazines dangtis(beveik visu) uzsinesanti turbina, durniuojantis imobilaizeris
Pats automobilis nera toks blogas kaip cia visi ji apraso. Turiu audi a4 97m avanta jau apie metus laiko. Tikrai negaliu pasakyt kad jis taip byra kaip cia apraso. Jei nusiperkat uz 5000lt todel ir byra. Salone vietos prieki yra pakankamai gale siek tiek maziau pastoviai vazineju penkiese ilgus atstumus niekas nesiskundzia del vietos gale. Pati apdaila gan geros kokybes nera kad jos girgzdetu. Garso izoliacija nebloga. Apie sanaudos tie kas raso kad valgo 5litrus trasoj tai speju vazineja pencininko rezimu. man su pakrautu automibliu (pilna bagazine daigtu plius 5 zmones plius pilnas bakas kuro) trasoj vaziuojant 120-130km/h degina 6litrus. Variklis 1.9 81kw tikrai geras jo eksplotacia pigi matoras nera lepus. pilu kura visoki zalia rusiskai ir panasiai jokiu bedu su matoru neturejau. Vienintele beda yra turbina vazinejant mazais sukiai ( tai yra nesiekiant 3tukst apsuku) uzsinesa turbina suodziais ( valymo kaina su isemimu/idejimu kaune prasideda nuo 220lt) Per metus laiko neesu daug tvarkes. filtru kainos galima sakyt kaip bulkos kaip kurios oro 20lt salono 25lt kuro 50lt termostatas 35lt. Kas del vaziuokles pirkdamas zinojau kad vaziuokles ismusta viena puse. Restauravau keleivio puse restauravimas kainavo 300lt be darbo. pravaziavau 15tukst km jokiu bildesiu is vaziuokles o vazineju kaune. Pries perkant butinai pasidaryt diagnostika, pakratyt vaziuokle. patikrint turbina ar nekliba asele (restauracija 800lt naudota 500lt).
Pilnas atsiliepimas...
bebras | 2012-03-18
Audi A4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
vaziuoja smagiai, smagu sedeti
rudyja ir vaziuokle netikusi
pigus remontas pigius islaikymas bet vaziuokle byra zinokit pasitikrintkit vaziuokle nes tureti galit bedu su ja
Pilnas atsiliepimas...
Mantas | 2012-03-02
AUDI A4 1996
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
AUDI, t.y. nusiperki ne masina o AUDI
pakaba, eletros gedimai. tas malonumas (remontai) per metus kainavo 3000-4000Lt
Vazinejau su sia masina metus. Niekada nebepirkcia A4. remontas ziauriai brangus. priekineje vaziuokleje 6 sarnyrai. 1.6 pakanka tokiai masinai. su variklio gedimais nesusiduriau sarnyrai nuo 40 (pigiausio - metams) iki 150 geriau pirkti naujesne arba paieskoti kitos markes auto
Pilnas atsiliepimas...
Romas | 2011-10-12
Audi A4 1.9 tdi 81 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiskas variklis, pakankamas konforto lygis
Priekines pakabos brangus remontas (aišku naudojant originalias dalis tarnavimo laikas pailgeja iki 2 metu)
Automobilis tikrai puikus, nekalbant apie priekinę važiuoklę, remontas gal kiek brangokas, bet visa kita konfortas kaip savo klases super, nes 3 klases bmw toli iki jos, konforto linijos pasirinkimas platus. Variklis tikrai dinamiskas, kuro sanaudos mazos Vaziuoja pigiai, tik remontas brangokas... Akreipti dėmesi i salono vidu ir spidometro parodymus, nes daznai pardavejai sugeba atsukti po 100000 km ir daugiau, jei masinai daugiau nei 10 metu ir vidus aptrintas, o spidometras rodo maziau nei 200000 km - faktas kad atsukta, nors variklis dirba idealiai (nepamiskite variklis tik dalis automobilio, dar yra daugybe kitu mazgu kurie po 300000 km prades masiskai byreti...)
Pilnas atsiliepimas...
Kestas | 2011-08-17
Tik Ne Audi A4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
miksta
vaziuokle, variklis.
Važinėjau metus, vaziuokle tvarkiau kas pora menesiu, jei ne vienas sarnyras iseina tai kitas. Paskui iskeiciau i Honda civic VI 98m. 2l. dyzelis komforto atzvilgiu gal kiek skiriasi, sedynes Hondos minkstesnes. Audi tai salono apdaila gal grazesne, nu bet kas liecia remonto islaidas tai kiek sukisau i audi per metus as tiek i honda ne puse neidejau jau 2 metus vazinedamas. variklis buvo 1.8 be turbinos tai pradejo galu gale melyna duma mesti. Sio modelio negalima pirkti....
Pilnas atsiliepimas...
Rs | 2011-02-23
Audi A4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Remonto darbai autoservise l.brangu, detales taip pat ne is pigiuju. Auksciau isvardyti darbai atsiejo apie 2000Lt Dujines irangos kaina nuo 2200Lt. 1.8 20V priekine vaziuokle: visos svirtys, granata, vairo traukiu antgaliai, pagrindinis dirzas, gen. dirzas, rieboksliai ir tarpines. Dujine iranga (nauja) tinka tik tiesioginis ipurskimas.
Pilnas atsiliepimas...
Aurimas | 2010-11-03
Myliu sita masina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Quattro, geriausias kuro sanaudu ir galios santykis
Jis ju neturi!
Turiu tokia quattro... orginaliai gamykline sportine versija su siek tiek kietesne, zemesne ir tvirtesne vaziuokle. taipogi variklis orginnaliai jau siek tiek pacipuotas nuo 110 kw iki 132 kw. Neturejau jokiu problemu su vaziuokle niekada, galbut cia aisku del to kad pas mane ta tvirtesne vaziuokle sudeta. Myliu sita automobili, nes visu pirma tai quattro, nes 100 km/h pasiekiu per 6s, nes tai nedidelis automobilis mieste labai patogus, nes tai universalas, reiskia kad ir labai praktiskas galima labai daug mantos prisikimsti keliaujant, nes turiu 132 kw galios su vidutinem 10,5 l/100 km. duju sanaudom. Nes sis automobilis sukurtas tikram vairuotojui megstanciam vairavima. Vairuodamas savo auduke jauciuosi kaip uzsimaskaves lenktyninikas gatvese. Buna daznai privaziuoja koks pasiputes tiuningas (kad ir naujesnis) prie sviesoforo matosi kad jau dragins... Ir tada Labai stipriai nustemba pamates ka gali lyg ir is pirmo zvilgsnio visiskai niekuo is kitu neissiskirianti senute audi. Zdz automobilis dar ir dabar laisvai lygiuojasi i naujesniuju gretas savo techniniais sprendimais. Tiesiog myliu sita masina 1,8T 132kw turbininis variklis labai ekonomiskas ir labai galingas kaip tokio dydzio masinytei. 100 km/h pasiekiu per 6s. vidutines sanaudos 10,5 l/100 km duju. Vazinejant ramiai dirba labai tyliai, visiskai negirdeti is salono. Taciau pareikalavus galios, supranti kad po kapotu tuno zveris, ausi pasiekia beprotiskai malonus sportiskas variklio gausmas. Kadangi neturejau jokiu gedinu, tai negaliu nieko rimtai sakyti apie remonto kastus, nes mano masinytei niekada jo ir nereikejo, taciau pries pirkdamas domejausi, tai nemanau kad remonto atveju yra didesni nei kitu automobiliu. Daliu galima rasti kiekviename shrote ir kiekvienoje daliu parduotuveje. Kuro sanaudos nedideles, tepalai filtrai ir tt.. kainuoja nebrangiai. Audi - ne audi, jei tai ne quattro. Niekada nesuprasite Audi didybes, jei nesate turejes quattro versijos. Audi sukurta buti quattro. Ne quattro versijos tik komercines audi versijos automobilio valdymo savybems nereikliems vairuotojams, visiems tiems kam automobilis tera tik priemone nuvykti is tasko A i taska B. Bet ar ne geriau tada is vis vazineti viesuoju transportu??? Arba tada pirkite opel astra, nissan sunny ar pan.. Jei jums automobilis yra daugiau nei transporto priemone, ieskokite quattro versijos!
Pilnas atsiliepimas...
Justinas | 2010-07-27
A4 1.9 81Kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas variklis vasara+kondicionierius ijungtas 5.2l/100km, gera surinkimo kokybe netraska jokios plastmases(jei neardytas vidus)
Brangi pakaba
Automobilis labai geras, visi keikia ta pakaba bet as ne, nes labai mazai zmoniu perka nauja o didzioji dalis atnaujina ( 1 traukes atnaujinimas garaziukuose nuo 30LT ir iki 80LT, o naujos traukes kaina 200-350LT ). Automobilis yra 1997 metu ir pirma karta kai keiciau traukes ant senuju buvo parasyta 1997m (taip isseina kad ji orginali) automobili buvau pirkes 2004m. tai traukes atlaike 7metus. Dar viena problema buvo kondicionieriaus kompresoriaus didysis guolis kuri labai sunku pasikeisti. Variklis 1.9TDI 81Kw 109Ag. Varikli priziurint (keiciant laiku tepalus, filtrus, dirzelius itempejus, ...) ilgai ir laimingai vaziuosite. Trauka labai gera kaip 1.9tdi Voketijoje autobane spidometras rode 200+km/h, beto maniskis jau yra prasykes netoli 600tukst km, bet as vistiek vazineju ir dar ilgai vaziuosiu. Mazas nuvertijimas. As uz sava 1997metu audi 2005metai mokejau 7500euru, o dabar su tokia pacia komplektacija kainuoja apie 5500euru. Nepirkite pacio pigiausio varianto, nes bus visa pakaba restauruota paciu pigiausiu budu ir variklis gali buti paestas (nugainiotas).
Pilnas atsiliepimas...
Yaz | 2010-07-20
Audi A4 Avant
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Privalumai. Variklis lb geras. Tas pats kur montuojamas i passat. Traukos per akis. Kaip tokiam ir 66 kW pilnai uztektu (jei virs 160 km/h nesiruosi vazinet). Vaziuokle pilnai sutvarkyta yra patvari ilga laika. Salonas padarytas tikrai is kokybisku medziagu. Tiek plastmases tiek visa kita. Per laika nepradeda barsket. Lb gera variklio garso izoliacija. Klimatronikas didelis pliusas sitam modeliui. Vairuojant regejimo laukas visai neblogas. Jei tvarkingas variklis ir smarkiai nespaudziama, tai sunaudojama lb nedaug dyzelino. Cinkuotas kebulas. Kaip minejau buvau perdazytas nusipirkus, tai iki dabar nelenda rudys. Kuriasi ziema labai gerai. Manevringa. Tinkama vaziuoti i darba, parduotuve, i kina ir panasiai. Trukumai. Gal pasitaike toks variklis, bet vaziuojant virs 160 km/h baisiai smarkiai degina tepalus. Pilu taip kaip dyzelina vos ne. Apgedus oro srautu, masina traukos netenka beveik visiskai. Atrodo kad vaziuociau su 59 kW. O oro srautas nemazai atsejo. Taip pat nemazai ir stabdziu kalades. Viska keiciau pats. O ir sutvarkius stabdymo kokybe nera tokia nuostabi kaip variklis. Jau nekalbu apie kitu vaziuokliu detaliu kainas kur reikes ateity keist. Kebulas tikrai neatitinka savo pavadinimo. Patogu tik priekyje vaziuojanciam. Gal vietos nera visiskai, o bagazine net kraupu kaip vietos nera. Ir dar sviesus salonas tai tragedija visai. Gale jei ka vezti tai tik vaikus vaikiskose kedutes. Vaziuojant jauciasi kad pakaba tikrai kieta. Zodziu komfortu nespinduliuoja. Erdvumu tikrai nusileidzia audi 80 ir b4. Ilgose kelionese nepatogi tampa. Aplamai. Modelis greicio prasme lb geras, surinkimo kokybe taip taip gera. Bet komfortas prastas ir tikrai universalo nepavadinciau "Avant". Bei vaziuokles detales kainos tikrai nemazos. Jei tik i darba ir gerai uzdirbate - masina kaip tik. 1.9 tdi 81 kW Visur stabdziu kalades, oro srautas, priekinis stiklas, iki puses perdazyta. Keista mazokai daliu, nes pirkta uz nemaza kaina.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345678910

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Maži    A1A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai 80B4A4A4A4A4A4
90    
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6A6
  S6 S6S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8A8
  S8 S8 S8 S8
  Kupė CoupeCoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7A7
    S7S7
    RS 7RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3 RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
   A4 allroadA4 allroad quattro
    E-tron
    A6 allroad quattro
  Dideli krosoveriai     Q8
    SQ8
    RS Q8
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2   
  Sportiniai    R8R8
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt