Markės
188 iš 1917
BMW 3 klasė, (E30) 1982 - 1994
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.04% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 10
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus klasikinis dizainas
  • Gerai valdomas
  • Geri šešių cilindrų varikliai
TRŪKUMAI
  • Prasta įranga
  • Mažas salonas
  • Prasta salono medžiagų kokybė
"BMW E30 buvo toks pavykęs automobilis, kad dažnai minimas kaip geriausias visų laikų BMW kūrinys pasižymintis dinamiškais šešių cilindrų varikliais ir sportiška pakaba"
Galima dievinti šį automobilį arba jo nekęsti, tačiau abejingų jis nepaliks. Šis itin populiarus modelis žymėjo tą laikotarpį kuomet BMW užkariavo nedidelių premium segmento automobilių rinką. E30 kartos 3 serijos BMW buvo pristatytas 1982 metais. Pradžioje gamintas su dviejų durų kupė kėbulu, 1983 metais buvo pristatytas ir keturių durų sedanas, o 1985 m. pirkėjams pasiūlytas ir kabrioletas bei 1987 metais universalas. Kogero daugelis žino, kad universalas buvo sumeistrautas vieno BMW gerbėjo, kuris itin mėgo savo automobilį sedano kėbulu, tačiau norėjo turėti universalo kėbulą. Išradingas vyras tiesiog nupjovė sedano galinio lango statramstį ir privirino jį prie galinės dalies. Taip buvo sukurtas paprastas ir estetiškas universalo kėbulas, kurį netrukus “adaptavo” ir BMW gamykla. E30 modelis tai taip pat buvo pirmasis 3 serijos BMW su dyzeliniu varikliu. Buvo gaminama ir gana reta versija su visų varomųjų ratų pavara pavadinimu 325iX. Garsusis ir itin retas BMW Z1 roadster kabrioletas taip pat buvo gaminamas ant E30 platformos. Ištiesų BMW buvo toks pavykęs automobilis, kad dažnai minimas kaip geriausias visų laikų BMW kūrinys pasižymintis dinamiškais šešių cilindrų varikliais ir sportiška pakaba. Galingiausia versija žinoma buvo BMW M3 varomas keturių cilindrų 2,3 arba 2,5 litro variklio, kurie pasiekė nuo 193 iki 238 AG galią, o galingiausia versijai turėjo ir gan solidų pagreitį iki 100 km/h – per 6,1 sekundės.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galbūt esate girdėję kaip buvo sukurtas E30 universalas? Jeigu ne, galite pažiūrėti šią istoriją čia:


BMW E30 ir naujausias trečiukas G20 - štai kiek padidėjo "kompaktiškas" BMW sedanas:



BMW grotelių evoliucija :)



Automobilis buvo itin populiarus “drift” varžybose:


Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais ir laikomas geriausiu visų laikų DTM bolidu:


Žinoma, buvo gaminami ir Alpina modeliai:



2015-05-29

„BMW 3“ serija švenčia 40-metį: kaip atrodė pirmasis „BMW 3”

 „BMW 3“ serija švenčia 40-metį: kaip atrodė pirmasis „BMW 3”
Prieš keturias dešimtis metų, 1975 m. Frankfurto automobilių parodoje, buvo pristatyta pirmoji „BMW 3“ serijos automobilių karta. Iš karto po debiuto šis modelis tapo geriausiai parduodamu kompanijos automobiliu. Bėgant laikui „BMW 3“ serija tapo tam tikru žanro standartu, o šiandien maždaug kas trečias įsigyjamas koncerno automobilis yra „BMW 3”. „Trečiosios serijos automobiliai pakeitė „BMW 02“ modelį ir pradėjo naujo segmento rinkoje raidą. „BMW 3“ pasižymėjo kaip automobiliai, turintys galingus variklius, puikias valdymo charakteristikas bei saugumo įrangą, kas iki tol buvo būdinga tik prabangos segmento automobiliams. Tokie buvo pirmieji šios serijos modeliai, tokie yra ir dabartiniai, prieš kelias savaites pristatytos šeštos kartos „BMW 3“, demonstruojantys aukščiausius klasės standartus“, – sakė BMW įgaliotosios atstovės Lietuvoje „Krasta Auto“ generalinis direktorius Oleg Martyniuk.


BMW E21 
 
Bavarai pagamino 1 milijoną ir 364 tūkst. E21 gamykliniu indeksu žymėtos pirmosios kartos „BMW 3“ automobilių egzempliorių. Debiutanto sėkmę rinkose lėmė tai, kad koncernas naujai pristatytame modelyje pasiūlė tai, kuo išsiskiria iki šių dienų – technines inovacijas, sportiškumą, iki tol kompaktiškuose automobiliuose neregėtą solidumo ir patogumo kasdieniam naudojimui suderinamumą. Daug sprendimų, pristatytų pirmos kartos „BMW 3“ serijos automobiliuose, šiame segmente buvo naujovės – pavyzdžiui, 1977 metais „trečiukai“ gavo šešių cilindrų variklius. 
 
Inovacijos tapo išskirtiniu „BMW 3“ automobilių bruožu ir vėlesnėse modelio kartose. Antrosios kartos (E30) automobiliuose debiutavo pirmieji dyzeliniai motorai, vėliau pasirodė modelio versijos su visų ratų pavara, kurias galima laikyti šių laikų „BMW xDrive“ protėviais, buvo pristatyti ir pirmieji universalai. Antros kartos „BMW 3“ serijos laikmečiu buvo pristatytas ir pirmasis itin sportiškas „BMW M3“, kuris tapo tiesiog kultiniu automobiliu. 

 BMW E30

Pristačius trečios kartos „BMW 3“ seriją debiutavo kupė ir trejų durų hečbeko „Compact“ versijos. Pastarąjį galima laikyti dabartinės „BMW 1“ serijos protėviu. Trečioji karta, žymėta gamykliniu indeksu E36, buvo ne ką mažiau sėkminga nei pirmtakai. Automobiliai buvo gaminami ne tik Vokietijoje, bet ir JAV, Meksikoje ir Egipte. Automobilis gavo gausybę įvairiausių apdovanojimų ir buvo gamintas iki pat 2000 metų.

 BMW E36

Ketvirtos kartos „BMW 3“ serijos automobilius specialistai vadina sėkmingiausiais šio modelio istorijoje. Buvo pagaminta net 3 milijonai ir 266 885 tūkst. E46 gamykliniu indeksu žymėtų „trečiukų“. Šių, nuo 1998 metų pradėtų gaminti modelių iki šiol gausu ir Lietuvos keliuose. Jų firminiu ženklu tapo pirmą kartą po vienu stiklu sumontuotos dvigubos BMW apvalios lempos, o priekinės grotelės integruotos į variklio dangtį. Ketvirtos kartos modeliai pasižymėjo ir nauja itin lengva važiuokle.

 BMW E46

2005 m. Ženevos automobilių parodoje pristatyti penktos kartos „BMW 3“ automobiliai tapo geriausiai parduodamais kompaktiškais premium segmento sedanais pasaulyje – E90/E91 gamykliniu indeksu žymėta šeimyna pagal pardavimus aplenkė visus tiesioginius konkurentus. Penktoje „trečiuko“ serijoje debiutavo ir „BMW M3“ su V8 tipo varikliu. Jo galia siekė net 309 kW/420 AG. 

 BMW E90/E91

2012 metais pasaulio rinkoms buvo pristatytas F30 gamykliniu indeksu žymimas modelis, šeštoji „BMW 3“ karta. Su juo atsirado takoskyra tarp sedanų/universalų ir kupė/kabrioletų – dvejų durų versijos evoliucionavo į „BMW 4” serijos automobilius. Šeštos kartos „M3“ gavo pirmą šiame modelyje turbininį motorą – trijų litrų darbo tūrio šešių cilindrų variklio galia siekia 317 kW/431 AG. Dabartiniai „BMW 3“ serijos automobiliai išlieka savo segmento lyderiai ir kiekvienais metais suranda daugiau kaip 500 tūkst. pirkėjų. 

 BMW F30

Šį mėnesį vokiečiai vėl pristatė radikaliai naują „BMW 3“ serijos šeimyną. Nuo šiol tai bus pirmas automobilis šiame segmente, kuris bus komplektuojamas ir su trijų cilindrų motorais. Šioje modelių šeimynoje taip pat debiutuos naujas „BMW EfficientDynamics“ šešių cilindrų variklis, kuris pasižymi ne tik išaugusia galia, bet ir taupumu bei sumažėjusia tarša. 
 
Sportiški ir solidūs naujieji „BMW 3“ serijos automobiliai bus pirmieji segmente, palaikantys greičiausią duomenų perdavimo formatą LTE. Taip pat naujame modelyje bus pristatyti tokie elektroniniai padėjėjai, kaip „Active Cruise Control“ sistema ir parkavimo asistentas, leidžiantis automobilį į stovėjimo vietą pastatyti be vairuotojo įsikišimo.
 
Per 40 metų „BMW 3“ serijos automobiliai tapo puikiai žinomi ir sporto pasaulyje. „BMW M3“ vairuojantys sportininkai įvairiais laikotarpiais rinko pergalingus titulus DTM, WTC, BTC ir kitose garsiose lenktynių serijose. Paskutinis garsiausias „BMW 3“ serijos automobilių laimėjimas lenktynių trasose – 2014 metų pergalė prestižinėje „German Touring Car Masters“ (DTM) lenktynių serijoje. 

 
BMW inžinieriai nuolat dirba, kad lenktynių trasose išbandytos technologijos būtų perkeltos ir serijiniuose automobiliuose. Visais laikais BMW akcentavo puikaus svorio tarp ašių paskirstymo būtinybę, pažangiausią segmente važiuoklę ir efektyvius variklius. Pavyzdžiui, šį mėnesį pristatyto naujo „BMW 3“ serijos automobilio naujųjų variklių galia augo, bet jų degalų sąnaudos ir tarša sumažėjo 11 procentų.
 


BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt