Markės
154 iš 1523
BMW 3 klasė 1990 - 1999
BMW 3 klasė, 1990 - 1999
566Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.59% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 66
11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 77% Ne 23%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
3 serijos BMW yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gaminamas sedano, hečbeko, kupė, universalo ir kabrioleto kėbulais ir varomas galiniais ratais. BMW E36 susilaukė itin didelės sėkmės ir buvo pats paklausiausias tarp visų BMW modelių. Automobilis turi “Z-axle” tipo daugiasvirtę galinę pakabą, kuri buvo naudota dar Z1 automobilyje. Daugelis variklių yra DOHC, o pats galingiausias 328i turi 2.8 L 6 cilindrų eilėje 24 vožtuvų variklį su 193 AG (142 kW)/5300 rpm galia ir 280 Nm/3950 rpm sukimo momentu. Automobilis greitinasi iki 100km/h per ~7 sekundės ir pasiekia maksimalų 236 km/h greitį. 1995 metais buvo pristatytas hečbekas Compact, kuris turi tokią pačią priekinę dalį kaip ir sedanas, tačiau visa kita skyrėsi, įskaitant interjerą ir galinę daugiasvirtę pakabą. Šis automobilis turi trumpesnę galinę dalį ir yra skirtas konkuruoti su mažesniais Golf klasės atstovais. BMW E36 yra puikiai valdomas automobilis, gan patikimas, turintis nemažai komfortą didinančios įrangos ir galingus variklius, tačiau turi ir trūkumų – ne itin didelė erdvė ant galinių sėdynių ir ne pačios kokybiškiausios medžiagos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

Savo laiku BMW E36 susilaukė itin didelės sėkmės ir buvo pats paklausiausias tarp visų BMW modelių.

VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2017-12-23
Automobilis entuziastui.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Labai geras valdomumas. Malonus salonas, patogi sėdėsiena. Didelis vairavimo malonumas. Nedidelės kuro sąnaudos pagal galią.
Kaina. Labai sunku rasti geros būklės, nesudrožtą ir nesupuvusį. Silpnas standartinis aušinimas, nusipirkus reikia iš karto jį modifikuoti, kad neturėti bėdų ateityje. Pradedamas jausti kai kurių dėvėtų detalių deficitas.
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Bendras automobilio aprašas
Turėjau nemažai E36 įvairiais kėbulais ir varikliais. Šie modeliai labai rūdija, bet tai ne priežastis jo nepirkti, tai priežastis gerai tikrinti perkant. Pvz., prieš 5m. buvo nupirktas idealios būklės, daroma antikorozija, žiemą pastoviai plaunamas - kėbulas vis dar idealus ir atitarnaus mažiausiai dar tiek pat. Nupirkti šį modelį tikrai geros būklės labai sunku, reikia ilgai ieškoti, nes 95% rinkos tai pacukų nudrožti visiški laužai kur iš originalių BMW dalių likęs tik nusilupęs ženkliukas. Ir kainas kurias matot autogide po 500-1500€ galit pamiršt - daug maž gyvi prasideda nuo ~2000€ ir tai čia bus koks 320i, o jeigu norit 325i ar 328i su gera komplektacija, M paketu ir pan. - be 3500€ gali net nebandyt. Jei reikia mašinos kasdienai - geriau pirkti E46, nupirksit pigiau, geresnės būklės ir komplektacijos. Rekomenduoju pirkti tik su 6 cilindrų varikliu, nuo 2.0 iki 2.8 visi beveik vienodi, kuro sąnaudos daug nesiskiria, bet viskas remiasi į biudžetą. Kartais pigiau nupirkti tvarkingą 2.0 ir įsidėti 2.8 - 3.0, negu permokėti tūkstančius ieškant originalaus 2.8. 4 cilindrų variklių nerekomenduoju, nors jie ir traukia pakankamai normaliai ir valgo nedaug, bet jie nėra tokie patikimi ir su jais nepajausit to BMW malonumo. Dyzeliai šiame modelyje išvis nesąmonė. Nors automobilis pagamintas auksinio autopromo laikais ir gamykloje į jį buvo įdėta daug kokybės, visgi po tiek metų amžius daro savo ir nori nenori, bet pastoviai išlenda visokių smulkių gedimų. Pagrindiniai agregatai kaip variklis, transmisija ir t.t. nuvažiuoja milijonus km, bet visą kitą retkarčiais reikia tvarkyti. Todėl modelis tinka mėgstantiems pasikrapštyti prie mašinos neskiriant tam daug pinigų. Puikiai tinka kaip savaitgalinė auto arba kaip investicija, nes jų kainos jau seniai kyla į viršų. Netinka ieškantiems patogaus komfortiško ekonomiško auto.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Važiuoklė aišku nėra tokia nemirtinga kaip japonų, bet laiko žymiai ilgiau nei Audi ar VW. Pigios naujos ir dauguma dėvėtų dalių.
Patarimai perkančiajam
Pirkti geriausia su šiuos modelius turėsiu ir išmanančiu žmogum. Turėti daug laiko ir kantrybės paieškoms, nes jo nenupirksit pirmo ar penkto apžiūrėto. Gali tekti apžiūrėti ir 30 variantų. O geriausia pirkti užsienyje.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė 6 klasė6 klasė8 klasė
   M6 M6
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai