Markės
87 iš 1912
Audi A8, (D2) 1994 - 2002
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.011% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 11
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 82% Ne 18%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Audi A8 yra aukščiausios klasės prabangus sedanas pakeitęs Audi V8 modelį. Dauguma A8 versijų turi visų varomųjų ratų "Quattro" sistemą, taip pat ir Multitronic ar Tiptronic pavarų dėžes. A8 debiutavo ant naujos Volkswagen Grupės D2 platformos su pilnai aliumininiu kėbulu vadinamu Audi erdviniu rėmu, kas padėjo žymiai sumažinti svorį neaukojant automobilio tvirtumo. Tai buvo pirmas pilnai aliumininis automobilis pasaulyje, be to tai pirmasis automobilis turintis šešias oro pagalves. Galingiausia versija turi 4.2 L V8 variklį su 310 AG (230 kW) galia. A8 turi galybę standartinės įrangos, dvigubą klimato kontrolę, el.valdomas sėdynes, BOSE garso sistemą, interjere gausu medžio ir odos intarpų. Buvo gaminama ir itin reta versija su kompaktišku, tačiau didelio darbinio tūrio 6.0 L W12 varikliu. W12 iš esmės yra du sujungti 3.0 L VR6 varikliai. Šių retų versijų buvo pagaminta tik 750 vienetų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

Audi A8 yra pirmasis pilnai aliumininis automobilis pasaulyje, be to tai pirmasis automobilis turintis šešias oro pagalves.

Buvo gaminama ir itin reta versija su kompaktišku, tačiau didelio darbinio tūrio 6.0 L W12 varikliu. Tai iš esmės yra du sujungti 3.0 L VR6 varikliai. Kad būtų lengviau suprasti:



"W12" modelių buvo pagaminta tik 750 vienetų. Pats variklis atrodo taip:


1997 metais buvo pagamintas Audi A8 versija su kupė kėbulu. Šis modelis buvo pristatytas Ženevos automobilių parodoje, tačiau konvejerio taip ir nepasiekė. Buvo pagamintas tik vienas toks automobilis.

Patalpino: A8 3.3 TDI QUATTRO | 2014-12-07
Audi A8 3.3 tdi quatrro
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Didele,konfortiska,greita,malonu keliauti,pakankama ekonomiska,letai nuverteja
brangi eksplotacija,didele rimtu gedimu rizika,vagiamos detales
Pagaminimo metai: 2001
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Sedanas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,2
Bendras automobilio aprašas
Sveiki. Taigi mes turime,tiksliau turejome Audi A8 3.3 tdi quattro keturis metus. Net nezinau,kaip ir apibudinti sita aparata. Lyg ir konfortiska,lyg ir greita,lyg ir pakankamai ekonomiska,lyg ir nerudyja kadangi kebulas aliuminis,lyg ir sakyciau pakankamai letai nuverteja ir gerai atrodo. BET: 1. priekini bamperi per 4 metus pavoge du kartus kaina 2000lt + dazymas pastatymas. 2. parktronikai pipsi kada nori ir nesuprasi ko tai gerai kad isjungti juos eina. 3. greiciu deze buvo sugedus du kartus,masina tiesiog sustoja remontas 2500lt 4. ir galu gale sustojo variklis,uzklinijo veleneliai remontas sake apie 2500lt bet jau nebedarem o pardavem. Taigi mum si masina buvo labai labai nesekminga,bet tai nereiskia kad tai bloga masina. Tiesiog technika pasenus,labai atidziai ziurekit ka perkat nes remontas labai ne pigus.
Variklis
Traukia sakyciau neblogai,bet siai dienai jau pasenes ir nieko ipatingo. Labai ziurekit kai perkat,butinai patikrinkit servise. As nepatikrinau,ir labai brangiai uz tai sumokejau.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nuverteja pakankamai letai,bet eksplotacija tikrai nepigi.
Patarimai perkančiajam
Butinai patikrinkit autoservise tiek varikli,tiek greiciu deze,tiek turbinas. Vaziuokles remontas nera labai pigus,bet retas.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 29)
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt