Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Smagus kelyje
- Dinamiški dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
- Pigios medžiagos interjere
- Nekomfortiška pakaba
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
"Tai puikiai valdomas automobilis – savo klasėje jis neturi konkurentų šioje srityje ir šiek tiek primena senesnį 3 serijos BMW E36"
BMW 1 serija yra nedidelis prabangus šeimos automobilis gamintas su 3 ir 5 durų hečbeko, kupė ir kabrioleto kėbulais. Tai pats mažiausias, pigiausias BMW ir dabar gaminamas ant atskiros E87 platformos skirtingai nei ankstesni BMW 3 serijos compact modeliai, kurie nors ir nedidukai buvo gaminami ant 3 serijos BMW bazės. Naujas 1 serijos automobiliukas yra vienintelis savo klasėje turintis galinius varomuosius ratus ir išilgai montuojamą variklį. Šis modelis visgi turi nemažai bendro su didesniu E90 3 serijos BMW - dalijasi daugeliu komponentų, tame tarpe priekine MacPherson ir galine pakaba. BMW teigia, kad automobilis turi daugiau kaip 60 % komponentų pasiskolintų iš E90. Tai puikiai valdomas automobilis – savo klasėje jis neturi konkurentų šioje srityje ir šiek tiek primena senesnį 3 serijos BMW E36. Per pirmus BMW 1 serijos pardavimo metus automobilis iškarto tapo vienu iš sėkmingiausių BMW produktų. Tiktai 3 ir 5 serijos BMW buvo parduodami geriau. Tai puikus rezultatas automobiliui, kuris yra brangesnis už beveik visus savo tiesioginius konkurentus. Būtent 1 serijai turi būti dėkinga BMW kompanija, kuri aplenkė kitą prabangių automobilių gamintoją – Lexus.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tai pats mažiausias, pigiausias BMW ir gaminamas ant atskiros E87 platformos skirtingai nei ankstesni BMW 3 serijos compact modeliai.
Šio automobilio reklaminiame klipuke dalyvavo varliukas Kermitas paišantis viražus dykumoje tuo akcentuodamas automobilio manevringumą ir žaismingą natūrą:
1 serijos kupė yra bendrai giriamas kaip savotiškas grįžimas prie BMW ištakų, kuomet BMW sedanai buvo paprasti, lengvi ir puikiai valdomi.
BMW 118d laimėjo prestižinį „Pasaulio žaliojo automobilio“ apdovanojimą kaip vienintelis sportiškas automobilis, kurio CO2 emisija ir kuro sunaudojimas yra panašūs į Toyota Prius.
Buvo gaminama tik elektra varoma BMW ActiveE versija:
BMW CS1 koncepcinis modelis buvo ankstyvas šio modelio pirmtakas:
Šio automobilio reklaminiame klipuke dalyvavo varliukas Kermitas paišantis viražus dykumoje tuo akcentuodamas automobilio manevringumą ir žaismingą natūrą:
1 serijos kupė yra bendrai giriamas kaip savotiškas grįžimas prie BMW ištakų, kuomet BMW sedanai buvo paprasti, lengvi ir puikiai valdomi.
BMW 118d laimėjo prestižinį „Pasaulio žaliojo automobilio“ apdovanojimą kaip vienintelis sportiškas automobilis, kurio CO2 emisija ir kuro sunaudojimas yra panašūs į Toyota Prius.
Buvo gaminama tik elektra varoma BMW ActiveE versija:
BMW CS1 koncepcinis modelis buvo ankstyvas šio modelio pirmtakas:
2019-08-12 |
BMW 118D E87 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Puikiai valdomas, išvaizdus, ekonomiškas.
Benzininiai varikliai niekam tikę, pakankamai lepi važiuoklė.
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,9
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Liaudiškai "pirmukas" arba "sportbatis". Automobilį jau turiu metai laiko, per kuriuos nuvažiavau 30.000km. Mano nupirktas modelis buvo 118d. 90kw, 2.0 litrų, 6 pavarų ekonomiškas variantas. M47TU2D20 patikimas ir ekonomiškas variklis kurio grandinė nelinkūsi į trūkinėjima kaip N47D20 (130kw) ar M47TU2D20 (120kw). Vidutinės kuro sanaudos nebuvo viršijusios 6.5l/100km ribos. Važinėjau ir Vilniuje, ir autostradoje. Garso izoliacija puiki, priekyje sedėti malonu, tačiau gale ir bagažinėje vietos nėra daug, čia savo vaidmenį atlieka galiniai varomi :) Salone nėra daug nereikalingos elektronikos kuri iššaukia problemas, važiuoklė paprastesnė nei 5 serijos ar 7 serijos BMW. Valdymas puikus, niekada nenuvylė greičiau rikiuojantis ar manevruoti tarp mašinų srauto, tiesiog prilipusi prie kelio. Vairas pakankamai sunkus, tačiau tai sukelia stabilumo važiuojant didesniu greičiu, parkuotis būtų kiek sunkiau veganui :)) Asmeniškai dizainas pranoksta visus savo hachbeku konkurentus. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Per metus laiko pravažiavus 30.000km, neskaitant tepalų keitimo, reikėjo remontuoti tik važiuoklės dalis, ji pakankamai lepi. Per tą laiką pakeičiau abi priekines stabilizatoriaus traukes ir galines stabdžių kaladėles. Patariu nedėti pačių pigiausių važiuoklės dalių, nes skūpas moka du kartus, ypač su traukėm :)) Nuvertėjimas per metus laiko apie 300eur. |
Patarimai perkančiajam |
NEPIRK BENZINO :)) benziniai varikliai niekam tikę, nėra ekonomiški, nėra galingi ir turi problemų su grandinėmis. Patarčiau rinktis dyzelinį variantą kuris užtikrins dinamišką važiavimą, bus ekonomiškas (6 bėgiai), ir neturės tiek grandinės problemų :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 21)
BMW 1 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis