Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Platus kėbulų pasirinkimas
- Kokybiškas interjeras
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Mažas salonas
- Brangus išlaikymas
- Ne pats geriausias patikimumas
3 serijos BMW yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gaminamas sedano, hečbeko, kupė, universalo ir kabrioleto kėbulais ir varomas galiniais ratais. BMW E46 modelis yra E36 modelio evoliucija. Daugelis kėbulo linijų ir siluetas išliko tokie patys kaip ir E36 modelyje tik kiek suapvalėjo, įgavo aerodinamiškesnę formą kas tuo metu buvo labai madinga. Tiek priekiniai žibintai, tiek galinio vaizdo veidrodėliai išliko panašūs. Interjere panašios išliko sėdynės, tačiau prietaisų skydelis, centrinė konsolė yra kopija E38 ir E39 (7 ir 5 serijos) modelių. Galingiausia versija turėjo didesnį 3.0 L variklį 330i/Ci ZHP su 238 AG (175 kW) galia, 301 Nm sukimo momentu ir greitinosi iki 100 km/h per 5.8 sekundės. 2002 metais BMW E46 sedanas ir universalas buvo atnaujintas – nauji priekiniai žibintai, nauji buferiai ir standesnė važiuoklė, o 2004 metais buvo atnaujintas ir kupė modelis. BMW E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportišku automobiliu. Rekordiniai metai BMW E46 buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.
Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina "B3 3.3" ir "B3 S" modeliai:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina "B3 3.3" ir "B3 S" modeliai:
Vytautas
Parašė atsiliepimų: 4
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 4
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Vytautas | 2009-03-31 |
Nuvyle |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Automobilis tikrai nera blogas, taciau jis nevertas tos kainos uz kuria perkamas. Neabejotinas pliusas – geras valdomumas, gerai isipaiso i posukius. Turi kai kokios malonios komforto irangos. Saugumas.
Brangokas, kartais atrodo, kad kazko truko, kad automobilis inzinieriai butu pilnai uzbaige. Silpnokas variklis. Mazai vietos salone ir nepatogios sedynes.
|
Bendras automobilio aprašas |
Nors tai nera labai blogas automobilis, taciau jis mane nuvyle. Automobilis atrodo tikrai neblogai, tai mane ir suviliojo. Taciau viduje ne taip ir grazu. Vietos mazoka, automobilis yra kiek per ankstas ir jauciasi, kad galejo buti paprasciausiai erdvesnis. Viduje BMW 3 sudaro dviprasmiska ispudi. Is vienos puses automobilis nebarska, kokybiskas, patiko skydelio plastikas. Is kitos - prietaisu skydelio spidometras ir tachometras atrodo taip pat kaip ir pas senus BMW, o tai nelabai rimta. Be to ju apsvietimas yra nemalonus. Prietaisai gal ir maloniai valdomi, taciau velgi nesijaucia tos kainos, kuria sumoki uz automobili. Tai aisku smulkmenos, taciau laikui begant jos istringa atmintyje. Pliusas – sildomos sedynes, kurios labai greitai ir gerai isyla. Pacios sedynes man nelabai patiko, nera labai komfortiskos ar sportiksos. Nei siokios nei tokios. Automobilis turi borto kompiuteri, kuris gana naudingas, nes galima matyti kiek liko nuvaziuoti km su likuciu benzino bake (galima matyti visutines kuro sanaudas ir vid. greiti). Tai man patiko. Automobilis yra saugus, turi 6 oro pagalves, saunu, kad ju isbandyti neteko :) BMW dureles uzsidarineja kiek kitaip nei daugelio automobiliu, jas reikia gana stipriai uzdarineti. Tai yra kiek keista ir reikia priprasti. Stabdziai labai geri, be abejo yra ABS ir stabilumo kontrole. |
Variklis |
Automobilis su 1.8 varikliu yra silpnokas. Tikrai tikejausi daugiau is automobilio, kurio vardas BMW ir kuris turi siaip ar taip apie 140 AG. O tai ne tiek ir mazai. Taciau galios automobiliui ryskiai truksta. Be to variklis neekonomiskas. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 43)
BMW 3 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis