Audi | 2012-12-19 |
2.0 66 kW automatinė pavarų dėžė
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Paprastas patikimas variklis
Automatinės dėžė reikalauja preciziškos priežiūros
|
Važiuoklė paprasta ir pigiai remontuojasi. Kėbulas nerūdija. Silpnoji vieta - automatinė pavarų dėžė. Ją reikia preciziškai prižiūrėti antraip bus daug nemalonumų. Vairavimas savotiškas. Stabilumo trūkumas, ypač posūkiuose važiuojant dideliu greičiu. Prošvaita 13 cm. Užsidėjus aukštas, geras padangas gerai lipa per pusnis. Variklis paprastos konstrukcijos kas sąlygoją jo patikimumą ir kartu neekonomiškumą. Kuro sąnaudos 7,8 l./9 l. Gerai draugauja su dujų įranga, vidutinės sąnaudos 12 l. Labiausia verta įsigyti tiems kas rečiau važinėja. Auto reikalaus mažai priežiūros, o kėbulas nesurūdys stovint daugiabučio kieme. Mieste kuro sąnaudos pakankamai didelės - 9 l., dujų 12,5 l.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Buvęs audi fanas:( | 2012-11-24 |
AUDI 80 B4 92m. 66kW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kėbulas, variklis
Daug vardinti
|
Nusipirkau šią auto prieš 1 metus ir gailiuosi:( Trukumai su kuriais teko susidurti: nerodo kuro bako strėlytė (buvau pas 3 elektrikus ir nieks nesugebėjo sutvarkyti; padaro kokiam mėn. ir poto vėl sugenda), bėga antifrizas (pakeičiau visas gumas, vamzdelius esančius ant variklio, bet vis tiek pro ten sunkiasi), taip pat bėga tepalai, prakiuręs salono pečiukas (teko visą panelę nuiminėti, kad sutvarkyti), dingsta skydelio ir mygtuku apšvietimas (neaiškų dėl ko; pvz: nuvariau į parduotuvę apsipirkti, tada grįžau į auto ir bl*t k***a neveikia????), teko keisti 2 granatas, dirželius, įtempėjus, vairo kalonėlę. Dingsta numerio apšvietimas, bloga garso izoliacija, silpna priekinė pakaba, lb silpnas variklis tik 66kW ir kartu neekonomiškas, mieste ima 10-11L benzo. Viską susitvarkiau ir po 3 mėn. viskas atsinaujina ir db negaliu technikinės praeiti.
Privalumai: Graži išvaizda (be rudžių; nebuvo nei karto daužta).
Kadangi tech. negaliu praeiti ir kišti pinigų į ją nusibodo nutariau jos atsikratyt:D atidaviau į sąvartyną kur ten jai ir vieta! 2.0l 66 kW Atkreipkit dėmesį į išvardintus trūkumus, kurie yra parašyti, o tada patys spręskit.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Egidijus | 2012-10-24 |
Tramplioriaus gedimas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Audi yra Audi
Persėdus iš senos 100-nės atrodo važiuoklė tuoj pabirs.
|
2.0E 85kW gera mašina,dujom traukia gerai. Buvo pradėjęs trūkčiot arba šaudyt variklis. Viską (laidai,žvakės ir t.t ) įsidėjau aps.vožtuvą. Dasikasiau iki tramplioriaus. Kai pakeičiau kitą dirba kaip laikrodis. Variklis geras. Pirkau tik oro filtrą. Pigus. Tikrinti vairo stiprintuvą,jei 66kW tai senukams. Jei su dujom tikrinti kaip benzinu dirba.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Egidijus | 2012-10-16 |
Bėda su degimu
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Garso izoliacija,nebrangios detalės,pats gali susiremontuot.
Sudrėksta bagažinėj centrinio siurblys,priekinės durys nusėda.
|
Audi B4 2.0 E 85kW. Geras auto. Asirado trūkčiojimas,kartais šauna. Viską keičiau laidai,žvakės... Teko pirkt holo daviklį(dedas į trampliorių) 175lt. Baigės bėdos. Šiaip smagi mašinytė ir dujom neblogai traukia. Variklis geras,jėgos pakanka. Neseniai iš Vokietijos tai nieko rimto nekeičiau. susuk vairą iki galo gali ūžti stiprintuvo siurblys.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
viktoras2012 | 2012-09-23 |
apie AUDI80/B4-AVANT-TDI-1.9L,-1994M.-1995M.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
man audi80-arba kaip ja vadina meistraiB4-BESKE patinka,ekonomiska,vienu zodziu OKEI
minusai yra te kad zmones kurie parduoda/is masinos isima viska kas jai priklauso,net ispjauna katalizatorius,o taip jei priziuretu ir tik keistu ka reikia tai viskas liktu kaip is gamyklos
|
NUO 2010M.ISISGIJAU ATVEZTA IS OLANDIJOS AUDI-80-B4 TD VASARIO MEN.-KOMPLEKTACIJA BE ISSKIRTINIU PARARINIU/PRASTA/-TIK SALONAS KAIP NAUJAS,SEDYNES GERAM STOVYJE,SONAI,PRIETAISU SKYDELIS,SEDYNIU NUGAROS APTRAUKTOS ODA,EL.VALDOMI VEIDRODZIAI,POKELIMELIU BEI BAGAZINE VISKAS KAIP IS GAMYKLOS,VIENA PROBLEMA-NERADAU ORO PAGALVIU,VIETOS VAZIUOTI 5 ZM.LYG IR UZTENKA,MAN ERDVES UZTENKA........... pirkau per salcius su td varykliu,tai kazka prazepsojau,nes kovo men.nuvykes i kita miesta pasigirdo itartynas garsas/o as toks kad is karto ieskau priezasties/auksarankis meistras net nustebo kaip atidare varikliodangti-viskas suskilo ir isilgai-skersai,sako kokiu greiciu vaziavai?sakau kad 70-80km./val.,tai sako laimes kudikis,tai teko palikti masina savaites laikui,bet uztat gavo gera sirdi-tdi 1.9,na o paskui pakeiciau visa vaziuokle originaliais detalemis,stabdziu sistema nauja,liko nedauk -pakeisti kuro siurbli/stovi nuo td/todel turbina pilnai neatsidaro,bet reikia gero dyzelisto,mano isvyko i uzseni,kol kas vazineju taip,kuro ima mazai-maksimum-5.l uzmestyje,o po miesta daugiau aisku,gal kas zinantys gali numatyti i preki,pagal aprasyma-ar galiu tureti bedu ateityje?yra problemu mazu su pretaisu skydeliu/negaliu pagal kuro rodykle nustatyti bako talpos turi/kiek lieka vaziuoti?/lauksiu patarymu.................. kaip del kainu uz detales,tai is tikro eksplotacija nera jau labai-labai brangi,ziurint kur perki,ka perki/hina/pas ka perki,tai ka idedi i masina,laiku uzkerti kelia tolimesnem problemom,tai viskas atsiperka su kaupu,o dar jei su masina sutari-zinai ko tiketis,tai tu laimingas,tik kartais zinios-kad bus uzdrausta senenu ekspltacija,varo nerimasti............o taip senena geriau negu nauja/vienkartine/tai mano poziuris... pries perkant vezkis tikrai gera meistra,arba nepriklausoma registra ant stendo,kainuoja-apie 20.ltnepatingeti palisti p apacia,jei bandai vaziuojant tai per duobes proto ribose,pajusi kaip dirba pakaba,susuk vaira iki pat galo tikrink,amortikus,aziatai kai per pas mus turi prietaisa matoja dazu sloksni,o taip pat nustato ar nebuvo masina dauzta-avarijoje,ar kebulas nesuvirintas is 3-ju daliu,vienu zodziu -NESKUBETI............pats apdegiau 3 kartus,ir vistiek paskutini syki vel,gal taip lemta.........
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Povilas | 2012-08-28 |
B4 1.9 tdi avant
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas
Konfortas, patikimumas.
|
Audi b4 avant 1.9 tdi. Auto atrodo neblogai tikras vokiškas minimalistinis dizainas, viduje viskas labai paprasta ir informatyvu, po kapotu ir po mašina taipat viskas labai aišku.
Pakaba pastoviai bira, pavarų dežę per 4 metus pakeičiau 2 kartus.
Darbinis auto tinka statybininkams. 1.9 tdi variklis neužmušamas, nors turbina savo tarnavimo laiką turi, restauracija apie 1000 lt. Šeip mano buvo 66 kw tai aišku dinamikos 0 ,bet užtat kuro ekonomija gera. Eksploatacija pigi, nors kai pastoviai tenka tvarkyti tai salyginai pigi. Kainą auto laiko, juk tautos auto.. Žiūrėkite pavarų dėžę.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Kazys | 2012-08-27 |
Audi B4 2.0 85kw Benzinas/Dujos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigios detalės, pigi eksploatacija, nenuvertėjimas.
Kažkokių ypatingų minusų kaip ir nėra, gal kažkiek važiuoklė mėgsta būti lepinama.
|
Automobilis turi savo grožio. Žinoma, kiekvienam savaip. Šiaip nerūdyja (kol nėra įbrėžimų, įlenkimų). Būtent 85kw 2,0l trauka ganėtinai nebloga, lyginant svorio ir jėgos santykį. Automobilis dar neatrodo visai senas. Variklis kaip variklis. Realiai į jį daug tikrai nereikės leisti pinigų, tik pagrindiniai dalykai t.y. tepalai, filtrai, diržai, žvakės. Šiaip variklyje yra tekę keisti tik 1 variklio pagalvę, 1 guminę žarnelę prie alsuoklio (mėgsta nuo karščio, per laiką, trukinėti, tačiau kai pakeičiau, daugiau nė karto nesutrūko ir dabar atrodo kuo puikiausiai) ir 1 gofrą einančią nuo oro filtro dežės į kolektorių. Daugiau kažkokių ypatingų gedimų neteko turėti. Eksploatacija ganėtinai pigi, detalės nėra brangios, kuro sąnaudos būtent 85kw 2,0l yra apie 10l benzino, žinoma kaip važiuosi. Taip pat jeigu turint dujas 1 kartos naudos apie 12l, jeigu 4 kartos apie 10-11l. Kainos nuvertėjimas nėra labai žymus, kadangi pirkau prieš du metus už 2400lt ir dabar panašiai tiek pat kainuoja. (Panašaus stovio kokio pirkau aš). Svarbiausia įsiklausyti į variklio darbą, kad nebūtų pašalinių garsų, trukčiojimų, taip pat pažiūrėti dėl prasisunkusių tepalų. Pasižiūrėti salono būklę, kadangi dažnai jis būna pavargęs. Šiaip dar galima ir važiuoklę pasitikrinti autoservise ant stendo, bet kaip ir minėjau važiuoklė yra palyginus pigi, tai nebus sunkumų ją pasikeisti. Apžiūrėti šlangutes ir gofras, kad nebūtų kiauros. Ypatingai apžiūrėti gorfą einančia nuo oro filtro dėžės į kolektorių, nes ji ne tik, kad brangiai kainuos, bet ją ir surasti yra ganėtinai sudėtinga.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rygis | 2012-08-18 |
bimas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas nebrangi eksploatacija
Nemazos kuro sanaudos
|
2.3l avant nusisekes modelis nerudija
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Audi | 2012-08-17 |
Audi B4 1.9 TDI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Isvaizda, mazos kuro sanaudos, nerudija
Nepatikimas, letas, el. paketas labai retas atvejis
|
Labai senas dyzelinis automobilis, nulis traukos, nulis patikimumo, patenkinamas komfortas, mazos kuro sanaudos, gera isvaizda. 1.9 tdi 66 kw toks variklis buvo mano bulkoj, ir jis tikrai per silpnas tokiam automobiliui, net katalogas raso 0-100 virs 14 s realybeje tai atrodo kaip amzinybe. Taip pat labai erzina, kad reakcija i gazo paspaudima yra siaubingai paveluota, net ir tokiam senam turbininiam varikliui, lenkti labai sunku, niekad nesi tikras ar spesi ar ne. Be to, kad jis siaubingai silpnas variklis yra ir nepatikimas, trukineja kuro slangeles, siurblys genda. Tiesa automobilis pakankamai ekonomiskas mieste ziema ima apie 6.5 - 7 litrus, vasara dar puslitriu maziau, o trasoje ant 100 sanaudos 5 litrai, o gal ir biski maziau, jei lenkti daznai nereikia. Detales pigios, bet ju reikes labai daug, vaziuokle visiskai nepatikima, genda kas 500 km., stabdziu suportai pastoviai stringa, rankini sutvarko ir jis vel po puses metu neveikia. Apie elektronika nieko negaliu pasakyti, nes jos paprasciausiai nebuvo nei kondiskes nei el. langu nei stoglangio, nei kazkokiu patogiu sildomu sedyniu, zodziu nieko, kai kas sitas audi tais laikais laike prestizinem masinom, geresnem uz japonus ir prancuzus, bet esme, kad dvigubai maziau kainuojancioj 626 buvo ir kondiskes ir elektrinei langai. Kai pirkau mokejau labai daug, brangiai ir pardaviau, dabar nesuprantu kodel, nes tai buvo prasciausias is mano turetu automobiliu. Na kas siais laikais tokia pirks, bet jei visgi kazkas nusprende, tai galiu patarti pirkti benzinine 2.3 ir statyti dujas, nes dyzelis labai silpnas ir nepatikimas, taip pat patariu pasilikti nemaza pinigu dali remontui, nes masina daznnai ges ypac vaziuokle.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Marius | 2012-08-16 |
1994 2.0 e 85 kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, geras variklis, padorios audes garso koloneles, gal kiek ir naivoka taip sakyt :) pakankamai erdvus
Silpna vaziuokle net ir vaziuojant graziai, nera labai ekonomiskas
|
geras automobilis, tai mano pirmoji masina, todel ja myliu, vazineju trecius metus, nedaug numynes, dabar virs 250tukstanciu km. Masinele kaip bite, paspaudi tai tik svilpia, 200km/h drasiai padaro, be didesnio vargo. Cia tik pro reta stumokliam duodu prajudet, nelakstau, nedroziu, kartais buna visko, masina ne karto nepavedus, planuoju dar su ja ilgokai vazinet. O man ir isvaizda patinka tai isvis. O minusai tai aisku vaziuokle ir dar karta vaziuokle, tikrai silpna, del jos tikrai nesi uztikrintas, baisu per duobes vaziuot, nes zinai, kad vel reikes pinigus kist i ja. geras, problemu nebuvo. Jeigu bulkos normalesnes vaiksto po 1,5k litu, tai sita dar siek tiek po daugiau ir ilgiau vaikscios nera cia ka patart, as pats kaip uz beske avanta benzinini be duju, kuriu net nesiruosiu det mokejau gan nemazai, o uz vaziuokle atsilenkiau iskart 600, todel nera cia ka patart. vaziuokle paziuret, ar nesuvaryta, ir taip ar tvarkinga.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123456 |