Markės
190 iš 1912
BMW 3 klasė, (E46) 1998 - 2005
559Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 59
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Platus kėbulų pasirinkimas
  • Kokybiškas interjeras
  • Gerai valdomas
TRŪKUMAI
  • Mažas salonas
  • Brangus išlaikymas
  • Ne pats geriausias patikimumas
3 serijos BMW yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gaminamas sedano, hečbeko, kupė, universalo ir kabrioleto kėbulais ir varomas galiniais ratais. BMW E46 modelis yra E36 modelio evoliucija. Daugelis kėbulo linijų ir siluetas išliko tokie patys kaip ir E36 modelyje tik kiek suapvalėjo, įgavo aerodinamiškesnę formą kas tuo metu buvo labai madinga. Tiek priekiniai žibintai, tiek galinio vaizdo veidrodėliai išliko panašūs. Interjere panašios išliko sėdynės, tačiau prietaisų skydelis, centrinė konsolė yra kopija E38 ir E39 (7 ir 5 serijos) modelių. Galingiausia versija turėjo didesnį 3.0 L variklį 330i/Ci ZHP su 238 AG (175 kW) galia, 301 Nm sukimo momentu ir greitinosi iki 100 km/h per 5.8 sekundės. 2002 metais BMW E46 sedanas ir universalas buvo atnaujintas – nauji priekiniai žibintai, nauji buferiai ir standesnė važiuoklė, o 2004 metais buvo atnaujintas ir kupė modelis. BMW E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportišku automobiliu. Rekordiniai metai BMW E46 buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.

Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:


Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:


Žinoma, buvo gaminami ir Alpina "B3 3.3" ir "B3 S" modeliai:


Lankytojo
reitingas
3.6

Atsiliepimai įvertinti 89 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: mario | 2013-05-11
bmw 330d aparatas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Gražus, greitas, sąlygiškai ekonomiškas, solidus, malonus vairuoti, nebloga izoliacija, jaunativškas, nedidelis nuvertėjimas
brangoka eksplotacija, kiek pasenęs, asketiškas salonas, žemas
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Niekada neturėjau bmw. Turbūt, kad šis automobilis asocijavosi su plikais treninguotais gezais. Ir dėl to kad jų kainos būdavo (ir yra) kiek didesnis už daugumą. Eksplotacijos kaštai ir kuro sąnaudos vidutiniškai didesnės. Tad iš ekonomijos pusės toks pirkinys nėra naudingas. Nuomonių irgi pilna įvairių: kaip, iš serviso neišvažiuosi, pilsi kurą kibirais ir t.t. Bet šiais laikais, kai krizė kiek pakoregavo auto kainas ir dėl infliacijos automobiliai tavo lengviau įperkami, atsirado naujesnių modelių. Bmw tapo įperkamas ir vidutines pajamas gaunančiam žmogui. Po visokių audinių ir vw, peugeot, mazda ir citroen, bėgant metams nusprendžiau išbandyt ką reiškia turėti bmw. Pasirinkimui turėjo įtakos ir aplinkinių nuomonė, kurie ir pagal auto vertina žmogų. Sutikite, kad šiokia tokia nuomonė jau susidaro, kokį auto žmogus mėgsta. Iš išvaizdos patiko 5kl ir 3kl. 7pasirodė kiek per didelis ir ganėtinai rajus, nors irgi fainas. Kadangi esu taupus, automobilis turėjo būti dyzelinis arba su dujomis. Dauguma auto kuriuos vairavau buvo dyzeliai, todėl jau tas garsas ir kiek mažesnė trauka iš vietos būvo įskaičiuoti. Nesu tas kuris labai draskosi, bet paspaust retsykiais irgi reikia. Tad auto turėjo būti galingas ir kiek įmanoma ekonomiškesnis. Iš bmw to reikalauti galbūt būtų kiek naivoka. Bet vis dėl to radau optimaliausia variantą - tai 3l dyzelis. Kuris valgo panašiai kiek 2d., o trauka visa galva lenkia. Tad rinkausi iš 530 ir 330. Pravažiavus su 320 pasigedau traukos. Visi iš kokių 4 žiūrėtų 2litrių važiavo vidutiniškai, nebent vienas kiek smagiau, nes buvo greičiausiai savininko pačipuotas, tačiau labai skurdžios komplektacijos ir su netvarkinga važiuokle. 5-tukas tiesiog plaukė, 3l variklis nesulyginamai buvo galingesnis. Salone vietos irgi buvo sočiai. Tiesa jautėsi automobilio masė ir universalo kėbulas buvo kiek ilgokas. Tad pasirinkimas teliko vienas - bmw 330. Tik pravažiavus tapo aišku, kad tai būtent tai ko ieškojau. Pakankamai išvaizdus, negriozdiškas, kaip 5 ar7kl. greitas, stabilesnis ant kelio, ant posukių. Galingas ir pakankamai nedidelis sedanas su kietesne važiuokle, bei mažesnėm kuro sanaudom nei 530. Universalo nesinorėjo, nes nebuvo ką su juo vežioti ir norėjosi gražesnio modelio. Bėja universalai pigesni ir nelabai vertinami bmw pirkėjų tarpe. Todėl ir stovis universalų dažniausiai buna geresnis. Labiau vertinama mechanika,mat yra megėjų "pasportuoti". Bet su mano važiavimu ir pagrindas miestas, tai rinkčiausi dabar automatą. Iš kart atsakau į klausimą: ar esu patenkintas pirkiniu? - be abejonės taip. Nepaisant to kad padariau visų naivių pirkėjų daromą klaidą,- susigundžiau pigiausiu variantu rinkoje (10500lt - nusiderėta nuo 12000) ir teko iškart stipriai investuoti. Remonto darbai atsiėjo gerus 4500lt(ir tai ne pabaiga, esant norui galima būtų dar 1500lt užsimerkus sukišti). Bet atsakymas -taip. Auto vertas to malonumo. Važiuoji ir jauti kelią, turi malonumą vairuoti, čia dar ramiai važiuojant. Čia ne darbinis arkliukas, kokių pilni musų keliai. Bmw - tai auto tavo malonumui. jau nekalbant apie nebylia pagarbą, su kuria palydi dauguma žvilgsnių. Žodžiu tik geri atsiliepimai apie išvaizdą ir vairavimą. Eksplotacija gana brangi, bet ne tokia baisi. Nes koks mersas e-klasės pareikalaus didesnių išlaidų.
Variklis
puikus 3l varikliukas, matės jau virš 400t. km. ir dar gražiai dirbantis. Yra vos vos girdimas nedidelis apsukų šokinėjimas, kuris pasireiškia retai. Ir galbūt čia įpurškimo reikalas ar kokio siurbliuko (kurių čia visi 3 - pagrindinis, kūro prie variklio, 2 - padavimo, ant dugno, po vairuotojo sėdyne, kurį teko pasikeist 300lt, ir 1- ant kūro bako) Kūras tik iš kolonėlės. Aišku labai nesmagu, kai kaip kokie durniai mokame po 4,65 su mažiausiais atlyginimais EU. Bet ką padarysi, taupyti su kontrabandiniais degalais ranka nekyla. Tai praktiškai amžini varikliai, kantrūs ir elastingi, stovi grandinė -tad atkrenta diržo keitimo išlaidos. Padariau klaidą užpylęs xado tepalus, pernelyg tiršti ir klampus, reikia laukti kol įšils, tada dirba normaliai, bet žiema iš pradžių tingiai variklis sukasi. Rinkčiausi dabar specialius bmw tepalus - kaina tokia pat, kaip castrol, po 35lt/l. Iš minusų, tai reikia žiūrėti, kad nebūtų nusprogusi turbina, nesigirdi švilpimo ir traukos visai nebūna, bei dūmija. Bei variklio pagalvės - įdomu, kodėl gamintojai nepatobulino jų. Teko keisti abi po 150lt už vieną. Pas visus 3litrius liga, nelaiko jos, todėl dažniausiai jaučiasi nedielė vibracija, paspaudus akseleratorių nutyla, virbacijos nesigirdi. Girdėjau, dar kažkokias tai sklendes daug kas išsipjauna, nes nulūžta ir sukrenta į vidų ir gali apgadinti variklį. Bet kol kas nieko joms nedariau. Trauka nebloga, kaip 135kw., bet jau spėjau priprasti, tai darosi mažoka. Kadangi pedalo iki dugno beveik niekada nespaudžiu, tai naudoju tik "pirminę galią". Dabar imčiau 150kw turintį bmw330 nuo 2004m kurie pradėjo eiti. Kūros sąnaudos mieste 8,5 nespaudžiant, žiemą 9-9,5l. ( vasarą 30-35lt ant 100km, žiema - 45-50lt) Užmiestyje pakankamai ekonomiškas. Jei randi momentą, tai gali su kokiais 6-6,5 tilpti važiuojant 150/160km. 120km ryja tiek pat vidurkis 6l. Dar nuo ratų ir padangų priklauso.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kadangi 330 turi sužemintą važiuoklę lyginant su 320d. Todėl ir stabdžiai jam eina didesni. Ratlankiai dedasi tik 17/18colių. 15/16 neuždėsi. Padangos tokiu atveju 225/45, nepigus malonumas apie 150 už nudroštas, devėtas. Naujos nuo 400lt už vnt. Bet gali už tai drąsiai važiuot 200 ir nenulėkt nuo kelio. Detalės brangesnes, nei daugumos, bet visur pilna, gamina daug kiniečiai: filtrai, kaladės, tepalų 6l - virš 600lt. Salenblokai po 180. Pasikesti žvakes - 250 darbas ir po 50lt už žvakę. Keisti būtina, nes ant tempimo nesikuria. Generatorius devėtas 250. Termostati stovi du po 150lt vnt, darbai visi brangiau, nei audi ar vw, nes bmw prestižinė markė. Traukės po 60lt ne firminės. Darbai atlikti ne Krasta Auto. Atlikus būtiniausius keitimus ir remontus, kurie atsiėjo virš 4500. Dabar mašinos savikaina apie 15000lt, bet prie išvaizdos dar reiktu pasikrapštyti, važinėju apie gerą pusmetį ir nekišau nei cnt. Gale vasaros reikės važiuokle apsižiūrėt , jeigu anksčiau neprivers. Rudžiū nėra niekur, tik pradėjo trumpinti galiniai stopai- rodo, kad perdegusios lemputės, bet viskas veikia, atsidarinėjo bagažnikas žiema savaime, dabar nustojo. Liga - priekinių keleivio sėdynių svorio datčiko klaidos - dega airbag lemputė. Už 80lt galima įdėt rėlytę - tada užgesta. Kilometražas didelis virs 400t., todėl salonas patrintas, vairuotojo sėd. atlošas plyšęs. Diržų užsegimas nelaiko, reikia pasikankint , kol prisisegi, nors niekas beveik nesisega. Dar reikia pasitvarkyt. Daugiau lygtais nieko, žiūrėsim ar išlys kas nors vėliau. Eksplotuoju kasdien, iki 50km mieste.
Patarimai perkančiajam
Nepatingėk papurtyti servise, paskaičiuos kiek remonto sukišti i važiuoklę. Kėbulai normalus dažniausiai, tikrinti turbo, variklio pagalves, jeigu eina pajungti ant kompo - matysis tikroji rida ir el. trūkumai. Žiūrėti, koks pardavėjas. Verslininkas iškiš bele ką. Žiūrėt ar mylėtas auto. Matosi iš salono, iš stabdžių, iš filtrų, kada keista ir pan. Parduoda dažniausiai tada, kai jau tingi prie jo knistis - vienas kitas remontukas iki 500/1000lt. Arba išvažiuoja dirbti.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 68)
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt