Markės
165 iš 1570
BMW 3 klasė 1998 - 2005
BMW 3 klasė, 1998 - 2005
553Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 53
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
3 serijos BMW yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gaminamas sedano, hečbeko, kupė, universalo ir kabrioleto kėbulais ir varomas galiniais ratais. E46 modelis yra tikra E36 evoliucija. Daugelis kėbulo linijų ir siluetas išliko tokie patys kaip ir E36 modelyje, tik kiek suapvalėjo, įgavo aerodinamiškesnę formą kas buvo tuo metu labai populiaru. Tiek priekiniai žibintai, tiek galinio vaizdo veidrodėliai išliko panašūs. Interjere panašios išliko sėdynės, tačiau prietaisų skydelis, centrinė konsolė yra kopija E38 ir E39 (7 ir 5 serijos) modelių. Galingiausia versija turėjo didesnį 3.0 L variklį 330i/Ci ZHP su 238 AG (175 kW) galia, 301 Nm sukimo momentu ir greitinosi iki 100 km/h per 5.8 sekundės. 2002 metais E46 sedanas buvo atnaujintas – nauji priekiniai žibintai, nauji buferiai ir kietesnė važiuoklė, o 2004 metais buvo atnaujintas ir kupė automobilis. E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai E46 buvo 2002, kuomet buvo parduoti 561249 vienetai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai buvo 2002, kuomet buvo parduoti 561249 vienetai.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 53
2019-07-25
BMW 320CI kupė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, malonus vairuoti, nesentstantis dizainas, patvarus varikliai
Kuro sanaudos, remonto kaina,
Eksploatavau metus laiko bmw e46 320ci 2000m gamybos kupė. Modelis tikrai pavykes. Automobilis traukia akį net po daugelio metų, atrodo sportiškai taip pat elgias ir kelyje. Auto tikrai patikimas, jei laiku atliekami pagrindiniai aptarnavimai (tepalai, skysciai, susidėvincios dalys) auto tikrai patikimas ir laikys. 2.2l 125kw variklis gyvas, kaip tokiam auto mieste ir uzmiesti uztenka, lakūnam rekomenduoju imt 3l. Sanaudos mieste apie 12-15l duju ir 11-14 benzo. Papuole variantas su m3 vaziuokle tai ant kelio stovejo labai stabiliai. Daznos problemos su kardanais. Svarbu rast neužvaikyta ir džiaugtis pirkiniu.
Pilnas atsiliepimas...
2019-07-18
BMW E46 330D 150KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Monevringa, valdosi labai graziai ir maloniai, dinamiska, grazus dizainas
Kebulas silpnas, daug njuansu turi, tad labai sunku rast su tvarkingu kebulu + dar paskui priziuret ji.
E46 ne taip ilgai turiu, bet zinau daug apie BMW, nes turejau e39 ir e60. Varykliai panasus, bet skiriasi kiti momentai. Seip labai patikimas automobilis, jeigu gerai priziuretas. Bet aisku gera varianta rasti bus labai sunku. Rekomenduoju pirkt tik 3 litru varykli, tik tada yra tolkas nuo jos, nes masina nekomfortiska,o labiau su sport charakteriu. Pries perkant automobili, reikia butinai suzinoti apie njuansus, ligas, ir pasalinti juos,kad nebutu problemu. Visu pirma reikia patikrint, ar pasalintos sklendes kolike, jeigu ne, tai nuo vibraciju gali ikristi i celindra ir bus kaput. Rekomenduoju nusipirkti is sroto su zagluskem. Kainuoja 30 eur, bet tai yra geriau, negu keist visa varykli. Antras njuansas - tai kebulas. Ziurim kad nebutu supuvus, bet svarbiausiai tai, kad galine balke butu tvarkoi, ir priekije stakanai nesueti i vidu, tai butinai ziurim.
Pilnas atsiliepimas...
2018-12-28
BMW E46 323i 2,5 benzinas 125kw. 3 metų eksploatacija
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, smagus valdymas. Malonu vairuoti
Korozija, smulkūs erzinantys gedimai, markės įvaizdis.
Sveiki, BMW 323i E46 modelį vairuoju jau panašiai apie 3 metus ir kitokio BMW nelabai norėčiau. Modelis būtent su 2.5 benzininiu M52 (gamintu iki 2000m) varikliu su 125kW ir 245NM. Apie automobilį trumpai, tai yra vienas paskutinių nedidelių, paprastų mechaninių BMW modelių, kuriuose tikrai nėra apstu elektronikos, o visos konstrukcijos yra dar ganėtinai paprastos. Paprastai tariant tai yra ryškiai pagerintas ankstesnis E36. Po E46 jau pradėtas gaminti E90 modelis (nuo 2005) yra jau BMW eksperimentas, su kitokio tipo N serijos motorais ir atitolęs nuo senųjų modelių beveik iš esmės. E46 modelis yra tikrai smagiai valdomas, dinamiškas smagus automobilis, kuris nėra toks kietas, kaip daugelis įsivaizduoja, nes lyginant su tiesioginiu konkurentu A4, tai A4 yra tiesiog ikyriai kietesnė ir posūkius ima ne taip maloniai kaip trečiukas. Kitas modelis C klasė panašus tik dydžiu, visais kitais kriterijais, lygintis su trečiuku būtų sunku, nes automobilių "idealogijos" skirtingos. Trečios serijos BMW rekomenduočiau tik su benzininiu 6 cilindrų varikliu dėl patikimumo, ekonomijos, bei galios santykio ir tiems kas mėgsta smagesnį vairavimą. Žmonėms, kuriems reikia tik automobilio nusigauti nuo taško A iki taško B yra tikrai kitų modelių, kurie yra kur kas talpesni ir patogesni, tačiau ne tokie smagūs. Šio modelio salonas yra tikrai kokybiškas ir patogus. Beveik nėra vietų, kur būtų panaudotas pigesnis plastikas, todėl visur jaučiama kokybė net po daug metų ir jeigu automobilio rida nėra milijoninė. Bagažinės tūris mažokas, bei nedaug sedano modelių turi vartomas galines sėdynes, tai šis automobilis yra vos labiau praktiškas už Smart ForTwo modelį. Šis trečios serijos E46 modelis jau yra pasenęs, kai kuriems modeliams jau yra daugiau nei 20 metų, todėl prieš perkant reikia atsižvelgti, kad kai kurios versijos turi savų chroniškų įgytų problemų. Dyzeliniai modeliai turi problemų su įsiurbimo sklendėmis, kurios yra sudėtos prieš pat įsiurbimą į cilindrą dėl ekologinių sumetimų, jos yra plastikinės su metalinėmis ašelėmis ir laikui bėgant išlūžta ir įkrenta į variklio vidų pridarydamos didelių problemų - būtina išimti prieš eksplotuojant. 4 cilindrų modeliai nuo 2001 metų (1.8i 105kw) turi problemų su ValveTronic sistema, jeigu tepalai būdavo keičiami retai. 6 cilindrų motorai nuo 2001 metų turi problemų su tepalo deginimu Visi modeliai turi problemų su rūdimis - turbūt didžiausias šio modelio minusas. Galinės spyruoklės dažnai lūžta - visiems modeliams. Remontas nebrangus. Bendrai šio automobilio nerekomenduoju vairuotojams, kuriem reikia kasdienės auto, kuri atitiktų daug kriterijų, į kuriuos įeina ekonomija, patikimumas, talpumas, patogumas ir tt. Visko šis automobilis daryti negali, tačiau gali būti tikrai smagus ir įdomus modelis entuziastams. Jeigu renkantis tarp sedanų ir į sarašą įtrauktas trečiukas - jį siūlau išbraukti ir vietoje jo įrašyti Toyota Avensis, kuris bus labiau patikimesnis ir talpesnis bei ekonomiškesnis. Na o jeigu visgi iš kažkur noras yra trečiukui, tada prašau skaityti žemiau. Per kelis šiam automobiliui rimtų remontų nebuvo, todėl pasakyti, kad tai yra nepatikimas modelis tikrai negaliu. Visi remontai yra aptarnavimo tipo: važiuoklės lanksčios jungtys (šarnyrai), amortizatoriai, spyruoklės, variklio guminės tarpinės, riebokšliai, plastikiniai vamzdeliai. Prieš remontuojant tokį automobilį visada pravartu paskaityti angliškas literatūras E46fanatics forumuose, kuriuose yra aprašyta beveik visi chroniški gedimai, kurie dažniausiai būna ganėtinai smulkūs. Nuvertėjimo šis modelis nuo 2018 metų galima sakyti nebeturi, kadangi 18 metų senumo verti dėmesio modeliai prasideda (2018 metais!) nuo ~2000 EUR. Prieš perkant būtinai apsispręskite ar norite trečios serijos BMW ir jeigu visgi tikrai yra noras, prieš kurį visa medicina yra bejėgė tai prieš perkant atsivelkite į šitas vietas: Pirma ir svarbiausia būtinai pažiūrėkite slenksčius, pakėlimo vietas, jeigu ten yra bent kiek rūdžiu, nueikite nuo šito varianto, nes modelis po dviejų metų kiauriai surudys ir mašina tiks tik į šrotą, aišku nebent pats planuojate persivirinti, tai tada galima pereiti prie kito punkto. Jeigu visgi rūdžių nėra, tada būtina žiūrėti variklis, bendra būklė - kaip dirba, ar nėra pašalinių garsų, nes bet kuris modelis turi murkti tyliai ir nepulsuoti. Būtina įjungti kondicionierių ir pažiūrėti kaip veikia ventiliatorius. Idealiausiai prieš užvedant patikrinti aušinimo skysčio lygį, nes BMW pataupė ant aušinimo sistemos ir visi modeliai mėgsta perkaisti, nes plastikiniai sujungimai lūžta ir po truputį kapsi aušinimo skystis. Toliau reikia pereiti prie salono - būtina išbandyti ar viskas veikia ir funkcionuoja, dažniausiai neveiks elektriniai langai (kris į durų vidų), toliau kas neveiks bus derėjimosi pagalbininikai mušant kainą. Dar vienas dalykas yra, kad reikia pravažiuoti ir paklausyti pašalinių garsų iš važiuoklės. dažnai būna susidėvėjęs reduktoriaus galinis didysis sailentblokas ir girdisi mušinas jungiant bėgius. Remontas nėra labai pigus, tačiau įmanomas ir dauguma servisų daro. Paskutinis ir vienas iš svarbesnių aspektų yra galinių sailentblokų išplyšimas iš kėbulo, kuris yra aktualus tik modeliams iki 2001 metų. Idealiausia būtų prieš perkant pasikelti ant keltuvo ir pažiūrėti ar galinės važiuoklės tvirtinimo vietose nėra elementarių skilimų kėbule.
Pilnas atsiliepimas...
2018-09-14
BMW e46 318i 105kw benzas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabilumas
Variklis
Nusipirkau auto is vokieciu parvaryta 2001. Kebulas is technines neblogas,neskaitant kad is abieju pusiu po biski parudija galines arkos. O is technines puses atrodo kad masinos tam tikros detales padarytos iki tam tikros ribos kad laikytu. Buvo visas variklis apsitepalaves,praleidinejo variklio tarpines,ko pasekoje vanuso klaida mesdavo ir masina nedirbo kaip turejo dirbti. Reikejo keist voztuvu gumeles (ju ligos). Na o pravaziavus islindo 1k km islinindo kita problema,sankaba i pabaiga,ir starteris pradejo nesamones daryti (bendekso nesmetineti). Ko pasekoje situos du dalykus reikejo pasikeisti. Beje,dar masinos vidaus apsvietimas kazka grybauja,bet cia jau smulki problema lyginant su kitom. Lauksim kitu gedimu
Pilnas atsiliepimas...
2018-05-14
BMW 330d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazi, manevringa, gerai valdosi
Rudija, pervertinta, sena pvz 2000m o kaina 2,5k € bet pom kosmonautam sueis
Turejau bmw e46 330d. Mokejau didesne kaina tuo metu 4k €. Kas patiko: geras valdomumas, manevringa, trauka salyginai gera, uzmiesti ekonomiska. Paprastesne vaziuokle nei pytako todel pigiau remontuoti. Tuo metu atrode gera. Kas nepatiko: komforto nera, jo nesitikekite, cia ne mersas, per duobes ir nelygumus vaziuoja kietai, tikriausiai nes cia daugiau tipo sportine masina. Nepatiko, kad vis kas nors gesdavo: pvz langu pakelejai, ezys, valytuvai, bagazines laidai nusilankste, airbag klaidos, tokios smulkmenos. Dar ju lyga is niekur nieko buna spyruokles luzta. Lygioj vietoje stovint kaukst ir luzo :D ir ne man vienam, draugui taip pat. Keiciau: siurbli bake, nes vaziuojant sustojo, nemalonus dalykas ilgoje kelioneje. Tada turbina, restauravimas + darbas= 500€ tada 3 purkstukus - 150€ su darbu, sarnyra restauravo 30€ spyruokles po 40€ ezys 10€ naudotas, diskai bosch po 50€. Didziausias minusas - rudys!! Del to ir pardaviau. Del rudijimo tai triperis paskutinis, del to kad gaminintojas pataupe, sunervino. Standartiskai: priekines arkos tokiom net puslelem nuseta, galines arkos, is isores atrodo nedaug, bet nusiemus apsauga, kiaurai is vidaus perpuve. Tada dureliu vidines puses, ir ties slenksciai kur eina ta juostele virs plastmasinio slenkscio. Atrodo masina nera sena 2004m 14metu senumo, o taip puna, man nesuprantama, visgi brendas o rudija kaip opel, anksciau kad rudydavo.
Pilnas atsiliepimas...
2018-04-11
Bmw e46 325i 2003 RWD sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus vairuotojui, greitas ir manevringas, daug galimų modifikacijų, daug šrote dalių, palyginus nebrangi eksploatacija
Aukšta kaina, rūdyja, eilinis automobilis, bloga reputacija,
Nemėgstu BMW dėl pilkos išvaizdos, maniškis juodas, pastoviai murzinas. Nusiplauni nusipoliruoji, ir akys blizga, norisi prasilėkt, ir niekada iš jos neišlipt, nes vel murzina pamatysi. Lekia tikrai neblogai (įsivaizduoju 3,0 dar geriau), o ryja kaip 1,8. Geriau paspaudus 14L. Užmiesty 90km/h 6,5l lygiam kely. Trūksta LSD (limited slip differential), nors ir be jo galima išsiverst pasitreniravus. Ramiai važinėjant nepajuntama, bet išlekus į trasą atrodo, kad kartingą vairuotum. Kad ir ne 7-tukas, niekas salone nebarška, nenervina. Geras matomumas nors pirma kartą prisėdus vairas keistai aukštai atrodo, bet esu aukštas tai man pasaka su tokiu. Variklis mėgsta gerus tepalus... Susipyliau rimtos firmos, tai pamiršau apie papildymą, nors kartais prisiminti tikrai verta. Dažnai keičiu padangas (turbūt dėl žeminančios važiuoklės atsiradusio išvirtimo). Vis koks stabilizatorius pavargsta. Stabdžių vamzdelius pasikeičiau,,, apskritai pasikeičiau visą stabdžių sistemą į ATE firmos, nes girdėjau originalūs netarnauja ilgai. Labai dabar patenkintas Rudyja Kaina nekrenta, manau dabar už tą pačią kainą parduočiau, nes daug kas ieško, o niekas neparduoda. Ir šiaip nesaugau aš jos kely, tai bent servise papurtau gerai Vairo stiprintuvo siurblys 300-600e jei neklystu- šrotuose nėra. Važiuoja kaip tankas, todėl net daužtą nusipirkus sunku nusivilti. Visgi rekomenduociau jungtis kompą, nes daug elektronikos. Važiuoklė nuo Lietuvos kelių kenčia stipriai, bet laiko. 2.5i su dujom draugauja nors pats nedėčiau. Brangiausi ir geriausią komplektaciją turintys e46 beveik visi Lietuvoje važinėjantys, todėl išsiskirt gali būdamas paprastas :)
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-25
BMW 320d 100 kW (Pre-Facelift)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonimiškas, nebrangios detalės
Kiek garsokas dyzelioko kleksėjimas
Vairuoju šį BMW vienerius metus. Begalo džiaugiuosi. Pirkau parvarytą iš Olandijos. Galėjau už panašius pinigus paimti čia 3.0d tačiau rizikavau gauti kankintą ir prastos komplektacijos. Todėl nusprendžiau rinktis šį ekonomiškesnį su gera komplektacija (pilnas ///M paketas, šildomos sėdynės, Harman Kardon, Recaro Alcantara odos sėdynės, lieti R18 ratlankiai ir t.t) Beveik pilniausia komplektacija. Tik įsėdus apžiūrėti jautėsi skirtumas tarp to ir čia Lietuvoje esančių mano bendraamžių jaunimo vairuotų BMW. Nusipirkau. Technikinės pravarymui buvo vienintelė bėda - rankinis. Vienintelė išlindusi bėda per metu buvo tai pravažiavus greičio kalnelį užgęso automobilis. Galvojau sugedo kuro siurblys dėl ko visi peikia šį pre facelift 2.0 100kW dyzeliuką, tačiau pajungus diagnostiką paaiškėjo kad nutrūko sutrūnyjęs alkūninio veleno daviklis kuris kompe ir neleido užkurti variklio, tad keli eurai pasikeičiam ir važiuojam toliau. Aplamai kalbant apie šį variklį daugiau besidominčiam žmogui turbūt bus tekę girdėti kad siurbliai kuro ir alkūninis velenas kuris sulūžta yra didžioji problema dėl ko žmonės ir bijo jį pirkti. Mano nuomonė paprasta - ne šėrimui jie skirti. Naudotas pagal paskirtį - nusigavimą ir taško A į tašką B ją atliks nepriekaištingai, tad reikia ieškoti tokio egzemplioriaus į kurį matytųsi kad buvo investuoti pinigai į jo komplektaciją, išvaizdą. 100kW trauka tikrai įspudinga, turint omenyje 6l kuro sąnaudas. Jeigu tai bus pirmas žmogaus galiniais varomas automobilis galios bent jau pirmam žiemos sezonui užteks. Su daug remonto neteko susidurti, tačiau bendrai paėmus jis nėra brangus. Eksplotacija proto ribose, remontai pigesni negu facelift (110kW), kuro sąnaudos nedidelės. Nuvertėjimą sunku apibūdinti labai priklauso nuo individuolios mašinos. Šiaip pliki šie 100kw motoriukai yra pigesnis nei facelift, tačiau geros būklės kainą palaikys. Nepirkit prastos išvaizdos, nes 99% tikimybė kad buvęs savininkas yra buvęs biednas studenčiokas kuriam reikėjo ekonomiško automobilio, bet būtinai BMW kad pasidraskyti. Išvaizdžių ir tvarkingų tikrai dar galima rasti. Šis 2.0 dyzelis tikrai tam neskirtas, pasidrąskymui siūlau imti 3.0d. Jeigu ieškote ekonomiško varianto ir neapsisprendžiate tarp 100kW ir facelift 110kW siųlau geriau ieškoti tvarkingo pre-facelift, jų remontas yra pigesnis
Pilnas atsiliepimas...
Sierakauskas | 2017-12-09
320D compact. Atsiliepimo pratęsimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Servisai priima noriai
Nemačiau
Po dviejų metų eksploatacijos užkalė variklis. Pardaviau už 900. daugiau nei perpus mažiau, nei kad mokėjau. Sad :( Taigi, po pusantrų metų važinėjimo ir 600 eurų įkišimo į remontus mašina pradėjo vėl kaprizus rodyt. Važiuojant atsirado trynimosi garsas. Užtraukus rankinį jis pradingdavo, taigi buvo aišku, kad kažkas su juo negerai. Nuvariau mašiną pas meistriukus, už 40 eurų remkomplektą instaliavo. Problema dingo dviems savaitėms, bet pervažiavus didesnę duobę vėl išlindo. Pyktis ir nusivylimas užplūdo mane. Pataupiau, nuvariau kažkur į garažus tvarkyt savo aukštos klasės vežimo, nesugebėjo sutvarkyt iki galo, taip ir gavosi, maniau tada. Nu nieko, reikia tvaryt, tai reikia. Užsiregistravau į melgą. Dar sakiau kad kartu važiuoklę pažiūrėtų. Maža kas, gal vėl koks šarnyriukas pavargo. Po pusės dienos skambina man ir sako, kad tą daiktą su rankiniu norint sutvarkyt reik išimt guolį, diską, krč daug pisliavos, ten suvirinsim, laikys kaip naujas. Nu gerai. Ir dar važiuoklę gale reik patvarkyt. Nu gerai. Ir dar prieky vairo traukes. Nu ką padarysi. Ir dar žinot tą priekinę šakę, ant kurios visa važiuoklė laikosi? Tą kur 130 eurų kainuoja ir prieš pusę metų keičiau? Jo tą pačią. Tai ten irgi gumos atsilupo, sutrūkinėjo. Greit keist reikės. Tai dar nekeiskit. Ne, tik pranešėm. Nu ir ką, nieko, patvarkė už 350 eurų, pasiėmęs ją važavau į Druskininkus vonioj išsimaudyt ir pakeliui pravažiavęs fuking slieko išraustą duobę arba kelininko Petro paliktą broką vėl tas rankinys trintis pradėjo. Taip menkai menkai, vos girdimai, bet taip įkyriai. Tai buvo galas. Nusprenžiau parduot. Pavarčiau skelbimus, kainos nelabai tenukrito per du metus. Įdėjau, kelias dienas niekas neskambino, pasivažinėjau į darbą, ji man pacypsėjo, supratau kad ji man įkyrėjo ir jos noriu atsikratyt, kainą keliais šimtais numečiau. Tą pačią dieną atvarė du pacaniukai, užkūrė variklį, atidarė dangtelį, kur tepalas pilasi ir iš ten taškytis pradėjo. Sako ragas tavo varikliui. Nevažinėčiau tavo vietoj. Blin galvoju, skiedžia nesąmones. Pagūglinau, tai ten internetuose įvarių atsiliepimų. Reziume, važiuok kol važiuoji, įvairių variklių būna, čia dar nerodiklis. Tai pavažinėjau vėl kelias dienas, vėl pora bičų atvarė, šįkart užvestai tepalo matuoklę ištraukė. Iš ten tepalas fontanu iš variklio bėgt pradėjo. Supratau, jog tikrai šūdas. Tai kainą numečiau iki tokios, kur pamatę skelbimuose tikrai tūrėtų suprast, kad kažkas negerai. Tiek pinigų sukišus nesinorėjo atiduot už dyką, galvojau gal koks naivesnis paims. Tą vakarą sulaukiau entuziastingo pirkėjo, kuriam buvo svarbu kad dėžė veiktų, turįs jis tokią pačią, apkeis ir važinės. Tai iš Kauno važiavo ir pakelėj su tokia pačia užlūžo, nedavažiavo. Kitą dieną važiavau į darbą, trim sekundėm dingo traukimas ir jis sugrįžo su dideliu variklio kalimu. Darbe kainą sumažinau iki štukos, susilaukiau gal 12 skambučių iš perekupų ir visokių optimistų, kurie klausė ar su tokiu varikliu galima dar važinėt. Perekupams parduot nenorėjau, nes jie telefonu iškart kainą smugdė bent šimtu, tai sutarėm su bičų iš Ukmergės. Atvažiavo vakare, pravažiavo dugnais išjungęs sukibimo kontrolę per žvyrkelius. Išgirdau, kad priekis tikrai jau pareina, kardanas vėl kliba, bet jis nieko negirdėjo, jam viskas tiko, kainą paderinom ir išvažiavo laimingas. Sakė darys projektą, dės 3.0 variklį. Tikiuosi jam geriau su ja pasiseks. Mokėjau 1,9, važavau nepilnus du metus, sukišau 1,2, pardaviau už 0,9. Geras biznis Vienas perekupas sakė kad šitam varikliui reikia kas antrą tepalo keitimą pakeist ir filtriuką turbinos. Gali būt kad dėl jo man užkalė. Bet čia tik gandai. Tiesos nežinau
Pilnas atsiliepimas...
2017-11-28
bmw e46 330d 2004m fl (automatas)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Garso izoliacija, variklis,valdymas, kuro sanaudos, stovi nepriekaistingai ant kelio
zema ilipant-islipant
Smagi masinyte, pirkau is vokietijos, originalios detales dar tebestovi, vazineju metus laiko ir nieko tvarkyt nereikejo, apart tepalus ir t.t. Lengva, galios turi, kuro sanaudos ekonomiskos. Gale vietos kiek mazoka, bet jeigu dazniausiai vienas vaziuoji, tai no problem. Labiausiai patinka, kaip tokiu metu masinai - turi daug navarotu (aisku komplektacija beveik pilna). Vaziuokle kiek kietoka, bet jos kaltinti nelabai ir galima, lyginant vakaru europos kelius su rytu europos keliais. Isvaizdi masina, sedeti joje irgi malonu, interjeras praktikas ir geros medziagos. Garso aparatura yra silpnoka, joje pataupyta, taciau susidejau komponentus, be stiprintuvo tai pilnai ir sociai uztenka, izoliacija gera, lauke lengvas triuksmas, o viduje garso pilnai uztenka is aparturos. Variklis labai maloniai dirba, jokiu pasaliniu garsu. Ir siaip masinyte isvaizdi kaip tokiu metu, ne auksas kokio norejau. Bet tokiu metu tai tikrai deimantas :) Nuvertejimas mazas, remonto per pirmuosius metus dar nemaciau, 300k+ km pravaziuota, didysis servisas praeitas, tad nagu kisti man nelbai ir reikia. ziureti po kapotu ar nera tepalo nubegimu. beabejo paciam pravaziuoti, jeigu automatas atkreipti demesi i begiu permetimus ir kaip dirba variklis. patikrinti ar elektra-prietaisai veikiantys. rudys persiziureti atidarius bagazine,duris,slenksius ir arkas (dazniausiai pradeda rudyti).
Pilnas atsiliepimas...
2017-09-05
BMW 330 D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Greitas, manevringas, komfortas plius minus, paprasta vaziuokle, mechanas pats tas!!!!
Rudys su laiku
Puiki jaunimelio masina, 135kw sociai pradziai,mechnine pavaru deze, islaikymas nera baisei brangus jeigu myli ir priziuri :)
Pilnas atsiliepimas...
 
123456

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Automobile-data.com Carmaniac.co.uk