Markės
139 iš 1571
Audi TT 1998 - 2006
Audi TT, 1998 - 2006
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.06% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 3
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Fantastiškas dizainas
  • Smagus kelyje
  • Puikus 1.8 turbo variklis
TRŪKUMAI
  • Prastas stabilumas
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
  • Nedidelė bagažinė
"Automobilio dizainas nubrėžė gaires būsimiems modeliams ir ne tik Audi"
Audi TT yra sportinis automobilis gamintas su 2+2 kupė ir kabrioleto aliumininiais kėbulais ant Volkswagen grupės PQ34 platformos, kurią taip pat naudojo Volkswagen Golf Mk4, Skoda Octavia ir kiti. Iš pradžių pristatytas kaip koncepcinis modelis jis susilaukė didelio dėmesio ir buvo išleistas į serijinę gamybą. TT dizainas tikrai vertas dėmesio – futuristinės taisyklingos linijos ir kreivės persipina tarpusavyje, tai vadinamas „industrinis dizainas“. Automobilio dizainas nubrėžė gaires būsimiems modeliams ir ne tik Audi. Audi TT varikliai yra skersai montuojami ir varomi priekiniai arba visi ratai (quattro sistema). Iš pradžių TT gamintas su 1.8 L turbo keturių cilindrų 20 vožtuvų varikliu su 180 AG arba 225 AG galia, vėliau buvo pristatytas ir 250 AG 3.2 L VR6 variantas. Turėjo Audi TT ir problemų – pirmieji modeliai buvo labai nestabilūs važiuojant dideliais greičiais, todėl daug automobilių buvo atšaukti. Buvo įdiegta elektroninė stabilumo programa, sumontuotas galinis spoileris, patobulinta pakaba. Tarp automėgėjų TT užsitarnavo kaip išskirtinio dizaino automobilis su puikiai suprojektuotu interjeru, galingais varikliais ir palyginto nemaža bagažine (kupė versija). Neigiami aspektai - labai ankšta užpakalinė sėdynė, šoninio palaikymo trūkumas priekinėse sėdynėse ir kai kurie smulkūs gedimai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Pavadinimas TT yra kildinamas iš senokai D.Britanijoje vykusių motociklų varžybų vadinamų „Isle of Man TT (Tourist Trophy)“. Šiose varžybose 1911 metais pradėjo dalyvauti ir Audi kompanija, kuri tuomet vadinosi NSU.

Taip pat TT reiškia „Technology & Tradition“ (Technologijos ir Tradicijos).

Audi TT modelis garsėjo nestabilumu pasiekus ir viršijus 180 km/h greitį, todėl visiems TT buvo integruota elektroninė stabilumo sistema ESP, suprojektuotas nedidelis galinis spoileris ir atlikti kai kurie pakabos patobulinimai.

Audi TT Šiaurės Amerikos 2000 metų rinkimuose užėmė garbingą antrą vietą, nusileidusi tik Ford Focus automobiliui.

Žurnalas „Car and Driver“ šį automobilį išrinko tarp dešimties geriausių 2000 ir 2001 metais.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: mng | 2009-05-18
siek tiek info apie 1.8 ir 3.2.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
iskirtinis dizainas
kieta vaziuokle
Bendras automobilio aprašas
taigi teko aptureti man dvi TT. paskutines atsikraciau pries menesi :) pirmoji buvo 2001 1.8 165kw quattro mechanine. antroji 2005 3.2 184kw DSG automatas. 1.8 pliusai ir minusai: ziauriai smagi kai uzpucia turbina. taciau kol neuzpusta tai masina totaliai lagina! per daug nespaudziant pakankamai nebaisios kuro sanaudos... mieste ~11l, uzmiesti ~8l. taciau jeigu pakyli iki 4000rpm ir daugiau tai mieste iseina ~15-16l. dar manau minusas jog pavaros labai trumpos... galbut iskyrus 6. 3.2 pliusai ir minusai: trauka jau stebina nuo mazu apisukimu... nera turbo lago.DSG labai maloniai dirba... sanaudos nespaudziant mieste ~13l, uzmiesti ~9l. jeigu kylant iki 5000rpm ir daugiau tai apima stresas del sanaudu :) abi versijos tiek 1.8, tiek 3.2 nezmoniskai kietos vaziuokles... dabar man persedus prie audi a3 2.0tdi quattro atrodo kad vazineju su limuzinu :) del vaziuokles tai labai daug kas tinka nuo audi s3. taip pat ir su motoro dalimis... daliu kainos pakankamai nemazos..
Variklis
jeigu perkant si auto tai reikia ziureti ar dirba turbina. 1.8 versijoj.. nes labai daug parduodamu jau su pavargusiom turbinom... 3.2 siek tiek maziau vargo taciau yra tam tikru niuansu..
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
siaip automobilis kaip kompas nusiperki ir jau is karto praranda dali vertes :)
Patarimai perkančiajam
tikrinti vaziuokle! tikrinti ar neuzia galinis reduktorius! tikrinti turbina! ziureti ar nedegina tepalo ir nemeta melyno dumelio! pasidaryti diagnostika!
Įvertink šį atsiliepimą (viso 43)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži    A1A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai 80B4A4A4A4A4A4
90   
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6A6
  S6 S6S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8A8
  S8 S8 S8 S8
  Kupė CoupeCoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7A7
    S7S7
    RS 7RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet  
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3 RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro
   A4 allroadA4 allroad quattro
    E-tron
    A6 allroad quattro
  Dideli krosoveriai     Q8
    SQ8
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2  
  Sportiniai    R8R8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Automobile-data.com Carmaniac.co.uk