Markės
78 iš 1917
Audi A6, (C5) 1997 - 2004
558Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.714% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 58
14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Tiems laikams modernus išorės dizainas
  • Atsparus korozijai
  • Visų varomųjų ratų sistema
  • Komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Silpni varikliai
  • Prastos interjero medžiagos
  • Itin stiprūs konkurentai
Audi A6 yra prabangus automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. Automobilis pristatytas su tuo metu nepaprastai moderniu italų suprojektuotu nauju dizainu ir pirmą kartą pradėjo rimtai grasinti BMW 5 serijai ir Mercedes-Benz E-klasei. Naujas modelis turi puikų aerodinaminį koeficientą siekiantį tik 0.28. 2000 ir 2001 metais žurnalas „Car and Driver“ Audi A6 modelį išrinko tarp dešimties geriausių. Automobilyje buvo pristatyta nauja multitronic pavarų dėžė, kuri komplektuojama su priekiniais varomaisiais ratais. Visi A6 modeliai išskyrus 2.0 L benzininį ir 1.9 L TDI galimi su visų varomųjų ratų sistema. Komfortiška pakaba, interjero erdvumas ir kokybė nuo šiol tapo Audi prekės ženklu, o didelė bagažinė labai praktiška ir patogi. Trūkumai – silpni mažiausi varikliai, taip pat yra šiokių tokių patikimumo problemų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2005 metais Audi A6 laimėjo Pasaulio Metų Automobilio titulą, o taip pat ir geriausio universalo vardą.

Pirmakart Audi modelyje buvo pristatyti nauji FSI tiesioginio įpurškimo varikliai.

Tokį Audi vairavo Holivudo aktorė Sandra Bullock.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 58
Andrius | 2014-01-12
AUDI A6 2.4l 121 kW benzinas/dujos sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, garso izoliacija, gabaritai, variklio darbas, medžiagų kokybė, eksploatavimo kaštai (išskyrus važiuoklę)
Važiuoklė, manevravimas mieste, priklausymas pilkai masei (juk tavo visi kaimynai tokią turi)
Šią tautos pamėgtą karietą nusipirkau 2009 metais. Mokėjau 11000 pinigų. Prieš perkant tikrinama keliuose servisuose (tai yra gyvybiškai svarbu perkant tokią mašiną!). Ypatingų defektų neužfiksuota. Sužavėjo minkšta pakaba, vidaus medžiagų kokybė, garso įranga. Labai patogus dalykas yra porankis (ko pasekoje, po kelių metų pradejo vargint nugaros skausmai nuo sėdėjimo persikreipus :))) Borto kompiuterio ekranėlio rodmenys išskydę - čia jau jų liga, ypač mašinai pašilus. Tai ilgų distancijų mašina. Mieste jokio komforto, sunku manevruoti, posūkiuose elgiasi kaip laivas, tačiau išlėkus į trasą, visi mano anksčiau vardinti minusai nublanksta. Afigiena garso izoliacija, benzino motoras dirba tyliai, gali sau tykiai, garsų neblaškomas, mastyti apie būties trapumą :) Ypač, jei leki ant 180 :) Bagažinėje talpos pakanka. Dujų balionas buvo įmontuotas vietoj atsarginio rato - pastarojo aš nesivežiojau, nes labai puikus dalykas yra sandarinimo putos (įsitikinta ne kartą!). Jau nebepirkčiau mašinos su odiniu salonu, nes žiemą momentaliai nušali, vasara kiaušiniai svyla. Vienintelis pliusas tas, kad salone nesijaučia rūkalų kvapo. Dar vienas niuansas - dėl dažno važiuoklės restauravimo nukenčia vairo mechanizmas - pastarojo dėka buvau jau spėjęs užsiauginti Popajaus dilbius, nes sukt baranką tapo daug sunkiau :) Neverta net minėti, kad vairo kolonėlės ne stipiausia vokiškų mašinų pusė. 2.4l benzinas nusileidžia kokybe 2.8l analogui, tačiau geriau sutaria su dujomis. Man traukos šiek tiek trūko. Visą eksploatavimo laikotarpį jokių bėdų su varikliu neturėjau, apart reguliaraus tepalo papildymo kas pora tūkst. km. (apie 300 gr.). Kalta apatinė karterio tarpinė, kurios taip ir nesugebėjau pasikeist. Viso nuvažiuota apie 150k km. Beje, pirkęs mašiną, taip ir nekeičiau diržų. Nekeitęs, po 4 metų, ją ir pardaviau :) Žinau, čia jau vaikščiojimas plonu ledu, tačiau, bachurėlis, perėmęs ją iš manęs, po pusės metų juos sėkmingai pasikeitė. Buvo nuėjęs siurblys, bet benzinui tai čia nulis sveikų (restauravimas - 120 lt). Dedamos tik japoniškos (!) NGK žvakės, kurias galima įsigyti tik Jutoje. Šie varikliai ypatingai jautrūs žvakių kokybei. Pilama sintetika. Nupirkus jokių papildomų išlaidų neapturėjau. Pusę metų važinėjau ramiai, tačiau ilgainiui pastebėjau kiek didesnes kuro sąnaudas. Diagnostika aptiko oro srauto matuoklę. Matuoklę šrote nupirkau už 120 pinigų. Ji man tuos likusius 3 metus sąžiningai ir atitarnavo. Kadangi pirkau jau su įmontuota dujų įranga (berots, 3 kartos), čia išlaidų jau neišvengiau. Keičiau reduktorių, šlangas. Didžiausios išlaidos važiuoklei. Į ją per visą eksploatavimo laikotarpį investavau apie 3k lietuviškų. Ir tai, dažniausiai buvo restauruojama. Taip pat, restauruotas ABS kompas - 120 lt. Jei ne važiuoklė, būtų superinė transporto priemonė. Pirkau už 11000, pardaviau už 9000. Bučiau atidavęs ir už daugiau, jei ne kėbulo defektai. Tikrinti važiuoklę, vairo mechanizmą.
Pilnas atsiliepimas...
Vaidas | 2013-08-07
Patebejimai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, gera trauka, patikimumas (ypac ziema).
Vaziuokle, termostata.
Automobilis tikrai geras. As paprastai perku auto apie 5 metu senumo ir iki 150 000 ridos. Su skirtingais A6 modeliais vazineju 10 metu-taigi si ta ismanau. Turejau 2000 m. A6, 2,5 tdi, tiptronic,132 kw. juoda sedana. Kuro sanaudos-vid. 8 l. mieste, netaupant neimdavo daugiau 9 litru, trasoje- 7,5 litro. Labai dinamiskas automobilis-kai uzspaudi akseleratoriu-losia prie sedynes. Kazkas vazinedami su BMW 530 d. svaigsta, kad A6 daugiau ryja, bukesne ir pan., tai pasakysiu-taip uz 530 d. bukene pagreitejimu iki 100 km/h - 0,8 sekundes (pagal technines charakteristikas); kuro sanaudos visiskai vienodos. Taciau as geriau vasara 0,8 sekundes leciau greitesiu, negu ziema vos judesiu...Be to salonas labai malonus, gera garso izoliacija. Nors variklis (kai uzspaudi) galetu riaumoti ir siek tiek tyliau...Bet ramiai vaziuojant jo nesigirdi. Ziema sia masina vairuoti labai malonu ir saugu-stabili ant kelio, visi ABS, ESRS veikia be priekaistu. O jei dar Quatro...Ivertinus, kad ziemos sezonas Lietuvoje ilgesnis uz vasaros-sis auto bus puikus pasirinkimas. Be to akumuliatorius gerai pasleptas po kapotu, tad ji pakeisit viena karta arba visai nekeisit (as pardaviau su originaliu akumuliatorium 2010 metais) Prisiskaiciau cia kokios jos blogos ir panasiai-o jau varikkliai tai tragiski...Nieko panasaus-puikus varikliai. Nepirkit lavonu, pilkit gerus tepalus ir viskas bus ok. Su siuo modeliu vaziavau apie 100000 km. per 4 metus-variklis dirbo visada be priekaistu. Greiciu deze taip pat dirbo be priekaistu. Varikliai megsta gerus tepalus (pyliau sintetini visada). Greiciu dezei-taip pat kas 60000 reikia pakeisti tepala. Zodziu-priziuri-vaziuoji. Eksploatacijos kastai vidutiniai. Lyginant su senesnio modelio A6 (vazinejau 5 metus pries sia), padideja mazdaug 2 kartus. Nemaloniai siame auto nustebino vaziuokle-daznai pradedavo barsketi sarnyrai. O ju kainos 120-160 lt. be pakeitimo. Be to ju daug. Taciau ilgainiui issprendziau sia problema-susiradau rimtus restauratorius, kurie greitai ir kokybiskai restauravo is karto visa vaziuokle (pigiau sumokat ir vaziuokle tampa ilgaamziskesne). Nusipirkus keiciau paskirstymo dirzus su visais guoliais ir itempejais, termostata-1950 lt. Taigi-jei renkates si modeli-pasilikit apie 2000 lt. servisui po pirkimo (palyginimui senesnei A6 pakeiciau paskirstymo dirza uz 580 lt.). Silpna vieta-termostatas-tai rodo, tai nerodo temperaturos daviklis (pakeiciau tik nusipirkes-uz 1 m.-vel tas pats). Patarimas-keiskit su dirzais kartu ir termostata (jis pigus apie 30 lt.), taciau darbas bus vienas (norint pakeist termostata, prieit prie generatoriaus, reikia nuardyti automobilio prieki, o nuardymas kainuoja 200-300 lt.). Tureti papildomai 2000 Lt. pirmam servisui. Kiekvienas auto-loterija-linkiu laimeti:)
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2013-07-31
Audi A6 2.5tdi 114KW 2002 metu mechanine deze
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas, taupus ir isvaizdus automobilis
Brangus variklio aptarnavimas(dirzai, itempejai)
Sveiki, rasau vien del to kad aptarinejami tik senieji modeliai(110KW) ir sudaryta tokia nuomone kad cia nepavykes erdvelaivis o ne praktiskas automobilis. Saviski turiu 2 metai ir vargo nematau... Maloni variklio trauka ir vaziuokle gan patvari. Viskas veikia piukiai be jokiu nesamoniu. Aisku reikia atkreipti demesi kiek automobilis realiai nuvazeves, pvz mano dabar rodo siek tiek virs 200000km, moketa gan brangiai 16000lt bet nesigailiu. Pastebejau tik viena idomia yda, ji gan nemegsta drusku(puola korozija duru apacias, galini dangti ir automobilio arkas). Sanaudos labai priklauso nuo vairavimo stiliaus, agresyviai vaziuojant 10-11ltr. arba ramiai vaziujant 9ltr. mieste, uzmiestyje 6-7ltr. vaziuojant iki 130km/val(vairuoju Kaune tai mieste tenka paspausi kad neuzsistoveti) Variklis puikus jokiu problemu su veleneliais nors pilu visada pusiau sintetini 10/40 tepala ir ziema viskas tvarkoje prie bet kokio salcio(automobilis stovi prie daugiabucio, ne garaze). Naujesnieji varikliai 114KW- 120KW tikrai nera tokie lepnus kaip senieji 110KW. Is minusu butu jauciama turbo duobe(trauka silpnoka kol isijungia turbina) bet pasicipave ir ta problema issprestumete. Dabar apie kainas.... pakeiciau visus amortizatorius su atraminemis gumomis su darbu 900lt, dabar nupirkau pagrindini dirza su itempejais,generatoriaus dirza ir jo itempeja bei pompa ir sumokejau 1400lt vien uz detales(va sitoje vietoje jau skaudoka) plius dar uz darba bus apie 400lt, paguota ta kad kitas keitimas tik uz 90000km. Vaziukle buvo puiki tai dar nieko per 2 metus nekeiciau,bet jau vienam rate kazkoks bildeselis atsirado tai reiks kuo greiciau susitvarkyti kad ko nors daugiau nesuest... ISVADA TOKIA: Audi A6 nuo 2001 metu vidurio yra grazesnes isvaizdos,sutvarkyta variklio problema, sumazintos kuro sanaudos. Tik perkant reikia keletos tukstanteliu dirzu keitimui... :) Tikrinti servise ir rinktis su mazesne tikra rida.
Pilnas atsiliepimas...
vaidas | 2013-06-12
Audi a6 2002 2.5 tdi quattro automatas triptronic
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gerai stovi ant kelio, minkstas, vaziuokle
viskas kas po kapotu, elektronika, kuras, reikia kruvos pinigu
Nusipirkau audi ir nusivyliau. Servisai lankomi labai daznai. pries perkant tokia audi y vaziuokle geriau neziuret nes jos tvarkymo kaina nesiskiria nuo pasato. Reikia ziuret kas stovi po kapotu. kaip kondicionierius veikia, kaip vairo stiprintuvas, kaip purkstukai, zvakes kaitinimo ir t.t, nes jei reikes lyst po kapotu kruvos pinigu. Variklis 2.5 tdi rija 10 litru vidurkis. Jei remontuoti reikia ka tai misios. priejimas prastas, jei ka nori daryt reikia prieki nuardyt. surasysiu kainas kiek viskas kainuoja ka as dariausi: Keiciau visa vaziuokle ten kruva traukiu aliuminiu stabilizatoriu ir dar visokio s. Dalys 580 plis darbas 300 Keiciau vairo stiprintuvo siurbliuka 200 plius darbas 120 reikejo nuardyt prieki keiciau dirzus ytempejus vandens pompa dalys geros su darbu 750 reikejo prieki nuardyt keiciau kondyskes siurbli 200 plius darbas 70 pasikeicia is apacios dariau ratu suvedima audi centre 100 keiciau priekines stabdziu kaladeles 100 su darbu keiciau termostato davikli ir ventiletoriu su varikliuku audi centre stuka litu nes viskas originalai elektrikui kruva pinigu: parktonikai pastoviai nusprogsta, duris atidarius nerode kad atsidare,diagnostiku n
Pilnas atsiliepimas...
Atstumtas dievo | 2013-06-04
Audi A6 Avant 2.5 TDI Quattro Tiptronic (Gink Dieve)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokie pliusai?
Tai kad nelabai telpa čia juos išvardint..
Papasakosiu skaudžia istoriją. Kai buvau dar žalias ir durnelis mane labai sužavėjo šita A6 modifikacija - 2.5 TDI dar ir triptronic ir jezus marija visi šventieji - QUATTRO. Nu žodžiu visas apsiseilėjęs suradau skelbimą ir nusipirkau.. Dar tie ~180 arklių pradžioj žavėjo, kol to žavesio nenumušė prasidėjusios problemos. Iš pradžių pradėjo neveikt posūkiai, px susitvarkiau. Kai kurie mygtukai salone - susitvarkiau. Pataikius ant kokios duobės išsijungia muzika (xui snim kas čia per nesamonė buvo) - draugelis sutvarkė. Po to kažkaip tos problemos aprimo, bet kaip jus visi žinot, tyla būna visada prieš audrą. Audros metu, sugedo variklis. Ir smagiausia vieta! Tokį V6 iš visų kauno autoservisų sutinka remontuot tik 2! Gerai, radau ten tokius tipo apsikelbusius ale "profus" tai pakeitė man vožtuvus - ~ 500lt. Žodžiu nepasakosiu visko, sutrumpinu į šita dievo užmiršta aparatą sukišau ~ 7000lt (puse automobilio kainos) cia is variklio puses + važiuoklę remontavau - 1500lt. Ir reziume man taip AXUENAI viska sutvarkė, kad aš vistiek turiu ją užvedinėt rytais, jeigu ilgiau pastovi, su duju balionėliu purkšdamas, nuėmęs oro filtrą, tiesiai į variklį, tam kad sukelt ta "sprogimą". Meistrai (Intelekto nepaliesti) sakė kad čia dėl to, kad kuro sistemoj yra oro, bet sutvarkyt negali. Variklis geras, bet tuo pačiu ir šūdas. Ėdrūnas, siurbia geria ta benziną kaip užkietėjęs alhašas. Mieste ~ 12-13l/100km. Triptronikas fainas, jeigu ramiai važiuoji tai, net nesijaučia kaip pavaras permetinėja. Visos algos... Visos.. Patarimas perkančiam, jeigu jau nusprendei pirkt tokį velnio aparatą - eik pakvepuok grynu oru, jei vistiek nori pirkt - užgerk kokias 2 dienas gerai, ir jeigu vistiek nepakeisi nuomonės, telaimina tave dievas, pasimelsk bažnyčioj, išpažink visas nuodėmes kunigui, prieik pirmąją komuniją nežinau...
Pilnas atsiliepimas...
Aidas | 2012-12-27
Audi A6 2.5 quattro 132kw.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
trauka, komfortas, isvaizda, surinkimo kokybe
galetu, but aukstesnis nuo zemes, bet jai automobilis skirtas tik miestui tada nebus problemu
Tikrai labai nuotabus automobilis jokiu pasaliniu garsu, variklis dirba idealiai, pavaru deze taip pat, visu varomu ratu sistema labai puiki ypac kaip ziema stovi prie sviesaforo ir visiems kitiems sunku pajudeti is vietos o tu apie tai net negalvoji, galio automobiliui tikrai pakanka, o kas sako, kad 132kw varikliai blogi tai nereiskia, akd jie visi toki aisku jaigu perki automobili ir ziuri pati pigiausia esanti skelbimuose tada taip ir buna uzdrostas kiek imanoma ir tada visi skundziasi nusipirke uz centus auto, kad jis jiems blogas, apie vaziuokle dar snekant labai minksta bei patogi, taigi tai idealus variantas jai norite gera automobili nusipirkt nedidelei seimynai. 2.5 tdi quattro 132kw, kas turite pinigu uzpilti apie 9.5ltr dyzelio vasara tikrai vertas demesio variklis, nera labai isrankus, bet reik idealiai keist tepalus kaip ir kiekvienam auto, nes gali but problemu su veleneliais, bet juo pakeitus su automobiliu galima vaziuoti dar 200 tukst nieko nedarius. nuvertejimas dbr nera labai didelis visgi ne nauja masina. Ziurekite komplektacija netgi ir labai menki dalykai kaip recaro salonas, tv ir panasei suteikia nemazai malonuma vaziuojant
Pilnas atsiliepimas...
amico | 2012-08-28
audi a6+ 2.5 tdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogus malonus vairavimui.isvaizdus komfortiskas
variklis. ir kazkaip prasosi prieziuros. su kitais auto tiek neturejau problemu
pats auto vienas is mano megstamiausiu auto kuriu esu turejas. turejas esu citroen evazion.alfa romeo 156, honda prelude. rover 75, ford orion. vw golf 4. na ir a6. manau man labiausei patiko is visu. tad dabar taupau naujam modeliu 2005m :) na apie manaji 1999 metu. auto tikrai geras vokeciai pasistenge dizainui komfortui. su auto neliudejau. vazinetas daug kur ir po europa. ir lietuvoi nestovejo.su auto atvazinejau 2 metus. rimtu problemu neturejau iki tol kol nesuejo rida 222 000. km. kaip tik ant sios ridos tempeu mercedes sprinter. is voketijos (berlyno) tempeu su automatine deze . tai manau paveike si atomobili :) na bet 2.5 tdi iki 2002 m blogi variklei. patis blogeusi. na bet neskaiant to savo automobiliu labai dzeugeusi ir labai patiko jame viskaks. iki tol kol jo is manes nepavoge :) variklis 2.5 gal ir seip nieko. dirba visai gerai veikia irgi neblogai tokiu gedimu nera. bet pas siuos 2.5 tdi nuo 98-2002m. eina variklio beda. t.y, galvos. ir si problema prasideda mazdaug nuo 220.000 km po 2002 metu si problema isspresta :) tad jai pirkti su 2.5 L varikliu tai gereusia butu nuo 2002 metu. o jai ne tada 1.9 variklis jis patikimiausias. bet ir brangus. na bet seip auto neturejau jokiu problemu per 2 metus. jos gal tik pradejo prasideti. bet tuo tarbu is manes pavoge masina . tada neteko paragauti problemu :) na kainos ju nera labai mazos. bet ir pats auto nera prastas. tad atsiperka kainos -norams :) na dirzus keist kainos apie 1000-1500bent jau pries 1-1.5 metu buvo.seip auto labai taupus. vazinedavau po europa. tai vidurkis 6 l. trasoi net 5 tik imdavo mioeste 7-8 nedaugeu. na bet 1.9 manau geresnis variklis del prieziuros.na bet auto vertas. po traukimo buso is vokeciu ant buksiro. nusprogo radijatorius. ji suklijavau ir vel viskas gerai. poto pradejo visos ausinimo slangos sproginet. tai pakeiceu 4 slangas per 1 swaite. tada nusprogo vandens pompa. pakeiciau ir ta. ir tuomet problemos visos dingo. ir po menesio pradejo duminti melinais dumais. ruoseusi taisyt. bet pavoge. o dumai tai turbut jau galvos pareidinejo. beja dar keiciau stabdziu cilindra, buvo sugedes. bet sis remontas 70 lt radiatorius 100 lt slangos po 10-20 lt jai imsi . apziurek gerai masina ir po varikliu , ar nieks nelasa. paziurekite auto rida. jai 2.5 tdi ir apie 220,000km tai jau ziurekite gerai auto / ir gereusia, jaigu su automatine deze. tai stengtis tik ne multitronik, o gereu traptronik. nes su multi daugeu problemu. juos reik labai priziureti ir tepalus keisti kaip nurodita. ir draskyt nelabai sweika. nes kitaip apseis nepigus remontas.. o jai patinka butent sis modelis tai gereusia imti 1.9 tdi triptronik. ir vaziuok :D na bet seip auto tikrai geras ir vertas sawo pinigu turejau 2.5 realei nesiskundziu. labai patiko.pas mane buvo su visais farsais. subuf-triptronik.navi-elektr. ir mokejau 5000 eur. bet is po variklio begdavo tepalai. bet as jos neremontavau . ir kai pirkau sake pasikeisk dirzus. as ir tu nekeiciau. o su auto vazinejau i ilgas keliones po 2000 km. bet jokiu problemu nebuvo. iki sprinterio traukimo:) na bet bedos isisprende po pavogimo.:) na bet paliginant audi daugeusia prase pas mane prieziuros ir remonto negu kitos mano masinos.. bet audi buvo maloneusia ir jaukiausia
Pilnas atsiliepimas...
Edvinas | 2012-06-25
AUDI A6 1.9 tdi 81kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, erdvus, isvaizdus.
Prasta variklio garso izoliacija, kietoka pakaba.
Kalbant bendrai apie si automobili - erdvus, maloniai valdomas, kazkokiu didesniu trukumu per eksplotavima nebuvo. sako, jog sio modelio silpnoji vieta - vaziuokle, taciau man, per visa eksplotavimo laikotarpi (8men) nieks nebildejo ir nebarskejo, nusipirkau ir pardaviau masina su idealia vaziuokle. jokiu 2.5tdi! tik 1.9tdi. Pastaraji varianta ir turejau, jokiu problemu nebuvo, kuro sanaudos labai dziuginancios, traukos uztenka pilnai. Kuro sanaudos apie 7l. A6 islaikymas nera pigus, taciau, vertinant su konkurentais sioje klaseje (BMW 5, MB E) a6 islaikymas yra pigiausias. Atidziai apziureti vaziuokle, varikli. Elektronika visa ar veikia.
Pilnas atsiliepimas...
Frank | 2012-06-20
Audi A6 1998 m. 2.4 L 121 kW bendzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera garso izoliacija, ergonomiškas, stabilus, niekas nebarška, geras variklis
Važiuoklė
Automobilis gana išvaizdus, tačiau norėtūsi griežtesnių linijų. Aišku, čia skonio reikalas. Labai gera garso izoliacija. Geresnė nei analogiškos klasės konkurentuose - BMW ar Mercedesuose. Erdvus, ergonomiškas salonas, panėlė niekuo neperkrauta, tik gal nepatogiai borto kompiuteris išdėstytas. Paprastai būna kokybiška garso technika. Labai patogios taburetės. Pilna elektra, kyuri yra kokybiška - nepalyginsi su prancūziškais analogais.. Ligos. Borto kompiuteriuose "pabėgusios" eilutės, ekranėlis išblukęs. Originaliuose maguose sugenda garso reaguliavimo ratukas. Priekinių langų pakelimo mechanizmuose lužinėja plastmasiniai laikikliai, ko pasekoje sunkiai užsidaro langai. Važiuoklė (!). Benzininis variklis patikimas, svarbu nepatingėti laiku pasikeisti tepalų, žvakių, filtrų. Diržų pakeitimas sukainuos 700-1000. Filtrų kainos apie 20 lt. 121 kW ryškiai mažoka. Kuro sanaudos vidutinės. Mišriai 11 l. Važiuoklė - peilis kišenei. Milijonai traukių, tarukučių, sailentblokų, šarnyrų ir kit. O viskas pinigus kainuoja. Sumoki minimum puse tūkstančio už tvarkimą ir žiūrėk, vel gryžti po kelių mėn, nes kažkas sugenda. Jei ne važiuoklė, tai būtų ledinė mašina. Tikrinti važiuoklę. Pasijungti diagnostiką. Atkreipti dėmesį į 'ligas'.
Pilnas atsiliepimas...
Martis | 2012-05-09
'99 Audi A6 Avant 2.5TDI (132kW) Quattro multitronic
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas
Pakaba, variklis
Didelis ir sunkus automobilis - visomis prasmėmis. Tikras limuzinas. Manu turėtoje mašinoje buvo klimato kontrolė, pilnas elektros paketas, odinis salonas, parkavimo davikliai. Trūko tik CD grotuvo, nes buvo originalus kasečių magas. Salonas ne su medžio, o su a la karbonine apdaila ir S versijos vairu (tokį jau gavau). Salonas erdvus, vietos užtenka ir 6 (su tam tikrom išlygom), bagažinė didelė. Gera garso izoliacija. Variklis gan kaprizingas. Pakaba stipri, tačiau gan dažnai gendanti. Elektros paketas neblogas, tačiau man ir keleivio langas sugedo, ir sėdynės bei veidrodėlių valdymas atsisakė. Variklis - puikus, kol veikia. O gedo jis nedažnai, tačiau brangiai. Ir profilaktiniai keitimai visų diržų ir alyvų - tikrai nepigūs. 132kW - ant popieriaus daug, realybėje - trauka nestebino. Net pasirinkus rankinį pavarų perjungimo rėžimą, dinamika šiektiek stebino - trauka pirma pavara buvo silpnoka, aukštesnėm pavarom - visai neblogai. Kuro sąnaudos - nemažos, net ir kaip stipriai besistengiant ramiai važiuoti. Mieste 12-13l/100km ramiai važiuojant, autostradoje - 8-9l/100km. Paspaudus ir 16-17l neužtenka. Mašinos išlaikymas brangus. Tiek dalys, tiek darbai. Tačiau ir jos klasė įpareigoja. Gerai prižiūrint ir tausojant, mašina tarnaus ilgai, tik tai nereiškia, kad bus pigu ją išlaikyti. Rimtai įvertinkite savo galimybes išlaikyti šį automobilį. Nes dabar jį įsigyti galima ir nebrangiai, tačiau remonto ir dalių kainos dar nėra ir kažina ar ateitį smarkiai kris. Ir dėl ramybės - gal geriau rinktis su kitu varikliu (ne 2,5l tdi). Pvz.: bendradarbis turi VW Passat 4 motion 2,8L su automatu ir dujomis - tai jo variklis kur kas patikimesnis, o ir sąnaudos važiuojant atsakingai apie 16-18l/100km dujų. Taigi jis moka netgi mažiau. Jūsų teisė rinktis
Pilnas atsiliepimas...
 
123456
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt