Markės
165 iš 1571
BMW 3 klasė 1998 - 2005
BMW 3 klasė, 1998 - 2005
553Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 53
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
3 serijos BMW yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gaminamas sedano, hečbeko, kupė, universalo ir kabrioleto kėbulais ir varomas galiniais ratais. E46 modelis yra tikra E36 evoliucija. Daugelis kėbulo linijų ir siluetas išliko tokie patys kaip ir E36 modelyje, tik kiek suapvalėjo, įgavo aerodinamiškesnę formą kas buvo tuo metu labai populiaru. Tiek priekiniai žibintai, tiek galinio vaizdo veidrodėliai išliko panašūs. Interjere panašios išliko sėdynės, tačiau prietaisų skydelis, centrinė konsolė yra kopija E38 ir E39 (7 ir 5 serijos) modelių. Galingiausia versija turėjo didesnį 3.0 L variklį 330i/Ci ZHP su 238 AG (175 kW) galia, 301 Nm sukimo momentu ir greitinosi iki 100 km/h per 5.8 sekundės. 2002 metais E46 sedanas buvo atnaujintas – nauji priekiniai žibintai, nauji buferiai ir kietesnė važiuoklė, o 2004 metais buvo atnaujintas ir kupė automobilis. E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai E46 buvo 2002, kuomet buvo parduoti 561249 vienetai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai buvo 2002, kuomet buvo parduoti 561249 vienetai.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 53
Gediminas | 2016-02-23
BMW E46 320D 100kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, gera garso izoliacija, ekonomiškas
4 cilindrų variklio darbo garsas
Pradžiai galiu pasakyti, kad tai pirmasis mano automobilis, nusipirktas po ilgų mąstymų, kokio automobilio noriu domintis apie juos forumuose bei norimo varianto ieškojimo. Visą laiką akis linko į Audi A4 pusę ( Passat, Golf visiškai nedomino - o norėjau tik patikimo, gero vokiečio) ir visiškai tuo džiaugiuosi. Šis modelis buvo rastas visai atsitiktinai, suviliojo jo kaina, kuro sanaudų bei galios santykis. Kuro sąnaudos padorios ( mieste apie 8 l/100km, už miesto apie 5-6l/ 100km), važiuojant ramiai autopilotu kuro rodyklė krenta labai lėtai, į 5 litrus važiuojant 90-100km/h galima tilpti drąsiai. Mieste kuro jis "pasiima" jau šiek tiek daugiau. BMW gana nedidelis, o tai privalumas daugiabučių kiemuose(nors vietos man ir už manęs, kai mano ūgis 174cm tikrai pakankamai, bagažinė taip pat gan erdvi), posūkiuose stovi ant kelio gerai, galios bent jau man pakankamai( iš vietos su 330D nėra ką lyginti, prie sėdynės nelipdo, visgi 320D turi mažą sukimo momentą, bet nuo 1500rpm trauka pasijaučia), garso izoliacija tikrai nebloga, garso kolonėlių kokybė man pakankama-nežinau kodėl visi ją peikia, salono malonus, niekas nebarška, netraška, kėbulas gerai paruoštas nuo korozijos. Važiuoklė kietoka, bet patvari- ją teko tvarkyti tik 1 kartą, 2 restauruoti šarnyrai,2 keisti sailenblokai ir keisti galiniai amortizatoriai su atraminiais guoliais. Automobilių komplektacijos padorios, salone tikrai malonu sėdėti ir vairuoti. Realiai, riebių minusų išskirti negalėčiau - automobilis man patinka, jį turiu jau 3,5 metų. Perkant nežiūrėti pigių, nuvaikytų, kuriuose tikrai viskas byrės. Geriau sumokėti vidutinę kainą ar didesnę. Pats pirkau nuo tralo iš Italijos, 1 šeiminkas. Techniškai papuolė labai tvarkinga, kėbulas druskų nematęs, tik vienas kitas pabraukymas. 4 cilindrų, tad dirba gan garsiai, bet juo nesiskundžiu- salono garso izoliacija tikrai jį užgožia ir girdimas jis labai mažai. Kol nepakeičiau variklio pagalvių, salone buvo šiokia tokia vibracija, pakeitus- sėdi kaip benzinėje mašinoje - jokios virbacijos praktiškai nėra. Galios bent jau man pilnai pakanka - variklis ekonomijai, o ne drąskymui-ko beje jis bijo. Nusipirkus reikėtų patikrinti vakuumo ir grįžtanojo kuro šlangutes- jos mėgsta prasitrinti į viršutinę variklio apsaugą. Nors jei taip bus pajausite, netrauks automobilis arba stovint jausite dyzelio kvapą salone. Nieko blogo apie variklį pasakyti negaliu, eilinis dyzelinis variklis.Periodiškai pasikeiti vieną ar kitą detalę ir tiek. Kažkokių tai pastoviai gendančių dalių bent jau savo modelyje neturiu. Lyginant su tų pačių metų VAG atstovais, dalys šiek tiek brangesnės, bet kosmoso tikrai nekainuoja. Nuvertėja kaip ir visos kasdieninės auto. Maniškis per 3 metus nuvertėjo trečdaliu. Nepagailėti pinigų perkant, daug mačiusių ir atitarnavusių savo jų gatvėse daugiau nei tvarkingų. Tikrinti važiuoklę, nes jos tvarkymas brangus, žiūrėti, ar galinis tiltas neišplyšęs iš kėbulo( šiose BMW pasitaikanti liga).
Pilnas atsiliepimas...
Teodoras | 2015-12-13
Senas, tačiau vertas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas, patrauklus, patikimas
Kartais rūdys, mėgsta tepalus, sankaba.
Nėra tobulas, bet vis tiek po tiek metų traukiantis akį, turintis galios, savo kainą... Kaip ir dauguma vokiškų mašinų, detalių kainos nėra pigios, tačiau visumoj, malonus pasirinkimas. Kadangi šiuo metu turiu būtent 3 litrų benziną, tai komplektacija tenkina, net nežinau ar kažko daugiau gali būti (visgi trečia serija). Xenon'ai, HK aparatūra, šildomos elektrinės sėdynės ir pan... Bet visgi tai nėra tas automobilis, kuris gali būti šeimyninis, kelioninis ar pan. Pliusai, kad galingas, patikimas tinkamose rankose, niekad nepaves. Minusai: tokie taškai kaip vanos, disa, CVV ir kt. kas susiję su alyva. Degalų sąnaudos nežinau, ar plius, ar minus. Pakabą, kas metus ar du reikia tvarkyti (kilometrais nevardiju, nes skirtingom sąlygom, skirtingose rankose ir genda viskas). Variklis, visi mažiausi taškai, ar nemėgsta pavalgyti tepalų, ar dėžė tvarkinga, sankaba, smagratis, reduktorius... Elektronika pilnai veikia. Nepersimetusios rūdys ant slenksčių.
Pilnas atsiliepimas...
Justas | 2015-11-09
Bmw e46 330xd 135kw.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera garso izoliacija, manevringas.
Kietoka pakaba, kebulas linkes rudyti.
Na ka po ilgo ieskojimo nutariau ir as pabandyt ta visu giriama xd, na ka sistema veikia gerai, gan patikimai, kuro sanaudos palyginus su paprastu, galu varomu, skiriasi kaip diena ir naktis kas yra prisiskaites kad su xd mieste gali nuvaziuot su 8l, tebunie. esme tokia kad bandziau vazinet kaip pensininkas ir tai vidutiniskai rodo kompas 9.3l, seip masina gera traukos uztenka, nors as cipavau vimota, bet patarimas butu toks geriau rinktis150kw, ir 6 begiu greiciu deze automatine nes 5 begiu siek tiek pasenusi jau. Trauka gan nebloga, bet tiems kuriems tikrai nereikia xd verciau nepirkti, nes paprastas galu varomas, traukia kur kas geriau. o seip keiti tepalus laiku viska laiku ir turetu eiti kaip bitute. p.s juk tai vienas patikimiausiu varikliu. Na nuvertejimas gana nemazas, seip nera brangu islaikyti sia auto, bet jau sakiau anksciau kad as vazineju labai atsargiai, taip kad pirkit galu varoma ir nereik jums to xd :)
Pilnas atsiliepimas...
Ąžuolas | 2015-10-23
BMW e46 prelift
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, greitas, stabilus
Garsiai dirbantis motoras
Taigi turiu BMW e46 100kw dyzelį. Prieš renkantis visi labai išpeikė tai tas tai tas negerai, bet surizikavau. Taigi pliusai: kaip bmw labai ekonomiškas ir turintis neblogą trauką variklis. Beabejo išvaizdus ir traukiantis akį automobilis. Remontas tikrai nėra brangus, jeigu važinėsite su protu ir reikalausite iš automobilio to, ko jis negali duoti tai ir sulūš jum tie velenai. Variklis tikrai geras, trauka puiki. Vienintelis minusas, kad gan garsiai dirba. Žiemą reikia skirti daugiau laiko sušilti. Remontai tikrai nėra brangūs. Išvaizda ir populiarumas dar ilgam išliks šiam modeliui. Šių modelių silpnoji dalis yra alkūninis velenas. Jeigu esate jaunas ir jum rūpi driftas ir t.t pirkitės 3,0 variklį ir įrodinėkit savo. Kam reikalingas kasdienis taupus automobiliukas, tai rekomenduoju :)
Pilnas atsiliepimas...
Gediminas | 2015-09-15
Super
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera trauka, gražus kėbulas bei vidus, kokybiškos vidaus medžiagos,labai ekonomiškas
Kietoka pakaba
Superinis mašiniukas. Mano pirmasis automobilis, vairuoju jau ketveri metai, rimtų gedimų nebuvo. Kuro sąnaudos minimalios žinant variklio galią ir trauką (110kw) . Galėtų būti minkštesnė pakaba,bet žinant kad važiuoklė sportinė,tai priekaištauti neverta. Salonas gražus, odinis, didelis navigacijos ekranas, autopilotas, automatinės šviesos, šildomos sėdynės, stabilumo kontrolė (DSC) kaip tokių metų automobiliui -fantastika. Išorė man labai graži, faceliftas. variklio gedimų nebuvo, visuomet laiku keisti kokybiški Castrol tepalai bei filtrai. Žiemą variklis įšyla labai greitai,bet beabejo reikia šiek tiek luktelti kad įšiltų ir turbina. detalės nepigios, bet kai dažnai taisyti nereikia tai ir neatsiliepia labai skaudžiai piniginei. Prieš ketverius metus mokėjau 19500LT dabar pardavinėsiu už 4500 €. Jei kas ieškote gero ir visuomet aprūpinto e46 ieškokite greitu metu Autoplius. Black Saphire mettalic ,Klaipėda Ieškoti tik gerai išlaikyto ir mylėto automobilio,kad nusipirkus nereiktų dar pusę automobilio kainos pridėti remontui. Geriau pirkti šiek tiek brangesnį nei vidutinės rinkos kainos, kad nereiktų vėliau gailėtis. Beabejo prieš perkant patikrinti servise.
Pilnas atsiliepimas...
Viršaitis | 2015-08-24
Ekonomija ir malonumas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomija, išvaizda, patogumas ir patikimas ilguose kelionėse
Važiuoklė, purkštukai, galios trūkumas,
Turiu automobilį jau porą metų, dažnos komandiruotės tad reikėjo patikimo ir ekonomiško, bei patogaus automobilio. Užmiesty malonu vairuoti, įsijungi kruizinį režimą ir leki, sąnaudos užmiestyje apie 6l. Dažnai per dieną iki 800km nuvažiuoju, tad įvažiavus į miestą, mechaninė greičiu dėžė tada pradeda erzinti, nes vis reikia maltis su ranka po ja :) Būtų automatas būtų liuks. Mieste ima 8l kažkur, greitai pašyla žiema. Patikima kelyje, labai gerai valdosi, bei gražiai atrodo. Gaila bet pradeda rūdys lįst prie arkų, o daugiau viskas tvarkoje. Vairuotojui ir prieky vietos pakalmai, sėdynės galėtų būt patogesnės. Gale vietos pakankamai, bet jei atsilošęs važiuoji nera patogu labai. Automobilis jaučiasi toks "vikrus" tai ir nori gazo paspausti, bet galios pritrūksta. Apsukos kaip ir visų dyzelių nuo 2000 iki 3000 traukia kaip reikia. Pajausti tikrą malonumą reiktų benzino, bet tada nebūtų ekonomijos. Toks automobilis tinka merginoms, manajai labai patinka, nes nėra didelis, galios kaip tik jai ir sportiškai atrodo.Beto nereikai labai piniginės kratyti degalinėj. Pilną baką užsipylei ir galima sakyt pamiršai. Mieste ir žiemą, ima daugiau, bet jei ramiai važiuoji, ne "gazas-stabdis" atitinkama ekonomija. Variklis 2l dyzelis. 105kw mieste užtenka galios, užmiestyje taip pat, bet norėtųsi daugiau. Labai jaučiasi, kad automobilis, gerai surinktas,tvirtas, bet atitinkamai ir sveria, todėl atrodo kad galios trūksta kai pajudi išvietos. Variklis geras, grandinė stovi tad niekas nebaisu. Ji užmusti galima jei tik sklendės kažkokios įvidų sukrenta, jas reiktų pašalinti ir galima puikiai bevargo važinėt. Kolkas nuvertėjo nelabai daug, nes dyzelis ir nebloga komplektacija, tik be šildomų sėdyniu ir odinio salono. Buvo purkštukas apsinešęs, tai važiavau ir sustojau, tas malonumas lygtais 400 eurų. Per gulinčius policininkus pasivažinėjus lužo amortizatorius galinis. Pagrinde, ką tvarkau nuolat tai važiuoklė, nors automobilis duobiu beveik nemato. Teko rankinį tvarkyt, nes pajudėjau išvietos keletą kartų, rankinis veikė kaip veikęs, bet garsas po automobiliu lyg per plastmasinius butelius važinėčiau. Galvojau visa važiuoklė subirėjo, o pasirodo tik spyruoklė sulūžo ir kaladėlės liečiasi. Tai va, kasmet tik važiuokle remontuoju, bei tepalus ir filtrus keičiu. Perku tik Castol, nes taip gamintojo nurodyta. Nežinau kodėl, bet keliais beveik beduobių važiuoju, o važiuoklė vis pabyra nevisa, bet koks menkniekis. Automobilis man tik įrankis, pats nesikrapštinėju, tik prieš T.A į serviza, jie tik važiuokle pažiūri, patvarko ir viskas daugiau jokių bėdų. Manau, kartą įmetus servize apsilankyt, tai nėra blogas rezultatas. Ruošiuos važiuot su juo kol bus nepataisomas, nes kažką nusipirkti patikimo ir nebrangaus, bei ekonomiško neiįmanoma, nes neaišku ką įsigysi. Kad ir senokas auto bet vis dar simpatiškas, patogus vairuoti ir jaunatviškas. Reziume, patogus ir ekonomiškas automobilis. Būtinai patikrinti važiuoklę, turi visiškai nieko nesigirdėti, jokio taškesio ar barškesio. Jei ką pastebsi ir ges pirmiausia, tai važiuoklė, nes ji BMW silpnoji vieta. Neimti pačios prasčiausios komplektacijos, nes jausmas bus kaip golfe. O juk noris ir patogiai atsisėst ir kad žmogų į vidų pasisodint gėda nebūtų. Varikliai patikimi, bet neturi būti jokio pašalinio garso. Jei vidus labai "nudrožtas", vadinas ir pats automobilis bus apleistas ir neprižiūrėtas. Būtinai vaira susukit iki galo ir atgal porą kart, neturi girdėtis jokio traškesio.Youtube pažiūrėkit e46 OBS hidden functions, ir pažiūrėsit kai patikrint ar kokia idikatoriaus lemputė neužgesinta ir t.t. Būtinai prieš perkant nuvažiuokit į servizą, jei nieko neras, tai vadinas viskas ok, nes uždrožt tokį variklį labai sunku. Gera mašina, turės ir nebloga kainą. Gal daugiau sumokėsit, bet mažiau vėliau teks tvarkymui išleist.
Pilnas atsiliepimas...
Tiesiog | 2015-05-10
Gražus rupūžė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizdus, puikiai valdomas, pakankamai ekonomiškas, patikimas
dėl valdomumo atleidžiu pakabai standumą :D, orginalios detalės tikraaaai brangios
Eksploatuoju pusantrų metų, priekaištų neturiu Smagus automobilis, ypač žiemą. Tiems kas bijo BMW dėl galinių varomųjų ratų šaltuoju periodu galiu pasakyti, kad elektronika dirba taip, kad nei galą užmesi, nei kitaip skersuosi mašiną net ir to norėdamas. Tiems, kuriems automobilio išvaizda ir charakteristikos patinka tikrai rekomenduoju, įsigyti verta. Varikliukas nėra rajus kurui, nebent dugnais važiuosi.Man asmeniškai 1,8L. (105 kw.) pilnai užtenka tiek pakvailiojimui tiek kasdieniam važiavimui. Kaip ir visų, kaladėlės,filtrai, tepalai, pora lempučių, Tikrinti servise.
Pilnas atsiliepimas...
Drifteris | 2014-11-08
bmw 318i e46
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, gera variklio trauka, ne taip smarkiai rudyja kaip e36
tiesiog geras kasdieninis automobilis
Labai geras automobilis kaip 1.8 gera trauka vaziuoju kelis metus ne karto nera pavedes per salcius ziema labai malonu ir patogu vairuoti. Variklis 1.8 retai genda tik paprasciausiai reika isygyti normalu nesudrožta automobilį su gyvu varikliu del kuro sanaudu nesiskundziu ir nepasakyciau kad jis labai daug ryja pirkti dar gyva masina nes jai bus gerai padrozta laukia brangus taisymai arba netgi visas variklio keitimas. svarbiausia kad nebutu rudziu pozymiu ir jei nepagailesit pinigu ir nusipirksit tvarkyta masina tai ji jums nekels bėdų ir papildomu problemų bei lėšų
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas | 2014-10-21
318i 98m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas
Audio sistema
Būtent iš Saab'o persėdau į šį e46'ą, pirkau jį auto turguj, buvo grįžęs kaip ir dauguma iš vokiečių. Pisipažinsiu mane patraukė kaina ir geras mašinos stovis, kaip tokių metų žinoma. Nors tikrai ne ieškojau benzininio Bmw. 5000lt už pakankamai tvarkingai atrodančią auto, mane suviliojo. Apsukęs kelis ratus aikštelėje, važiavimas juo manęs labai nesužavėjo, prošvaista ne įpatinga, vairas sukasi sunkiai, pirmos pavaros norėtųsi, kad įsimestų tiksliau, nesijautė to ryšio su mašina, kai norisi ją vairuoti ir nesustoti... Vis dėlto nusprendžiau ją įsigyti, o ekploatacijos begyje ji man vis labiau ir labiau patiko. Atsirado tas jausmas, kai įlipus į automobilį, jautiesi puikiai ir nekantrauji kuo greičiau jį užkurti ir pralėkt vingiuotu keliuku, būtent tada pasireiškia visas šios mašinos vairavimo malonumas, taip staigiai ir taip tiksliai valdomos mašinos dar vairavęs nebuvau. Žinoma 114-os arklių itin smagiam pasivažinėjimui yra mažai ir kaskart spusteldamas vis dažniau pagalvoji apie šešių cilindrų variklį, o šis 1,9l motoras nėra nei ekonomiškas, nei galingas, jis toks nei šioks, nei toks, gal labiau tinkantis moterims... Kas labiausiai nustebino šiame automobilyje, tai audio sistema. Pirmą kartą įjungęs muziką net juokas paėmė, - muzikos kokybė lyg būtų leidžiama iš telefono kuris užkritęs po lova. Gamyklinė sistema, tragiška, tokio siaubingo grojimo nepamenu ar kada teko girdėti. 1,9l; 114ag; 11l/100km mieste; silpnas, neekonomiškas. Patariu pirkt galingesniu varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
Asta | 2014-05-16
Apie BMW 320D E46
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vien pliusai. Patogus, nėra labai didėlis, vietos tos gale yra tikrai pakankamai. Kuro sąnaudos nedidėles, detalės tikrai nėra kosminėmis kainomis. Gera vairuoti šį automibilį.
Kol kas labai rimtų minusų neįžvelgiau.
Turiu automobilį bmw320d e46 1999metų, nusipirkau jį prieš 7 mėnesius, esu labai patenkinta šiuo automobiliu. Mažiau skaitykite visokius komentarus, kadangi dauguma rašo, tik tam, kad rašyti, patys neturi, nėra išbandę ir kažką kažkur kažkada girdėjo ir labai baisūs komentatoriai atsiranda, visų galų meistrai. Prieš man perkant šią mašiną, labai daug skaičiausi, tai ką galiu pasakyti, radau daug neigiamos info apie ją "ypač tokia tematika "mano draugelis turėjo" ir pan. Aš džiaugiuosi, kadangi per šiuos mėnesius, pakeičiau tik tepalus, kadangi prasukau virš 13000 km. amortikus pakeičiau kadangi jau reikėjo ir viskas.. Daugiau jai nieko netvarkiau. Priklauso daug nuo to, kokią mašiną nusipirksite, tad jeigu pirksite labai atidžiai apžiūrėkite jos stovį. Aš esu patenkinta net labai. Traukia labai gerai, išbandžiau :D esu mergina, tad labai tikrai "nesidraskau" , nors turint tokią mašiną, norisi spausti :D 100kw, 2.0 dyzelis, traukia tikrai gerai. Tikrai vairuoti yra labai malonu. Kuro sąnaudos nėra didelės, apie 7/6 l / 100km. Labai gerai ĮSIDĖMĖKITE: nuoširdžiai patariu: kai perkate labai gerai apžiūrėkite automobilį, ir jeigu tikrai pavyks nusipirkti gerą, daug problemų su juo neturėsite.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt