Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Atsparus rūdims kėbulas
- Modernus kokybiškas interjeras
- Ekonomiški varikliai ir nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
- Silpna pakaba
- Prastai valdomas
Audi 80/90 serija buvo atnaujinta 1992 metais ir tapo žinoma kaip Audi 80 B4. Buvo pristatytas ir universalo kėbulas, pailgėjo automobilio tarpuratis, montuojamas naujas kuro bakas, galinė ašis, sulankstomos galinės sėdynės. Išorėje pastebimos aiškesnės ratų arkos, nauji galiniai ir priekiniai buferiai, taip pat aukštesnės kokybės medžiagos interjere. Priekinės grotelės buvo sujungtos su variklio gaubtu ir įgavo Audi būdingą priekio išvaizdą - ši stilistika vėliau buvo naudojama daugelį metų. Pristačius B4, Audi aiškiai pradėjo taikyti į prabangių automobilių rinką, kurioje karaliavo Mercedes-Benz ir BMW automobiliai. Varikliai buvo tiek 4 cilindrų, tiek jau pažįstami 5 cilindrų, taip pat du nauji V6 varikliai su 2.6 L ir 2.8 L darbiniu tūriu. Pirmą kartą buvo pristatytas tiesioginio įpurškimo 1.9 L TDI turbodyzelis su 90 AG galia. Visos benzininės versijos galėjo būti užsakytos ir su "Quattro" nuolatine visų varomųjų ratų sistema.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Egidijus | 2014-11-20 |
Audi b4 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Taupi,nerūdyja
Kai prižiūri jų nėra
|
Pagaminimo metai: 1993
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas |
Bendras automobilio aprašas |
Geras auto. Puikiai dirba su 1-os kartos dujomis,nešaudo nes įsidėjau pats. Ir apsauginį vožtuvą į kolektorių. Laidus naujus.Žvakes NGK PO 7lt. Kas 20 tūks. km keičiu. Dujos 9 ltr-100km. Kai pats remontuoji visai pigiai važiuoji. Audi ir Afrikoj audi. |
Variklis |
Variklis geras jei kartais pažiūri po kapotu. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Eksploatacija labai pigi jei paties rankos nekreivos. |
Patarimai perkančiajam |
Netaupyk. Imk nuo tralo. Jei benzas tai 2.0 e 85kw.,nes su dujom 66kw tai jau mopedas. Pečiukas kad šiltų nes būna užkiša su vyno kamščiu šlangas. Jei su ABS kad veiktų. Gerų mašinų niekas pigiai neparduoda. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi 80 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis