Markės
90 iš 1911
Audi A8, (D5) 2017 - dabarTOP 10
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.020% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)Viso įvertinimų: 1
37% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Itin kokybiškas ir komfortiškas interjeras
  • Tylus ir komfortiškas
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Konkurentų dizainas išraiškingesnis
  • Mažas variklių pasirinkimas
"Aktyvavus važiavimo spūstyje režimą automobilis pats pajuda, įsibėgėja, vairuoja ir stabdo"
Nors Audi kurie mus žavi yra su "R" arba "RS" pavadinimais, tačiau automobilis, kurį nepaprastai myli pati kompanija yra flagmanas A8. Audi A8 visuomet buvo įpatingas automobilis – tai pirmas Audi modelis pristatęs “A” žymėjimą modelių gamoje, tai automobilis kadaise visus sužavėjęs naujovišku dizainu, prabanga, dviejų zonų klimato kontrole, šviesos diodų prietaisų skydeliu, šilumą atspindinčiais triukšmą mažinančiais dvigubais stiklais ir aliuminiu Audi "Space Frame" kėbulu. Vėliau Audi A8 dizaino stilistiką perėmė ir mažesnieji Audi A4 ir Audi A6, tad ką šiandien matome Audi flagmane, rytoj pamatysime kituose Audi automobiliuose. Šios kartos Audi A8 misija – nubrėžti gaires, kuriomis judės autonominių automobilių kūrėjai. Jau ankstesniuose modeliuose Audi buvo įdiegusi progresyvią pusiau autonominio valdymo sistemą, vadinamąjį spūsčių asistentą. Tačiau naujoji versija atitinkanti 3 lygio autonominius automobilius, stipriai pranoksta pirmtaką. Automobilio kompiuteris gali perimti visišką judėjimo kontrolę spūstyse, keliuose kur priešingos krypties eismas atitvertas atitvarais ar važiuojant iki 60 km/val greičiu. Aktyvavus važiavimo spūstyje režimą automobilis pats pajuda, įsibėgėja, vairuoja ir stabdo. Vairuotojas nereikia stebėti, kas vyksta, jis gali nelaikyti rankų ant vairo. A8 yra ir parkavimosi sistema, kuri savarankiškai pastato automobilį ar jį įvairuoja į garažą. Šįkart Audi vėl rado būdą kaip palengvinti sunkų automobilį – šįkart itin plačiai naudojamas anglies pluoštas, kurio specialus gamybos metodas leidžia efektyviai panaudoti ją gamybos procese. Didžiąją kėbulo dalį tebesudaro aliuminis – jo yra 58 proc. Reprezentacinio sedano išorė išsiskiria plačiomis priekinėmis grotelėmis ir atletiškomis linijomis. Visgi dizainas yra kuklus tuo pabrėždamas modelio progresyvumą ir rafinuotumą. Didžiausias akcentas yra žinoma ištisiniai galiniai žibintai, kuriuos galima pamatyti ir kituose panašiu metu pristatytuose VW grupės modeliuose - Audi A7 ir Porsche Panamera. Naujasis A8 yra galingesnis, ekonomiškesnis ir didesnis nei ankstesnis modelis. Ilgis padidėjo per 37 mm (dabar - 5172 mm), ratų bazė irgi kiek padidėjo - per 6 mm. Tačiau dėka keturių vairuojamų ratų, automobilis atrodo lyg būtų Audi A4 gabaritų. Viena sritis kurioje A8 atsilieka nuo Mercedes-Benz S-klasės - tai važiavimo kokybė. Audi flagmano interjeras yra pabrėžtinai minimalistinis – keleivius pasitinka puikaus dizaino griežtų linijų panelė su dviem dideliais ekranais. Pabrėžiant “švarų”, “stiklinį” interjero stilių net oro apipūtimo angos yra paslėptos. Pats panelės dizainas kaip ir pirmtako išlaikė horizontalių linijų stilistiką, tad atrodo kaip natūrali evoliucija ir suteikia erdvės jausmą. Naujajame A8 montuojami penki varikliai: trys benzininiai ir du dyzeliniai. Automobilis debiutavo su dviem naujais turbininiais V6 3 litrų darbo tūrio benzininiu 340 AG ir dyzeliniu 286 AG motorais. Vėliau pasirodė dvi 4 litrų V8 jėgainių versijos: 435 AG dyzelinė ir 460 AG benzininė. Dar vėliau bus pristatytas išskirtinas gamoje 6 litrų W12 konstrukcijos variklis, o galiausiai debiutos iš tinklo įkraunamas „Audi A8 L e-tron quattro“ modelis, kuriame kartu su 3 litrų benzininiu TFSI motoru sumontuotas elektros variklis leis pasiekti 449 AG galią ir 700 Nm sukimo momentą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2017-06-14

Žvilgsnis į naująjį „Audi A8“: itin pažangi efektyvumą didinanti elektros sistema

Žvilgsnis į naująjį „Audi A8“: itin pažangi efektyvumą didinanti elektros sistema
Naujasis „Audi A8“ turi itin pažangias elektrines technologijas. Pirmą kartą naujos kartos flagmane standartinėje įrangoje sumontuota papildoma elektros pavara – vidaus degimo variklis turi pagalbinę hibridinę įrangą, kuri užtikrina dar geresnes važiavimo savybes, pasižyminčias ypatingu efektyvumu. Šios pagalbinės hibridinės technologijos pagrindas yra 48 voltų elektros sistema, kuri pirmą kartą naujajame „Audi A8“ yra ne pagalbinis, o pagrindinis elektros įrangos maitinimo šaltinis.
Pagalbinė hibridinė pavara apjungia du pagrindinius mazgus: pirmasis yra 48 voltų vandeniu aušinamas diržinis starteris-generatorius, kuris papildo tradicinį starterį – šis naujajame „Audi A8“ reikalingas tik užvesti automobilį po ilgo stovėjimo. Antrasis mazgas yra bagažinėje sumontuota ličio-jonų baterija, kuri veikia kaip pagalbinės hibridinės pavaros 10 Ah talpos energijos kaupiklis ir 48 voltų elektros šaltinis.

 
Šios sistemos privalumu galima akivaizdžiai įsitikinti, pavyzdžiui, artėjant prie šviesoforo ar sankryžos – jei stabdant ir automobiliui riedant užsidega žalias šviesoforo signalas arba atsiranda tarpas, į kurį galima įvažiuoti, vos tik atleidus stabdžio pedalą vidaus degimo variklis užvedamas nedelsiant. Taip automobilis įsibėgėja be jokio uždelsimo – tą leidžia padaryti starteris-generatorius, kuris diržu sujungtas su alkūniniu vidaus degimo variklio velenu.
 
Naujos kartos pavara apjungia ypatingą efektyvumą ir komfortą – ketvirtosios kartos „Audi A8“ gali riedėti begarsiu režimu nuo 55 iki 160 km/val. greičiu, o automobilis iki 40 sekundžių gali riedėti išjungtu varikliu ir į aplinką neišmesdamas teršalų. Ir tik vairuotojui vėl nuspaudus akceleratorių, sistema itin greitai ir nepastebimai užveda variklį. Be to, „Start-Stop“ sistema suveikia, kai greitis nukrenta iki 22 km/val.

 
Naujajame „Audi A8“ „Start-Stop“ sistema iš esmės skiriasi nuo ankstesnės. Itin daug duomenų gaunantis prabangus sedanas gali atpažinti skirtingas eismo sąlygas – jei priekyje kelias yra laisvas, starteris-generatorius greitai užveda variklį, leisdamas „Audi A8“ akimirksniu įsibėgėti. Stovint ilgesnį laiką ir, pavyzdžiui, norint padidinti salono vėsinimą, vidaus degimo variklis užvedamas ypač tyliai ir nepastebimai. Čia yra ir nauja, išankstinio užvedimo nuspėjimo funkcija – kai tik priekyje automobilis pajuda, variklis automatiškai užvedamas, nors ir vairuotojas vis dar laiko nuspaudęs stabdį.
 
Siekiant dar didesnio efektyvumo, naujajame „Audi A8“ yra ir itin sumani transmisijos valdymo sistema – ji vertina tiek kelio informaciją, tiek ir iš daug jutiklių su priekine kamera gaunamus duomenis. Pavyzdžiui, remdamasi šiais duomenimis sistema nustato ar automobilis rieda, ar yra stabdomas ir kaupia energiją. Be to, energija kaupiama ne tik stabdant ar riedant, bet ir tada, kai atsiranda pavojus pernelyg priartėti iki priekyje važiuojančio automobilio. Visos šios priemonės ne tik padidino komfortą, bet ir sumažino degalų sąnaudas – pagalbinė hibridinė sistema „Audi A8“ degalų sąnaudas sumažino iki 0,7 l/100 km.
 
Naujos kartos „Audi A8“ pasaulinė premjera įvyks „Audi Summit“ renginio metu Barselonoje liepos 11 d.
 


Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt