Markės
57 iš 1917
Audi 80, (B4) 1991 - 1995
551Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.73% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 51
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 82% Ne 18%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Atsparus rūdims kėbulas
  • Modernus kokybiškas interjeras
  • Ekonomiški varikliai ir nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
  • Silpna pakaba
  • Prastai valdomas
Audi 80/90 serija buvo atnaujinta 1992 metais ir tapo žinoma kaip Audi 80 B4. Buvo pristatytas ir universalo kėbulas, pailgėjo automobilio tarpuratis, montuojamas naujas kuro bakas, galinė ašis, sulankstomos galinės sėdynės. Išorėje pastebimos aiškesnės ratų arkos, nauji galiniai ir priekiniai buferiai, taip pat aukštesnės kokybės medžiagos interjere. Priekinės grotelės buvo sujungtos su variklio gaubtu ir įgavo Audi būdingą priekio išvaizdą - ši stilistika vėliau buvo naudojama daugelį metų. Pristačius B4, Audi aiškiai pradėjo taikyti į prabangių automobilių rinką, kurioje karaliavo Mercedes-Benz ir BMW automobiliai. Varikliai buvo tiek 4 cilindrų, tiek jau pažįstami 5 cilindrų, taip pat du nauji V6 varikliai su 2.6 L ir 2.8 L darbiniu tūriu. Pirmą kartą buvo pristatytas tiesioginio įpurškimo 1.9 L TDI turbodyzelis su 90 AG galia. Visos benzininės versijos galėjo būti užsakytos ir su "Quattro" nuolatine visų varomųjų ratų sistema.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Audi 80 buvo naudojamas įvairių šalių žiedinėse varžybose:


Lankytojo
reitingas
3.9

Atsiliepimai įvertinti 118 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: nenas | 2013-03-18
Audi 80 avant B4 2.0l(85kw) benzinas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Pigios detales ir vis dar nesunku ju rasti.Kadangi tai universalas galima vezioti siokius tokius krovinius.
Silpnoka vaziuokle ir elektronika(nors elektronikos tikrai labai mazai).
Pagaminimo metai: 1994
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
Turejau si automobili ir galiu pasakyti gana normalus,ta prasme ne superinis,bet kasdieniniam vazinejimui pats tas. Pas mane jis buvo baltos spalvos ir salonas sviesiai pilkas,tad del svaros,kad atrodytu normaliai reikia pasistengti,kadangi man patinka krapstinetis su automobiliais,tai as pats nelaikiau to problema,nors plauti kebula ir valyti salona reikejo daznai. Bet baltas kebulas isryskino ir trukumu,kurie buvo siame auto - gana ryskiai matosi ibrezimai ir smulkios rudeles,kuriu buvo aplink bagazines dangcio stikla(siose audinese beveik pirma vieta kur pasirodo rudys) ir ant stogo prie pat priekinio stiklo. Daugiau niekur. Pats vaziavimas didelio ispudzio nedaro,traukos mazoka,norint kelyje kaz ka aplenkti reikia tam jau ruostis is anksto..teko vaziuoti ir su audine 1.6l benzinu B4 sedanu - ten is vis jokios traukos,nesvarbu normaliai vaziuoji ar spaudi dugna,beveik jokios reakcijos :)) ir del kuro taupymo ne kaz ka sutaupysi,nes tais metais kai kure tas masinas i variklio kubatura ir galia ziurejo kitaip,nei dabar kur 1.4l variklis turi galia kaip tais laikais 1.8l ar 2.0l(cia ne apie audines). Su sia audine man vazinejant mieste ima 10l /100km neslepsiu paspaudziu gaza stipriau ir dazniau,nes man reikia,kad masina vaziuotu,o ne vilktusi, trasoje 120km greiciu vaziuojant reikia 8.5.l/100km. Vaziuokle jautriausia vieta siame automobilyje,bet detaliu pigumas ir gausumas labai negasdina.Tikrai gana pigiai remontuojasi,nors gana daznai. Nusipirkes keiciau daug ka: Traukes,salentblokus su sakemis(nes ankstesnis savininkas jas buvo privirines... :DD ),atraminius guolius, duslintuva,papuves buvo gerai,netgi sankaba.Elektronika irgi silpnoka,neveike kuro dacikas ir elektroninis laikrodis,pastoviai uzsidegdavo ABS lempute,nors stabdziu sistema tikrindavau ir tvarkydavau jei reikdavo.Net pati prietaisu skydeli buvau keites,ilgai netarnavo,islindo tie patys gedimai ant skydelio..Kainu nepamenu,senokai turejau si auto,bet tikrai nedideles,nes kitaip tikrai atsiminciau :)) Pats salonas gana paprastas ir pakankamai kokybiskai surinktas,mano audinej jokios plastmases negirgzdejo ir nebarskejo.Garso sistema sakyciau apgailetina,dejau papildomai,tai tada gerai buvo.Pacios sedynes gana kietos,ilgose kelionese sunkoka sedeti ilgai.Bagazine normalaus dydzio ir sulankscius galines sedynes vietos dar padaugeja. Bet jei tikites talpumo,teks nusivilt i Audi A4 tikrai tilps daugiau nors toje masinoje kitokie pliusai ir minusai.
Variklis
2.0l benzinas 85kw ne kazin koks stebuklas - traukia silpnai,nors kai kam gali atrodyti,kad trauka gera. Man jos truko..Ekonomija ne kazin kokia,nebent dujas isidejus.Su gera duju aparatura tikrai vaziuosit pigiai,be to sie varikliai nebijo duju,nes yra paprastos ir gana patikimos konstrukcijos. Nusipirkus ir pusmeti pavazinejus sustreikavo oro padavimo matuokle,tai bevaziuojant dingdavo trauka ir pradedavo dusti. Galvojau pradzioj,kad zvakes uzsipyle,nes buvo velyvas ruduo ir slapia,be to kaip tik per balas buvau pralekes..,bet nuvarius i serviza pasake beda. Be to sake,kad tai gana brangi detale ir nauja jau beveik neimanoma gauti reikia uzsakineti,o tada jau kaina tikrai didele,bet aisku lietuviai meistrai auksarankiai sugebejo pataisyti,tai problemos sios kaip ir nebuvo man daugiau.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Audine pigi ir pigiai galima isigyti,nuvertejimo didelio jau daugiau manau nebus,nes nera kur,nebent jau sugedusi visai ir netaisyta. O nusipirkus taisyti tikrai teks,bet kainos detaliu tikrai nedideles,tad bedos nebus.
Patarimai perkančiajam
Pirkit jei jau dairotes i si modeli.Pakankamai geras auto,pigiai remontuojasi(o remontuoti tikrai teks,nes nieks tokios audines neparduos jei bus ja susitvarkes ;) yypatingai retu atveju parduodamos tvarkingos sios masinos ),bet dekit duju iranga,tada bus tikrai ekonomiskiau.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt