Markės
90 iš 1911
Audi A8, (D5) 2017 - dabarTOP 10
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.020% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)Viso įvertinimų: 1
37% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Itin kokybiškas ir komfortiškas interjeras
  • Tylus ir komfortiškas
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Konkurentų dizainas išraiškingesnis
  • Mažas variklių pasirinkimas
"Aktyvavus važiavimo spūstyje režimą automobilis pats pajuda, įsibėgėja, vairuoja ir stabdo"
Nors Audi kurie mus žavi yra su "R" arba "RS" pavadinimais, tačiau automobilis, kurį nepaprastai myli pati kompanija yra flagmanas A8. Audi A8 visuomet buvo įpatingas automobilis – tai pirmas Audi modelis pristatęs “A” žymėjimą modelių gamoje, tai automobilis kadaise visus sužavėjęs naujovišku dizainu, prabanga, dviejų zonų klimato kontrole, šviesos diodų prietaisų skydeliu, šilumą atspindinčiais triukšmą mažinančiais dvigubais stiklais ir aliuminiu Audi "Space Frame" kėbulu. Vėliau Audi A8 dizaino stilistiką perėmė ir mažesnieji Audi A4 ir Audi A6, tad ką šiandien matome Audi flagmane, rytoj pamatysime kituose Audi automobiliuose. Šios kartos Audi A8 misija – nubrėžti gaires, kuriomis judės autonominių automobilių kūrėjai. Jau ankstesniuose modeliuose Audi buvo įdiegusi progresyvią pusiau autonominio valdymo sistemą, vadinamąjį spūsčių asistentą. Tačiau naujoji versija atitinkanti 3 lygio autonominius automobilius, stipriai pranoksta pirmtaką. Automobilio kompiuteris gali perimti visišką judėjimo kontrolę spūstyse, keliuose kur priešingos krypties eismas atitvertas atitvarais ar važiuojant iki 60 km/val greičiu. Aktyvavus važiavimo spūstyje režimą automobilis pats pajuda, įsibėgėja, vairuoja ir stabdo. Vairuotojas nereikia stebėti, kas vyksta, jis gali nelaikyti rankų ant vairo. A8 yra ir parkavimosi sistema, kuri savarankiškai pastato automobilį ar jį įvairuoja į garažą. Šįkart Audi vėl rado būdą kaip palengvinti sunkų automobilį – šįkart itin plačiai naudojamas anglies pluoštas, kurio specialus gamybos metodas leidžia efektyviai panaudoti ją gamybos procese. Didžiąją kėbulo dalį tebesudaro aliuminis – jo yra 58 proc. Reprezentacinio sedano išorė išsiskiria plačiomis priekinėmis grotelėmis ir atletiškomis linijomis. Visgi dizainas yra kuklus tuo pabrėždamas modelio progresyvumą ir rafinuotumą. Didžiausias akcentas yra žinoma ištisiniai galiniai žibintai, kuriuos galima pamatyti ir kituose panašiu metu pristatytuose VW grupės modeliuose - Audi A7 ir Porsche Panamera. Naujasis A8 yra galingesnis, ekonomiškesnis ir didesnis nei ankstesnis modelis. Ilgis padidėjo per 37 mm (dabar - 5172 mm), ratų bazė irgi kiek padidėjo - per 6 mm. Tačiau dėka keturių vairuojamų ratų, automobilis atrodo lyg būtų Audi A4 gabaritų. Viena sritis kurioje A8 atsilieka nuo Mercedes-Benz S-klasės - tai važiavimo kokybė. Audi flagmano interjeras yra pabrėžtinai minimalistinis – keleivius pasitinka puikaus dizaino griežtų linijų panelė su dviem dideliais ekranais. Pabrėžiant “švarų”, “stiklinį” interjero stilių net oro apipūtimo angos yra paslėptos. Pats panelės dizainas kaip ir pirmtako išlaikė horizontalių linijų stilistiką, tad atrodo kaip natūrali evoliucija ir suteikia erdvės jausmą. Naujajame A8 montuojami penki varikliai: trys benzininiai ir du dyzeliniai. Automobilis debiutavo su dviem naujais turbininiais V6 3 litrų darbo tūrio benzininiu 340 AG ir dyzeliniu 286 AG motorais. Vėliau pasirodė dvi 4 litrų V8 jėgainių versijos: 435 AG dyzelinė ir 460 AG benzininė. Dar vėliau bus pristatytas išskirtinas gamoje 6 litrų W12 konstrukcijos variklis, o galiausiai debiutos iš tinklo įkraunamas „Audi A8 L e-tron quattro“ modelis, kuriame kartu su 3 litrų benzininiu TFSI motoru sumontuotas elektros variklis leis pasiekti 449 AG galią ir 700 Nm sukimo momentą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2017-07-12

Naujasis „Audi A8“: prabangios klasės ateitis

Naujasis „Audi A8“: prabangios klasės ateitis
Šiandien prasideda prabangios klasės ateitis: naujasis „Audi A8“ debiutuoja Barselonoje vykstančiame „Audi Summit“ renginyje. Ketvirtosios kartos flagmanas dar kartą patvirtino esąs šūkio „Vorsprung durch Technik“ etalonas – visiškai naujos išvaizdos, su pažangia lietimui jautria valdymo technologija ir papildoma elektros pavara. „Audi A8“ taip pat yra pirmasis pasaulyje automobilis, specialiai sukurtas itin automatizuotam važiavimui. Nuo 2018 metų „Audi“ automobilyje bus diegiama vis daugiau autonominio važiavimo funkcijų, tokių kaip autonominis statymas, įvažiavimas į garažą ir važiavimas spūstyse.
 
Stiliaus pranašas: išorės dizainas
 
„Audi A8“ yra stiliaus pranašas – jo išvaizdoje galima įžvelgti būsimą visos „Audi“ modelių gamos ateities dizainą. Priekinės plačios ir statmenos vientisos grotelės ir aptakios atletiškos formos suteikia automobiliui sportiškos elegancijos, rafinuotumo ir pažangos – ši išvaizda buvo matoma ir koncepciniame „Audi prologue“ modelyje. Prabangus sedanas yra tiesiog įspūdingas – tiek jo standartinė 5,17 m ilgio versija, tiek ir 13 centimetrų didesnį atstumą tarp ašių turintis „Audi A8 L“.
 
Pasaulyje „Audi“ markė garsėja savo sportiškumu, lengva konstrukcija, nuolatine visų varančiųjų ratų „quattro“ pavara – naujojo A8 išvaizda atspindi visas šias vertybes. Subalansuotos proporcijos pabrėžtos vienodu atstumu esančiais ratais, išraiškingos briaunos virš ratų arkų vizualizuoja „quattro“ pavarą, o žiūrint iš šono statmena priekinė dalis su palaipsniui žemėjančia galine dalimi suteikia veržlumo įspūdį. Flagmanas apie save praneša tiek dieną, tiek ir naktį, šviesdamas „Audi“ lazeriniais „HD Matrix LED“ žibintais ir galiniuose žibintuose esančiomis LED juostomis su OLED technologija, kurie sukuria nepakartojamą šviesų sveikinimą vairuotojui prieinant ir išlipant iš automobilio.


Prabangus poilsio kambarys: salonas

Laisvė yra kertinis dizaino elementas su nauju rafinuotos prabangos potyriu – tai paaiškina, kodėl A8 primena prabangų ir erdvų poilsio kambarį. Be to, palyginti su pirmtaku, abiejų versijų automobiliai yra dar erdvesni.

Įrangos ir medžiagų pasirinkimas yra itin didelis, o kiekviena detalė spinduliuoja kokybe – nuo perforuotų odinių sėdynių apmušalų iki elektra atidaromų ir uždaromų vėdinimo grotelių sklendžių.
 
Naujajame „Audi“ flagmane prabangiausia sėdynė sumontuota gale dešinėje – sėdynė turi keturis skirtingus nustatymo režimus ir atramą kojoms. Taip pat priekinės sėdynės atloše yra speciali anga, kur ištiestos keleivio kojos gali būti šildomos ir masažuojamos, o prabangos potyrį vainikuoja komfortiški galvų atlošai. Gale sėdintys keleiviai gali valdyti tokias funkcijas kaip foninis apšvietimas, naujas „HD Matrix“ skaitymo šviesas ir masažą bei kalbėti atskirai sumontuotu telefonu. Galinių sėdynių valdymui skirtas atskiras pultas su dideliu OLED ekranu, tvirtinamas centriniame porankyje.

Pirštų jutiklių atsakas: valdikliai

Prabangaus sedano interjeras pasižymi pažangiu dizainu, o salono elementų išdėstymas yra aiškus ir horizontalus. Ir skaitmeniniame amžiuje „Audi“ vadovaujasi aukščiausiais standartais, pasitelkus visiškai naują valdymo koncepciją, kuri veikia drauge su jau žinomu pasukamu ir paspaudžiamu lietimui jautriu valdikliu. Prietaisų skydelyje beveik nebeliko mygtukų ir jungiklių, o išjungus centrinį 10,1 colio skersmens lietimui jautrų ekraną, jis tampa beveik nepastebimas juodos blizgios apdailos apsuptyje.
 
Multimedijos sistemą vairuotojas valdo lietimui jautriame dideliame ekrane. Jis taip pat gali naudotis antruoju lietimui jautriu ekranu, esančiu konsolėje tarp priekinių sėdynių – čia galima nustatyti salono vėdinimą ir kitas komforto funkcijas, taip pat įvesti tekstą. Kai vairuotojas viršutiniame arba apatiniame ekrane pasirenka norimą funkciją, jis išgirsta ir pajaučia pasirinkimo patvirtinimą – stiklo paviršių primenantys mygtukai turi tokį patį atsaką į paspaudimą. Apjungus garsinius ir jutiminius potyrius su įprastais lietimo gestais, tokiais kaip perbraukimas, naująja „MMI touch“ sistema galima naudotis itin saugiai, intuityviai ir greitai.

 
Su naujuoju A8 taip pat galima palaikyti sumanų pokalbį, o vairuotojas, įprastu balsu pasakęs savo pageidavimus, gali aktyvuoti daugybę funkcijų. Informacija apie kelią arba medijos srautas galimi tiek iš laikmenų automobilyje, tiek ir naudojantis debesijos bazės LTE didelės spartos greičiu siunčiamais duomenimis. Itin plačios „Audi connect“ galimybės taip pat apima kelio ženklų atpažinimą ir perspėjimus apie pavojus – visa tai įmanoma naudojant pažangią „car-to-X“ duomenų paslaugą, kuri remiasi informacija realiuoju laiku, gaunama iš kitų „Audi“ automobilių.
 
Itin pažangi navigacijos sistema turi dar vieną naują funkciją – ji apmoko pati save, remdamasi anksčiau pravažiuotais maršrutais. Tai vairuotojui suteikia itin pažangias paieškos galimybes, taip pat žemėlapiai turi labai detalius trimačius didžiausių Europos miestų atvaizdus.
 
Pasaulinė premjera: važiavimas itin automatizuotu „Audi A8“

Naujasis A8 yra pirmasis serijinis automobilis, specialiai sukurtas itin automatizuotam važiavimui. „Audi AI“ važiavimo spūstyje sistema perima vairavimą lėtai judančiame eisme važiuojant iki 60 km/val. greičiu keliuose, kuriuose priešpriešinius eismo srautus skiria atitvarai. Sistema aktyvuojama prietaisų skydelio viduryje esančio mygtuko paspaudimu.
 
Aktyvavus važiavimo spūstyje sistemą, automobilis pats pajuda, įsibėgėja, vairuoja ir stabdo, o vairuotojui nebereikia nuolatos jo stebėti. Jis gali nelaikyti rankų ant vairo ir užsiimti kita veikla, pavyzdžiui, žiūrėti televiziją ar skaityti naujienas. Kai tik sistema toliau nebegali atlikti savo funkcijų, ji praneša vairuotojui, kad jis perimtų automobilio valdymą.
 
Techniškai važiavimo spūstyje sistema yra revoliucinė. Pusiau autonominio važiavimo metu centriniame vairuotojo pagalbiniame valdiklyje nuolatos rodomas aplinkos atvaizdas, sukurtas apjungus gaunamų jutiklių duomenis. Drauge su radarais, priekine kamera ir ultragarsiniais jutikliais, „Audi“ yra pirmasis automobilių gamintojas, kuris naudoja ir lazerinį skenerį. Žinoma, pristačius „Audi AI“ važiavimo spūstyje sistemą reikės, kad kiekvienoje rinkoje būtų patikslinta įstatyminė bazė su galiojančiais reikalavimais šiai technologijai. Be to, reikia atsižvelgti, kad pasaulyje turi būti laikomasi patvirtinimo procedūrų ir numatytų terminų, todėl „Audi“ savo modeliuose palaipsniui diegs važiavimo spūstyje sistemą.

 
„Audi AI“ nuotolinio statymo ir įvažiavimo į garažą sistemos autonomiškai vairuoja A8 įvažiuojant ar išvažiuojant iš stovėjimo vietos ar garažo, manevrus prižiūrint vairuotojui (vairuotojas turi būti automobilyje). Ši sistema aktyvuojama išmaniajame telefone, naudojant „myAudi“ programą.
 
Naujas mastelis: pakaba

Pakaboje buvo pritaikyta itin daug naujovių ir ji iš esmės pasiekė tobulumo ribas. Viena tokių naujovių yra dinaminis visų ratų vairavimas, apjungiantis tikslų ir sportišką vairavimą su užtikrintu važiavimo stabilumu. Vairo sistemos perdavimo skaičius priekiniams ratams kinta, o galiniai ratai yra pakreipiami vairo pasukimo arba priešinga kryptimi, priklausomai nuo to, kokiu greičiu važiuojama. O su sportiniu diferencialu, kuris aktyviai paskirsto sukimo momentą tarp galinių ratų, ir nuolatine visų ratų „quattro“ pavara, kuri dabar yra standartinė naujojo A8 įranga, automobilio valdymas tapo dar labiau dinamiškesnis ir tikslesnis.
 
Antroji technologija – aktyvi „Audi AI“ pakabos sistema. Priklausomai nuo vairuotojo norų ir važiavimo sąlygų, ji elektros variklių pagalba gali kilstelėti ar nuleisti kiekvieną ratą atskirai. Šis lankstumas važiavimo charakteristikoms suteikia itin platų diapazoną – nuo klasikinio prabangaus sedano siūlomo komforto iki sportinio automobilio dinamikos. O veikdama kartu su „pre sense 360°“ sistema ir kilus neišvengiamo susidūrimo pavojui, ji akimirksniu automobilį pakelia, taip sumažindama galimos avarijos pasekmes keleiviams.
 
Itin pažangi pakabos sistema yra maitinama 48 voltų elektros grandinės, kurią „Audi“ pirmą kartą visose A8 modeliuose įdiegė kaip pagrindinę elektros sistemą. Drauge su pažangia pneumatine A8 pakaba, novatoriška koncepcija suteikė visiškai naują važiavimo potyrį.

 
Dalinis hibridas ir „e-tron“: pavaros

Naujasis „Audi A8“ Lietuvoje debiutuos turėdamas du visiškai atnaujintus turbininius V6 variklius – 3,0 TDI ir 3,0 TFSI. Dyzelinis variklis pasiekia 210 kW (286 AG), o benzininis – 250 kW (340 AG). Šiek tiek vėliau debiutuos ir dvi aštuonių cilindrų variklių versijos – 4,0 TDI, turinti 320 kW (435 AG) ir 4,0 TFSI su 338 kW (460 AG). O išskirtinis gamoje bus modelis su 6,0 l W12 motoru.
 
Visi penki varikliai turi diržinį starterį-generatorių, kuris yra varančioji 48 voltų elektros sistemos grandis. Dalinė hibridinė technologija MHEV (Mild Hybrid Electric Vehicle angl. k.) leidžia automobiliui riedėti išjungtu varikliu ir jį nepastebimai užvesti. Ji taip pat turi išplėstą „Start-Stop“ sistemą ir iki 12 kW energijos įkrovimo galimybę. Visų šių technologijų tikslas yra dar labiau sumažinti ir dabar efektyviai veikiančių variklių sąnaudas – iki 0,7 l 100 km, važiuojant realiomis eismo sąlygomis.
 
Vėliau debiutuos ir galingas, iš tinklo įkraunamas hibridinis „Audi A8 L e-tron quattro“ modelis: kartu 3,0 TFSI ir galingas elektros variklis pasiekia 330 kW (449 AG) ir 700 Nm sukimo momentą, o ličio-jonų baterijos talpina pakankamai energijos, leidžiančios vien tik elektra nuvažiuoti maždaug 50 kilometrų. Jis taip pat gali būti įkrautas ir naudojant „Audi“ belaidį įkrovimą – ant garažo grindų sumontuota plokštė indukciniu būdu automobilį įkrauna iki 3,6 kW siekiančia galia.
 
Naujieji „Audi A8“ ir A8 L yra gaminami Nekarsulmo gamykloje ir mūsų rinkoje pasirodys 2017 m. rudens pabaigoje. Naujasis A8 Vokietijoje kainuoja nuo 90 600 eurų, o A8 L – nuo 94 100 eurų.
 


Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt