Markės
158 iš 1917
Audi TT, (8N) 1998 - 2006
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 3
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Fantastiškas dizainas
  • Smagus kelyje
  • Puikus 1.8 turbo variklis
TRŪKUMAI
  • Prastas stabilumas
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
  • Nedidelė bagažinė
"Automobilio dizainas nubrėžė gaires būsimiems modeliams ir ne tik Audi"
Audi TT yra sportinis automobilis gamintas su 2+2 kupė ir kabrioleto aliumininiais kėbulais ant Volkswagen grupės PQ34 platformos, kurią taip pat naudojo Volkswagen Golf Mk4, Skoda Octavia ir kiti. Iš pradžių pristatytas kaip koncepcinis modelis jis susilaukė didelio dėmesio ir buvo išleistas į serijinę gamybą. Audi TT dizainas tikrai vertas dėmesio – futuristinės taisyklingos linijos darniai persipina tarpusavyje. Tai vadinamas „industrinis dizainas“. Šio automobilio dizainas nubrėžė gaires būsimiems modeliams ir ne tik Audi. Audi TT varikliai yra skersai montuojami ir varomi priekiniai arba visi ratai ("Quattro" sistema). Iš pradžių TT gamintas su 1.8 L turbo keturių cilindrų 20 vožtuvų varikliu su 180 AG arba 225 AG galia, vėliau buvo pristatytas ir 250 AG 3.2 L VR6 variantas. Turėjo Audi TT ir problemų – pirmieji modeliai buvo labai nestabilūs važiuojant dideliais greičiais, todėl daug automobilių buvo atšaukti. Buvo įdiegta elektroninė stabilumo programa, sumontuotas galinis spoileris, patobulinta pakaba. Tarp automėgėjų TT užsitarnavo kaip išskirtinio dizaino automobilis su puikiai suprojektuotu interjeru, galingais varikliais ir palyginto nemaža bagažine (kupė versija). Neigiami aspektai - labai ankšta užpakalinė sėdynė, šoninio palaikymo trūkumas priekinėse sėdynėse ir kai kurie smulkūs gedimai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Pavadinimas TT yra kildinamas iš senokai D.Britanijoje vykusių motociklų varžybų vadinamų „Isle of Man TT (Tourist Trophy)“. Šiose varžybose 1911 metais pradėjo dalyvauti ir Audi kompanija, kuri tuomet vadinosi NSU.

Taip pat TT reiškia „Technology & Tradition“ (Technologijos ir Tradicijos).

Šis modelis buvo pradėtas gaminti identiško dizaino kaip koncepcinis automobilis:



Audi TT modelis garsėjo nestabilumu pasiekus ir viršijus 180 km/h greitį, todėl visiems TT buvo integruota elektroninė stabilumo sistema ESP, suprojektuotas nedidelis galinis spoileris ir atlikti kai kurie pakabos patobulinimai.

Audi TT Šiaurės Amerikos 2000 metų rinkimuose užėmė garbingą antrą vietą, nusileidusi tik Ford Focus automobiliui.

Žurnalas „Car and Driver“ šį automobilį išrinko tarp dešimties geriausių 2000 ir 2001 metais.

Audi TT buvo populiarus žiedinėse varžybose ir net turėjo savo atskirą žieinių lenktynių seriją Audi TT DTM:




2014-08-19

Sportiškoji „Audi TT“ - 1998 - 2006

Sportiškoji „Audi TT“ - 1998 - 2006
1998 m. rugsėjo mėnesio Paryžiaus automobilių salone bendrovė „Audi" pristatė modelį TT. Tai ne šiaip raidės, o XX amžiaus pradžioje vykusių „Tourist Trophy" lenktynių inicialai.

1999 m. pasirodė „Audi TT' rodsteris su sulankstomu stogu. Kurį laiką naujiena turėjo tik 1,8 litro 180 arba 225 AG variklius.

2002 m. pasaulis pamatė „Audi TT" su 1,8 l 150 AG varikliu, o 2003 m. pradžioje pasirodė kupė su 3,2 l V6 250 AG varikliu. Šis modelis turėjo ir paprastą 6 pavarų MPD, ir transmisiją DSG su dviguba sankaba.

2006 m. buvo pristatyta visiškai nauja TT karta. Naujoji mašina buvo didesnė už savo pirmtakę. Joje buvo pradėti montuoti dviejų tipų varikliai: 4 cilindrų, 2 l, 200 AG su turbininiu įpūtimu ir 3,2 l V6 250 AG.

Pirmas dalykas, kurį reikia įvertint perkant „Audit TT" - tai turi būti antra mašina. Kiaurus metus eksploatuoti sportinį kupė su galingu varikliu gali būti sudėtinga.
 


Kai tik prasidėjo „Audi TT" pardavimas, žinovai ją vertino skeptiškai, nes TT pagrindu buvo „Volkswagen Golf" platforma. Be to, greitai paaiškėjo, kad važinėja „Audi TT' nelabai gražiai - važiuojant 150-170 km/val. mašinos galas pradeda slysti. Dėl šito net įvyko kelios rimtos avarijos. Dėl trūkumo kalta ne iki galo sureguliuota aerodinamika ir klaidos konstruojant važiuoklę. „Audi TT" gamyba buvo skubiai sustabdyta, visos parduotos mašinos atšauktos. Važiuoklė buvo gerokai patobulinta ir bazinėje mašinų sąrankoje atsirado nuo šoninio slydimo apsauganti ESP sistema ir nedidelis antsparnis ant bagažinės dangčio. Po šito „Audi TT' pradėjo „gražiai elgtis" ir važiuodama dideliu greičiu.

„Audi TT" priklauso tiems automobiliams, kurie dažniau už kitus patenka į avarijas. Šiuo atveju kalta ne mašina, o vairuotojas, nes jas dažniausiai perka pramuštgalviai. Perkant reikia labai įdėmiai apžiūrėti kėbulą, patikrinti ratų suvedimą ir išvirtimą ir pan. Taip pat pažiūrėti, kaip užsidaro durelės - šoninis langas turi tiksliai prisispausti prie guminės tarpinės.

Beveik visos pirmosios kartos mašinos turi 4 cilindrų 1,8 l 180 arba 225 AG variklius su turbininiu įpūtimu. Nuo 2002 m. pasirodė mašinos, turinčios tik 150 AG variklius, tačiau jos kainuoja gerokai pigiau ir tokios galios varikliui nedideliam kupė visiškai užtenka. Jei perkate „Audi TT" išskirtinai greitai važinėjimui, paieškokite brangaus varianto su 3,2 l V6 250 AG varikliu. Jie pasirodė 2003 m., turi visus keturis varančiuosius ratus ir firminę DSG pavarų dėžę su dviguba sankaba. DSG išskirtinumas tas, kad perjungiant pavaras nereikia spausti sankabos, užtenka pervesti svirtį iš vienos pozicijos į kitą.

Dažniausiai rinkoje sutinkami automobiliai su 180 AG varikliu. Tokios mašinos turi geriausią kainos ir kokybės santykį. Variklis ganėtinai patikimas. Gali pasirodyti, kad jis tvirtesnis net už 225 AG variklį, bet taip nėra. Reikalas tas, kad 1,8 l 225 AG variklis turi kitokį vidų - jį projektuojant buvo gerokai sustiprinti cilindrai, įleidimo/išleidimo kolektorius ir pan.
 


Pagrindinis pavojus eksploatuojant 18 l variklį - turbinos gedimas. Jei po intensyvaus važiavimo neleisite varikliui bent porą minučių padirbėti laisva eiga, turbina gali sugesti ir po 100 000-130 000 km. Galima ją keisti visą, bet galima rasti ir specialių komplektų. Tiesa, specialistai rekomenduoja iškart keisti visą turbiną. Dar viena rimta problema gali tapti oro sąnaudų matuoklio (MAF Sensor) gedimas. Kalbama, kad daviklis retai atlaiko ilgiau kaip penkerius metus, o kainuoja nemažai. Kitos keičiamos variklio detalės kainuoja pigiau, bet, jei jau radote pinigų „Audi TT", turėtumėt rasti ir jos eksploatacinėms išlaidoms.

Eksploatuojant tokią mašiną kaip „Audi TT" reikia reguliariai keisti tepalus ir filtrus. Be to, bendrovė nereikalauja, tačiau kas 70 000-90 000 km reiktų patikrinti KMP diržą ir prireikus jį pakeisti.

Pavarų dėžės šioje mašinoje patikimos, o sankaba mašinose su MPD gali rimtai nuvilti. Ypač jei tai mašina su 225 AG varikliu. Jei vairuotojas staigiai pajudės iš vietos ir per daug spaus akseleratoriaus paminą, sankaba nelaikys daugiau kaip 20 000 km. Labai „pasistengus" galima prisidaryti ir rimtesnių bėdų.
 


Galingiausios „Audi TT" gavo visus keturis varančiuosius ratus. Jei mašiną teisingai eksploatuosite, su visais keturiais varančiais ratais problemų nebus. „Audi TT quattro" vairuoti nėra sudėtinga - tereikia laiku keisti sankabos tepalus naudoti vienodo dydžio ratus. Beje, naudojant „VW Golf" bazę sukurtoje „Audi TT" sumontuota „Haldex" sankaba. Ji ypatinga tuo, kad ramiai važiuojant sausu asfaltu mašiną varo tik priekiniai ratai, o šiems pradėjus prasisukti įsijungia ir užpakaliniai.

Jei pirksite nedaug nuvažiavusį automobilį - pakabą galite pamiršti. Iki 100 000 km gali keisti tik skersinio stabilizatoriaus atramas ir įvores (kas 40 000 km), bet šios detalės nėra brangios. Jei automobilis nuvažiavęs daugiau kaip 100 000 km, reikia pasiruošti investicijoms į pakabą. Šiuo atveju gali neatlaikyti amortizatoriai, rutulinės atramos, vairo traukių antgaliai ir pan. Firminės „Audi" detalės kainuoja brangiai, bet turint noro galima sutaupyti perkant kokybiškas neoriginalias detales.

100 000 km nuvažiavusioje „Audi TT quattro" gali būti susidėvėjusi galinė pakaba. Ji daugiasvirtė, o priekiniais ratais varomose mašinose naudojama paprasta sija. Galinės pakabos ir atraminių gumų keitimas kainuos nemažai. Taip pat nėra pigūs stabdžių sistemos elementai. Turint omenyje, kad „Audi TT" perkama sportiniam važiavimui, stabdžių trinkelės dėvisi greitai, bet joms taupyti nereikėtų.

Graži ir efektinga „Audi TT" - viena populiariausių antrinės rinkos kupė. Paprastai šie automobiliai būna nuvažiavę nedaug ir yra geros techninės būklės. 3-5 metų senumo „Audi" naudai kalba ir tai, kad jų kaina krenta labai lėtai. Šiandien nusipirkus tokį automobilį, po kelių metų jį dar bus galima parduoti be didelių nuostolių.
 
 


Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt