Markės
63 iš 1571
Audi A6 1997 - 2004
Audi A6, 1997 - 2004
552Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.616% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 52
15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 77% Ne 23%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Audi A6 yra prabangus automobilis gaminamas sedano ir universalo kėbulais. A6 pristatytas su puikiu italų suprojektuotu nauju dizainu ir rimtai pradėjo grasinti BMW 5 serijai ir Mercedes-Benz E-klasei. Naujas modelis turi puikų aerodinaminį koeficientą 0.28. 2000 ir 2001 metais žurnalas „Car and Driver“ A6 modelį išrinko tarp dešimt geriausių. Automobilyje pristatyta nauja multitronic pavarų dėžė, kuri komplektuojama su priekiniais varomaisiais ratais. Visi A6 modeliai išskyrus 2.0 L benzininį ir 1.9 L TDI galimi su visų varomųjų ratų sistema. Puikus valdymas, interjero erdvumas, komfortas – tapo Audi prekės ženklu, o didelė bagažinė patraukia praktiškumu. Trūkumai – silpni mažiausi varikliai, yra šiokių tokių patikimumo problemų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2005 metais Audi A6 laimėjo Pasaulio Metų Automobilio titulą, o taip pat ir geriausio universalo vardą.

Pirmakart Audi modelyje buvo pristatyti nauji FSI tiesioginio įpurškimo varikliai.

Tokį Audi vairuoja Holivudo aktorė Sandra Bullock.

VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 52
amico | 2012-08-28
audi a6+ 2.5 tdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogus malonus vairavimui.isvaizdus komfortiskas
variklis. ir kazkaip prasosi prieziuros. su kitais auto tiek neturejau problemu
pats auto vienas is mano megstamiausiu auto kuriu esu turejas. turejas esu citroen evazion.alfa romeo 156, honda prelude. rover 75, ford orion. vw golf 4. na ir a6. manau man labiausei patiko is visu. tad dabar taupau naujam modeliu 2005m :) na apie manaji 1999 metu. auto tikrai geras vokeciai pasistenge dizainui komfortui. su auto neliudejau. vazinetas daug kur ir po europa. ir lietuvoi nestovejo.su auto atvazinejau 2 metus. rimtu problemu neturejau iki tol kol nesuejo rida 222 000. km. kaip tik ant sios ridos tempeu mercedes sprinter. is voketijos (berlyno) tempeu su automatine deze . tai manau paveike si atomobili :) na bet 2.5 tdi iki 2002 m blogi variklei. patis blogeusi. na bet neskaiant to savo automobiliu labai dzeugeusi ir labai patiko jame viskaks. iki tol kol jo is manes nepavoge :) variklis 2.5 gal ir seip nieko. dirba visai gerai veikia irgi neblogai tokiu gedimu nera. bet pas siuos 2.5 tdi nuo 98-2002m. eina variklio beda. t.y, galvos. ir si problema prasideda mazdaug nuo 220.000 km po 2002 metu si problema isspresta :) tad jai pirkti su 2.5 L varikliu tai gereusia butu nuo 2002 metu. o jai ne tada 1.9 variklis jis patikimiausias. bet ir brangus. na bet seip auto neturejau jokiu problemu per 2 metus. jos gal tik pradejo prasideti. bet tuo tarbu is manes pavoge masina . tada neteko paragauti problemu :) na kainos ju nera labai mazos. bet ir pats auto nera prastas. tad atsiperka kainos -norams :) na dirzus keist kainos apie 1000-1500bent jau pries 1-1.5 metu buvo.seip auto labai taupus. vazinedavau po europa. tai vidurkis 6 l. trasoi net 5 tik imdavo mioeste 7-8 nedaugeu. na bet 1.9 manau geresnis variklis del prieziuros.na bet auto vertas. po traukimo buso is vokeciu ant buksiro. nusprogo radijatorius. ji suklijavau ir vel viskas gerai. poto pradejo visos ausinimo slangos sproginet. tai pakeiceu 4 slangas per 1 swaite. tada nusprogo vandens pompa. pakeiciau ir ta. ir tuomet problemos visos dingo. ir po menesio pradejo duminti melinais dumais. ruoseusi taisyt. bet pavoge. o dumai tai turbut jau galvos pareidinejo. beja dar keiciau stabdziu cilindra, buvo sugedes. bet sis remontas 70 lt radiatorius 100 lt slangos po 10-20 lt jai imsi . apziurek gerai masina ir po varikliu , ar nieks nelasa. paziurekite auto rida. jai 2.5 tdi ir apie 220,000km tai jau ziurekite gerai auto / ir gereusia, jaigu su automatine deze. tai stengtis tik ne multitronik, o gereu traptronik. nes su multi daugeu problemu. juos reik labai priziureti ir tepalus keisti kaip nurodita. ir draskyt nelabai sweika. nes kitaip apseis nepigus remontas.. o jai patinka butent sis modelis tai gereusia imti 1.9 tdi triptronik. ir vaziuok :D na bet seip auto tikrai geras ir vertas sawo pinigu turejau 2.5 realei nesiskundziu. labai patiko.pas mane buvo su visais farsais. subuf-triptronik.navi-elektr. ir mokejau 5000 eur. bet is po variklio begdavo tepalai. bet as jos neremontavau . ir kai pirkau sake pasikeisk dirzus. as ir tu nekeiciau. o su auto vazinejau i ilgas keliones po 2000 km. bet jokiu problemu nebuvo. iki sprinterio traukimo:) na bet bedos isisprende po pavogimo.:) na bet paliginant audi daugeusia prase pas mane prieziuros ir remonto negu kitos mano masinos.. bet audi buvo maloneusia ir jaukiausia
Pilnas atsiliepimas...
Edvinas | 2012-06-25
AUDI A6 1.9 tdi 81kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, erdvus, isvaizdus.
Prasta variklio garso izoliacija, kietoka pakaba.
Kalbant bendrai apie si automobili - erdvus, maloniai valdomas, kazkokiu didesniu trukumu per eksplotavima nebuvo. sako, jog sio modelio silpnoji vieta - vaziuokle, taciau man, per visa eksplotavimo laikotarpi (8men) nieks nebildejo ir nebarskejo, nusipirkau ir pardaviau masina su idealia vaziuokle. jokiu 2.5tdi! tik 1.9tdi. Pastaraji varianta ir turejau, jokiu problemu nebuvo, kuro sanaudos labai dziuginancios, traukos uztenka pilnai. Kuro sanaudos apie 7l. A6 islaikymas nera pigus, taciau, vertinant su konkurentais sioje klaseje (BMW 5, MB E) a6 islaikymas yra pigiausias. Atidziai apziureti vaziuokle, varikli. Elektronika visa ar veikia.
Pilnas atsiliepimas...
Frank | 2012-06-20
Audi A6 1998 m. 2.4 L 121 kW bendzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera garso izoliacija, ergonomiškas, stabilus, niekas nebarška, geras variklis
Važiuoklė
Automobilis gana išvaizdus, tačiau norėtūsi griežtesnių linijų. Aišku, čia skonio reikalas. Labai gera garso izoliacija. Geresnė nei analogiškos klasės konkurentuose - BMW ar Mercedesuose. Erdvus, ergonomiškas salonas, panėlė niekuo neperkrauta, tik gal nepatogiai borto kompiuteris išdėstytas. Paprastai būna kokybiška garso technika. Labai patogios taburetės. Pilna elektra, kyuri yra kokybiška - nepalyginsi su prancūziškais analogais.. Ligos. Borto kompiuteriuose "pabėgusios" eilutės, ekranėlis išblukęs. Originaliuose maguose sugenda garso reaguliavimo ratukas. Priekinių langų pakelimo mechanizmuose lužinėja plastmasiniai laikikliai, ko pasekoje sunkiai užsidaro langai. Važiuoklė (!). Benzininis variklis patikimas, svarbu nepatingėti laiku pasikeisti tepalų, žvakių, filtrų. Diržų pakeitimas sukainuos 700-1000. Filtrų kainos apie 20 lt. 121 kW ryškiai mažoka. Kuro sanaudos vidutinės. Mišriai 11 l. Važiuoklė - peilis kišenei. Milijonai traukių, tarukučių, sailentblokų, šarnyrų ir kit. O viskas pinigus kainuoja. Sumoki minimum puse tūkstančio už tvarkimą ir žiūrėk, vel gryžti po kelių mėn, nes kažkas sugenda. Jei ne važiuoklė, tai būtų ledinė mašina. Tikrinti važiuoklę. Pasijungti diagnostiką. Atkreipti dėmesį į 'ligas'.
Pilnas atsiliepimas...
Martis | 2012-05-09
'99 Audi A6 Avant 2.5TDI (132kW) Quattro multitronic
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas
Pakaba, variklis
Didelis ir sunkus automobilis - visomis prasmėmis. Tikras limuzinas. Manu turėtoje mašinoje buvo klimato kontrolė, pilnas elektros paketas, odinis salonas, parkavimo davikliai. Trūko tik CD grotuvo, nes buvo originalus kasečių magas. Salonas ne su medžio, o su a la karbonine apdaila ir S versijos vairu (tokį jau gavau). Salonas erdvus, vietos užtenka ir 6 (su tam tikrom išlygom), bagažinė didelė. Gera garso izoliacija. Variklis gan kaprizingas. Pakaba stipri, tačiau gan dažnai gendanti. Elektros paketas neblogas, tačiau man ir keleivio langas sugedo, ir sėdynės bei veidrodėlių valdymas atsisakė. Variklis - puikus, kol veikia. O gedo jis nedažnai, tačiau brangiai. Ir profilaktiniai keitimai visų diržų ir alyvų - tikrai nepigūs. 132kW - ant popieriaus daug, realybėje - trauka nestebino. Net pasirinkus rankinį pavarų perjungimo rėžimą, dinamika šiektiek stebino - trauka pirma pavara buvo silpnoka, aukštesnėm pavarom - visai neblogai. Kuro sąnaudos - nemažos, net ir kaip stipriai besistengiant ramiai važiuoti. Mieste 12-13l/100km ramiai važiuojant, autostradoje - 8-9l/100km. Paspaudus ir 16-17l neužtenka. Mašinos išlaikymas brangus. Tiek dalys, tiek darbai. Tačiau ir jos klasė įpareigoja. Gerai prižiūrint ir tausojant, mašina tarnaus ilgai, tik tai nereiškia, kad bus pigu ją išlaikyti. Rimtai įvertinkite savo galimybes išlaikyti šį automobilį. Nes dabar jį įsigyti galima ir nebrangiai, tačiau remonto ir dalių kainos dar nėra ir kažina ar ateitį smarkiai kris. Ir dėl ramybės - gal geriau rinktis su kitu varikliu (ne 2,5l tdi). Pvz.: bendradarbis turi VW Passat 4 motion 2,8L su automatu ir dujomis - tai jo variklis kur kas patikimesnis, o ir sąnaudos važiuojant atsakingai apie 16-18l/100km dujų. Taigi jis moka netgi mažiau. Jūsų teisė rinktis
Pilnas atsiliepimas...
audi | 2012-04-22
Audi A6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
idealus
-
Auto labai super! vazineju 4 m.,2000m. 2,8 ltr, benzinas, automatas - kol kas jokiu problemu neturiu su ja. Jei keisciau tai tik i naujesne
Pilnas atsiliepimas...
Dzikauskas | 2012-03-24
2,5tdi quatro 132kw mechanine 4x4 universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
isvaizda, dizainas, erdvumas, komfortas, kaina, variklis. quatro sistema
gan silpna vaziuokle, atsiranda smulkiu defektu kurie nera rimti, bet nemalonu zaisti su smulkmenom
Autoservisu legenda tapes 2,5 tdi ir dar quatro. Pagal zmoniu logika turetu buti tikras kosmaras ir juoda skyle pinigineje, bet taip tikrai nera ir esu labai laimingas turedamas sita auto. Pirkau 2011 vasara per ,,baltarusu invazija" sumokejau 11k auto malonus, sviesi oda, medis gal ir nelabai, bet visgi malonus, apsvietimas, elektronika viskas maloniai ir graziai veikia, veidrodeliai sildomi, sedynes graziai dirba, garso aparatura maloniai nustebino, izoliacija viduniska, bet vertinant su Passatu ar Bmw tikrai gera. Lyginant su kitais automobiliais pagal kaina ir metus, tai a6 yra labai erdvus, esu aukstas zmogus ir man vietos per akis ir dar gale zmones nesiskundzia, bet turit suprasti tai ne ww Multivan ir vestuviu automobilyje nekelsi. Dabar apie legendine vaziuokle. Dalykas labai imantrus.Vaziuokle minksta, komfortiska, jauciamas stabilumas, bet ji nera tokia ideali, yra silpna ir ganetinai triuksminga. Uzlipsit ant akmenelio, o jau garsas bus, kad mazai nepasirodys. Pirmiausia pagalvokit kur jus vazinesit, jei zvirkeliais po kaimus, tai gal geriau nepirkit, pagrinde vazineju asfaltuotu keliu ir karta-du per savaite zvyru 20km/h ir vaziuokle per metus suvalge apie 200-300lt , teko keist kaladeles ir stabilizatoriu, tai cia nieko baisaus nematau, kitas dalykas kebulas, ziurekite ar viskas savo vietoje, a6 isore nera labai apkrauta detalemis, todel gan lengva paslepti skandalinga praeiti, todel viskas priklauso nuo jusu paciu. 2,5 tdi pasmerktas ir prakeiktas ne vieno Lietuvos draiverio, nusupirkau savo auto kai rida buvo 130k pagal salona ir kaip parode laikas tai buvo tikra jo rida. quatro veikia maloniai nors kerta per sanaudas kuro, bet ziema jautiesi esas karalium. Turi 4x4 ir tai nera 2 vietas stovejimo aiksteleje uzimanti karve rijanti 12 litru benzino. isibegeja maloniai, nors garsas ir traukos jutimas nusileidzia BMW. 6 pavaros prideda daug, neismusa begio, kas buvo labai daznai a6 senesnio leidimo. Tokiu varikliu problema yra labai paprasta, jus neturite kur panaudoti visos jo galios, autostrada 120km/h tai ne greitis tokiam varikliui, kartas nuo karto reikia duoti jam ir 220km/h ir nepraras jis savo savybiu, pvz ijungiu 2 pavara atleidziu gaza, is leto sankaba paleidzia ir auto neuzgesta. Pats save stumia auto. Del islaikymo tai Audi islaikyti pigiau nei BMW, labai daug kas priklauso nuo to ant kokio auto pataikysit, problema yra ne paciame a6, o tame kokie a6 atvaziuoja i Lietuva, visgi rekomenduoju pirkti neeksplototus Lietuvoje. trasa 8l/100 miestas 10~12l/100 , todel pagalvokite ar sugebesite islaikyti toki auti ir tik tada galite skustis, kad daug ryja ir taip toliau. Del kainos, tai sunku paaiskinti toki dalyka, Pvz. A6 kaina nuo 9 iki 18 tukstanciu litu, todel nesitikekit, kad tas nupirktas uz 10k bus puikus ir tiesiog skraidysit keliais. Jeigu neturite daug laiko ir pinigu prieziurai ir paieskai tikrai geros A6, tai ziurekit kito auto. Kai perkate ir jei jau yra bent menkiausias vaziuokles defektas sakykit: Aciu, jei ka paskambinsim. Variklis is esmes nera blogas, bet atvaziuoja pas mus tikrai ne geriausi. Bukit atsargut ir demesingi, apgalvokit savo finansines galimybes pries perkant, nes jei skolinates, kad nusipirkti, tai tikrai niekas neskolins, kad islaikyti.
Pilnas atsiliepimas...
rosi | 2012-03-18
Audi A6 (C5)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
vaziuoja maloniai, tačiau vidaus apdaila pigoka, palastmasės neitin spindi prabanga, auto kokybe neatitinka kainos, agregatai nelaiko, dalys brangios 2.4 priekinę važiuoklę, stabdžiu kalades, tepalo ausintuvo tarpines, babina, zvakes, zvaklaidžius, abs bloka, termomova, spidometra.
Pilnas atsiliepimas...
ceska | 2012-01-27
audi a6 vertas demesio
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortiskas auto
vaziuokles aliumines bet atswaltutais keliais gerai jos laiko
pritariu jei pirkt tiktais dyzeli ir automata 2.5 nuo 1998m wariklei laiko tik reikia tepala keist reguliarei. eksplotacija vidutiniskai ,kainas sawo laiko ir dar ilgai laikys. patikrinti kuro siurbli pries perkant.
Pilnas atsiliepimas...
valdas | 2011-11-13
AUDI A6 sedanas 1,9
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
taupi masina, ir gan komfortiska
vaziuokle, apsvietimas, elektronika, seni metai.
tiesiai sviesiai, auto yra prastas, vaziuokle nelaiko, nors varyklis 1,9 bet nieko gero, traukos mazai, dumais apsipila, apsvietimas erzinantis. 1,9 tdi, 81 kw, taupus, bet mazai traukos eksploatacija gan sudetinga, kaina pvz per metus labai jau nukrenta. prastas ir gan prangokas auto, ir gan senokas.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2011-06-26
Akivaizdžiai pervertinamas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogios sėdynės, gana komfortiškas automobilis.
Labai brangios detalės, didelės kuro sąnaudos, prastas galo matomumas, prastokas manevringumas, maža trauka.
Taigi išvykus savaitei į komandiruotę, teko išsinomuoti automobilį. Kadangi Lietuvoje turiu BMW 530D, nusprendžiau išmėginti didįjį jo konkurentą - Audi A6. Nors ir dizainas man jo visiškai nepatinka ir atrodo tragiškai (kaip koks stipriai ištemptas Volkswagen New Beetle), o ant kapoto visiškai nėra linijų, jis atrodo gana prastai, bet kadangi jis yra gana vertinamas, o važinėti kelis metus su juo man neteks, nusprendžiau pabandyti ir palyginti šį "limuziną" su BMW 530D. Maniškio Audi A6 duomenys buvo tokie: odinis juodas salonas, medžio imitacija, borto kompiuteris, viskas valdoma elektra, variklis 2.5 TDI Quattro, automatas, sedanas, 2002 metų. Pirmiausia atsisėdus į jį nustebino sėdynės, kurios palyginus su BMW 530D yra visai kitokios: su bangelėmis, taigi jos yra iš ties patogios ir ko gero net malonesnės už BMW 530D, tačiau labai nepatiko borto kompiuterio padėtis, kuris yra tiesiog "įmūritas" į prietaisų skydelį statmenai, kaip plyta į sieną ir jo matomumas važiuojant yra labai, labai prastas, o ir žiūrėti į jį nepatogu (lyginant su pasuktu į vairuotoją ir kur kas aukščiau esančiu BMW borto kompiuteriumi), toliau labai nesolidžiai atrodo medžio imitacijos išdėstymas: didžiulė "lenta" virš dėtuvės tikrai neatrodo žavingai, tiesa gėrimų dėjikliai ir medžio imitacijos apvadas aplink pavarų šturvalą atrodo gana neblogai, tačiau pats šturvalas neįdomus ir atrodo lyg paimtas iš Volkswagen Passat ir panaikinta medžio imitacija. Ką gi, apžiūrėję automobilio saloną reikia pagaliau pradėti važiuoti... Važiuojant lėtai - garso izoliacija tikrai puiki, tačiau paspaudžiant gazą, atsiranda gana nemenkas triukšmas automobilio salone kas tikrai erzina. Automobilio trauka žymiai prastesnė už BMW 530D, nors variklis ir 0,5L silpnesnis, bet skirtumas tikrai didelis ir yra akivaizdu, kad 2.5L šiai masei yra per mažai, o sąnaudas borto kompiuteris vidutiniškai rodydavo 14-15L. Tiesa, šis automobilis yra tikrai minkštesnis už BMW 530D. Taigi važinėti kiekvieną dieną su juo mieste yra brangoka (netikėkite pasakomis apie šio automobilio 9-10L sąnaudas mieste, tai tikrai nerealu). Taip pat automobilis nėra labai manevringas ir su juo apsisukti yra gana sudėtinga, ypač erzina mažas galinis stiklas ir iškeltas galas, dėl kurio yra gana prastas galo matomumas. Tiesa su Quattro turėtų būti labai smagu važiuoti žiemą deja, vasara sniego nebūna, tai ir neteko jo išmėginti... Gedimai per savaitę eksplotacijos nepasitaikė, taigi apie jų patvarumą daug pasakyti negaliu, bet 2.5L šiam automobiliui yra tikrai per mažai ir jam reikia kur kas galingesnio variklio. Audi A6 detalės yra kur kas brangesnės už BMW 5 klasę, Mercedes-Benz E klasę ar net daugiau nei dvigubai brangesnės už Volkswagen Passat. Atvirai sakant nesuprantu kodėl Audi eksplotacijos kaštai yra tokie dideli palyginus su savo konkurentais, kadangi jei ieškai komfoto - renkiesi Mercedes-Benz, kuris yra kur kas komfortiškesnis už Audi, o jei nori "palakstyti" - renkiesi BMW, kadangi su Audi greitai neskrisi, kadangi tai nei limuzinas, nei sportiškas automobilis. Žodžiu tai yra limuzinas su vidutiniu komfortu. Tiesa kaip ir minėjau viršuje, Audi A6 dizainas atrodo kaip ištemptas Volkswagen New Bettle, tad automobilis tikrai nėra išskirtinis ir gražus (aišku tai yra skonio reikalas...), bet mano nuomonė yra būtent tokia. Pirkti Audi tik tada jei esate jos fanas, o jei ženkliukas ant automobilio didelio skirtumo neturi, rekomenduočiau rinktis iš Mercedes-Benz E320, BMW 530D ar Toyota Avensis. Mercedes-Benz - jei ieškote komforto, BMW - jei ieškote traukos ir mėgstate "paskraidyti" na, o jei norite važiuoti ekonomiškai ir sutaupyti pinigų traukos, komforto sąskaita - Toyota Avensis 1.9D.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži    A1A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai 80B4A4A4A4A4A4
90   
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6A6
  S6 S6S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8A8
  S8 S8 S8 S8
  Kupė CoupeCoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7A7
    S7S7
    RS 7RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet  
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3 RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro
   A4 allroadA4 allroad quattro
    E-tron
    A6 allroad quattro
  Dideli krosoveriai     Q8
    SQ8
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2  
  Sportiniai    R8R8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt