Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Platus kėbulų pasirinkimas
- Kokybiškas interjeras
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Mažas salonas
- Brangus išlaikymas
- Ne pats geriausias patikimumas
3 serijos BMW yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gaminamas sedano, hečbeko, kupė, universalo ir kabrioleto kėbulais ir varomas galiniais ratais. BMW E46 modelis yra E36 modelio evoliucija. Daugelis kėbulo linijų ir siluetas išliko tokie patys kaip ir E36 modelyje tik kiek suapvalėjo, įgavo aerodinamiškesnę formą kas tuo metu buvo labai madinga. Tiek priekiniai žibintai, tiek galinio vaizdo veidrodėliai išliko panašūs. Interjere panašios išliko sėdynės, tačiau prietaisų skydelis, centrinė konsolė yra kopija E38 ir E39 (7 ir 5 serijos) modelių. Galingiausia versija turėjo didesnį 3.0 L variklį 330i/Ci ZHP su 238 AG (175 kW) galia, 301 Nm sukimo momentu ir greitinosi iki 100 km/h per 5.8 sekundės. 2002 metais BMW E46 sedanas ir universalas buvo atnaujintas – nauji priekiniai žibintai, nauji buferiai ir standesnė važiuoklė, o 2004 metais buvo atnaujintas ir kupė modelis. BMW E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportišku automobiliu. Rekordiniai metai BMW E46 buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.
Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina "B3 3.3" ir "B3 S" modeliai:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina "B3 3.3" ir "B3 S" modeliai:
2017-08-28 |
2002 330d 135kw sedanas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimumas, manevringumas, galingumas, kuro sanaudos,interjero medžiagų kokybė,
nedaug komforto, R17 8j pločio ratai, reikalauja naujų padangu, kitaip mėto per vėžes, patikrinta praktiškai.
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,6
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,6
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
apie 6 metus turėjau šiuos auto - vw golf, opel astra, toyota corolla. Ilgai ieškojęs buvo nupirktas geros būklės 330d. remontuoti nereikėjo nieko, o metams bėgant pakeistos žemiau išvardintos detalės. Galiu pasakyti, kad tai mažiausiai rūpesčių keliantis automobilis kokį teko turėti. Kartais netgi reikia pasukti galvą, ką čia paremontavus, nes tikrai keista kuomet automobilis tiesiog "dirba". Variklis 10 balu, taupus, galingas. važiuoklė kietesnė, tačiau laivo ir nereikia. R17 8j pločio ratai, reikalauja naujų padangu, kitaip mėto per vėžes, patikrinta praktiškai. Tačiau tai ne tas automobilis kuriam reiktų taupyti ant padangų - 330d turi didesnius stabdžius- todėl norint juos išnaudoti nėra jokio tikslo dėti senas plikas padangas ( stabdo laabai gerai ) :) |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Automobilis Lietuvoje apie 3 metus. Per tą laiką pakeista - dėvėta vairo kolonėlė (apie 70 eur), purkštuko antgalis (apie 70eur), įpresuoti nauji abiejų pusių išoriniai svirties šarnyrai ( šarnyrai-24eur ), ežys ( 22eur), oil level sensorius( 10eur). |
Patarimai perkančiajam |
Tikrinti kaip ir visus kitus automobilius. Per tą laiką išsiaiškinau, kad senesni modeliai turėjo bėdų dėl galinio tilto mount pointu, maniškis jokių įtrūkimų neturi. oil level sensorius užsikemša ( lengvai pakeičiama detalė), kondicionieriaus ežys pradeda veikti ne taip kaip turi ( pulsavo oro srautas), vairo kolonėlė gan dažna bėda. purkštukai kaip ir visiem dyzeliniams varikliams silpna viena. Pradėjo sunkiau kurtis šiltas- pakeistas- toliau porą metų jokių problemų. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
BMW 3 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis