Markės
165 iš 1570
BMW 3 klasė 1998 - 2005
BMW 3 klasė, 1998 - 2005
553Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 53
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
3 serijos BMW yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gaminamas sedano, hečbeko, kupė, universalo ir kabrioleto kėbulais ir varomas galiniais ratais. E46 modelis yra tikra E36 evoliucija. Daugelis kėbulo linijų ir siluetas išliko tokie patys kaip ir E36 modelyje, tik kiek suapvalėjo, įgavo aerodinamiškesnę formą kas buvo tuo metu labai populiaru. Tiek priekiniai žibintai, tiek galinio vaizdo veidrodėliai išliko panašūs. Interjere panašios išliko sėdynės, tačiau prietaisų skydelis, centrinė konsolė yra kopija E38 ir E39 (7 ir 5 serijos) modelių. Galingiausia versija turėjo didesnį 3.0 L variklį 330i/Ci ZHP su 238 AG (175 kW) galia, 301 Nm sukimo momentu ir greitinosi iki 100 km/h per 5.8 sekundės. 2002 metais E46 sedanas buvo atnaujintas – nauji priekiniai žibintai, nauji buferiai ir kietesnė važiuoklė, o 2004 metais buvo atnaujintas ir kupė automobilis. E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai E46 buvo 2002, kuomet buvo parduoti 561249 vienetai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai buvo 2002, kuomet buvo parduoti 561249 vienetai.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2018-03-25
BMW 320d 100 kW (Pre-Facelift)
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Ekonimiškas, nebrangios detalės
Kiek garsokas dyzelioko kleksėjimas
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas
Vairuoju šį BMW vienerius metus. Begalo džiaugiuosi. Pirkau parvarytą iš Olandijos. Galėjau už panašius pinigus paimti čia 3.0d tačiau rizikavau gauti kankintą ir prastos komplektacijos. Todėl nusprendžiau rinktis šį ekonomiškesnį su gera komplektacija (pilnas ///M paketas, šildomos sėdynės, Harman Kardon, Recaro Alcantara odos sėdynės, lieti R18 ratlankiai ir t.t) Beveik pilniausia komplektacija. Tik įsėdus apžiūrėti jautėsi skirtumas tarp to ir čia Lietuvoje esančių mano bendraamžių jaunimo vairuotų BMW. Nusipirkau. Technikinės pravarymui buvo vienintelė bėda - rankinis. Vienintelė išlindusi bėda per metu buvo tai pravažiavus greičio kalnelį užgęso automobilis. Galvojau sugedo kuro siurblys dėl ko visi peikia šį pre facelift 2.0 100kW dyzeliuką, tačiau pajungus diagnostiką paaiškėjo kad nutrūko sutrūnyjęs alkūninio veleno daviklis kuris kompe ir neleido užkurti variklio, tad keli eurai pasikeičiam ir važiuojam toliau. Aplamai kalbant apie šį variklį daugiau besidominčiam žmogui turbūt bus tekę girdėti kad siurbliai kuro ir alkūninis velenas kuris sulūžta yra didžioji problema dėl ko žmonės ir bijo jį pirkti. Mano nuomonė paprasta - ne šėrimui jie skirti. Naudotas pagal paskirtį - nusigavimą ir taško A į tašką B ją atliks nepriekaištingai, tad reikia ieškoti tokio egzemplioriaus į kurį matytųsi kad buvo investuoti pinigai į jo komplektaciją, išvaizdą. 100kW trauka tikrai įspudinga, turint omenyje 6l kuro sąnaudas. Jeigu tai bus pirmas žmogaus galiniais varomas automobilis galios bent jau pirmam žiemos sezonui užteks.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Su daug remonto neteko susidurti, tačiau bendrai paėmus jis nėra brangus. Eksplotacija proto ribose, remontai pigesni negu facelift (110kW), kuro sąnaudos nedidelės. Nuvertėjimą sunku apibūdinti labai priklauso nuo individuolios mašinos. Šiaip pliki šie 100kw motoriukai yra pigesnis nei facelift, tačiau geros būklės kainą palaikys.
Patarimai perkančiajam
Nepirkit prastos išvaizdos, nes 99% tikimybė kad buvęs savininkas yra buvęs biednas studenčiokas kuriam reikėjo ekonomiško automobilio, bet būtinai BMW kad pasidraskyti. Išvaizdžių ir tvarkingų tikrai dar galima rasti. Šis 2.0 dyzelis tikrai tam neskirtas, pasidrąskymui siūlau imti 3.0d. Jeigu ieškote ekonomiško varianto ir neapsisprendžiate tarp 100kW ir facelift 110kW siųlau geriau ieškoti tvarkingo pre-facelift, jų remontas yra pigesnis
Įvertink šį atsiliepimą (viso 14)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Automobile-data.com Carmaniac.co.uk