Augustas | 2012-07-18 |
Audi 80 b4 2.0E
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patikimas, nerudija, garso izoliacija
vaziuokle, nera komforto
|
Gan talpus neekonomiskas ir silpnokas nors 85kw bet truksta, tikrai patikimas niekada nepavede, vienintele problema turejau kad dujos susaude oro srauto matuokle. nuveretejimas nera labai didelis, kokybiskos dalys gan brangokos nekalbant apie(kitaickas), silpna vaziuokle reikalaujanti investiciju. atkreipt demesi i vaziuokle, jei yra dujos tai oro srauto matuokle patikrint ir oro filtro deze kad nebutu skilus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Andrius.D | 2012-02-29 |
AUDI B4 92 85 KW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, komforto užtenka, lengvai valdomas, mažos išlaidos ant detalių
Važiuoklė, važiuoklė ir dar kartą važiuoklė
|
Na su savąja važinėju 6 metus. Neužilgo bus viso 400 k km pravažiuota jos. Nusiskundimu aš jai visiškai neturiu. Taip, važiuoklė barška gan dažnai, bet ką norėti kai mašinai jau 20 m. Rūdys nepuola visiškai, nebent pažeistas kėbulas. Kiek laiko ją turiu, nei karto neteko turėti problemų su varikliu. Kaip traukė prieš 6 m. taip ir dabar dar važiuoja tik reiktu nepamiršti keisti skystimėlius visus laiku.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
gintaras | 2012-01-13 |
audi b4 2.0e
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
surinkimo kokybe,dizainas,valdomumas,garso izoliacija.
truputi truksta erdves salone
|
vaziuoju jau astuntus metus.tai turbut paskutinis dar stiprus ir patikimas audi modelis,kurio remonto islaidos gana nedideles ziurint i priekine pakaba ir lyginant su a4 ar b5 passatu,nes remontuodamas visa vaziuokle isleidi dvigubai ar trigubai maziau pinigu negu minetiems modeliams,o ir suremontavus pravaziuoji daugiau.manau geriau ir uz japonus nes detales pigesnes.jeigu tokio patikimumo butu ir po 2000-uju gaminti modeliai nedvejodamas pirkciau,nes mano 1992 metu ir arteja laikas keisti. 2.0,85kw puikus su gera trauka,problemu neturejau.dirzo keitimas apie 120 litu,dirzas apie 50 ir itempimo guolis nuo audi 80 1.8 variklio apie 40 litu,beskinis guolis brangesnis trigubai,todel neverta ji pirkti,tai ir vel pigiau negu a4 ar passato.benzino vidurkis misriu ritmu tarp 8-8.5 litro eksplotacija pigi.pirkau pries 8 metus geguzes menesi nuo tralo mokejau 7280 litu,dabar kainuoja apie 3000 litu.neskaiciujant eksplotacinu islaidu kurios neisvengiamos bet kuriai masinai nuvertejimas labai mazas lyginant su kitomis markemis. pasitikrint vaziuokle ar niekas nebilda
Pilnas atsiliepimas...
|
|
danius | 2011-12-20 |
audi80 b4 1994 10men.1,9TDI universalas 66kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
talpus
kietokas,greit sugenda vairo kolonele,nelaiko pusasiu gumos ir kitos vaziuokles dalys
|
kebulas cinkuotas,nerudija ekonomiskas. varyklis silpnokas ir neilgaamzis. nei brangu nei pigu ziureti apatini dirzo smagrati kad nebutu vaiksciojimo i sonus
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Domas | 2011-06-07 |
Audi B4 2.0E 85kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dalys, Variklis, Antikorozija, Garso izoliacija
Priekine vaziuokle
|
Sveiki. Na tai ka galeciau pasakyti apie si automobili. Visu pirma automobilis nera is naujuju, taciau yra daugelio megstamas ir vertinamas. Pagal savo laiku mada sis automobilis isties gan puikiai atrodo (kalbant apie universala). Netgi prabangiau atrodo nei iprastas sedanas. Didelis pliusas tas, jog automobilis is ties nereikalauja labai dideliu islaidu. Tiek kebulo bei variklio dalys nera labai brangios. Be to ju galima rasti beveik visur. Gal viduje automobilis kiek triuksmingas, taciau ne ant tiek,jog viskas barsketu. Visa tai sustabdo nebloga garso izoliacija. Automobilis turi ir gan nebloga salono isvaizda. Ypac naujesniu metu(1994-1995)Kadangi daugelyje is ju buna sudetas odinis salonas, klimato kontrole, medzio apdaila ir kt..Masiniukas turi ir didele bagazine. Be to turi ir neblogai cinkuota kebula. Taigi galima nebijoti, rudeles sunkiai ima si automobili( zinoma tai priklauso ir nuo prieziuros ). Vaziuokle gal kiek kietoka ir megstanti pabyreti, taciau zymiai geriau atsilaiko nei kokios audi a4. Kita vertus nera brangu ja sutaisyti. Taigi galiu drasiai teigti, jog automobilis turi zymiai daugiau + nei - Variklis 2.0E 85kw - benzinas(manau geriausias variantas). Isties taupus, patvarus ir gan galingas variklis. Kaip 1.8tonos automobili su pilna zmoniu grupele tikrai puikiai pavelka. O kuro paima kazkur 7.5l. Isties kaip 2.0L varikliui sanaudos nera dideles. Dyzelinio variklio nebandes, taciau girdejau tai pat neblogu atsiliepimu. Automobilis nera brangus, kaina kaip ir visu senesniu automobiliu siek tiek nuverteja taciau, nepasakyciau kad labai daug. Kalband apie universala, kainos siek tiek didesnes nei sedanu. Zinoma nereikia pirkti pacio pigiausio automobilio, kad po to nereiketu grauztis del vis dazniau islendanciu gedimu. Sedanas(3500-5000LT) Universalas(5000-6500LT) Manau butu pats tas. Ne tik vyresnio amziaus, bet ir jaunimo megstamas automobilis. Patikrinti ar neuzvaikytas variklis, ar kokia tarpine neleidzia. Perkant po ziemos patikrinti ar nesubyreje amortizatoriai. Gerai pasalus ir pravaziavus nelygiu keliu atsitinka ir tokiu nelaimiu..
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Jonas | 2010-07-01 |
Audi B4 2.0 66kw 1992m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Sunkiai uzmusamas darbinis arkliukas, mazai rudija.
Kietoka ir dazno remonto reikalaujanti pakaba, silpnas ir neekonomiskas 66kw variklis.
|
Paprasta masina, nereikalaujanti dauug prieziuros ir islaidu. Gal kiek kietoka, jauciasi visi kelio nelygumai. 2.0 66kw benzininis variklis yra ganetinai per silpnas siam automobiliui. Nera ir ypatingai ekonomiskas, bet uz tai gerai bendrauja su dujomis, del konstrukciniu ypatumu nebuna tokiu reiskiniu kaip saudymas ir pan. Siai dienai nelabai ko verta sita masina. Issikratyti vaziuokle
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Nesvarbu | 2010-03-25 |
AUDI B4 2.6L 92m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nerudija,pigios vaziuokles detales
Nepigus variklio remontas,daznai gendanti vaziuokle
|
Nu ka AUDI yra AUDI tai pasikartosiu ka visi gerai zino - detales pigios,vaziuokle genda daznokai,variklis taip pat megsta pabireti ziurint kaip islaikyta ir vazineta su ja.Jai negalingu varikliu islaikyti tokia auto pigu palyginus su konkurentais.Vietos nera daug salone bet pakankamai,salonas padarytas patogiai ir graziai.Nezinau kaip kiteim bet su savo turejau problemu su elektra.Geras dalykas tas kad rudziu nebuvo ir ju neatsirado kiek turejau.Neveltui cinkuota tas yra didelis pliusas. Turejau 2.6L V6 agregata benzinas/dujos.Kas liecia sio variklio tvarkyma tai nera pigus.Gedo daznai,buvo paprastos dujos tai laikui begant pradejo saudyti,kadangi 2.6 plastmasinis kolektorius tai buvo bedu.Po tarpiniu keitimo traukdavo visai nieko bet renkantis tarp B4 2.6 ir 2.8 tai geriau 2.8.Tvarkymas 2.8 tas pats,komplektacija bus geresne,trauks geriau ir del duju bus maziau bedu jai kalbant apie ne taskines nes ten aliuminis kolektorius. Su 2.6L valgydavo misriai,nes kaip spausi pedala taip valgys.Duju nuo 11-15l,benzino 9-12l.Islaikyt nera labai brangu.Kainas laiko tvarkingos ir su dujom,benzinines nuverteja greiciau.Su metais savaime aisku krenta kiekvieno auto kaina. Patikrinti rankini nes tai ju liga o suportai kainuoja nemazai.Apskritai vaziuokle visa isbildinti perkant reiketu.Toki varikli pziureti labai atidziai ar visi cilindrai dar gyvi,vienu zodziu ar nera sudroztas ir t.t.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Mr.D | 2010-03-17 |
audi B4 TDI 93m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomiskas
daznai buranti vaziuokle (priekine)
|
si automobili jau turiu 5metus pirkau 230k km arteju prie 300k km. pagrindinis automobilio trukumas yra silpna priekine vaziuokle. na tiesa sakant yra dvi versijos:arba lietuvoje neimanoma gauti kokybisku vaziuokles daliu arba istikruju nevykusi konstrukcija. net ir pakeitus visus pakabos mazgus vistiek kazkas negerai. kartais buna kad jau nebezinai ka cia dar pakeitus kad tik nebebarsketu. nerekomenduoju pirkti tiems kas vazineja kaimo keleis, nepatiks. didziausias automobilio pliusas tai ekonomiskumas kurui. vaziuojant 80-90km/h vasara autostradoje suvartoja 3,8L/100km. Mieste vaziuojant su protu 5L/100km. ziema uzsikuria prie betkokio salcio jeigu geras akumas ir zvakes. perkant zinovai man patarinejo,kad atkreipciau demesi i besisukanti alkuninio veleno skyva kad jis nevizguotu ir jis nevizgavo , bet po 4 metu ekspluotacijos jis visgi nusivizgavo ir nusimuse degimas. supratau kad nuo to niekas neapsaugotas nes tai yra gamyklinis brokas , o gal inzinieriu nesugebejimas numatyri kad paemus alkunini velena nuo paprasto dyzeliuko ir ant jo prikrovus placiajuosciu masyviu skyvu kuriu neturedavo paprastas dyzelis jis prabegus virs 200k km neatlaikys. variklio remontas su veleno restauravimu ir dalimis kainavo pas nebrangius meistrus 1200lt. garsei dirba, ekonomiskas, paprastas kaip 3kapeikos, silpnokas, remontas nebrangus, bet labai daznas. dalys pigios,bet geros kokybes gauti yra loterija pasiieskoti naujesnio automobilio.
dabar pirkciau toyota avensis arba corola verso (D-4D)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Egida | 2009-12-27 |
Audi 80 b4 avant 2.0L 66kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai geras gamintojo antikorozinis paruosimas,pigios detales,paprasta kostrukcija.
Geriau nepirkti,jei teks vazineti gruntiniais keliais.Brangios detales quatro ir zemintu versiju.
|
Nieko ispudingo,bet viskas paprasta,aisku,kokybiska.Minusas,pakaba.Remontai nebrangus,bet daznoki,kartais kartu su tepalu keitimu,ar dar dazniau.Salonas nelabai erdvus,bet juk cia 80,ne 100.Kelyje apautas 195/65 padangomis,nemaloniai bando sokineti,man kur kas geriau 205/60.Nelabai trauka,tiksliau-"bukas daigtas",bet jei bulviu nevezioji,uztenka,ypac jei vzinejama nuo A iki B,labai gerai toleruoja dujas.Prakiurus salono sildymo peciukui,nemalonu ji keisti,nes reikia "pakelti" visa priekine salono panele. Cia viskas paprasta,problema buna tik rieboksliuose is priekio ir dar pasitaiko laisvu sukiu reguliatorius,ten toks aparaciukas stovi,virs 300lt naujas kainuoja. Jei rimtai,netinka zmonems su poziuriu "automobilis tik vaziuoja ir vaziuoja ir vaziuoja..."Detales tikrai nebrangios,net ir geros kokybes.Labai svarbu kas ir kaip vazinejo iki taves.Butina patikrinti stabilizatoriaus traukutes (apie 50lt viena),salenblokus,atraminius guolius(25lt vienetas),amortikus(140lt vnt. bilstein).Smarkiai padrozti egzemplioriai nebrangus,gerai islaikytos auto laiko visdar savo kaina. Jei butent 2.0L 66kw ir jums iki 25m amziaus,nepirkite,nepatiks,visiems kitiems-skonio reikalas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
klemensas | 2009-11-30 |
2.0 85kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
per 2,5 metus nuvaziavau 100000 km. su vaziuokle turejau problemu iki tol, kol suzinojau, kad yra tokie salemblokai pavadinimu "ramunes", tai kai jas sudejau, tai pusantru metu pravazinejau be problemu ir pardaviau tvarkinga, siaip gera masinele, tikrai gerai traukia, 100km/7.8ltr uztenka, nerudyja. 2.0 66 kw mono yra nevykes varijantas. 2.0 85 kw salemblokus, sarnyrus, stab. traukias, babina, paskirstytoja, tepakus, dirzus, filtrus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123456 |