Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Simpatiškas išorės dizainas
- Platus kėbulų pasirinkimas
- Gerai valdomas ir dinamiškas
TRŪKUMAI
- Maža erdvė ant galinių sėdynių
- Prasta salono medžiagų kokybė
- Prasta standartinė įranga
BMW E36 susilaukė itin didelės sėkmės ir buvo pats paklausiausias tarp visų BMW modelių. Automobilis turi “Z-axle” tipo daugiasvirtę galinę pakabą, kuri buvo naudota dar BMW Z1 automobilyje. Daugelis variklių yra DOHC, o pats galingiausias 328i turi 2.8 L 6 cilindrų eilėje 24 vožtuvų variklį su 193 AG (142 kW)/5300 rpm galia ir 280 Nm/3950 rpm sukimo momentu. Automobilis greitinasi iki 100km/h per ~7 sekundės ir pasiekia maksimalų 236 km/h greitį. 1995 metais buvo pristatytas hečbekas Compact, kuris turi tokią pačią priekinę dalį kaip ir sedanas, tačiau visa kita skyrėsi, įskaitant interjerą ir galinę daugiasvirtę pakabą. Šis automobilis turi trumpesnę galinę dalį ir yra skirtas konkuruoti su mažesniais Golf klasės atstovais. BMW E36 yra puikiai valdomas automobilis, gan patikimas, turintis nemažai komfortą didinančios įrangos ir galingus variklius, tačiau turi ir trūkumų – ne itin didelė erdvė ant galinių sėdynių ir ne pačios kokybiškiausios interjero medžiagos.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Savo laiku BMW E36 susilaukė itin didelės sėkmės ir buvo pats paklausiausias tarp visų BMW modelių.
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina B6 2.8, B3 3.0, B3 3.2, B8 4.0, B8 4.6 modeliai:
Patalpino: Rolandas | 2012-11-03 |
BMW 316i |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Manevringas, gerai valdomas, galiniai varantys ratai, vairuojant jaučiamas malonumas.
Dideli automobilio išlaikymo kaštai, nepatikimas, pribaigti varikliai.
|
Bendras automobilio aprašas |
Automobiliu važiuoti smagu, jis traukiantis dėmesį, gražus. Bet kad ir kaip bebūtų tai visi jo pliusai. Mašina visiškai nepatikima. Jeigu reiktų leistis į ilgesnę kelionę, tai sėdint automobilio viduje galvotum iš kurios pusės dabar čia tik ir pasigirs koks pašalinis garsas, o kai taip atsitinka, pradedi galvoti kiek kainuos remontas.... O remontas tikrai nėra pigus. Dalys kainuoja daug, net ir menkiausios. Žinoma, jei pirksite naujas. Automobilių laužynuose rasite pigesnių dalių, tačiau nežinia kiek laiko jos tarnaus. Vietos automobilyje nėra mažai. Jos pakanka keturiems žmonėms. Šį BMW modelį, taip pat myli ir rūdys. Įpatingai rūdyja durelių apačios, slenksčiai. Šiek tiek rūdyja dugnas. Geras dalykas bent tas, kad nusipirkti kitas dureles, kainuos pigiau nei pasirupinti esančiomis. Automobilių laužyne radau identiškas su el. langu , už 50 litų. |
Variklis |
Variklis yra silpniausia BMW pusė. Žinant šio modelio buvusį populiarumą tarp jaunuolių, jie bus jau atgyvenę savo, todėl gedimai gali piltis vienas po kito. Remonto kaina absurdiškai didelė. 1.6 l. variklis dirba gana garsiai, galios, palyginti su 1.8 l versija yra daug mažiau. Na žinoma, jeigu lygintume su kokiu OPEL 1.6 l. (55kwh) benzininiu varikliu, tai BMW 1.6 l (73kwh) variklis atrodys žymiai galingesnis. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Automobilio išlaikymas yra brangus. Detalės brangios, remontas taip pat brangus. Pakeisti pagrindinį diržą su visais kartu keičiamais guoliais ir įtempėjais kainuos apie 600 litų. Pvz. VW firmos automobiliui, kainavo 200 litų. Skirtumas akivaizdus. Važiuoklę automobilyje taip pat reikės remontuoti gan dažnai. Ji kietoka. Salonas yra dar vienas automobilio minusas. Jeigu langas buvo kada nors išdaužtas, tai įdėjus kitą langą, jis tiesiai nebeužsidarys. Sėdynės ir durelių apdaila atrodo apskurusiai, greitai plyšta. |
Patarimai perkančiajam |
Prieš perkant geriau paieškoti kitų alternatyvų. Nes šis modelis nebeturi jokio potencialo. Bet visgi, jei jau nusprendėte pirkti, tai būtinai varykite automobilio patikrinti. Įsiklausykite į dirbantį variklį, kelis kartus, pakėlę variklio dangtį, staigiai pagazuokite ir staigiai atleiskite greičio paminą, ir klausykitės variklio darbo. jeigu girdisi lyg švelnus trinktelėjimas lyg raktu į metalą - varilis jau viena koja karste. Paskui turėtų sekti itin atidus važiuoklės patikrinimas. Jeigu reiks keisti ratų guolius, tai kiekvienas atsieis nuo 100 iki 150 litų. Į galinę automobilio dalį, reiktų atkreipti itin didelį dėmesį. Jeigu aplink varomus ratus kas kliba, turėtumėte viską aplink patikrinti tris kart. Vėliau reiktų tikrinti sankabą. Pažiūrėkite kiek jos dar liko. Jeigu sankaba eina į pabaigą tai reikš, kad ją greitu metu reiks keisti ir palikti dar keletą šimtinių. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 28)
BMW 3 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis