Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Simpatiškas išorės dizainas
- Platus kėbulų pasirinkimas
- Gerai valdomas ir dinamiškas
TRŪKUMAI
- Maža erdvė ant galinių sėdynių
- Prasta salono medžiagų kokybė
- Prasta standartinė įranga
BMW E36 susilaukė itin didelės sėkmės ir buvo pats paklausiausias tarp visų BMW modelių. Automobilis turi “Z-axle” tipo daugiasvirtę galinę pakabą, kuri buvo naudota dar BMW Z1 automobilyje. Daugelis variklių yra DOHC, o pats galingiausias 328i turi 2.8 L 6 cilindrų eilėje 24 vožtuvų variklį su 193 AG (142 kW)/5300 rpm galia ir 280 Nm/3950 rpm sukimo momentu. Automobilis greitinasi iki 100km/h per ~7 sekundės ir pasiekia maksimalų 236 km/h greitį. 1995 metais buvo pristatytas hečbekas Compact, kuris turi tokią pačią priekinę dalį kaip ir sedanas, tačiau visa kita skyrėsi, įskaitant interjerą ir galinę daugiasvirtę pakabą. Šis automobilis turi trumpesnę galinę dalį ir yra skirtas konkuruoti su mažesniais Golf klasės atstovais. BMW E36 yra puikiai valdomas automobilis, gan patikimas, turintis nemažai komfortą didinančios įrangos ir galingus variklius, tačiau turi ir trūkumų – ne itin didelė erdvė ant galinių sėdynių ir ne pačios kokybiškiausios interjero medžiagos.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Savo laiku BMW E36 susilaukė itin didelės sėkmės ir buvo pats paklausiausias tarp visų BMW modelių.
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina B6 2.8, B3 3.0, B3 3.2, B8 4.0, B8 4.6 modeliai:
Patalpino: V. Mako | 2005-07-04 |
BMW 318i 16v |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pagaminimo metai: 1990
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Pavarų dėžė: Mechaninė |
Bendras automobilio aprašas |
Ganetinai neblogas automobilis, bet gale gerokai per mazai vietos. Na aisku su tuo galima susitaikyti. Ganetinai patvariai laikosi, dar turint omeny, kad nupirkau gerokai apgadinta. Benzino sanaudos pirklauso nuo visokiu menkniekiu stovio, pvz del oro filtro problemu gale paesti iki litro daugiau, taip pat ir del tepalu. Aplamai ekonomiskas ir gerai lupa, patiuningavus varikli galima isgauti nebloga masina. Truksta galbut reduktoriaus perdavimo skaiciaus, t.y. laiko per dideles apsukas pvz 100kmh/2800rpm. Bet tai netrukdo lekti 210km/h greiciu, ir tvarkyti visokius kitus auto, kuriems 170 jau ganetina riba. |
Variklis |
1.8 16v DOHC |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Pradzioje buvo nudorztas velenelis, bet ji pakeiciau kazkur uz 700lt i nauja, uz ta pacia kaina pakeite ir kompensatorius. Veliau radiatoriu, kurio originalas turi kainuoti apie 500, bet dejau paprastesni. Visi kiti smulkus remontai, tai koks amortizatorius, pora sarnyru, stabdziu kaladeles. Ir toliau tepalai ir benzas. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 0)
BMW 3 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis