Markės
78 iš 1912
Audi A6, (C5) 1997 - 2004
558Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.714% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 58
14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Tiems laikams modernus išorės dizainas
  • Atsparus korozijai
  • Visų varomųjų ratų sistema
  • Komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Silpni varikliai
  • Prastos interjero medžiagos
  • Itin stiprūs konkurentai
Audi A6 yra prabangus automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. Automobilis pristatytas su tuo metu nepaprastai moderniu italų suprojektuotu nauju dizainu ir pirmą kartą pradėjo rimtai grasinti BMW 5 serijai ir Mercedes-Benz E-klasei. Naujas modelis turi puikų aerodinaminį koeficientą siekiantį tik 0.28. 2000 ir 2001 metais žurnalas „Car and Driver“ Audi A6 modelį išrinko tarp dešimties geriausių. Automobilyje buvo pristatyta nauja multitronic pavarų dėžė, kuri komplektuojama su priekiniais varomaisiais ratais. Visi A6 modeliai išskyrus 2.0 L benzininį ir 1.9 L TDI galimi su visų varomųjų ratų sistema. Komfortiška pakaba, interjero erdvumas ir kokybė nuo šiol tapo Audi prekės ženklu, o didelė bagažinė labai praktiška ir patogi. Trūkumai – silpni mažiausi varikliai, taip pat yra šiokių tokių patikimumo problemų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2005 metais Audi A6 laimėjo Pasaulio Metų Automobilio titulą, o taip pat ir geriausio universalo vardą.

Pirmakart Audi modelyje buvo pristatyti nauji FSI tiesioginio įpurškimo varikliai.

Tokį Audi vairavo Holivudo aktorė Sandra Bullock.
Patalpino: Andrius | 2014-01-12
AUDI A6 2.4l 121 kW benzinas/dujos sedanas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortas, garso izoliacija, gabaritai, variklio darbas, medžiagų kokybė, eksploatavimo kaštai (išskyrus važiuoklę)
Važiuoklė, manevravimas mieste, priklausymas pilkai masei (juk tavo visi kaimynai tokią turi)
Bendras automobilio aprašas
Šią tautos pamėgtą karietą nusipirkau 2009 metais. Mokėjau 11000 pinigų. Prieš perkant tikrinama keliuose servisuose (tai yra gyvybiškai svarbu perkant tokią mašiną!). Ypatingų defektų neužfiksuota. Sužavėjo minkšta pakaba, vidaus medžiagų kokybė, garso įranga. Labai patogus dalykas yra porankis (ko pasekoje, po kelių metų pradejo vargint nugaros skausmai nuo sėdėjimo persikreipus :))) Borto kompiuterio ekranėlio rodmenys išskydę - čia jau jų liga, ypač mašinai pašilus. Tai ilgų distancijų mašina. Mieste jokio komforto, sunku manevruoti, posūkiuose elgiasi kaip laivas, tačiau išlėkus į trasą, visi mano anksčiau vardinti minusai nublanksta. Afigiena garso izoliacija, benzino motoras dirba tyliai, gali sau tykiai, garsų neblaškomas, mastyti apie būties trapumą :) Ypač, jei leki ant 180 :) Bagažinėje talpos pakanka. Dujų balionas buvo įmontuotas vietoj atsarginio rato - pastarojo aš nesivežiojau, nes labai puikus dalykas yra sandarinimo putos (įsitikinta ne kartą!). Jau nebepirkčiau mašinos su odiniu salonu, nes žiemą momentaliai nušali, vasara kiaušiniai svyla. Vienintelis pliusas tas, kad salone nesijaučia rūkalų kvapo. Dar vienas niuansas - dėl dažno važiuoklės restauravimo nukenčia vairo mechanizmas - pastarojo dėka buvau jau spėjęs užsiauginti Popajaus dilbius, nes sukt baranką tapo daug sunkiau :) Neverta net minėti, kad vairo kolonėlės ne stipiausia vokiškų mašinų pusė.
Variklis
2.4l benzinas nusileidžia kokybe 2.8l analogui, tačiau geriau sutaria su dujomis. Man traukos šiek tiek trūko. Visą eksploatavimo laikotarpį jokių bėdų su varikliu neturėjau, apart reguliaraus tepalo papildymo kas pora tūkst. km. (apie 300 gr.). Kalta apatinė karterio tarpinė, kurios taip ir nesugebėjau pasikeist. Viso nuvažiuota apie 150k km. Beje, pirkęs mašiną, taip ir nekeičiau diržų. Nekeitęs, po 4 metų, ją ir pardaviau :) Žinau, čia jau vaikščiojimas plonu ledu, tačiau, bachurėlis, perėmęs ją iš manęs, po pusės metų juos sėkmingai pasikeitė. Buvo nuėjęs siurblys, bet benzinui tai čia nulis sveikų (restauravimas - 120 lt). Dedamos tik japoniškos (!) NGK žvakės, kurias galima įsigyti tik Jutoje. Šie varikliai ypatingai jautrūs žvakių kokybei. Pilama sintetika.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nupirkus jokių papildomų išlaidų neapturėjau. Pusę metų važinėjau ramiai, tačiau ilgainiui pastebėjau kiek didesnes kuro sąnaudas. Diagnostika aptiko oro srauto matuoklę. Matuoklę šrote nupirkau už 120 pinigų. Ji man tuos likusius 3 metus sąžiningai ir atitarnavo. Kadangi pirkau jau su įmontuota dujų įranga (berots, 3 kartos), čia išlaidų jau neišvengiau. Keičiau reduktorių, šlangas. Didžiausios išlaidos važiuoklei. Į ją per visą eksploatavimo laikotarpį investavau apie 3k lietuviškų. Ir tai, dažniausiai buvo restauruojama. Taip pat, restauruotas ABS kompas - 120 lt. Jei ne važiuoklė, būtų superinė transporto priemonė. Pirkau už 11000, pardaviau už 9000. Bučiau atidavęs ir už daugiau, jei ne kėbulo defektai.
Patarimai perkančiajam
Tikrinti važiuoklę, vairo mechanizmą.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 64)
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt