Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Klasikinis puikiai surinktas interjeras
- Visi varomieji ratai
- Gan nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
- Galios trūkumas prie aukštų apsukų
- Ankštos galinės sėdynės
Naujos kartos Audi A4 buvo gaminamas su sedano, universalo ir kabrioleto kėbulais ant Volkswagen B6 (PL46) platformos. A4 dizainas yra panašus į neseniai pasirodžiusio Audi A6 modelio. Dauguma variklių buvo taip pat atnaujinti – naujas 1.9 TDI dyzelinis variklis buvo patobulintas ir turi 130 AG, o 2.5 V6 TDI 180 AG galią. Vėl buvo gaminama ir visų varomųjų ratų sistema su 50:50 galios paskirstymu tarp priekinės ir galinės ašies, tačiau yra galimas variantas ir su 25:75 arba 75:25 santykiu. Pagaliau buvo pakeistas ir senasis kabrioletas gamintas Audi 80 pagrindu. Šis modelis turi elektrohidraulinę stogo valdymo sistemą ir nukelia stogą per 30 sekundžių. Audi pakeitė tiptronic pavarų dėžę nauja multitronic, kuri buvo laikoma viena geriausių tokio tipo pasaulyje. Vairuotojai itin vertino "Quattro" sistemą, automobilio patogumą, patrauklų dizainą, kokybišką interjerą ir didelį bagažo skyrių. Tarp trūkumų – ankštoka galinė sėdynė.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-10-19 |
Smagus ir patrauklus mašiniukas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Komportiškas, elegantiškas, minkštas, gera garso aparatūra ir izoliacija, patogi ilgesnėse kelionėse.
Tai, kad 2 l benzinas valgo tepalą, o daugiau minusų neturiu, kaip prižiūrėsit taip ir turėsite.
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 10,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 12,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Įsėdus po Japono (Mitsubishi Galant)... 2004 metų, Variklis 2.0 Litrų (Su Dujų įranga), rida 220 tūkst km, automatinė greičių dėžė (Multitronikas), Universalas. Po Japoniško automobilio tikra pasaka, pradedant surinkimu, medžiagų kokybę ir vairavimu. Vairuoti kasdien šį automobilį gera, jautiesi saugus, garso izoliacija mano nuožiūra labai gera, tiek mieste tiek autostradoje važiuojant 140Km/h. Garso (Audio) kokybe esu patenkintas, groja gražiai ir garsiai, žemo pakankamai (NE BOSE). Esu aukštas ir vietos priekyje tikrai per akis, jaučiuosi patogiai, erdviai. Tačiau gale vietos mažokai, sėdintys gale jaučia diskomfortą, mažai vietos kojoms. Bagažinė be štorkės gana erdvi, pakankamai vietos, porai dviračių, ar šiaip ką gabenti... Variklis, 2 litrų benzinas/dujos, 96kw, mieste pakanka, užmiestyje važiuoti tikrai galima, žinoma tai nėra lenktyninis ar super galingas agregatas, nepalenktyniausit, bet važiuot važiuoja smagiai, bėgėjasi greitai. Į variklį investavau nemažai: Žvakės, babinos, pagrindio diržo komplektas, generatoriaus dirželis ir įtempėjas, generatorių keičiau, tepalo alsuokį (jų liga). Variklis turi ligą valgyt tepalą, tad 1000km nusiteikęs įpilti litrą tepalo, pilu kuo pigesnį (5w30), nes nėr prasmės brangaus pilti. Taip pat stačiau naują dujų įrangą, su 48 litrų baku nuvažiuoju apie 400km (30km paklaida). Oro kondicionierių tvarkiau, nes siurblys leido pro tarpinę, visą laimė, kad neužlenkiau, nes be frenono nesiaušina siurblys ir perkaista, ko pasekoje reikia ieškot naujo arba naudoto siurblio.... Automatinė greičių dėžė multitronic, labai maloni, švelni, pavarų perjungimo nesijaučia, nes tai CVT (Variatorius). Pirkau su greičių dėžės defektu, kompiuterio defektas, atsilitavę kontaktai, labai dažna problema šiom dėžėm, remontas kainavo 200 Eurų, geroje įmonėje, o ne garaže (Tik reikia nepatingėti paieškoti). Daugelis sako tepalų nekeisti, nes užlinks (pakeitus tepalą, išsivalo metalo drožlės ir užkemša cilindriukus, gali sugadinti pompą ir t.t.). Aš padariau savaip, keičiau net du kartus, pirmas tai tik ką nusipirkus (Pakeitė apie 5 litrus), Antrą kartą, pravažiavęs apie 10 Tūkst. km. (Taip pat 5 litrai pasikeitė, bendrai į ją telpa apie 7 litrus tepalo). Tepalas būtinai turi būti nebekoks, skirtas CVT dėžėms. Galbūt man papuolė neuždrožta, nors 100 Tūkst buvo pravažiavus su nekeistais tepalais, o rekomenduojama keisti bent kas 60 Tūkst... Jei dar ir kada pirkčiau, labai tikrinčiau šią dėžę, nes ji privalo veikti itin švelniai ir nevėluoti perjunginėjant pavaras ir t.t. Kas liečia važiuoklę tai baisių galvos skausmų nesukėlė, teko remontuoti vos vieną kartą, tai restauravo galines traukutes, priekines ir dar svirtį apatinę ir viršutinę (Kainavo 110 Eurų). Kas liečia važiuoklę, tai tikrai, minkšta, gan stabili... Žinoma, nelakstau laukais, šulinius apvažiuoju, žiūriu, kad be reikalo nepult į duobes, kitaip sakant saugau, tad ir bėdų neturiu. Žinoma, jei lavonas visiškas papuls, tai teks piniginę atvert, tačiau susitvarkius, pasikeitus kokybiškas dalis ar gerai restauravus galima važiuoti ilgai ir laimingai. Jei laiku prižiūrėsit, tai ir važiuos kaip priklauso! Elektronika, nebuvau susidūręs su rimtai jos gedimais, berots nuo 2002 metų daugelį problemų ištaisė. Apie navarotus esančius viduje, tai benzininiam modelyje labai pataupyta, skurdi komplektacija, tik du valdomi langai, nėra šildomų veidrodėlių, auto šviesų, valytuvų (Na tikrai nėra būtini dalykai). Pliusai būt šie, šildomos sėdynės priekyje, autopilotas.... |
Patarimai perkančiajam |
Prieš perkant gerai apsižiūrėti, pasiimti kartu nusimanantį žmogų. Jei automatas gerai patikrinti automatinę dėžę (Nes jos remontas brangus, o keitimas į mechaninę keblus ir reikalaujantis nemažai laiko ir pastangų). Variklis, 2.0 litrų valgys tepalą, neišvengsit tai. Kiti varikliai 1.8 Turbo, pagrinde problemos su vakumu ir turbina, 2.4 variklis nėra blogas, o ir galios daugiau turi, 3.0 litrų galingas, tačiau nėra labai patikimas, remontas brangus ir reikalaujantis nemažai priežiūros.Čia tokia mano sudaryta nuomonė. Jei perkamas automobilis geriau žiūrėti nuo 2003 metų, patikimesnė elektronika, nors vėlgi, kaip pasiseks nupirkti... ;) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A4 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis