Markės
78 iš 1918
Audi A6, (C5) 1997 - 2004
558Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.714% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 58
14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Tiems laikams modernus išorės dizainas
  • Atsparus korozijai
  • Visų varomųjų ratų sistema
  • Komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Silpni varikliai
  • Prastos interjero medžiagos
  • Itin stiprūs konkurentai
Audi A6 yra prabangus automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. Automobilis pristatytas su tuo metu nepaprastai moderniu italų suprojektuotu nauju dizainu ir pirmą kartą pradėjo rimtai grasinti BMW 5 serijai ir Mercedes-Benz E-klasei. Naujas modelis turi puikų aerodinaminį koeficientą siekiantį tik 0.28. 2000 ir 2001 metais žurnalas „Car and Driver“ Audi A6 modelį išrinko tarp dešimties geriausių. Automobilyje buvo pristatyta nauja multitronic pavarų dėžė, kuri komplektuojama su priekiniais varomaisiais ratais. Visi A6 modeliai išskyrus 2.0 L benzininį ir 1.9 L TDI galimi su visų varomųjų ratų sistema. Komfortiška pakaba, interjero erdvumas ir kokybė nuo šiol tapo Audi prekės ženklu, o didelė bagažinė labai praktiška ir patogi. Trūkumai – silpni mažiausi varikliai, taip pat yra šiokių tokių patikimumo problemų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2005 metais Audi A6 laimėjo Pasaulio Metų Automobilio titulą, o taip pat ir geriausio universalo vardą.

Pirmakart Audi modelyje buvo pristatyti nauji FSI tiesioginio įpurškimo varikliai.

Tokį Audi vairavo Holivudo aktorė Sandra Bullock.
Patalpino: Tomas | 2011-06-26
Akivaizdžiai pervertinamas automobilis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patogios sėdynės, gana komfortiškas automobilis.
Labai brangios detalės, didelės kuro sąnaudos, prastas galo matomumas, prastokas manevringumas, maža trauka.
Bendras automobilio aprašas
Taigi išvykus savaitei į komandiruotę, teko išsinomuoti automobilį. Kadangi Lietuvoje turiu BMW 530D, nusprendžiau išmėginti didįjį jo konkurentą - Audi A6. Nors ir dizainas man jo visiškai nepatinka ir atrodo tragiškai (kaip koks stipriai ištemptas Volkswagen New Beetle), o ant kapoto visiškai nėra linijų, jis atrodo gana prastai, bet kadangi jis yra gana vertinamas, o važinėti kelis metus su juo man neteks, nusprendžiau pabandyti ir palyginti šį "limuziną" su BMW 530D. Maniškio Audi A6 duomenys buvo tokie: odinis juodas salonas, medžio imitacija, borto kompiuteris, viskas valdoma elektra, variklis 2.5 TDI Quattro, automatas, sedanas, 2002 metų. Pirmiausia atsisėdus į jį nustebino sėdynės, kurios palyginus su BMW 530D yra visai kitokios: su bangelėmis, taigi jos yra iš ties patogios ir ko gero net malonesnės už BMW 530D, tačiau labai nepatiko borto kompiuterio padėtis, kuris yra tiesiog "įmūritas" į prietaisų skydelį statmenai, kaip plyta į sieną ir jo matomumas važiuojant yra labai, labai prastas, o ir žiūrėti į jį nepatogu (lyginant su pasuktu į vairuotoją ir kur kas aukščiau esančiu BMW borto kompiuteriumi), toliau labai nesolidžiai atrodo medžio imitacijos išdėstymas: didžiulė "lenta" virš dėtuvės tikrai neatrodo žavingai, tiesa gėrimų dėjikliai ir medžio imitacijos apvadas aplink pavarų šturvalą atrodo gana neblogai, tačiau pats šturvalas neįdomus ir atrodo lyg paimtas iš Volkswagen Passat ir panaikinta medžio imitacija. Ką gi, apžiūrėję automobilio saloną reikia pagaliau pradėti važiuoti... Važiuojant lėtai - garso izoliacija tikrai puiki, tačiau paspaudžiant gazą, atsiranda gana nemenkas triukšmas automobilio salone kas tikrai erzina. Automobilio trauka žymiai prastesnė už BMW 530D, nors variklis ir 0,5L silpnesnis, bet skirtumas tikrai didelis ir yra akivaizdu, kad 2.5L šiai masei yra per mažai, o sąnaudas borto kompiuteris vidutiniškai rodydavo 14-15L. Tiesa, šis automobilis yra tikrai minkštesnis už BMW 530D. Taigi važinėti kiekvieną dieną su juo mieste yra brangoka (netikėkite pasakomis apie šio automobilio 9-10L sąnaudas mieste, tai tikrai nerealu). Taip pat automobilis nėra labai manevringas ir su juo apsisukti yra gana sudėtinga, ypač erzina mažas galinis stiklas ir iškeltas galas, dėl kurio yra gana prastas galo matomumas. Tiesa su Quattro turėtų būti labai smagu važiuoti žiemą deja, vasara sniego nebūna, tai ir neteko jo išmėginti...
Variklis
Gedimai per savaitę eksplotacijos nepasitaikė, taigi apie jų patvarumą daug pasakyti negaliu, bet 2.5L šiam automobiliui yra tikrai per mažai ir jam reikia kur kas galingesnio variklio.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Audi A6 detalės yra kur kas brangesnės už BMW 5 klasę, Mercedes-Benz E klasę ar net daugiau nei dvigubai brangesnės už Volkswagen Passat. Atvirai sakant nesuprantu kodėl Audi eksplotacijos kaštai yra tokie dideli palyginus su savo konkurentais, kadangi jei ieškai komfoto - renkiesi Mercedes-Benz, kuris yra kur kas komfortiškesnis už Audi, o jei nori "palakstyti" - renkiesi BMW, kadangi su Audi greitai neskrisi, kadangi tai nei limuzinas, nei sportiškas automobilis. Žodžiu tai yra limuzinas su vidutiniu komfortu. Tiesa kaip ir minėjau viršuje, Audi A6 dizainas atrodo kaip ištemptas Volkswagen New Bettle, tad automobilis tikrai nėra išskirtinis ir gražus (aišku tai yra skonio reikalas...), bet mano nuomonė yra būtent tokia.
Patarimai perkančiajam
Pirkti Audi tik tada jei esate jos fanas, o jei ženkliukas ant automobilio didelio skirtumo neturi, rekomenduočiau rinktis iš Mercedes-Benz E320, BMW 530D ar Toyota Avensis. Mercedes-Benz - jei ieškote komforto, BMW - jei ieškote traukos ir mėgstate "paskraidyti" na, o jei norite važiuoti ekonomiškai ir sutaupyti pinigų traukos, komforto sąskaita - Toyota Avensis 1.9D.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 63)
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt