Markės
190 iš 1911
BMW 3 klasė, (E46) 1998 - 2005
559Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 59
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Platus kėbulų pasirinkimas
  • Kokybiškas interjeras
  • Gerai valdomas
TRŪKUMAI
  • Mažas salonas
  • Brangus išlaikymas
  • Ne pats geriausias patikimumas
3 serijos BMW yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gaminamas sedano, hečbeko, kupė, universalo ir kabrioleto kėbulais ir varomas galiniais ratais. BMW E46 modelis yra E36 modelio evoliucija. Daugelis kėbulo linijų ir siluetas išliko tokie patys kaip ir E36 modelyje tik kiek suapvalėjo, įgavo aerodinamiškesnę formą kas tuo metu buvo labai madinga. Tiek priekiniai žibintai, tiek galinio vaizdo veidrodėliai išliko panašūs. Interjere panašios išliko sėdynės, tačiau prietaisų skydelis, centrinė konsolė yra kopija E38 ir E39 (7 ir 5 serijos) modelių. Galingiausia versija turėjo didesnį 3.0 L variklį 330i/Ci ZHP su 238 AG (175 kW) galia, 301 Nm sukimo momentu ir greitinosi iki 100 km/h per 5.8 sekundės. 2002 metais BMW E46 sedanas ir universalas buvo atnaujintas – nauji priekiniai žibintai, nauji buferiai ir standesnė važiuoklė, o 2004 metais buvo atnaujintas ir kupė modelis. BMW E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportišku automobiliu. Rekordiniai metai BMW E46 buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.

Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:


Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:


Žinoma, buvo gaminami ir Alpina "B3 3.3" ir "B3 S" modeliai:


Lankytojo
reitingas
3.7

Atsiliepimai įvertinti 73 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Ramūnas | 2016-11-16
BMW 330 D (prieš 330 xD)
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Gražus, optimalus dydis, geros interjero medžiagos, l.geros važiavimo savybės, puikus 3.0 D variklis, kokybiškas
Brangus išlaikymas, reikalaujantis ypatingo dėmesio ant slidaus kelio, korozijos židiniai ant sparnų, durelių
Pagaminimo metai: 2004
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,3
Bendras automobilio aprašas
Per savo gyvenimą teko turėti aibę nuosavų automobilių ir nemažai tarnybinių, tačiau nei karto tarp jų nebuvo BMW. Todėl labai rūpėjo pabandyti ir susiformuoti savo nuomonę apie šiuos Premium klasės automobilius. Žinoma, paturėjus vieną mašiną iš milijonų pagamintų, spręsti apie visą gamintojo produkciją neįmanoma, o ir nesąžininga, bet pabandysiu įvertinti tai, kas, mano nuomone, būdinga šiam konkrečiam modeliui. Norėjau universalo,-pats kėbulo pavadinimas jau išduoda jo paskirtį, kokios ir norėjau-kad būtų universalus-kažką įsidėti, šunį pavežti ir pan. Be abejo, ir legendinio 3.0 dyzelio. Taip pat nenorėjau labai didelio automobilio, kad būtų patogu važinėti su juo po miestą, be to, nevežioti "blogo oro" jame, neišnaudojant daugelių atvejų jo tūrio. Taigi išsirinkau ir įsigijau bene gražiausią (pst. man) iš visų šio gamintojo gamintų modelių gamos - BMW 330 D, išskirtinės komplektacijos ir, drįsčiau teigti, netoli idealios būsenos. Rida apie 300 000 km, bet buvęs šeimininkas, matyti, labai mylėjo savo BMW. Taigi dydis pasirodė optimalus, salono erdvė pakankama, be to, ji kokybiška, nusidėvėjimų pėdsakų labai nedaug, mygtukai nenusitrynę (daugelio senesnių Audi problema), sėdynės buvo ergonominės (sako, kad Recaro, bet manau, kad ne), todėl labai patogios, sėdėsena gali būti labai žema-man tokia labiau patinka, bet galima ir pasikelti sėdynę. Tiesa, buvo juodos lubos-"pribumbasas". Ar jis labai fainas? Skonio reikalas. Sakyčiau labiau praktinis dalykas (nesimato ištepimų), nei Super vertę kuriantis dalykas, nors man visai patiko, nes kažkiek prideda solidumo. Keturiems asmenims vietos užtenka, sakyčiau iš išorės atrodo, kad turėtų būti viduj mažiau vietos, bet salonas tikrai talpus. Statistiniam lietuviui. Bagažinė ne stebuklas (pvz. lyginant su Škoda Octavia), bet tikrai talpi. Važiavimo kokybė - labai gera, kelio nelygumai sugeriami puikiai, ant kelio (SAUSO) stovi puikiai. Žodžiu, jausmas, kad važiuoji kokybiška transporto priemone, tavęs nepalieka visą kelionę-ilgą ar trumpą. TAČIAU! Tai galiniais ratais varomas automoblis, ir to pamiršti nevalia! Taip, yra traukos sistema (DCS), bet ji tuo metu dar nebuvo tobula, todėl paslysti su šiuo automobiliu labai lengva, net ir jos neišjungus. Apie tai, deja, byloja ir KE įvykių statistika. Ypač esant šlapiai dangai, žvyriui, smėliui ar sniegui. Be abejo, ir pravažumas kitoks. Paprsatai, kalbant žiemai yra geresnių ir saugesnių automobilių. Šias problemas BMW sėkmingai(-iau) sprendė su xD sistema (irgi turėtas variantas. Dėmesio -senoji xD sistema veikia pastoviai, kaip Subaru ar senosiose Audi Quattro. xDrive veikia kitaip).
Variklis
3 litrų 6 cil. 150 kW dyzelinis variklis jau užsitarnavęs Legendos vardo ir, matyt, pelnytai. Jis su nedidelėmis modifikacijomis ir patobulinimais buvo leidžiamas, berods, nuo 1998 metų iki 2008. Trauka puiki, jokių turboduobių, elastingumas superinis, kuro suvartojimas - priimtinas, kaip iš tokių charakteristikų. Vibracija minimali. Beje, turėtas prieš tai xD su tokiu pačiu varikliu buvo ekonomiškesnis visu litru ir stagesnis, tiesa, ne toks "ekologiškas":) Jei buvo išimtos oro sklendės ir piltas geras "oliejus" į variklį, tikėtina, kad jis gali laikyti be didesnių rūpesčių 500-600 tūkst. km. Beje, panašiai jie ir būna nuvažiavę. Yra ir specifinių dalykų šiame variklyje: du tepalo filtrai (tiksliau vienas tikras filtras, kitas vadinamas separatoriumi, kurį kai kas pamiršta pakeisti arba išvalyti (jų būna daugkartinio naudojimo)). 6 pakaitinimo žvakės ir jų rėlė kartais paprašo dėmėsio ir pinigų. Bet apie panašius dalykus informacijos pilna internete.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Eksploatacija tikrai nėra pigi šio automobilio, bet ir automobilis PREMIUM klasės, taigi ji lyginti, tarkim, su golfais ar opeliais negalima. Detalių kainų nerašinėsiu, nes vėlgi kas kur perka dalis ir remontuojasi, kiekvieno asmeninis reikalas. Kadangi šie varikliai galingi, tai sankabos keitimas praktiškai daug kam būna neišvengiamas. O ji kainuoja, visas komplektas su darbu 700-1 000 Eur. Dar vienas saldainiukas, tai skriemulys su savo kaina - 200-250 Eur. Be abejo, šių remontų prisireikia nedažnai, kas 150-200 tūkst.km., bet perkančiam ir neturinčiam info apie šių mazgų keitimą, reikia turėti tai omeny-laikas ateis greitai...arba kiek vėliau. Atkreipsiu dėmesį, kad su 3 litriniais motorais ir stabdžiai "eina" kitokie, t.y. didesni stabdžių diskai ir kaladėlės, todėl dedasi tik 17 ir didesni ratų diskai. Auto su jais būna kietesni. Galbūt, pasakysiu taip. PREMIUM klasės automobiliai, kad ir seni prašosi geros priežiūros ir kokybiškų dalių, tada jais važinėjant neapims jausmas, kad koks skirtumas tarp premium klasės automobilių ir ekonominės klasės transporto priemonių. Jei automobilis prižiūrėtas ir buvęs gerose rankose, jo vertė išlieka aukštesnė ilgesnį laiką, jei auto istorija, kaip visų (stebuklingi apibūdinimai: "12 metų mašinai, rida 230 000 km, labai gerai išlaikyta, iš Italijos, todėl rūdelės nerasite, nei viena detalė nedažyta, ir t.t."), jo vertė krenta greičiau.
Patarimai perkančiajam
Bendri patarimai, kaip ir visiems perkantiems dėvėtus automobilius-ieškoti patikimų variantų, netikėti pardavėjų burtais. Susitaikyti ir numatyti planuotas ir neplanuotas išlaidas. Tai ne ekonominės klasės automobilis, o nekokybiškai jį prižiūrint, jis gali tapti labai neprognozuojamu, čia švelniai tariant. Tėveliams-nepirkite savo vaikams, kuriuos labai mylite, pirmos mašinos BMW, ypač galingesnio (nes jis, deja, labai provokuoja "spausti"), nors jiems ir seilė varva, ir akys žiba.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 46)
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt