Markės
52 iš 1543
Audi A4 2001 - 2004
Audi A4, 2001 - 2004
523Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 23
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 91% Ne 9%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Klasikinis puikiai surinktas interjeras
  • Visi varomieji ratai
  • Gan nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
  • Galios trūkumas prie aukštų apsukų
  • Ankštos galinės sėdynės
Audi A4 yra kompaktiškas automobilis su užuomina į prabangą. Automobilis buvo gaminamas su sedano, universalo ir kabrioleto kėbulais ant Volkswagen B6 (PL46) platformos. A4 dizainas yra įtakotas jau gaminamo Audi A6 modelio. Dauguma variklių buvo taip pat atnaujinti – naujas 1.9 TDI dyzelinis variklis buvo patobulintas ir turi 130 AG, o 2.5 V6 TDI 180 AG galią. Vėl buvo gaminama ir visų varomųjų ratų sistema su 50:50 galios paskirstymu tarp priekinės ir galinės ašies, tačiau yra galimas variantas ir su 25:75 arba 75:25 santykiu. Pagaliau buvo pakeistas ir senasis kabrioletas nauju, kuris turi elektrohidraulinę stogo valdymo sistemą ir nukelia stogą per 30 sekundžių. Audi pakeitė tiptronic pavarų dėžę nauja multitronic, kuri laikoma viena geriausių tokio tipo pasaulyje. Vairuotojai itin vertina quattro sistemą, automobilio patogumą, gražų dizainą, kokybišką interjerą, didelį bagažo skyrių ir gerą valdymą. Tarp trūkumų – ankštoka galinė sėdynė.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2018-10-19
Smagus ir patrauklus mašiniukas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komportiškas, elegantiškas, minkštas, gera garso aparatūra ir izoliacija, patogi ilgesnėse kelionėse.
Tai, kad 2 l benzinas valgo tepalą, o daugiau minusų neturiu, kaip prižiūrėsit taip ir turėsite.
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 10,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 12,0
Bendras automobilio aprašas
Įsėdus po Japono (Mitsubishi Galant)... 2004 metų, Variklis 2.0 Litrų (Su Dujų įranga), rida 220 tūkst km, automatinė greičių dėžė (Multitronikas), Universalas. Po Japoniško automobilio tikra pasaka, pradedant surinkimu, medžiagų kokybę ir vairavimu. Vairuoti kasdien šį automobilį gera, jautiesi saugus, garso izoliacija mano nuožiūra labai gera, tiek mieste tiek autostradoje važiuojant 140Km/h. Garso (Audio) kokybe esu patenkintas, groja gražiai ir garsiai, žemo pakankamai (NE BOSE). Esu aukštas ir vietos priekyje tikrai per akis, jaučiuosi patogiai, erdviai. Tačiau gale vietos mažokai, sėdintys gale jaučia diskomfortą, mažai vietos kojoms. Bagažinė be štorkės gana erdvi, pakankamai vietos, porai dviračių, ar šiaip ką gabenti... Variklis, 2 litrų benzinas/dujos, 96kw, mieste pakanka, užmiestyje važiuoti tikrai galima, žinoma tai nėra lenktyninis ar super galingas agregatas, nepalenktyniausit, bet važiuot važiuoja smagiai, bėgėjasi greitai. Į variklį investavau nemažai: Žvakės, babinos, pagrindio diržo komplektas, generatoriaus dirželis ir įtempėjas, generatorių keičiau, tepalo alsuokį (jų liga). Variklis turi ligą valgyt tepalą, tad 1000km nusiteikęs įpilti litrą tepalo, pilu kuo pigesnį (5w30), nes nėr prasmės brangaus pilti. Taip pat stačiau naują dujų įrangą, su 48 litrų baku nuvažiuoju apie 400km (30km paklaida). Oro kondicionierių tvarkiau, nes siurblys leido pro tarpinę, visą laimė, kad neužlenkiau, nes be frenono nesiaušina siurblys ir perkaista, ko pasekoje reikia ieškot naujo arba naudoto siurblio.... Automatinė greičių dėžė multitronic, labai maloni, švelni, pavarų perjungimo nesijaučia, nes tai CVT (Variatorius). Pirkau su greičių dėžės defektu, kompiuterio defektas, atsilitavę kontaktai, labai dažna problema šiom dėžėm, remontas kainavo 200 Eurų, geroje įmonėje, o ne garaže (Tik reikia nepatingėti paieškoti). Daugelis sako tepalų nekeisti, nes užlinks (pakeitus tepalą, išsivalo metalo drožlės ir užkemša cilindriukus, gali sugadinti pompą ir t.t.). Aš padariau savaip, keičiau net du kartus, pirmas tai tik ką nusipirkus (Pakeitė apie 5 litrus), Antrą kartą, pravažiavęs apie 10 Tūkst. km. (Taip pat 5 litrai pasikeitė, bendrai į ją telpa apie 7 litrus tepalo). Tepalas būtinai turi būti nebekoks, skirtas CVT dėžėms. Galbūt man papuolė neuždrožta, nors 100 Tūkst buvo pravažiavus su nekeistais tepalais, o rekomenduojama keisti bent kas 60 Tūkst... Jei dar ir kada pirkčiau, labai tikrinčiau šią dėžę, nes ji privalo veikti itin švelniai ir nevėluoti perjunginėjant pavaras ir t.t. Kas liečia važiuoklę tai baisių galvos skausmų nesukėlė, teko remontuoti vos vieną kartą, tai restauravo galines traukutes, priekines ir dar svirtį apatinę ir viršutinę (Kainavo 110 Eurų). Kas liečia važiuoklę, tai tikrai, minkšta, gan stabili... Žinoma, nelakstau laukais, šulinius apvažiuoju, žiūriu, kad be reikalo nepult į duobes, kitaip sakant saugau, tad ir bėdų neturiu. Žinoma, jei lavonas visiškas papuls, tai teks piniginę atvert, tačiau susitvarkius, pasikeitus kokybiškas dalis ar gerai restauravus galima važiuoti ilgai ir laimingai. Jei laiku prižiūrėsit, tai ir važiuos kaip priklauso! Elektronika, nebuvau susidūręs su rimtai jos gedimais, berots nuo 2002 metų daugelį problemų ištaisė. Apie navarotus esančius viduje, tai benzininiam modelyje labai pataupyta, skurdi komplektacija, tik du valdomi langai, nėra šildomų veidrodėlių, auto šviesų, valytuvų (Na tikrai nėra būtini dalykai). Pliusai būt šie, šildomos sėdynės priekyje, autopilotas....
Patarimai perkančiajam
Prieš perkant gerai apsižiūrėti, pasiimti kartu nusimanantį žmogų. Jei automatas gerai patikrinti automatinę dėžę (Nes jos remontas brangus, o keitimas į mechaninę keblus ir reikalaujantis nemažai laiko ir pastangų). Variklis, 2.0 litrų valgys tepalą, neišvengsit tai. Kiti varikliai 1.8 Turbo, pagrinde problemos su vakumu ir turbina, 2.4 variklis nėra blogas, o ir galios daugiau turi, 3.0 litrų galingas, tačiau nėra labai patikimas, remontas brangus ir reikalaujantis nemažai priežiūros.Čia tokia mano sudaryta nuomonė. Jei perkamas automobilis geriau žiūrėti nuo 2003 metų, patikimesnė elektronika, nors vėlgi, kaip pasiseks nupirkti... ;)
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži    A1A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai 80B4A4A4A4A4A4
90   
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6A6
  S6 S6S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8A8
  S8 S8 S8
  Kupė CoupeCoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7A7
    S7S7
    RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet  
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro
   A4 allroadA4 allroad quattro
    E-tron
    A6 allroad quattro
  Dideli krosoveriai     Q8
    SQ8
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2  
  Sportiniai    R8R8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai