Markės
63 iš 1571
Audi A6 1997 - 2004
Audi A6, 1997 - 2004
552Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.616% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 52
15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 77% Ne 23%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Audi A6 yra prabangus automobilis gaminamas sedano ir universalo kėbulais. A6 pristatytas su puikiu italų suprojektuotu nauju dizainu ir rimtai pradėjo grasinti BMW 5 serijai ir Mercedes-Benz E-klasei. Naujas modelis turi puikų aerodinaminį koeficientą 0.28. 2000 ir 2001 metais žurnalas „Car and Driver“ A6 modelį išrinko tarp dešimt geriausių. Automobilyje pristatyta nauja multitronic pavarų dėžė, kuri komplektuojama su priekiniais varomaisiais ratais. Visi A6 modeliai išskyrus 2.0 L benzininį ir 1.9 L TDI galimi su visų varomųjų ratų sistema. Puikus valdymas, interjero erdvumas, komfortas – tapo Audi prekės ženklu, o didelė bagažinė patraukia praktiškumu. Trūkumai – silpni mažiausi varikliai, yra šiokių tokių patikimumo problemų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2005 metais Audi A6 laimėjo Pasaulio Metų Automobilio titulą, o taip pat ir geriausio universalo vardą.

Pirmakart Audi modelyje buvo pristatyti nauji FSI tiesioginio įpurškimo varikliai.

Tokį Audi vairuoja Holivudo aktorė Sandra Bullock.

VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 52
Dovydas | 2015-09-12
Kiekvienam savo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiška ir graži.
Važiuoklė ir durų vyriai, išklersta ir pučia vėjai ties 160, nemaloniai darinėjasi.
Komfortiška, nebloga garso izoliacija. Važiuoklė tragiška, per 12k km 3 kart remontavau, kaskart po 100€ detales brangiausias pirkau, silenblokai 5k km atlaikė. Neužmušamas, mėgsta apsitepaluot, pagal galią nėr ekonomijos. Pirkti TIK jei važinėsi gerais keliais. Važiuoklė tragiška.
Pilnas atsiliepimas...
Rolandas | 2015-08-13
A6 2,5 dyzelis 132kw automatas quattro
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, kokybė, garso izoliacijos, vidaus apdaila - viskas aukštumoj
Žemas priekinis buferis - vis kliūna už bortelių jei parkuojama priekiu; 2,5 TDI - nepamiršiu dar ilgai tų remontų ir neužsikūrimų;
Komfortiškas, minkštas auto su gerom izoliacijom. Užsidarei duris - pamiršai visą triukšmą iš išorės. Vidus prabangus, gražus, ne pigus kaip VW ir ne koncervatyvus kaip MB ar neduokdieve Volvo. Kažkas panašaus i BMW, aukso vidurys. Visi mygtukai šviečia, nereikia kaip kokiam opely ar tojotoj naktį važiuojant užsidegti salono apšvietimą kad pamatytum kur reikalingas mygtukas. Dar kas patiko kad virš priekinio veidrodėlio nėra tarpo kurio neuždengia skydeliai nuo saulės - protingai padarytas valdymo blokas (lyg tais liuko ir dar kažko), kuris taipogi gražiai šviečia naktį - jauti kad viskas valdoma ir kontroliuojama. Su tais 2,5 TD būna neišsprendžiamų problemų su užsiorinimu. Kaip kažkas jau rašė tenka į oro filtrą purkšti kažkokį chemikalą kad užsikurtų arba prisijungus rankinę pompą užpumpuoti dyzelį į cilindrus. Ir jokie servisai to negalėjo sutvarkyti, atrodo viską nuosekliai tikrino kur ten kas atsiranda - deja. Rezultate visi pasiduoda prieš tą problemą. Dar buvo neaiški problema su trauka, neaišku ar variklis ar automatas kaltas - 132kw tai turėtų būti žvėris, bet paspaudus akceleratorių auto sunkiai pajudėdavo, bet po keleto sekundžių lyg tais pramušdavo pilna galia ir jau tada raudavo taip kad tekdavo atleisti pedalą. Kol nuspaustas - eidavo kaip bitė, o tik atleidus ir vėl nuspaudus - vėl tekdavo laukti tą laiko tarpą kol įgaus pilną galią. Automatų esu vairavęs todėl čia tikrai nebus klasikinis "užspaudžiau ir priduso automatas", ir potencialūs pirkėjai (turėję tokią pat auto) atsisėdę ir vos pajudėję aikštelėje iškart išlipo ir pareiškė kad traukti turi daug geriau. Pasakoja žmonės kad važiuoklė byra, tai nieko panašaus nebuvo. Važinėjant mieste ir užmiesty asfaltuotais keliais parėjo viena traukė, buvo pakeista į neoriginalią ir po metų laiko vėl ta pati pabyrėjo, daugiau niekas. Na ir žinoma 2,5 TDI... su laiku pamečiau ir skaičių kiek per visus servisus sukišta litų be jokio rezultato... Dar kas nepatiko - teko patempti tą auto kiek buvo leidžiama, tai betempiant išsikrovė akumas (buvo įjungtas degimas kad avarinis pypsėtų ir t.t.), jam išsikrovus atsileido ir diržų įtempimas, pavarų dėžė nustojo veikusi. Smagu kai pastovėjus trasoj ant parkingo supranti kad dabar jau nebeperjungsi pavaros į "direct"....
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2014-08-10
2,5 TDI Quattro puikus seimyninis laivas bet kokiomis oro salygomis :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
manevringas, greitas(220-230 Autobame), patogus ilgose kelionese, nera vargo kalnuotose vietovese, telpa ir seima ir viskas ko mums reikia.
kavos laikiklai gale kartais stringa, priekinis suluzo :( pasigendu webasto, ziema tenka gramdyti stiklus, kartais meta dumeli, cia jau ju nepakeisi :D siektiek girgzda porankis, turi rudeliu...
Grazu, erdvu, patogu viduje, labai praktiskas masina masinai nera lygi, as neziuriu i kainu pasikeitimus, neskaiciuoju centuku ir kai atsibos imsiu ir nusipirksiu panasia, ar galingesne. Kastai tokie, kad pasikeiciau tik nusipirkes-issikeites visa priekine vaziuokle ir tepalus bei filtrus, toliau kas 1000km tenka ipilti apie 1l tepalo, taciau tai normalu, arteja greiciu dezes tepalu keitimai, ko nadaryciau Vokietijoje, mat cia uz tepalo litra 20 Eur, Lietuvoje 30LT ;) Pilu vaziuoju, tikrinu skyscius, padangas, kas met uzsuku pas meistrus tikrinti vaziuokle, presuojam, keiciam ne pigiausia detale, taciau per viduriuka. Kiniskoms ir lenkiskoms detalems nera vietos vokiskam automobily :D 2,5TDI, 110KW gerai kai aplink auksti kalnai ir kai tenka pasikrauti i kelione, uztenka :) masina masinai nera lygi, as neziuriu i kainu pasikeitimus, neskaiciuoju centuku ir kai atsibos imsiu ir nusipirksiu panasia, ar galingesne. Kastai tokie, kad pasikeiciau tik nusipirkes-issikeites visa priekine vaziuokle ir tepalus bei filtrus, toliau kas 1000km tenka ipilti apie 1l tepalo, taciau tai normalu, arteja greiciu dezes tepalu keitimai, ko nadaryciau Vokietijoje, mat cia uz tepalo litra 20 Eur, Lietuvoje 30LT ;) Pilu vaziuoju, tikrinu skyscius, padangas, kas met uzsuku pas meistrus tikrinti vaziuokle, presuojam, keiciam ne pigiausia detale, taciau per viduriuka. Kiniskoms ir lenkiskoms detalems nera vietos vokiskam automobily :D variklis ir greiciu deze, neziurek kiek nuvaziavo, zek kokiu keliu vaziavo ir ka raso serviso knyguteje vokiskai... numesi kaina, jei nors vienas el langu uzstrigs :D cia ju liga ;) daznai buna pramusama galvos tarpine, cia irgi trukumelis, taciau uz 30 eur nusipirksi LEGWEG ir nevarves, ksenonu purkstukus vagia, o be ju tech. gali ir nepraeiti. jeigu triptronik begius musa graziai ir svelniai vargo neturesi, jei pavaziavus pajausi skirtumus, tai vokieciai irgi aprase savo knygutese apie pavaros perejima esant apkrovoms. Salone Vokietijoje man pasake, kad tepalu keitimas dezeje yra nenumatytas siam modeliui, taciau issiaiskinom kita, kad nera masinos su amzinu tepalu :D nepilk tirstesnio tepalo, kai musu santechnikai pataria, pilk tik sintetini skysta, pagal aprasyma, keisk tepalus, stebek lygi tepalu, tai labai svarbu. Kad nesigirdetu siurblio klaksejimo jie(vokieciai !) pila i baka 250g dvitakcio tepalo ant 70l kuro, dirba kaip laikrodukas. Kas liecia turbinas dar neturejau problemu, bet eksplotuojant apziurejau vakumo slangutes ir apsaugojau jas nuo trinties, matau, kad reikes jas pasikeisti, kad nebutu stebuklu kelyje;) Dar nupirk nepigu sistemos valymo skysti, ar pilna baka degalu su valanciomis priemonemis, man tai padejo. Daug, labai daug skirtumo turi skirtingi D degalai, Lietuvoj ar Lenkijoj imu Orlean degalus ir ne pigiausia zibala, bet brangiausia ;) susitaupys, nepergyvenk tiek techniskai, tiek sanaudomis, Lukoil geri, bet nepigiausi(zibalas traktoriams ;) Sis auto ne lenktynems, bet jei tu su seima ir dar su kroviniu, jis itin geras draugas :)
Pilnas atsiliepimas...
Tadas | 2014-03-28
Audi A6 C5 2.5 TDI 132kW, Quattro, Tiptronic 2001m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Trauka, minkšta pakaba, gražus salonas, puikus pravažumas net su plikomis padangomis
Brangus remontas, jei jo reikia, siurblio gedimo laiko klausimas.
Labai malonus automobilis. Tokiu važinėjant apima jausmas, kad daugiau nieko ir nebereikia iš mašinos ir, kad tokiu galėtum amžinai važinėt. Nervus papylė tik du mėnesius besitęsęs užvedinėjimas su aerozoliu, jei mašina pastovi tiesiai arba priekiu aukščiau. Patariu - nedarykit klaidos - joks čia ne filtras ir joks ne vožtuvėlis ir jokie vienpusiai vožtuvai nepadės. Tiesiu taikymu reikia remontuot siurblį. Sumoki 650lt ir pamiršti šitą bėdą. Visa kita šitoj mašinoj kolkas atrodo tobula :) Aišku ateina laikas ir reikia mokėt pinigus, niekur nedingsi nuo neišvengiamų remontėlių. Trauka įspūdinga. Visada pirmas nuo šviesoforo. Jei tik šitas variklis patikimai tarnautu, tai būtų nesveikai malonus. Kuro sąnaudos tiesa nemažos. Vidurkis 10l. Mieste apie 12-13m trasoj 6,5-7l. Čia automatas ir quattro. Kolkas pinigai sukišti ieškant "nesandarumo kuro sistemoje", kol galų gale perrinktas siurblys. Visa kita kainuoja panašiai kaip ir kitose tokios klasės mašinose. Bendrai - verta dėmėsio mašinytė. Viena iš tų, kur atvažiavęs prie tikslo nori joje dar pasėdėt ir paklausyt kaip dirba tas žvėris po kapotu ir pasigrožėt medžio apdaila su quattro ženkliuku :) Ieškokit neuždrožtos ir bus gerai :) Jei neužsivedėt ryte pastačius nelygioj vietoj, nors akumas ir žvakės geros - taisykit siurblį, o ne keitinėkit filtrus ar dėliokit vožtuvus. Tik veltui išmesit pinigus :) Nebijokit Quattro. Čia gale padaryta viskas puikiai - nėra nei vieno šarnyro - viskas ant sailentblokų, bet priekis manau aiškus visiems :)
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2014-01-12
AUDI A6 2.4l 121 kW benzinas/dujos sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, garso izoliacija, gabaritai, variklio darbas, medžiagų kokybė, eksploatavimo kaštai (išskyrus važiuoklę)
Važiuoklė, manevravimas mieste, priklausymas pilkai masei (juk tavo visi kaimynai tokią turi)
Šią tautos pamėgtą karietą nusipirkau 2009 metais. Mokėjau 11000 pinigų. Prieš perkant tikrinama keliuose servisuose (tai yra gyvybiškai svarbu perkant tokią mašiną!). Ypatingų defektų neužfiksuota. Sužavėjo minkšta pakaba, vidaus medžiagų kokybė, garso įranga. Labai patogus dalykas yra porankis (ko pasekoje, po kelių metų pradejo vargint nugaros skausmai nuo sėdėjimo persikreipus :))) Borto kompiuterio ekranėlio rodmenys išskydę - čia jau jų liga, ypač mašinai pašilus. Tai ilgų distancijų mašina. Mieste jokio komforto, sunku manevruoti, posūkiuose elgiasi kaip laivas, tačiau išlėkus į trasą, visi mano anksčiau vardinti minusai nublanksta. Afigiena garso izoliacija, benzino motoras dirba tyliai, gali sau tykiai, garsų neblaškomas, mastyti apie būties trapumą :) Ypač, jei leki ant 180 :) Bagažinėje talpos pakanka. Dujų balionas buvo įmontuotas vietoj atsarginio rato - pastarojo aš nesivežiojau, nes labai puikus dalykas yra sandarinimo putos (įsitikinta ne kartą!). Jau nebepirkčiau mašinos su odiniu salonu, nes žiemą momentaliai nušali, vasara kiaušiniai svyla. Vienintelis pliusas tas, kad salone nesijaučia rūkalų kvapo. Dar vienas niuansas - dėl dažno važiuoklės restauravimo nukenčia vairo mechanizmas - pastarojo dėka buvau jau spėjęs užsiauginti Popajaus dilbius, nes sukt baranką tapo daug sunkiau :) Neverta net minėti, kad vairo kolonėlės ne stipiausia vokiškų mašinų pusė. 2.4l benzinas nusileidžia kokybe 2.8l analogui, tačiau geriau sutaria su dujomis. Man traukos šiek tiek trūko. Visą eksploatavimo laikotarpį jokių bėdų su varikliu neturėjau, apart reguliaraus tepalo papildymo kas pora tūkst. km. (apie 300 gr.). Kalta apatinė karterio tarpinė, kurios taip ir nesugebėjau pasikeist. Viso nuvažiuota apie 150k km. Beje, pirkęs mašiną, taip ir nekeičiau diržų. Nekeitęs, po 4 metų, ją ir pardaviau :) Žinau, čia jau vaikščiojimas plonu ledu, tačiau, bachurėlis, perėmęs ją iš manęs, po pusės metų juos sėkmingai pasikeitė. Buvo nuėjęs siurblys, bet benzinui tai čia nulis sveikų (restauravimas - 120 lt). Dedamos tik japoniškos (!) NGK žvakės, kurias galima įsigyti tik Jutoje. Šie varikliai ypatingai jautrūs žvakių kokybei. Pilama sintetika. Nupirkus jokių papildomų išlaidų neapturėjau. Pusę metų važinėjau ramiai, tačiau ilgainiui pastebėjau kiek didesnes kuro sąnaudas. Diagnostika aptiko oro srauto matuoklę. Matuoklę šrote nupirkau už 120 pinigų. Ji man tuos likusius 3 metus sąžiningai ir atitarnavo. Kadangi pirkau jau su įmontuota dujų įranga (berots, 3 kartos), čia išlaidų jau neišvengiau. Keičiau reduktorių, šlangas. Didžiausios išlaidos važiuoklei. Į ją per visą eksploatavimo laikotarpį investavau apie 3k lietuviškų. Ir tai, dažniausiai buvo restauruojama. Taip pat, restauruotas ABS kompas - 120 lt. Jei ne važiuoklė, būtų superinė transporto priemonė. Pirkau už 11000, pardaviau už 9000. Bučiau atidavęs ir už daugiau, jei ne kėbulo defektai. Tikrinti važiuoklę, vairo mechanizmą.
Pilnas atsiliepimas...
Vaidas | 2013-08-07
Patebejimai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, gera trauka, patikimumas (ypac ziema).
Vaziuokle, termostata.
Automobilis tikrai geras. As paprastai perku auto apie 5 metu senumo ir iki 150 000 ridos. Su skirtingais A6 modeliais vazineju 10 metu-taigi si ta ismanau. Turejau 2000 m. A6, 2,5 tdi, tiptronic,132 kw. juoda sedana. Kuro sanaudos-vid. 8 l. mieste, netaupant neimdavo daugiau 9 litru, trasoje- 7,5 litro. Labai dinamiskas automobilis-kai uzspaudi akseleratoriu-losia prie sedynes. Kazkas vazinedami su BMW 530 d. svaigsta, kad A6 daugiau ryja, bukesne ir pan., tai pasakysiu-taip uz 530 d. bukene pagreitejimu iki 100 km/h - 0,8 sekundes (pagal technines charakteristikas); kuro sanaudos visiskai vienodos. Taciau as geriau vasara 0,8 sekundes leciau greitesiu, negu ziema vos judesiu...Be to salonas labai malonus, gera garso izoliacija. Nors variklis (kai uzspaudi) galetu riaumoti ir siek tiek tyliau...Bet ramiai vaziuojant jo nesigirdi. Ziema sia masina vairuoti labai malonu ir saugu-stabili ant kelio, visi ABS, ESRS veikia be priekaistu. O jei dar Quatro...Ivertinus, kad ziemos sezonas Lietuvoje ilgesnis uz vasaros-sis auto bus puikus pasirinkimas. Be to akumuliatorius gerai pasleptas po kapotu, tad ji pakeisit viena karta arba visai nekeisit (as pardaviau su originaliu akumuliatorium 2010 metais) Prisiskaiciau cia kokios jos blogos ir panasiai-o jau varikkliai tai tragiski...Nieko panasaus-puikus varikliai. Nepirkit lavonu, pilkit gerus tepalus ir viskas bus ok. Su siuo modeliu vaziavau apie 100000 km. per 4 metus-variklis dirbo visada be priekaistu. Greiciu deze taip pat dirbo be priekaistu. Varikliai megsta gerus tepalus (pyliau sintetini visada). Greiciu dezei-taip pat kas 60000 reikia pakeisti tepala. Zodziu-priziuri-vaziuoji. Eksploatacijos kastai vidutiniai. Lyginant su senesnio modelio A6 (vazinejau 5 metus pries sia), padideja mazdaug 2 kartus. Nemaloniai siame auto nustebino vaziuokle-daznai pradedavo barsketi sarnyrai. O ju kainos 120-160 lt. be pakeitimo. Be to ju daug. Taciau ilgainiui issprendziau sia problema-susiradau rimtus restauratorius, kurie greitai ir kokybiskai restauravo is karto visa vaziuokle (pigiau sumokat ir vaziuokle tampa ilgaamziskesne). Nusipirkus keiciau paskirstymo dirzus su visais guoliais ir itempejais, termostata-1950 lt. Taigi-jei renkates si modeli-pasilikit apie 2000 lt. servisui po pirkimo (palyginimui senesnei A6 pakeiciau paskirstymo dirza uz 580 lt.). Silpna vieta-termostatas-tai rodo, tai nerodo temperaturos daviklis (pakeiciau tik nusipirkes-uz 1 m.-vel tas pats). Patarimas-keiskit su dirzais kartu ir termostata (jis pigus apie 30 lt.), taciau darbas bus vienas (norint pakeist termostata, prieit prie generatoriaus, reikia nuardyti automobilio prieki, o nuardymas kainuoja 200-300 lt.). Tureti papildomai 2000 Lt. pirmam servisui. Kiekvienas auto-loterija-linkiu laimeti:)
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2013-07-31
Audi A6 2.5tdi 114KW 2002 metu mechanine deze
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas, taupus ir isvaizdus automobilis
Brangus variklio aptarnavimas(dirzai, itempejai)
Sveiki, rasau vien del to kad aptarinejami tik senieji modeliai(110KW) ir sudaryta tokia nuomone kad cia nepavykes erdvelaivis o ne praktiskas automobilis. Saviski turiu 2 metai ir vargo nematau... Maloni variklio trauka ir vaziuokle gan patvari. Viskas veikia piukiai be jokiu nesamoniu. Aisku reikia atkreipti demesi kiek automobilis realiai nuvazeves, pvz mano dabar rodo siek tiek virs 200000km, moketa gan brangiai 16000lt bet nesigailiu. Pastebejau tik viena idomia yda, ji gan nemegsta drusku(puola korozija duru apacias, galini dangti ir automobilio arkas). Sanaudos labai priklauso nuo vairavimo stiliaus, agresyviai vaziuojant 10-11ltr. arba ramiai vaziujant 9ltr. mieste, uzmiestyje 6-7ltr. vaziuojant iki 130km/val(vairuoju Kaune tai mieste tenka paspausi kad neuzsistoveti) Variklis puikus jokiu problemu su veleneliais nors pilu visada pusiau sintetini 10/40 tepala ir ziema viskas tvarkoje prie bet kokio salcio(automobilis stovi prie daugiabucio, ne garaze). Naujesnieji varikliai 114KW- 120KW tikrai nera tokie lepnus kaip senieji 110KW. Is minusu butu jauciama turbo duobe(trauka silpnoka kol isijungia turbina) bet pasicipave ir ta problema issprestumete. Dabar apie kainas.... pakeiciau visus amortizatorius su atraminemis gumomis su darbu 900lt, dabar nupirkau pagrindini dirza su itempejais,generatoriaus dirza ir jo itempeja bei pompa ir sumokejau 1400lt vien uz detales(va sitoje vietoje jau skaudoka) plius dar uz darba bus apie 400lt, paguota ta kad kitas keitimas tik uz 90000km. Vaziukle buvo puiki tai dar nieko per 2 metus nekeiciau,bet jau vienam rate kazkoks bildeselis atsirado tai reiks kuo greiciau susitvarkyti kad ko nors daugiau nesuest... ISVADA TOKIA: Audi A6 nuo 2001 metu vidurio yra grazesnes isvaizdos,sutvarkyta variklio problema, sumazintos kuro sanaudos. Tik perkant reikia keletos tukstanteliu dirzu keitimui... :) Tikrinti servise ir rinktis su mazesne tikra rida.
Pilnas atsiliepimas...
vaidas | 2013-06-12
Audi a6 2002 2.5 tdi quattro automatas triptronic
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gerai stovi ant kelio, minkstas, vaziuokle
viskas kas po kapotu, elektronika, kuras, reikia kruvos pinigu
Nusipirkau audi ir nusivyliau. Servisai lankomi labai daznai. pries perkant tokia audi y vaziuokle geriau neziuret nes jos tvarkymo kaina nesiskiria nuo pasato. Reikia ziuret kas stovi po kapotu. kaip kondicionierius veikia, kaip vairo stiprintuvas, kaip purkstukai, zvakes kaitinimo ir t.t, nes jei reikes lyst po kapotu kruvos pinigu. Variklis 2.5 tdi rija 10 litru vidurkis. Jei remontuoti reikia ka tai misios. priejimas prastas, jei ka nori daryt reikia prieki nuardyt. surasysiu kainas kiek viskas kainuoja ka as dariausi: Keiciau visa vaziuokle ten kruva traukiu aliuminiu stabilizatoriu ir dar visokio s. Dalys 580 plis darbas 300 Keiciau vairo stiprintuvo siurbliuka 200 plius darbas 120 reikejo nuardyt prieki keiciau dirzus ytempejus vandens pompa dalys geros su darbu 750 reikejo prieki nuardyt keiciau kondyskes siurbli 200 plius darbas 70 pasikeicia is apacios dariau ratu suvedima audi centre 100 keiciau priekines stabdziu kaladeles 100 su darbu keiciau termostato davikli ir ventiletoriu su varikliuku audi centre stuka litu nes viskas originalai elektrikui kruva pinigu: parktonikai pastoviai nusprogsta, duris atidarius nerode kad atsidare,diagnostiku n
Pilnas atsiliepimas...
Atstumtas dievo | 2013-06-04
Audi A6 Avant 2.5 TDI Quattro Tiptronic (Gink Dieve)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokie pliusai?
Tai kad nelabai telpa čia juos išvardint..
Papasakosiu skaudžia istoriją. Kai buvau dar žalias ir durnelis mane labai sužavėjo šita A6 modifikacija - 2.5 TDI dar ir triptronic ir jezus marija visi šventieji - QUATTRO. Nu žodžiu visas apsiseilėjęs suradau skelbimą ir nusipirkau.. Dar tie ~180 arklių pradžioj žavėjo, kol to žavesio nenumušė prasidėjusios problemos. Iš pradžių pradėjo neveikt posūkiai, px susitvarkiau. Kai kurie mygtukai salone - susitvarkiau. Pataikius ant kokios duobės išsijungia muzika (xui snim kas čia per nesamonė buvo) - draugelis sutvarkė. Po to kažkaip tos problemos aprimo, bet kaip jus visi žinot, tyla būna visada prieš audrą. Audros metu, sugedo variklis. Ir smagiausia vieta! Tokį V6 iš visų kauno autoservisų sutinka remontuot tik 2! Gerai, radau ten tokius tipo apsikelbusius ale "profus" tai pakeitė man vožtuvus - ~ 500lt. Žodžiu nepasakosiu visko, sutrumpinu į šita dievo užmiršta aparatą sukišau ~ 7000lt (puse automobilio kainos) cia is variklio puses + važiuoklę remontavau - 1500lt. Ir reziume man taip AXUENAI viska sutvarkė, kad aš vistiek turiu ją užvedinėt rytais, jeigu ilgiau pastovi, su duju balionėliu purkšdamas, nuėmęs oro filtrą, tiesiai į variklį, tam kad sukelt ta "sprogimą". Meistrai (Intelekto nepaliesti) sakė kad čia dėl to, kad kuro sistemoj yra oro, bet sutvarkyt negali. Variklis geras, bet tuo pačiu ir šūdas. Ėdrūnas, siurbia geria ta benziną kaip užkietėjęs alhašas. Mieste ~ 12-13l/100km. Triptronikas fainas, jeigu ramiai važiuoji tai, net nesijaučia kaip pavaras permetinėja. Visos algos... Visos.. Patarimas perkančiam, jeigu jau nusprendei pirkt tokį velnio aparatą - eik pakvepuok grynu oru, jei vistiek nori pirkt - užgerk kokias 2 dienas gerai, ir jeigu vistiek nepakeisi nuomonės, telaimina tave dievas, pasimelsk bažnyčioj, išpažink visas nuodėmes kunigui, prieik pirmąją komuniją nežinau...
Pilnas atsiliepimas...
Aidas | 2012-12-27
Audi A6 2.5 quattro 132kw.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
trauka, komfortas, isvaizda, surinkimo kokybe
galetu, but aukstesnis nuo zemes, bet jai automobilis skirtas tik miestui tada nebus problemu
Tikrai labai nuotabus automobilis jokiu pasaliniu garsu, variklis dirba idealiai, pavaru deze taip pat, visu varomu ratu sistema labai puiki ypac kaip ziema stovi prie sviesaforo ir visiems kitiems sunku pajudeti is vietos o tu apie tai net negalvoji, galio automobiliui tikrai pakanka, o kas sako, kad 132kw varikliai blogi tai nereiskia, akd jie visi toki aisku jaigu perki automobili ir ziuri pati pigiausia esanti skelbimuose tada taip ir buna uzdrostas kiek imanoma ir tada visi skundziasi nusipirke uz centus auto, kad jis jiems blogas, apie vaziuokle dar snekant labai minksta bei patogi, taigi tai idealus variantas jai norite gera automobili nusipirkt nedidelei seimynai. 2.5 tdi quattro 132kw, kas turite pinigu uzpilti apie 9.5ltr dyzelio vasara tikrai vertas demesio variklis, nera labai isrankus, bet reik idealiai keist tepalus kaip ir kiekvienam auto, nes gali but problemu su veleneliais, bet juo pakeitus su automobiliu galima vaziuoti dar 200 tukst nieko nedarius. nuvertejimas dbr nera labai didelis visgi ne nauja masina. Ziurekite komplektacija netgi ir labai menki dalykai kaip recaro salonas, tv ir panasei suteikia nemazai malonuma vaziuojant
Pilnas atsiliepimas...
 
123456

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži    A1A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai 80B4A4A4A4A4A4
90   
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6A6
  S6 S6S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8A8
  S8 S8 S8 S8
  Kupė CoupeCoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7A7
    S7S7
    RS 7RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet  
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3 RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro
   A4 allroadA4 allroad quattro
    E-tron
    A6 allroad quattro
  Dideli krosoveriai     Q8
    SQ8
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2  
  Sportiniai    R8R8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt