Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Simpatiškas išorės dizainas
- Platus kėbulų pasirinkimas
- Gerai valdomas ir dinamiškas
TRŪKUMAI
- Maža erdvė ant galinių sėdynių
- Prasta salono medžiagų kokybė
- Prasta standartinė įranga
BMW E36 susilaukė itin didelės sėkmės ir buvo pats paklausiausias tarp visų BMW modelių. Automobilis turi “Z-axle” tipo daugiasvirtę galinę pakabą, kuri buvo naudota dar BMW Z1 automobilyje. Daugelis variklių yra DOHC, o pats galingiausias 328i turi 2.8 L 6 cilindrų eilėje 24 vožtuvų variklį su 193 AG (142 kW)/5300 rpm galia ir 280 Nm/3950 rpm sukimo momentu. Automobilis greitinasi iki 100km/h per ~7 sekundės ir pasiekia maksimalų 236 km/h greitį. 1995 metais buvo pristatytas hečbekas Compact, kuris turi tokią pačią priekinę dalį kaip ir sedanas, tačiau visa kita skyrėsi, įskaitant interjerą ir galinę daugiasvirtę pakabą. Šis automobilis turi trumpesnę galinę dalį ir yra skirtas konkuruoti su mažesniais Golf klasės atstovais. BMW E36 yra puikiai valdomas automobilis, gan patikimas, turintis nemažai komfortą didinančios įrangos ir galingus variklius, tačiau turi ir trūkumų – ne itin didelė erdvė ant galinių sėdynių ir ne pačios kokybiškiausios interjero medžiagos.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Savo laiku BMW E36 susilaukė itin didelės sėkmės ir buvo pats paklausiausias tarp visų BMW modelių.
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina B6 2.8, B3 3.0, B3 3.2, B8 4.0, B8 4.6 modeliai:
Patalpino: Mindė | 2012-07-09 |
Kaip diena taip naujiena |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
gerai valdoma, sportiška, provokuojanti spausti akseleratorių ir mokėti baudas policijai
Per mažai vietos jiems surašyti
|
Bendras automobilio aprašas |
Teko turėti 316 i 1994 metų compact automobilį. Galiu daug ką pasakyti apie šį mažylį. Nuo pirkimo pravažiavau tris metus, sukoriau apie 65000 t. km, kiek realiai nežinau nes trečių metų pabaigoj dingo spidometras, o kartu su tuo gedimu ir mano kantrybė... Trauka kiek silpnoka (mašian pati sunki), aikšku degalų sanaudos didelės: meluoja tie, kurie su šituo auto į 9 ltr mieste sutelpa. Melas. Važiuojant ramiai 12 ltr būdavo, užmiestyje apie 100 km/h važiuojant buvo apie 10 ltr. (matyt todėl kad apsukos netoli 3000 jau būna penktu bėgiu). Kitas minusas - gedimai ir dalių kainos. JĖĖĖĖĖĖZUUUSSS MARRRIJJAAA....Kaip į servisą - taip 300-400 lt kaip minimum išeidavo. O birėjo ir gana smarkiai: pradedant šarnyrais (berods apie 200 vienas kainuodavo), pusašiais, elektros dalimi, vairo stiprintuvu ir t.t. Šiaip smagus auto, gerai veikė termostatas tiek vasarą tiek žiemą, tiesa ir tas keistas buvo:D:D.. gera antikoroznė danga, patogus valdymas, gerai vairuojasi ir prastai traukia kaip su tokiom degalų sąnaudomis:). Va ką dar prisiminiau, manau sutiks su manim tie, kas yra e36 turėję: salonas ypač sėdynės tai visiškas š, jei ne odinės : tepasi labai greitai, plyšta, ir netgi lūžta pati sėdynė. Tas pats su durelių apdailomis. Teko keisti saiviškei, kadangi su "bagi" be apdailos važiuot nesinorėjo...;) |
Variklis |
Tikrai žaltys patvarus. Keičiau tepalus kas 10000 km ir vargo nemačiau. Trauka ypač silpna (75 kw, iki 100 km įsibegėja per metus jei neklystu..) Iki pardavimo vienintėlis dalykas kuris dar laikė. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Dalys ir kuro sąnaudos per brangios ir per didelės kaip tokios klasės mašinai., nežinosi kas nutiks išvažiavus į kelionę su juo, žodžiu "kaip diena, taip naujiena".. Vėliau jau pardavus teko persėsti į Opel Merivą, tai važiuoju iki šiol ir kas paradoksaliausia, nesukišu į 2005 metų mašiną tiek kiek į 1994 metų BMvę... :D:D:D Nepirkit. |
Patarimai perkančiajam |
Tėveliai, pataupykite pinigus ir sūnums ralistams nupirkite auto, kurią nekainuos tiek brangiai išlaikyti. :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 16)
BMW 3 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis