2017-10-09 |
1,9 96kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogus
Rūdys po sparnais.
|
Jei automobilis neužvejotas , gana patogus. Labai jautrus variklis geram kurui. Durų rankenėlės ir durų spyna mėgsta ,,žaisti''.pylant gerą tepalą ir kurą problemų nėra. Jei blogai kuriasi, tai ,dažniausiai ,reikia keisti tarpines po purkštukais. Rūdys? Išimkite kempines po priekiniais sparnais. Perkant patarčiau tik vieną : nepirkite iš ,,savų'' ,nes dažniausiai auto būna ,,užvajota''.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-10-08 |
2.5 tdi 120kw mechanika
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Konfortas, garzo izoliacoja, surinkimo kokybe salone.
Kuro sanaudos, vaziuokles daznas keitimas, kastai brangoki.
|
Automobili turiu metus laiko. Manau visi auto turi trukumu. Po volvo s80 masina atrodo kokybiskesne:) gal nelabai ekonomiska, bet konforto atzvilgiu neblogas variantas. Variklis jei gyva nupirksit gan tvarkingas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-07-03 |
Audi A6 2.5tdi 110kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
variklis, komfortas, vietos dydis.
elektra, aliumine vaziuokle
|
Pats automobilis smagus, komfortiskas. Nesijaucia greitis, kaip mazesniuose automobiliuose. Su varikliu arba man pasiseke arba tiesiog per daug verkiama del siu varikliu. Pravazinejau 3 men, kaip nupirkes uzpyliau tepalo, taip ir pardaviau su didziaja norma ( daug teko girdeti, jog tepalus ismyza pro kazkur vis). Pirkau sena jau, 2001metu ir 441tukst. pravaziavusia audine. Man ispudi paliko sis variklis, galios uztenka, trauka gera. Salone vietos sakyciau padoriai daug. Kas nuvyle tai elekronine dalis. Langai darinedavosi pagal savo nuoziura. Viena diena jis atsidaro, norint atidaryti, kita jau ne :D
Bendras ivertinimas butu - geras, didokas automobilis.
6 begiu mechanine pavaru deze tikrai paliko ispudi, sesta pavara jau nuo 80km/h traukdavo si dideli svori be problemu. Vaziuokle su daugybe sarnyru. To pasekoje daug daugiau vargo keiciant elementariausius vaziuokles elementus, tokius kaip granata. Ir brangesnis remontas.Pats remontas dalis keiciant paciam, nera brangus, tiek auto daliu parduotuvese, tiek "srotuose" daliu trukumo nera. Nuvertejimas buvo matomas iki 2013. tuomet kaip sustojo, taip tebelaiko kaina vietoje. 6 begiu mechanine pavaru deze tikrai ekonomiska. Mano patarimas pasitikrinti vaziuokle, ir butinai ar is vidines puses sparno tebera polistirolio gabalas. Ten nuteka visas surenkamas vanduo nuo priekinio stiklo ir kaupiasi jei tebera polisteriolis. Tuomet rudyja sparnai. Kiek pazystamu turejo visiems puvo sparnai priekiniai. Taip pat elekrine automobilio dali bei variklio darba. Man su elektra nenusiseke, tai teko parduoti automobili.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-06-14 |
Audi A6 1.8T
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Minkštumas,erdvumas, patikimumas.
Traukos, rudys,
|
Audi 1999 1,8t 110kw avant Benzas-Dujos. Vairuoju metus, su važiuokle problemu neturėjau, viska keičiau pobiški ir laiku.
Vietos salone užtenka, sedynės tai nu i n... teplios. Valimas sunkus. Bagažinėja vietos užtenka.
Kebulės reik prižiurėti tokiu metu turi rudžiu,
Problemos su langais elektriniais, o toliau kaip viskas ok
Važiuoklė ledas kai neleki 120km/h Kauno keliais. Manevringa.
Variklis geras jei prižiuri,galima chipuoti tobulinti turbina ir t.t. Varikli ir turbina reik prižiurėt. Laiku keist tepalus ir filtrus. Su tiesioginėm dujom draugauja puikiai.
Remontas pigus ir nebrangus jei pats tvarkaisi. Variklio detales tinka iš A4 ir passat b5. Viska nuo a iki z apžiurėt atidžiai .
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-05-25 |
A6 2.5TDI 110KW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiškas, erdvus, modernus dizainas, gana ekonomiškas, stabilus kelyje, surinkimo kokybė, patikimas variklis
Važiuoklė galėtų būti patvaresnė, daugiau nepastebėjau
|
a6 c5 eksplotavau apie pusę metų, per tą laiką nuvažiuota 18 000 km. Važinėta buvo daugiausia užmiesčio keliuose, taip pat matė ir žvyro kelių, važiuoklė bent man tikrai nelaikė, nors nesakau tikrai kad ji bloga, tiesiog eksplotavau per daug negalvodamas apie važiuoklę.
A6 turi išties erdvų saloną, didelė bagažinė, interjero kokybė tikrai patiko, lyginant su pagrindinais konkurentais - e class MB ir bmw 5 series, tikrai a6 salonas pasirodė maloniausias, aukštos kokybės medžiagos panaudotos interjere.
Stabilus kelyje, taip pat geras pravažumas, žiemą nei karto nebuvo problemų su pravažumu, kad sunkiai ar išvis neišvažiuotų iš kur nors. Čia matau Audi didelį pliusą, ir dauguma audi automobilių šia savybe gali pasigirti.
Variklis patikimas 2.5 TDI, 110kw, su juo jokių problemų nebuvo, dirbo kaip bitutė. Kuro sanaudos kaip 2.5 TDI ir 110kw tikrai sakyčiau padorios. Užmiestyje 7 litrų užtekdavo 100km kelio.
Ką remontavau tai tik važiuoklę, bet važinėjant geros kokybės keliais nemanau kad turėsit didesnių problemų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-04-23 |
Audi A6 1,9 96kW pumpe-duse
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Didelė, talpi, gale sėdinčiam daug vietos, ekonomiška, gera STOK garso aparatūra, gera garso izoliacija,
Tirai žemas auto, norint prisiparkuoti bet kur prie bortelio reikia saugotis. Pakankamai standi važiuoklė todėl bent jau man nelabai tinkama tolimoms kelionėms. Mėgsta durniuoti komforto blokas, keletą rytų atėjęs radau atsidariusius visus langus.
|
Tiesiog puikus taupus talpus automobilis tiek sau tiek šeimai.
Nežinau nuo ko ir pradėti... :)
Tikrai talpus auto. gale sėdintiems tikrai nesvarbu kad aš atsitraukęs sėdynę. Bagažinė taip pat pakankamai erdvi. Naujagimio vežimėlis su visais rakandais tilps ir dar vietos liks.
Tikrai taupus motoras. Tikrai negaliu pasakyti kiek mieste sunaudoja nes tikrai mažai važinėju mieste, bet trasoj tai labai taupi. Iiki 120 sunaudoja apie 5,5. Aišku greičiui kylant kyla ir sanaudos. važiuojant 140-150 sanaudos apie 6-7l. ir man tai tikrai normalu.
Visi bijo pumpe-duse. pas mane būtent toks ir tikrai vargo neturėjau. tiesiog laiku viską keičiu prižiūriu ir auto man tarnauja.
Važiuoklė man truputį per standi, norėtūsi važiuoti minkščiau kaip tokios klasės auto. Toliau važiuojant pavargstu. gal kad sėdynės taip pat nėra pačios patogiausios.
Faros šioje auto tikra katastrofa kaip ir praėjusiame modelyje c4. Naktį tikrai prastas matomumas, gal tiesiog mano farų reflektoriai išdegė, nežnau, bet apšvietimas labai prastas.
Teks susitaikyti su vienu minusu. Komforto blokas reguliariai durniuoja. tai salono apšvietimas neužgęsta, tai ryte randu atsidariusius langus. Žodžiu mes su elektriku jau draugai :D
Dažnas gedimas keleivio langas neužsidaro. Pakeičiau visas dalis lango rėme bet kaip stringa taip stringa. ir kiek žinau čia labai dažnas variantas.
Trumpai apie auto.. Tikrai neblogas pasirinkimas. Rekomenduočiau draugui netgi pumpe. Jeigu reiktų tolimom kelionėm tai suabejočiau... geriau paieškoti kito. Remontuoti tikrai labai nereikėjo. Kaip ir visoms mašinoms tepalai, diržai, stabdžių diskai ir kaladėlės, važiuoklė. Visa tai nėra labai brangu. Važiuoklės mitas kad nepatvari man dabar kelia juoką. kai pirkau šią mašiną labai bijojau važiuoklės remonto išlaidų, tačiau dabar juokiuosi, kadangi reguliariai tikrinant ir keičiant sudilusius mazgus kaina nebūna tokia didelė.
Eksploataciaj šios mašinos nėra brangi. brangiausia gal tepalai kuriuos keičiu laiku ir perku gerus, kadangi noriu kad mašina tinkamai tarnautų.
Nuvertėjimas tikrai nėra didelis kadangi tai AUDI. Taigi po 3 metu eksploatacijos mano mašiniukas nuvertėjo kooia 200-400 euru. mano manymu tai tikrai ne daug. Reikia ieškoti nesujotos mašinos ir ji tikrai tarnaus. perkant nereikia skubėti, ieškok būtent TOS mašinos. Sėkmės...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-03-27 |
Audi A6 (C5) 1.9 L 81 KW TDI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Didelė, komfortiška, geras valdymas, nedidelės kuro sąnaudos, nebrangus remontas.
Važiuoklė galėtų būti pigesnė ir paprastesnė.
|
Šiuo Audi modeliu neatsidžiaugiu šeši metai, šeimoje jie yra du 81 ir 96 KW. Bendrai apie automobilį, tai išvaizda skonio reikalas, sedano viduje vietos yra užtektinai, laisvai sėdeti žmonės 190 cm ūgio, panelės plastmasių medžiagos geros kokybės, važiuojant viduje nebarška netraška. Siulau imti tik odinius sostus, nes sėdėti ant jų komfortiškiau ir prižiūrėti yra lengviau. Apie Audi elektroniką, galiu atsiliepti tik gerai, nes jokių rimtų problemų nepapuolė, buvo tik menki gedimai su kondicionieriaus davikliu ir nutrūkusiu laidu nuo kondicionieriaus siurblio. Žiemą elektra negrybauja, niekas nestringa, veikia gerai. Variklio skyriuje, viskas labai paprasta nėra stebuklų, galima taisyti pačiam ir dalys kainuoja centus. Pats keičiau abiems automobilias visas šlangas variklio skyriuje, nes jos nuo senatvės tampa nebesandarios ir pradeda bėgti tepalai, antizryzas kainos nuo 8 eurų iki 18 eurų naujų. Audi su 81 KW varikliu galiu vadinti tanku, nes ji pas mane į mėnesį visada pravažiuoja po ~1700 km, keičiu tepalus, diržus ir važiuoklę kas du metai. Su 96 KW važiuoti yra smagiau, ji greičiau įsibėga, nereik galvoti ar spėsi aplenkti. Perkant pumpa dužę reik žiūrėti purkštukus, nes gali tekti tvarkyti, tačiau tai nėra didelė bėda visos mašinos genda, pakeitei dali ir pamiršai. Automobilis cinkuotas, dėl to nebaisu, kad per žiemą jį suvalgys druską. Tikrai vykęs ir patikimas modelis. Proto ribose. Nepagailėt euro.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Antanas | 2016-12-04 |
AUDI A6 avant 2,4 Automatic
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Salonas, komfortas, įranga
Hm...
|
Juodas universalas, puikios būklės kėbulas, odinis salonas, puiki komplektacija. Malonus vairuoti.
Pirkau automobilį iš Danijos, pravažiavusi tikrų 340 000 km.Važiuoklė geros būklės, pasitvarkiau minimaliai ir važinėju jau daugiau nei pusę metų, pravažiavau 15 000 km.. - didesnių problemų neturėjau.
Aš pats turėjau išankstinį nusistatymą prie Audi A6 C5 ... Bet šitos po atnaujinimų ir jei gerai išlaikytos, daugiau nei pusės milijono neprabėgusios, manau tikrai neturėtų nuvilti.
Dažnas vokiškas dyzelinis automobilis, kurie važinėja Lietuvos gatvėmis, parvežti iš užsienio daugiau nei dešimties metų senumo, būna nulėkę mažų mažiausiai 400-500 k.. kM... todėl ir problemų apstu. 2,4 benzinas 125 KW atnaujintas, įstačiau naują dujų įrangą. Trauka pakankama, variklis neproblematiškas, kaip sakoma "senas geras - atmosferinis, be kažkokių turbinų"... Keisti teko: diržus ir vandens pompą, generatoriaus šepetėlius, gofrą, antgalius... - kainos vidutinės, nesikandžioja iš tikrųjų, visada gali pasirinkti pigesnes ar brangesnes.. bet dėl važiuoklės detalių su Audi - faktas vienas, nieku gyvu nepirkti pigiausiu detalių keitimui, rinktis tik brangesnes.. jos ir laikys normaliai ir nereikės verkti, kad automobilis nepatvarus. Nes realybė kitokia. Pirkau už 2100 EUR, įstačiau 4 kartos dujas už 850 EUR, pakeičiau lietus ratus už 200 EUR... ir kol kas už tokią kainą man labiau patinkančio automobilio nerasčiau skelbimuose. p.S. prieš tai važinėjau su Toyota Corolla Verso 2007 m... tai Audinė man smagesnė.. turbūt pripatau ir įsimylėjau. Pirkti su odiniu salonu, Bose aparatūra, geros kėbulo būklės, gero išlaikymo. Ir nežiūrėti į apgaulingą prietaisų skydelį su netikrais kilometrais. - viską pasako automobilio išvaizda.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
artur | 2016-11-24 |
audi a6 2.5 132kw q
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
pravazumas, stabilumas, surinkimo kokybe, paprasta daug gali pats pasidaryti
silpni automatai, apsitrina klimos mygtukai
|
Mano a6 2003m 2.5tdi visi verke kad jos prastos, nepasakyciau, nusiperka seno modelio uz 1000e ir taip buna si modeli reike pirkti nuo 2003m nes jau istaisytos bedos, tikrai labai patikimas, quattro tiesiog pasaka ar ant sniego ar purvynuose, trauka nera labai ispudinga, bet kw pasireiske kai reike drauga su bmw is griovio istrukt;) imti tik mechanine pavaru deze, nes automatai labai silpbi, pas mane buvo automatas teko perdaryti i mechanine o tai nepigu tik nuo 2003m ir 132kw nes kiti prasti Kuo dziaugiuosi kad sis quattro modelis nenuverteja beveik;) Pirkti tik nuo 2003m, ziureti kad siurblys butu dveiju plunzeriu o ne 3!! Mator kodas geriauses yra AKE
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Marius | 2016-10-28 |
Audi a6 2.5 132kw tdi multitronic
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, komfortabilus ir erdvus.
Kuro sanaudos, labai prastas multitronikas, eksplotacijos kastai.
|
Automobilis tikrai komfortiskas, vaziuoti su juo smagu, ypac didesnese kelionese. Erdvus, atsilenkus sodynes telpa ciuzinys. Labai neekonomiskas variklis, ypac vazineti mieste, multitronikas tikra tragedija, tokio prasto dar pas nieka nemaciau, atsilieka, slopina trauka. Per tris metus vazinejimo profilaktiskai keiciau dirzus ir viena karta tvarkiau vaziuokle, dirzu pakeitimas 700 euru, vaziuokles remontas 300 euru. Siaip vaziuokle laiko neblogai. Per visa laika niekas nesugedo, na buvo stabdziu slangele prakirsta, remontas 30eu. Siaip maniske pasitaike patikima. Jeigu perkate si automobili, nepirkite su automatine greiciu deze, geriausias pasirinkimas su 1.9 varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123456 |