Markės
165 iš 1570
BMW 3 klasė 1998 - 2005
BMW 3 klasė, 1998 - 2005
553Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 53
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
3 serijos BMW yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gaminamas sedano, hečbeko, kupė, universalo ir kabrioleto kėbulais ir varomas galiniais ratais. E46 modelis yra tikra E36 evoliucija. Daugelis kėbulo linijų ir siluetas išliko tokie patys kaip ir E36 modelyje, tik kiek suapvalėjo, įgavo aerodinamiškesnę formą kas buvo tuo metu labai populiaru. Tiek priekiniai žibintai, tiek galinio vaizdo veidrodėliai išliko panašūs. Interjere panašios išliko sėdynės, tačiau prietaisų skydelis, centrinė konsolė yra kopija E38 ir E39 (7 ir 5 serijos) modelių. Galingiausia versija turėjo didesnį 3.0 L variklį 330i/Ci ZHP su 238 AG (175 kW) galia, 301 Nm sukimo momentu ir greitinosi iki 100 km/h per 5.8 sekundės. 2002 metais E46 sedanas buvo atnaujintas – nauji priekiniai žibintai, nauji buferiai ir kietesnė važiuoklė, o 2004 metais buvo atnaujintas ir kupė automobilis. E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai E46 buvo 2002, kuomet buvo parduoti 561249 vienetai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai buvo 2002, kuomet buvo parduoti 561249 vienetai.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2018-12-28
BMW E46 323i 2,5 benzinas 125kw. 3 metų eksploatacija
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Dinamiškas, smagus valdymas. Malonu vairuoti
Korozija, smulkūs erzinantys gedimai, markės įvaizdis.
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 13,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas
Sveiki, BMW 323i E46 modelį vairuoju jau panašiai apie 3 metus ir kitokio BMW nelabai norėčiau. Modelis būtent su 2.5 benzininiu M52 (gamintu iki 2000m) varikliu su 125kW ir 245NM. Apie automobilį trumpai, tai yra vienas paskutinių nedidelių, paprastų mechaninių BMW modelių, kuriuose tikrai nėra apstu elektronikos, o visos konstrukcijos yra dar ganėtinai paprastos. Paprastai tariant tai yra ryškiai pagerintas ankstesnis E36. Po E46 jau pradėtas gaminti E90 modelis (nuo 2005) yra jau BMW eksperimentas, su kitokio tipo N serijos motorais ir atitolęs nuo senųjų modelių beveik iš esmės. E46 modelis yra tikrai smagiai valdomas, dinamiškas smagus automobilis, kuris nėra toks kietas, kaip daugelis įsivaizduoja, nes lyginant su tiesioginiu konkurentu A4, tai A4 yra tiesiog ikyriai kietesnė ir posūkius ima ne taip maloniai kaip trečiukas. Kitas modelis C klasė panašus tik dydžiu, visais kitais kriterijais, lygintis su trečiuku būtų sunku, nes automobilių "idealogijos" skirtingos. Trečios serijos BMW rekomenduočiau tik su benzininiu 6 cilindrų varikliu dėl patikimumo, ekonomijos, bei galios santykio ir tiems kas mėgsta smagesnį vairavimą. Žmonėms, kuriems reikia tik automobilio nusigauti nuo taško A iki taško B yra tikrai kitų modelių, kurie yra kur kas talpesni ir patogesni, tačiau ne tokie smagūs. Šio modelio salonas yra tikrai kokybiškas ir patogus. Beveik nėra vietų, kur būtų panaudotas pigesnis plastikas, todėl visur jaučiama kokybė net po daug metų ir jeigu automobilio rida nėra milijoninė. Bagažinės tūris mažokas, bei nedaug sedano modelių turi vartomas galines sėdynes, tai šis automobilis yra vos labiau praktiškas už Smart ForTwo modelį. Šis trečios serijos E46 modelis jau yra pasenęs, kai kuriems modeliams jau yra daugiau nei 20 metų, todėl prieš perkant reikia atsižvelgti, kad kai kurios versijos turi savų chroniškų įgytų problemų. Dyzeliniai modeliai turi problemų su įsiurbimo sklendėmis, kurios yra sudėtos prieš pat įsiurbimą į cilindrą dėl ekologinių sumetimų, jos yra plastikinės su metalinėmis ašelėmis ir laikui bėgant išlūžta ir įkrenta į variklio vidų pridarydamos didelių problemų - būtina išimti prieš eksplotuojant. 4 cilindrų modeliai nuo 2001 metų (1.8i 105kw) turi problemų su ValveTronic sistema, jeigu tepalai būdavo keičiami retai. 6 cilindrų motorai nuo 2001 metų turi problemų su tepalo deginimu Visi modeliai turi problemų su rūdimis - turbūt didžiausias šio modelio minusas. Galinės spyruoklės dažnai lūžta - visiems modeliams. Remontas nebrangus. Bendrai šio automobilio nerekomenduoju vairuotojams, kuriem reikia kasdienės auto, kuri atitiktų daug kriterijų, į kuriuos įeina ekonomija, patikimumas, talpumas, patogumas ir tt. Visko šis automobilis daryti negali, tačiau gali būti tikrai smagus ir įdomus modelis entuziastams. Jeigu renkantis tarp sedanų ir į sarašą įtrauktas trečiukas - jį siūlau išbraukti ir vietoje jo įrašyti Toyota Avensis, kuris bus labiau patikimesnis ir talpesnis bei ekonomiškesnis. Na o jeigu visgi iš kažkur noras yra trečiukui, tada prašau skaityti žemiau.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Per kelis šiam automobiliui rimtų remontų nebuvo, todėl pasakyti, kad tai yra nepatikimas modelis tikrai negaliu. Visi remontai yra aptarnavimo tipo: važiuoklės lanksčios jungtys (šarnyrai), amortizatoriai, spyruoklės, variklio guminės tarpinės, riebokšliai, plastikiniai vamzdeliai. Prieš remontuojant tokį automobilį visada pravartu paskaityti angliškas literatūras E46fanatics forumuose, kuriuose yra aprašyta beveik visi chroniški gedimai, kurie dažniausiai būna ganėtinai smulkūs. Nuvertėjimo šis modelis nuo 2018 metų galima sakyti nebeturi, kadangi 18 metų senumo verti dėmesio modeliai prasideda (2018 metais!) nuo ~2000 EUR.
Patarimai perkančiajam
Prieš perkant būtinai apsispręskite ar norite trečios serijos BMW ir jeigu visgi tikrai yra noras, prieš kurį visa medicina yra bejėgė tai prieš perkant atsivelkite į šitas vietas: Pirma ir svarbiausia būtinai pažiūrėkite slenksčius, pakėlimo vietas, jeigu ten yra bent kiek rūdžiu, nueikite nuo šito varianto, nes modelis po dviejų metų kiauriai surudys ir mašina tiks tik į šrotą, aišku nebent pats planuojate persivirinti, tai tada galima pereiti prie kito punkto. Jeigu visgi rūdžių nėra, tada būtina žiūrėti variklis, bendra būklė - kaip dirba, ar nėra pašalinių garsų, nes bet kuris modelis turi murkti tyliai ir nepulsuoti. Būtina įjungti kondicionierių ir pažiūrėti kaip veikia ventiliatorius. Idealiausiai prieš užvedant patikrinti aušinimo skysčio lygį, nes BMW pataupė ant aušinimo sistemos ir visi modeliai mėgsta perkaisti, nes plastikiniai sujungimai lūžta ir po truputį kapsi aušinimo skystis. Toliau reikia pereiti prie salono - būtina išbandyti ar viskas veikia ir funkcionuoja, dažniausiai neveiks elektriniai langai (kris į durų vidų), toliau kas neveiks bus derėjimosi pagalbininikai mušant kainą. Dar vienas dalykas yra, kad reikia pravažiuoti ir paklausyti pašalinių garsų iš važiuoklės. dažnai būna susidėvėjęs reduktoriaus galinis didysis sailentblokas ir girdisi mušinas jungiant bėgius. Remontas nėra labai pigus, tačiau įmanomas ir dauguma servisų daro. Paskutinis ir vienas iš svarbesnių aspektų yra galinių sailentblokų išplyšimas iš kėbulo, kuris yra aktualus tik modeliams iki 2001 metų. Idealiausia būtų prieš perkant pasikelti ant keltuvo ir pažiūrėti ar galinės važiuoklės tvirtinimo vietose nėra elementarių skilimų kėbule.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Automobile-data.com Carmaniac.co.uk