Markės
78 iš 1912
Audi A6, (C5) 1997 - 2004
558Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.714% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 58
14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Tiems laikams modernus išorės dizainas
  • Atsparus korozijai
  • Visų varomųjų ratų sistema
  • Komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Silpni varikliai
  • Prastos interjero medžiagos
  • Itin stiprūs konkurentai
Audi A6 yra prabangus automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. Automobilis pristatytas su tuo metu nepaprastai moderniu italų suprojektuotu nauju dizainu ir pirmą kartą pradėjo rimtai grasinti BMW 5 serijai ir Mercedes-Benz E-klasei. Naujas modelis turi puikų aerodinaminį koeficientą siekiantį tik 0.28. 2000 ir 2001 metais žurnalas „Car and Driver“ Audi A6 modelį išrinko tarp dešimties geriausių. Automobilyje buvo pristatyta nauja multitronic pavarų dėžė, kuri komplektuojama su priekiniais varomaisiais ratais. Visi A6 modeliai išskyrus 2.0 L benzininį ir 1.9 L TDI galimi su visų varomųjų ratų sistema. Komfortiška pakaba, interjero erdvumas ir kokybė nuo šiol tapo Audi prekės ženklu, o didelė bagažinė labai praktiška ir patogi. Trūkumai – silpni mažiausi varikliai, taip pat yra šiokių tokių patikimumo problemų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2005 metais Audi A6 laimėjo Pasaulio Metų Automobilio titulą, o taip pat ir geriausio universalo vardą.

Pirmakart Audi modelyje buvo pristatyti nauji FSI tiesioginio įpurškimo varikliai.

Tokį Audi vairavo Holivudo aktorė Sandra Bullock.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 58
audi | 2012-04-22
Audi A6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
idealus
-
Auto labai super! vazineju 4 m.,2000m. 2,8 ltr, benzinas, automatas - kol kas jokiu problemu neturiu su ja. Jei keisciau tai tik i naujesne
Pilnas atsiliepimas...
Dzikauskas | 2012-03-24
2,5tdi quatro 132kw mechanine 4x4 universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
isvaizda, dizainas, erdvumas, komfortas, kaina, variklis. quatro sistema
gan silpna vaziuokle, atsiranda smulkiu defektu kurie nera rimti, bet nemalonu zaisti su smulkmenom
Autoservisu legenda tapes 2,5 tdi ir dar quatro. Pagal zmoniu logika turetu buti tikras kosmaras ir juoda skyle pinigineje, bet taip tikrai nera ir esu labai laimingas turedamas sita auto. Pirkau 2011 vasara per ,,baltarusu invazija" sumokejau 11k auto malonus, sviesi oda, medis gal ir nelabai, bet visgi malonus, apsvietimas, elektronika viskas maloniai ir graziai veikia, veidrodeliai sildomi, sedynes graziai dirba, garso aparatura maloniai nustebino, izoliacija viduniska, bet vertinant su Passatu ar Bmw tikrai gera. Lyginant su kitais automobiliais pagal kaina ir metus, tai a6 yra labai erdvus, esu aukstas zmogus ir man vietos per akis ir dar gale zmones nesiskundzia, bet turit suprasti tai ne ww Multivan ir vestuviu automobilyje nekelsi. Dabar apie legendine vaziuokle. Dalykas labai imantrus.Vaziuokle minksta, komfortiska, jauciamas stabilumas, bet ji nera tokia ideali, yra silpna ir ganetinai triuksminga. Uzlipsit ant akmenelio, o jau garsas bus, kad mazai nepasirodys. Pirmiausia pagalvokit kur jus vazinesit, jei zvirkeliais po kaimus, tai gal geriau nepirkit, pagrinde vazineju asfaltuotu keliu ir karta-du per savaite zvyru 20km/h ir vaziuokle per metus suvalge apie 200-300lt , teko keist kaladeles ir stabilizatoriu, tai cia nieko baisaus nematau, kitas dalykas kebulas, ziurekite ar viskas savo vietoje, a6 isore nera labai apkrauta detalemis, todel gan lengva paslepti skandalinga praeiti, todel viskas priklauso nuo jusu paciu. 2,5 tdi pasmerktas ir prakeiktas ne vieno Lietuvos draiverio, nusupirkau savo auto kai rida buvo 130k pagal salona ir kaip parode laikas tai buvo tikra jo rida. quatro veikia maloniai nors kerta per sanaudas kuro, bet ziema jautiesi esas karalium. Turi 4x4 ir tai nera 2 vietas stovejimo aiksteleje uzimanti karve rijanti 12 litru benzino. isibegeja maloniai, nors garsas ir traukos jutimas nusileidzia BMW. 6 pavaros prideda daug, neismusa begio, kas buvo labai daznai a6 senesnio leidimo. Tokiu varikliu problema yra labai paprasta, jus neturite kur panaudoti visos jo galios, autostrada 120km/h tai ne greitis tokiam varikliui, kartas nuo karto reikia duoti jam ir 220km/h ir nepraras jis savo savybiu, pvz ijungiu 2 pavara atleidziu gaza, is leto sankaba paleidzia ir auto neuzgesta. Pats save stumia auto. Del islaikymo tai Audi islaikyti pigiau nei BMW, labai daug kas priklauso nuo to ant kokio auto pataikysit, problema yra ne paciame a6, o tame kokie a6 atvaziuoja i Lietuva, visgi rekomenduoju pirkti neeksplototus Lietuvoje. trasa 8l/100 miestas 10~12l/100 , todel pagalvokite ar sugebesite islaikyti toki auti ir tik tada galite skustis, kad daug ryja ir taip toliau. Del kainos, tai sunku paaiskinti toki dalyka, Pvz. A6 kaina nuo 9 iki 18 tukstanciu litu, todel nesitikekit, kad tas nupirktas uz 10k bus puikus ir tiesiog skraidysit keliais. Jeigu neturite daug laiko ir pinigu prieziurai ir paieskai tikrai geros A6, tai ziurekit kito auto. Kai perkate ir jei jau yra bent menkiausias vaziuokles defektas sakykit: Aciu, jei ka paskambinsim. Variklis is esmes nera blogas, bet atvaziuoja pas mus tikrai ne geriausi. Bukit atsargut ir demesingi, apgalvokit savo finansines galimybes pries perkant, nes jei skolinates, kad nusipirkti, tai tikrai niekas neskolins, kad islaikyti.
Pilnas atsiliepimas...
rosi | 2012-03-18
Audi A6 (C5)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
vaziuoja maloniai, tačiau vidaus apdaila pigoka, palastmasės neitin spindi prabanga, auto kokybe neatitinka kainos, agregatai nelaiko, dalys brangios 2.4 priekinę važiuoklę, stabdžiu kalades, tepalo ausintuvo tarpines, babina, zvakes, zvaklaidžius, abs bloka, termomova, spidometra.
Pilnas atsiliepimas...
ceska | 2012-01-27
audi a6 vertas demesio
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortiskas auto
vaziuokles aliumines bet atswaltutais keliais gerai jos laiko
pritariu jei pirkt tiktais dyzeli ir automata 2.5 nuo 1998m wariklei laiko tik reikia tepala keist reguliarei. eksplotacija vidutiniskai ,kainas sawo laiko ir dar ilgai laikys. patikrinti kuro siurbli pries perkant.
Pilnas atsiliepimas...
valdas | 2011-11-13
AUDI A6 sedanas 1,9
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
taupi masina, ir gan komfortiska
vaziuokle, apsvietimas, elektronika, seni metai.
tiesiai sviesiai, auto yra prastas, vaziuokle nelaiko, nors varyklis 1,9 bet nieko gero, traukos mazai, dumais apsipila, apsvietimas erzinantis. 1,9 tdi, 81 kw, taupus, bet mazai traukos eksploatacija gan sudetinga, kaina pvz per metus labai jau nukrenta. prastas ir gan prangokas auto, ir gan senokas.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2011-06-26
Akivaizdžiai pervertinamas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogios sėdynės, gana komfortiškas automobilis.
Labai brangios detalės, didelės kuro sąnaudos, prastas galo matomumas, prastokas manevringumas, maža trauka.
Taigi išvykus savaitei į komandiruotę, teko išsinomuoti automobilį. Kadangi Lietuvoje turiu BMW 530D, nusprendžiau išmėginti didįjį jo konkurentą - Audi A6. Nors ir dizainas man jo visiškai nepatinka ir atrodo tragiškai (kaip koks stipriai ištemptas Volkswagen New Beetle), o ant kapoto visiškai nėra linijų, jis atrodo gana prastai, bet kadangi jis yra gana vertinamas, o važinėti kelis metus su juo man neteks, nusprendžiau pabandyti ir palyginti šį "limuziną" su BMW 530D. Maniškio Audi A6 duomenys buvo tokie: odinis juodas salonas, medžio imitacija, borto kompiuteris, viskas valdoma elektra, variklis 2.5 TDI Quattro, automatas, sedanas, 2002 metų. Pirmiausia atsisėdus į jį nustebino sėdynės, kurios palyginus su BMW 530D yra visai kitokios: su bangelėmis, taigi jos yra iš ties patogios ir ko gero net malonesnės už BMW 530D, tačiau labai nepatiko borto kompiuterio padėtis, kuris yra tiesiog "įmūritas" į prietaisų skydelį statmenai, kaip plyta į sieną ir jo matomumas važiuojant yra labai, labai prastas, o ir žiūrėti į jį nepatogu (lyginant su pasuktu į vairuotoją ir kur kas aukščiau esančiu BMW borto kompiuteriumi), toliau labai nesolidžiai atrodo medžio imitacijos išdėstymas: didžiulė "lenta" virš dėtuvės tikrai neatrodo žavingai, tiesa gėrimų dėjikliai ir medžio imitacijos apvadas aplink pavarų šturvalą atrodo gana neblogai, tačiau pats šturvalas neįdomus ir atrodo lyg paimtas iš Volkswagen Passat ir panaikinta medžio imitacija. Ką gi, apžiūrėję automobilio saloną reikia pagaliau pradėti važiuoti... Važiuojant lėtai - garso izoliacija tikrai puiki, tačiau paspaudžiant gazą, atsiranda gana nemenkas triukšmas automobilio salone kas tikrai erzina. Automobilio trauka žymiai prastesnė už BMW 530D, nors variklis ir 0,5L silpnesnis, bet skirtumas tikrai didelis ir yra akivaizdu, kad 2.5L šiai masei yra per mažai, o sąnaudas borto kompiuteris vidutiniškai rodydavo 14-15L. Tiesa, šis automobilis yra tikrai minkštesnis už BMW 530D. Taigi važinėti kiekvieną dieną su juo mieste yra brangoka (netikėkite pasakomis apie šio automobilio 9-10L sąnaudas mieste, tai tikrai nerealu). Taip pat automobilis nėra labai manevringas ir su juo apsisukti yra gana sudėtinga, ypač erzina mažas galinis stiklas ir iškeltas galas, dėl kurio yra gana prastas galo matomumas. Tiesa su Quattro turėtų būti labai smagu važiuoti žiemą deja, vasara sniego nebūna, tai ir neteko jo išmėginti... Gedimai per savaitę eksplotacijos nepasitaikė, taigi apie jų patvarumą daug pasakyti negaliu, bet 2.5L šiam automobiliui yra tikrai per mažai ir jam reikia kur kas galingesnio variklio. Audi A6 detalės yra kur kas brangesnės už BMW 5 klasę, Mercedes-Benz E klasę ar net daugiau nei dvigubai brangesnės už Volkswagen Passat. Atvirai sakant nesuprantu kodėl Audi eksplotacijos kaštai yra tokie dideli palyginus su savo konkurentais, kadangi jei ieškai komfoto - renkiesi Mercedes-Benz, kuris yra kur kas komfortiškesnis už Audi, o jei nori "palakstyti" - renkiesi BMW, kadangi su Audi greitai neskrisi, kadangi tai nei limuzinas, nei sportiškas automobilis. Žodžiu tai yra limuzinas su vidutiniu komfortu. Tiesa kaip ir minėjau viršuje, Audi A6 dizainas atrodo kaip ištemptas Volkswagen New Bettle, tad automobilis tikrai nėra išskirtinis ir gražus (aišku tai yra skonio reikalas...), bet mano nuomonė yra būtent tokia. Pirkti Audi tik tada jei esate jos fanas, o jei ženkliukas ant automobilio didelio skirtumo neturi, rekomenduočiau rinktis iš Mercedes-Benz E320, BMW 530D ar Toyota Avensis. Mercedes-Benz - jei ieškote komforto, BMW - jei ieškote traukos ir mėgstate "paskraidyti" na, o jei norite važiuoti ekonomiškai ir sutaupyti pinigų traukos, komforto sąskaita - Toyota Avensis 1.9D.
Pilnas atsiliepimas...
Vai | 2011-03-10
Audi 1999 2.5 tdi 132 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis
Pakaba
Dizainas neblogas,vaziuoja minkstai maloniai,salonas gan grazus gera padaila.Baisiausia masinos bega yra pakaba.Menkiausias smugis ar duobele ir ji linksta.Per pora metu buvo sukista penkiazenkle suma pakabos remontams.Keite kaladeles tai jos eina su abs davikliu kainavo 800lt,na ko noret A6 visgi. Variklis brangus aptarnaut.Driza pakeist su visom priklausomom detalem radom uz 2500l pigiausiai ,kai kur prase net 4000.Buvo beges 200k ar atsuktas ar ne nzn ,bet seip su varikliu problemu nebuvo jokiu isvis.... Pries pat krize pirktas buvo uz 29000 po 3 metu parduotas tik uz 14500. Neimt quatro.
Pilnas atsiliepimas...
Audi | 2010-12-01
Audi A6 Avant 1,9TDI 1999m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas variklis,erdvus salonas,viskas savo vietoj
nera tu minusu
Be dideliu problemu.Pirkau kai buvo nuvaziavusi 170000km,dabar 350000km.ir dar vaziuosiu,kol uzlenksiu ;) .Nebarska,negirgzda.Nulenkus galines sedynes bagazineje tilps viskas-daug vietos. 1,9tdi 81kw, 100km-6,5-7l dyzeliuko,graziai vazinejant gal ir maziau imtu,bet man reikia Vaziuot ;) problemu kol kas nebuvo su motoriuku.be dirzu nieko nekeiciau,neremontavau(kol kas) Brangus traukiu komplektai (apie 1500lt "Delfi",apie 600-700lt "CHINA") priekyje kaireje ir desineje,bet neteko dar keisti,is viso gal 4-5traukes ir 4 selenblokus (100-200lt/vnt),dirzu komplektus 2 kartus pakeiciau(ka tik nusipirkes ir susidevejus)apie 700lt,galiniai amortizatoriai po 169lt,tepalo filtras 15lt,sintetiniai tepalai 220lt (keiciu kas 30000km),oro filtras 22lt,keleivio dureliu stiklo pakelimo trosas nutrukes buvo,keiciau visa "dureliu rema" 100lt,posukiu perjungimo svirtis prie vairo susidevejo 100lt,stabdziu slangeles,kaladeles,diskai ,priekiniai amortizatoriai,galiniai ratu guoliai-nepamenu,bet tikrai ne daugiau nei kitu automobiliu. Odinis vairas stipriai susidevejes,bet nesuplyses,pavaru perjungimo svirties "bumbulas" odinis-suplyso,vairuotojo sedyne iplysus,arkos rudziu truputeli pakeltos,bet tai greiciausiai is ankstesnio seimininko,ar perpardaveju blogas darbas.Galinio stiklo valytuvas uzstriges buvo,teko issiardyti,isvalyti ir sutepti. Pirkau uz 10k,dabar galim rast ir uz 5k eur (per 3m -5k eur-krizes auka:)) girdejau ne is vieno kad 2,5dyzeliukai problematiski,pats nebandziau 1,9tdi pakankamai galios ir is vis nera "netraukiancios" masinos ,tam yra zemesne pavara ir akseleratorius...
Pilnas atsiliepimas...
Joker | 2010-07-27
Audi a6 2.4 benzinas 5V = 30 voštuvų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pliusai grazus isores ir vidaus dizainas
minusai vaziuokle biranti aliuminiai šarnyrai visiskai nelaiko.
" JOKER " Audi a6 2.4 benzinas tiesa sakant mano viena iš visų keturiu audinių buvo geriausia nes nebuvo tokiu problemu kaip su dyzeliais tepala leidzia ir kazkas pansaus auto labai skiriasi nuo dizelio tuo kad mažiau reikia purtyti savo pinigine ivairioms bedoms , bet kazkaip su sia audi nebuvo problemu isvis trauka tikrai ispudinga pas mane pilna elektra buvo ,gedimu su elektra nepasitaike , bet kuro sanaudos yra 2.4 benzino 13,4 ltr mieste trasoj ima 7.2 tai yra tikrai daug jei isidejus dujas tada viskas keičiasi. Mano a6 buvo gan tvarkinga kai pirkau, bet jau 5 metai lietuvoje, tad po 2 menesiu vazinejimo pradejo priekiniu ratu virsutiniai šarnyrai klebatuot , pakaba aliumine restauruoja 2 kartus poto reikia pirkt naujus , restauravimas 75+nuemimas +uždejimas vienam ratui maždaug plius minus gaunasi 120, pagrindas vaziuokle nes su varikliu mažiau bėdų , prieš perkant butinai apžiurėkit abs , ir vairo kalonke nes nemazus pinigus paliksit jei bus netvarkinga . Variklio remontas nesudetingas , eilinis generatoriaus dirzas pasikeist ,pasikeist tepalus . žodžiu daug investicijų nereikalauja , ir daužtą a6 priekiu lengviau ir greičiau susitvarkysi negu dyzeli nes dyzelines a6 ir benzinines skiriasi , priekinis televizorius ir kitos detales.ir šrotuose anglu pilna benzinu kuriuos ardo dyzeline a6 ar a4 detaliu lauksi eileje Ta pati audi a6 kaip ir visos tik čia mažiau problemų su variklio problemom ir tas kad sunku rasti su tavo norima komplektacija Jei turi pinigu iš ko pilt benzina ar dėt dujas taškines naujos kartos kaina duju 3000lt tada gali pirkt.
Pilnas atsiliepimas...
Joker | 2010-07-27
Audi a6 2.5 tdi eilinis nusivylimas motoru
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pliusai tokie tik kad automobilio išorės ir vidaus dizainas visus traukia
Nevyke motorai 2.5tdi kuriu pardavimo tinklapiuose ir turguose didžiausia rinka atkreipkit demesi
sveiki as " Joker" kagi jau ketvirta audi a6 2.5tdi ir paskutini kart norejau nusipirkes panaikinti gandus apie 2.5 tdi motora kuris buktai nelaiko ir panasios bedos , ieskojau tikrai nemazai laiko gal 3 menesius audines na ir galu gale radau uz vidutine kaina a6 pirkau is statybu dyrektoriaus kuris turi savo firma tikejausi kad automobilis bus nors motoras panasiai geraja puse turejes kelias a6 zinau problemas kurias iskart ziurejau oro srauto matuokle prijungiau prie kompo mete tik abs kontroles klaida tokias klaidas gali mesti del to kad akumuliatorius buvo atjungtas .sias klaidas pratrinus reikia paspausti akseleracijos pedalą ir paziureti ar daugiau meta klaidu ar ne nes paslaudus pedalą viskas is eiles suveikia turbina, srauto matuokle, abs ir t,t ,. Nusipirkau a6 pavazinejau gal 3 savaites viskas buvo gerai trauka liux niekas nebarška idealu , ir kazkaip net neketinau parduot jos pakeiciau tepalus sumokejau 400lt 5w 40 tubo diesel sintetiniai, ir netiketai atsirado klientas iš draugų rato kuris nupirko mano a6 kažkaip buvau garantuotas už automobili ir paemiau daugiau negu mokejau kitaip sakant dar uždirbau , kuris nusipirko susitikau po menesio sako šita masina visiškai uždrožta absoliučiai ratu suvedimas nebepasidaro nes buvo per avarija didelis smugis , nuo to smugio yra pažeistas variklio blokas kuris jau leidzia tepala , per turbina varo tepalus . Galbut daug kas priklauso nuo kainos nes mokejau apie 10 siai audi bet kad visos panasia kaina stovi ir kazkaip is dyrektoriaus pirkau darbovietei stovejo kai pasiemiau. gal jei sumoketum audi a6 2.5tdi 17000 tada gal ir laikytu nes pirkdamas uz 10 tai nieko gero dar ikist reiks mazdaug tiek pat kad panasi i masina butu . Ištikrūjų nusivyliau ir nebenoriu pažirėt i tas a6 kurių motoras tas 2.5 tai kaip rakštis gero vietoi , nu paziurekit ko netikrinau tai ratu suvedimo kuris nebepasidare ir nezinojau prie kompo jungta buvo elektronika testuota vaziuokle ziureta Na ka galėčiau patart , galiu patart jei labai nori tu a6 ir būtent dyzelio ir turi apie 8 ar 9 gabalus ir matai kad tau gali iseiti a6 2.5tdi tai pasiskolink dar 5 tukstancius ir nusipirk a6 1.9 tdi kuris tau šimtą kartų atsipiks negu skaudančia galva turėsi 2.5 tdi
Pilnas atsiliepimas...
 
123456
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt