Markės
165 iš 1571
BMW 3 klasė 1998 - 2005
BMW 3 klasė, 1998 - 2005
553Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 53
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
3 serijos BMW yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gaminamas sedano, hečbeko, kupė, universalo ir kabrioleto kėbulais ir varomas galiniais ratais. E46 modelis yra tikra E36 evoliucija. Daugelis kėbulo linijų ir siluetas išliko tokie patys kaip ir E36 modelyje, tik kiek suapvalėjo, įgavo aerodinamiškesnę formą kas buvo tuo metu labai populiaru. Tiek priekiniai žibintai, tiek galinio vaizdo veidrodėliai išliko panašūs. Interjere panašios išliko sėdynės, tačiau prietaisų skydelis, centrinė konsolė yra kopija E38 ir E39 (7 ir 5 serijos) modelių. Galingiausia versija turėjo didesnį 3.0 L variklį 330i/Ci ZHP su 238 AG (175 kW) galia, 301 Nm sukimo momentu ir greitinosi iki 100 km/h per 5.8 sekundės. 2002 metais E46 sedanas buvo atnaujintas – nauji priekiniai žibintai, nauji buferiai ir kietesnė važiuoklė, o 2004 metais buvo atnaujintas ir kupė automobilis. E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai E46 buvo 2002, kuomet buvo parduoti 561249 vienetai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai buvo 2002, kuomet buvo parduoti 561249 vienetai.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 53
Dabar jau BMW fanas | 2014-04-06
bmw e46 sedanas 3.0D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybe, valdymas, patikimumas
neradau
Na pirmas įspūdis geras. nupirkau nenuvargusi. Oda klimato kontrole ir kiti malonus privalumai. automobilis labai manevringas, galbūt kiek mažas pasukimo kampas parkuojantis šonu. Na neminkščiausias automobilis, bet standus ir patogus. Labai gerai apgalvotas (čia tik mano nuomone). ilgai ieškojau ir apsisprendžiau ties šiuo variantu dėl keliu priežaščiu, norėjosi praktiško ir kažko gražaus, galingo ir kartu ekonomiško. Na dėl kuro sąnaudų tai kaip tokiam litražui nėra dideles vidurkis 6-9 L priklauso kaip nuotaika vairuojant. Pas mane 50-50 miesto ir užmiesčio. važiuojant apie 120km/h kuro sąnaudos apie 6-7L pagal momentines sąnaudas su autopilotu. Mano nuomone jei ieškai kažko aštraus ir kartu sa liginai taupaus. šitas variantas kaip tik tau. Variklis geras, nereikalauja per daugiausia prieziuros. Aisku apleisti taipogi nereikia. 3.0D vienas is geriausiu BMW varikliu. Trauka mano manimu yra is ties ispudinga. kai buna noras paspausti prie sviesaforo, tikrai pamatai jog tavo auto tikrai neeilinis. Na daliu kaina nemanau jog isskirtine. Kaip ir visu, nori geresniu moki daugiau, nori pigesniu gauni prastesnes. Automobilis yra populeresnis todel nuverteja leciau, bet ir kaina didesne. 3.0L yra zimiai brangesni nei 2.0L. del patikimumo, galios ir kuro suvartojimo santikio. Butina patikrinti tilta ar neispuves, galioja iki ~ 2000-05. o daugiau kaip ir visu auto apziura.
Pilnas atsiliepimas...
Mantvydas | 2014-02-01
BMW 320 2003 metu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gana isvaizdus, taupus variklis
Nepatikimas variklis kaip ir visas automobilis! Garso izoliacija apgailetina.
3 metus vazinejau lexus is 200, taciau del dideliu kuro sanaudu ir sparciai didejancio kilometrazo nusipirkau bmw 320. Pirkau tuo metu tikrai geros bukles 2003 metu 2.0l dyzelini modeli. Taciau jau pravaziavus pimus 4 menesius prasidejo problemos kaip turbinos durniavimas, purkstukai, variklis.... zodziu trumpai tariant automobilis gana isvaizdus ir prabangus, taciau eksplotacijos prasme tai tikrai labai prastas automobilis... Gal cia man tokia nuomone susidare po lexus automobilio, kuris buvo labai patikimas, taciau labiau pasidomejes supratau, jog aplamai visi BMW eksplotacine prasme yra labai prasti. Taupus, bet tikrai nera patikimas, kartais pagalvojus geriau nusipirkti automobili, kuris valgau daugiau, taciau pats variklis patikimas ir nereikalauja investiciju. Automobilis tikrai prastas eksplotacine prasme, dalys labai brangios o kiniskos labai nepatvarios ir aplamai paziurekite pasaulinius reitingus, bmw niekados neuzime ir neuzims geros vietos patikimumo atzvilgiu... Suprantu kai dar perka naujus bmw ir turi pinigu jo tvarkymui, bet kai perkama 14 metu senumo masina uz paskutinius pinigus, tai tikrai pasigailesite :) Patarciau geriau pasitaupyti dar siek tiek ir nusipirkti geros bukles japoniska automobili: Lexus, toyota... Patikimumas garantuotas
Pilnas atsiliepimas...
Edgaras | 2013-06-19
BMW 320D 100kW 2001m. Touring (universalas)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiška, daug privalumų, patogus valdymas, patogus salono išdėstymas, puiki išvaizda.
Kaip ir jokių.
Patogus valdymas, ekonomiškas, komfortiškas, gera muzikos kokybė su BMW buissnes CD magnetola. Daug privalumu, parktronikas, lietaus davikliai, borto kompiuteris, klimato kontrolė, kondicionėrius, autopilotas. 2,0d 100kW, ekonomiškas ir galingas variklis. Perkant dyzelinį automobilį jį tikrinkit taip: Užšildykit variklį iki darbinės temperatūros, tada paspaudos gazo pedalą pakelkit apsukas iki 2000, palaikykit kokias 5 sekundės ir tada spauskit iš karto iki dugno, žiūrėkit kokį dūmą metą ir atleidus gazą ar nesipurto variklis.
Pilnas atsiliepimas...
Domas | 2013-06-05
e46 320D 100kW (m47)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus valdomumas, geras galios/ekonomijos santykis, ergonomija, puiki salono ir išorės išvaizda, įvairūs "pribombasai", puikus stovėjimas ant kelio, nebloga garso izoliacija, geros kokybės medžiagos
apgailėtina garso sistema, daug mažos reikšmės ligų, didžiulis turbo lagas, ne itin daug vietos gale, silpnokas siurbys bei turbina
Kadangi puikiai atrodančio bei visdar neatsibodosio e46 kainos pasidarė prieinamos kiekvienam lietuviui, sugalvojau pasidalinti savo metų patirtimi eksplotuojant populiariausią e46 modelį Lietuvoje 320D. Visu pirma, rasti gerą/nenudrožtą BMW tikrai sunku. Tad iš karto siūlyčiau žvalgytis į touringus (universalus). Aišku jei jums toks kėbulas priimtinas. Laimėsite dėl dviejų dalykų - touringai kažkur 10% pigesni bei 90% mažiau sudrožti nei sedano dyzeliukai. Priežastis paprasta - sedanus renkasi mėgstantys paspausti, pavaikyti žmonės, touringus renkasi labiau ramesni žmogeliai. O dyzelis jei pavaikytas - ateityje bus problema po problemos. Dar girdėjau šnekas kad touringai labiau pavargę - tipo dėlto kad buvo vežiojama daugiau svorio su jais. Mano nuomonė tai neturi daug įtakos. Beto pavargusi pakaba žymiai geriau nei pavargęs motoras. Bet visgi, sedanai šiektiek gražesni, tad jei rasit tikrai gerą - imkit. Touringas tuo tarpu visiškai nesiskiria savo dinaminėmis savybėmis nuo sedano. Tad jūsų skonis rinktis. Man iš šio auto didžiausią įspudį padarė jo valdomumas – kažkas nerealaus. Užtenka čiutčiut pajundinti vairą, kad ir su vienu pirštu – viskas, auto tą jaučia ir neša posukį. Ant kelio taipat puikiai stovi – paklausus šone sėdinčio, koks buvo jausmas ant 120kmh išsukti nemažą posūkį, atsakymas – nieko nejaučiau (nebaisu). Greitis nesijaučia labai, tad važiuojant kad ir 140kmh atrodytų kaip koks 100kmh. Oro pagalvių – nemažiau 6. Stabdžiai taipat be priekaištų. Tad tuo pačiu ir saugus auto. Salone vietos nebent tik priekyje pakanka – gale ten jos kaip golfe. Šiaip gana komfortiškas auto, ne „kratafordas“(su nedidesniais nei R16 raitais), patogios sėdynės, žemai sėdima, gazo pedalas kaip furose, mygtukai taipat išdėstyti puikiai bei nustebins galybė malonių smulkmenų (jei ankščiau neturėjot brangios auto arba bmw), kurių dažniausiai neturi kitos to meto ir tos klasės auto, pvz. daug stalčiukų ir dėžučiu pasidėti daiktams, „protingai“ užgęstančios lemputės, galimybė uždaryti langus su pulteliu, specialus galinių durų užraktas kad neiškristų vaikai ir tt.. O jei dar ir komplektacija gera, bus prikišta dar daugiau tokių smulkmenų. Žiūrint į tai, kad čia tik vidutinio segmento auto, sakyčiau visai neblogai. Aš parašysiu apie 2 litrų dyzeliuką - kuris ėjo 1998-2001 metais ir išgauna 100 kW ir 280 N•m bei varomas grandine. Daugkas peikia jo trauką, na bet man tokios kalbos tik juoką kelia, kai lietuvos gatvesė 90% auto neturi net to 100kW. Vienu žodžiu, "tikri" BMWistai tik peikia šį variklį, nors iš tikro yra tik šone sedėję kai draugelis pravežė su 3.0D BMW tad 2.0D jiem tapo per maža (o patys vairuoja III golf 66kW). Iš tikro šio variklio mini problema - turbina pradeda veikti nuo maždaug 1750 apsuku, tad iki tol trauka tikrai prasta - kartasi užknisa, kai posukis įveikiamas antru bėgiu ir reikia laukt kol pakils apsukos iki 1750 ir auto pagaliau šaus į priekį. Tas labai nervina, geriau jau kartais netgi pirmu bėgiu išsukt posukius. Na aišku +1750rpm traukia tikrai gerai. Dar pastebėjau, kad ketvirtu bėgiu trauka tikrai nekokia (bent iki 2300 rpm), bet įjungus į penkta viskas OK - lenkt dažniausiai nebaisu. Na aišku 2/3 bėgiu traukia puikiai, bet čia dažnai auto tas galioja. Dar man šiekiek įstrigo kad KARTAIS sunkiai gaunasi gražiai perjungti pavaras – kitaip sakant, variklio ir transmisijos sujungimas šiektiek nuvylė. Niekaip nepriprantu prie to, kai su ankstesnėmis auto budavo viskas ok. Bet čia galioja jei norisi pavaikyti ir reikia greit jungti pavaras. Šiaip patys bėgiai jungiasi tikrai patogiai. Galbūt jau mano sankaba nemažai prasukta. Šiaip daugkas sako, kad alkuniniai nelaiko, bet čia pasenusios kalbos. Svarbu labai nevaikyt šio dyzeliuko, ir viskas bus gerai. Galbūt tos alkūnės lužta dėl noro atsiimt dėl to didelio mano minėto turbo lago - po tu nelemtų 1750rpm paspaudžiama iki kokių 4000 ir taip nuolat. Negirdėjau kad normaliai važinėjant lūžtų tas velenas. Jo įtrūkimo požymis - kažkas blogai spaudžiant sankaba(vibracija, mušimas tarkim). Tad jei jaučiat kad ją spaudžiant kažkas netaip - praleiskit tą varjantą. Taipat su sankabos pedalų susijusios smagračio bėdos. Vienu žodžiu geriau nerizikuot jei trukčioja sankaba. Bei čipuotų varjantų net nežiūrėkit – šis variklis nesusidoroja su padidint galia. Pradės viskas byrėt, beto čipiuoti neapsimoka (prisideda mažai kW). Geriau prasivalyti visokius įsiurbimo kolektorius. Auto tikrai ekonomiška – mieste 7.5, užmiestyje 4.5. Nėra ką daugiau ir pasakyti, galios/ekonomijos santykis iš to meto dyzelių galbūt tik TDi 81 kW nusileidžia. Nežinau kaip su kitais auto, bet važiuojant su žaliu/saliarka/baltarusišku auto traukia pastebimai prasčiau. Bet tokio geriau stengtis nepilt – siurbliai taipat gana jautrūs. Nors iš tikro, daugkas pila ir viskas OK. Taipat šis variklis nelabai sugeba susidoroti su masės apkrova – nuo trijų stambesnių žmonių salone jau jaučiasi pastebimai sumažėjusi trauka, kai tuo tarpu su fordo TDCi ar galingesniais VW Tdi motorais vežk kiek nori – trauks gerai. Visgi taip yra dėlto kad 2.0D nebuvo orentuotas dėti į didelės apkrovos auto. Kitos smulkmenos – jei neišyla iki darbinės temp. Reikės pakeist du termostatus (po 100-150lt). Galima važinėti ir su senais termostatais, bet juos pakeitus man sanaudos sumažėjo 0.5l bei pats variklis lengviau dirba prie darbinės. Dačiko rodiklė turi stovėt per vidurį (75 laipsniai). Tad jei iki vidurio trūksta pora mm blogas termostatas pradeda aušint ties kokiais 60 laipsnių. Manau tiek yra aiškiai per mažai dyzeliui. O jei keisti termostatus tai vienareikšmiškai abu. Dar viena mini liga – dirbantis variklis klanksi. Garsas sklinda iš generatoriaus dirželio įtempėjo – pasikeisti jam tektų paklot 50 litų. Jei auto ne itin traukia, bet pašalinių variklio garsų nėra – viskas tikriausiai gerai, tik gali būti užsikimšę suodžiais EGR, kolektorius, keli davikliai ir tt.. Kuriuos galima nesunkiai nuėmus pravalyti benzinu. Pilnas internetas, kaip tai padaryti. Taipat variklyje stovi turbinos/alsuoklio/seperatoriaus filtras, kurį reiks keist kas 3 tepalo keitimai (arba medžiaginę dalį pakeisti paralonu). To meto bmw dyzelio turbinos ne itin patvarios, tad geriau sutvarkyt ta filtriuką, ir apsieiti nuo turbinos restauracijos už 1000lt. Taipat reiktų neužmiršti, kad po smagesnio pavažinėjimo užgesinti motorą patartina bent po 30sec stovint(kol atvės turbina). Kalbant apie turbiną – jei pagazavus švilpia, greičiausiai išpjautas katalizatorius. Seniau sakyčiau, kad nieko tokio, bet po 2013 kovo 31 nebesakau. Visgi jei švilpimas aiškiai nemalonus bei atsiranda TIK po maždaug 1750rpm – turbinai artėja galas. Dėl katalizatoriaus atsirandantis švilpimas girdisi nepriklausomai nuo apsukų, užtenka šiektiek spulstėt gazą. O šiaip, jei ir viskas ok – turbina šiektiek turi švilpt. Dėl variklio būtų viskas – nekankinant jo daugiau nei 3000rpm, stengiantis pilt kurą iš degalinių bei laiku keičiant filtrus, tepalus ir kartais pravalant visokius kolektorius su juo neturėjau ABSOLIUČIAI jokių bėdų. Žiūrint į komplektaciją - galima nemažai rasti su oda. Kondicionieriai e46 ėjo visose komplektacijose. Pas mane gana skurdu - tik šildomos sedynės. Kurios tikrai puikios bei patogios ir įšyla per 30 sekundžių. Dar visiem svarbu yra multifunkcinis vairas (junginėt radijo stotis, autopolitas ir tt) bei BC posūkių svirtelė (per ją galima peržiūrėt sąnaudas, temperatūrą ir tt..). Pas mane viso to nėra, bet tai nėra didelė bėda - vairą galimą rasti už 300-500 litų o svirtelę už 50lt. Vairą reiktų tik prijungti ir viskas veiks o svirtelę dar reiks ir nuvežt priprogomuoti už 50 litų. O ir šiaip visą informaciją ir be svirtelių gali pažiurėt spidometre paspaudžius ir palaikius atitinkamai kilometrų nunulinimo knopkę. Gali rast net tokia info kuri rodo kiek tiksliai degalų bakę yra, akumuliatoriaus įtampą ir tt. Automobilio pakaba tikrai paprasta - be jokių trijų šarnyrų ant vieno rato. Galinė pakaba tvirta, netgi kaikas vadina amžina o va priekio silpnesni sailenblokai. Mano jau šiektiek jie kleba bet šarnyrai ir kita tvirti nors nemažai važinėta kaimo keliukais bet šarnyrus daugkam taipat tenka patvarkyt. Pakabos remontas tikrai nebrangus, tik reikia atminti, kad jei restauruojasi ta dalis, ją ir reikia restaurot nes kitaicų naujos dalys nelaiko. Bet tuo pačiu restauruoti tik pas gerus specialistus nes kitaip rizikuojate prarasti BMW teikiamą valdymo malonumą. Aišku jei kišenė leidžia pirkti originalias dalis - kodėl gi ne. Dėl kainu - šarnyras restauruot apie 50-70 litų. Tad tikrai pinigų dėl pakabos neišmėtysite. Sailenbloko pakeitimas girdėjau apie 150 litų bet negarantuoju. Ne mechanikas, tad nežinau ar išviso jie persipriesuoja ar išviso naujus stato. Esmė kad pakaba pusėtinai patvari ir svarbiausiai ne itin brangiai remontuojasi. Nemažai jos dalių tinka nuo kregždės, tad, patys spręskit.. Apie išvaizdą neverta daug šnekėt (išorė visiškai nerūdyja) - nebent apie vidų. Salonas aukščiausios kokybės, gražus, minkštos plastmasės(ar gumos?). Tik plastmasinės juostos (vidaus moldingai) susibraižo - bet jos neužima daug vaizdo salone. Ir jas nesunkiai galima nuimt ir nudažyt ar apklijuot juostele. Visa kita salone nelabai subraižysi. Garso izoliacija nebloga. Daugelis auto turi bėdų su pašaliniais garsais salone. e46 liga – durelių pasenusios gumos, besiliesdamos su kėbulu važiuojant krebžda. Gali atrodyti, kad lango gumos krebdža, kadangi atidarius langą jis „pranyksta“. Bet tik todėl, kad skresvėjo garsas užgožia gumos trinimasi. O jos vistiek trinasi virš lango. Spręndimas paprastas – papurški gumas purškiamu silikonu ir salone tylu tylu. Jei garsas girdisi darinėjant langus(traškėjimas) - dar viena liga: lango pakelėjas. Šiuo atvėju nedelsiant(jei nedarinėjat lango, tada galima ir nekreipt dėmesio) prisikapstyti prieto pakelėjo(tik vidinę durų pusę nuimt reiks) ir žiūrėti, kodėl tręška. Greičiausiai tam tikroje vietoje pakelėjo trosas yra ir trinas arba nulūžę balti laikikliukai. Vienu žodžiu, pagal situaciją reikia žiūrėt ir PIGIAI sutvarkyt, kas ten negerai, nes poto darinėjant viskas galiausiai išluš ir teks pirkti naują pekelėją ar net varikliuką. Aš jau taip prisidarinėjau ir vos ne vos be išlaidų padariau kad laikytūs langas savoje vietoje. Norint normaliai darinėt langą reiktu naujo pakelėjo. (iki 100lt, gal ir daugiau kažkur). Dar patarčiau nusipirkus auto pasikeist vairo stiprintuvo skysti (ATF Dexron II). Nes vairo kolonėlės pareina ir jos itin brangiai remontuojasi. Kadangi galas varomas, taipat reiktų žiemą naudoti tik geras padangas. Aš turėjau problemų net su naujomis, bet šiaip pravažumas nėra tragiškas – užnešus auto suvaldyt tikrai įmanoma. Jei auto būtų aukštesnė, išvis jokių problemų žiemą. Garso sistema yra visiškai apgailėtina – neblogi žemi dar kažkiek gelbėja, bet aukšti tai tikrai tragedija bei galinės kolonėlės tikriausiai dėl vaizdo ten stovi. Normaliam pasiklausymui gal ir užteks bet tarkim visu dar netrukčiojančiu garsu paleidus muziką ir išlipus iš mašinos beveik nieko nesgirdi. e46 retose kompletacijose yra sudėta Harman Kardon sitema, kuri visai nebloga. Apibendrinant, auto yra tikrai geras bei turi savo iškirtinių pliusų. Ligų taipat daug, bet laimei jos tėra smulkmenos - net su kai kuriomis galima gyvent. O jei ir negalima, jos pigiai ištaisomos. Bet atsiminkit, kad mano pastabos nebūtinai atitinka kitam e46 – galbūt labiau sudrožtas, kitaip nei mano, byrės ir byrės. Tad ši apžvalga labiau tinka prižiūrėtiems e46, kuriems iškyla įprastos šio modelio bėdos. Perkant labiausiai reikėtų atsižvelgti i šiuos dalykus - sankabos stovis, ar įtartinai nešvilpia, ar netreška darinėjant langus.
Pilnas atsiliepimas...
mario | 2013-05-11
bmw 330d aparatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, greitas, sąlygiškai ekonomiškas, solidus, malonus vairuoti, nebloga izoliacija, jaunativškas, nedidelis nuvertėjimas
brangoka eksplotacija, kiek pasenęs, asketiškas salonas, žemas
Niekada neturėjau bmw. Turbūt, kad šis automobilis asocijavosi su plikais treninguotais gezais. Ir dėl to kad jų kainos būdavo (ir yra) kiek didesnis už daugumą. Eksplotacijos kaštai ir kuro sąnaudos vidutiniškai didesnės. Tad iš ekonomijos pusės toks pirkinys nėra naudingas. Nuomonių irgi pilna įvairių: kaip, iš serviso neišvažiuosi, pilsi kurą kibirais ir t.t. Bet šiais laikais, kai krizė kiek pakoregavo auto kainas ir dėl infliacijos automobiliai tavo lengviau įperkami, atsirado naujesnių modelių. Bmw tapo įperkamas ir vidutines pajamas gaunančiam žmogui. Po visokių audinių ir vw, peugeot, mazda ir citroen, bėgant metams nusprendžiau išbandyt ką reiškia turėti bmw. Pasirinkimui turėjo įtakos ir aplinkinių nuomonė, kurie ir pagal auto vertina žmogų. Sutikite, kad šiokia tokia nuomonė jau susidaro, kokį auto žmogus mėgsta. Iš išvaizdos patiko 5kl ir 3kl. 7pasirodė kiek per didelis ir ganėtinai rajus, nors irgi fainas. Kadangi esu taupus, automobilis turėjo būti dyzelinis arba su dujomis. Dauguma auto kuriuos vairavau buvo dyzeliai, todėl jau tas garsas ir kiek mažesnė trauka iš vietos būvo įskaičiuoti. Nesu tas kuris labai draskosi, bet paspaust retsykiais irgi reikia. Tad auto turėjo būti galingas ir kiek įmanoma ekonomiškesnis. Iš bmw to reikalauti galbūt būtų kiek naivoka. Bet vis dėl to radau optimaliausia variantą - tai 3l dyzelis. Kuris valgo panašiai kiek 2d., o trauka visa galva lenkia. Tad rinkausi iš 530 ir 330. Pravažiavus su 320 pasigedau traukos. Visi iš kokių 4 žiūrėtų 2litrių važiavo vidutiniškai, nebent vienas kiek smagiau, nes buvo greičiausiai savininko pačipuotas, tačiau labai skurdžios komplektacijos ir su netvarkinga važiuokle. 5-tukas tiesiog plaukė, 3l variklis nesulyginamai buvo galingesnis. Salone vietos irgi buvo sočiai. Tiesa jautėsi automobilio masė ir universalo kėbulas buvo kiek ilgokas. Tad pasirinkimas teliko vienas - bmw 330. Tik pravažiavus tapo aišku, kad tai būtent tai ko ieškojau. Pakankamai išvaizdus, negriozdiškas, kaip 5 ar7kl. greitas, stabilesnis ant kelio, ant posukių. Galingas ir pakankamai nedidelis sedanas su kietesne važiuokle, bei mažesnėm kuro sanaudom nei 530. Universalo nesinorėjo, nes nebuvo ką su juo vežioti ir norėjosi gražesnio modelio. Bėja universalai pigesni ir nelabai vertinami bmw pirkėjų tarpe. Todėl ir stovis universalų dažniausiai buna geresnis. Labiau vertinama mechanika,mat yra megėjų "pasportuoti". Bet su mano važiavimu ir pagrindas miestas, tai rinkčiausi dabar automatą. Iš kart atsakau į klausimą: ar esu patenkintas pirkiniu? - be abejonės taip. Nepaisant to kad padariau visų naivių pirkėjų daromą klaidą,- susigundžiau pigiausiu variantu rinkoje (10500lt - nusiderėta nuo 12000) ir teko iškart stipriai investuoti. Remonto darbai atsiėjo gerus 4500lt(ir tai ne pabaiga, esant norui galima būtų dar 1500lt užsimerkus sukišti). Bet atsakymas -taip. Auto vertas to malonumo. Važiuoji ir jauti kelią, turi malonumą vairuoti, čia dar ramiai važiuojant. Čia ne darbinis arkliukas, kokių pilni musų keliai. Bmw - tai auto tavo malonumui. jau nekalbant apie nebylia pagarbą, su kuria palydi dauguma žvilgsnių. Žodžiu tik geri atsiliepimai apie išvaizdą ir vairavimą. Eksplotacija gana brangi, bet ne tokia baisi. Nes koks mersas e-klasės pareikalaus didesnių išlaidų. puikus 3l varikliukas, matės jau virš 400t. km. ir dar gražiai dirbantis. Yra vos vos girdimas nedidelis apsukų šokinėjimas, kuris pasireiškia retai. Ir galbūt čia įpurškimo reikalas ar kokio siurbliuko (kurių čia visi 3 - pagrindinis, kūro prie variklio, 2 - padavimo, ant dugno, po vairuotojo sėdyne, kurį teko pasikeist 300lt, ir 1- ant kūro bako) Kūras tik iš kolonėlės. Aišku labai nesmagu, kai kaip kokie durniai mokame po 4,65 su mažiausiais atlyginimais EU. Bet ką padarysi, taupyti su kontrabandiniais degalais ranka nekyla. Tai praktiškai amžini varikliai, kantrūs ir elastingi, stovi grandinė -tad atkrenta diržo keitimo išlaidos. Padariau klaidą užpylęs xado tepalus, pernelyg tiršti ir klampus, reikia laukti kol įšils, tada dirba normaliai, bet žiema iš pradžių tingiai variklis sukasi. Rinkčiausi dabar specialius bmw tepalus - kaina tokia pat, kaip castrol, po 35lt/l. Iš minusų, tai reikia žiūrėti, kad nebūtų nusprogusi turbina, nesigirdi švilpimo ir traukos visai nebūna, bei dūmija. Bei variklio pagalvės - įdomu, kodėl gamintojai nepatobulino jų. Teko keisti abi po 150lt už vieną. Pas visus 3litrius liga, nelaiko jos, todėl dažniausiai jaučiasi nedielė vibracija, paspaudus akseleratorių nutyla, virbacijos nesigirdi. Girdėjau, dar kažkokias tai sklendes daug kas išsipjauna, nes nulūžta ir sukrenta į vidų ir gali apgadinti variklį. Bet kol kas nieko joms nedariau. Trauka nebloga, kaip 135kw., bet jau spėjau priprasti, tai darosi mažoka. Kadangi pedalo iki dugno beveik niekada nespaudžiu, tai naudoju tik "pirminę galią". Dabar imčiau 150kw turintį bmw330 nuo 2004m kurie pradėjo eiti. Kūros sąnaudos mieste 8,5 nespaudžiant, žiemą 9-9,5l. ( vasarą 30-35lt ant 100km, žiema - 45-50lt) Užmiestyje pakankamai ekonomiškas. Jei randi momentą, tai gali su kokiais 6-6,5 tilpti važiuojant 150/160km. 120km ryja tiek pat vidurkis 6l. Dar nuo ratų ir padangų priklauso. Kadangi 330 turi sužemintą važiuoklę lyginant su 320d. Todėl ir stabdžiai jam eina didesni. Ratlankiai dedasi tik 17/18colių. 15/16 neuždėsi. Padangos tokiu atveju 225/45, nepigus malonumas apie 150 už nudroštas, devėtas. Naujos nuo 400lt už vnt. Bet gali už tai drąsiai važiuot 200 ir nenulėkt nuo kelio. Detalės brangesnes, nei daugumos, bet visur pilna, gamina daug kiniečiai: filtrai, kaladės, tepalų 6l - virš 600lt. Salenblokai po 180. Pasikesti žvakes - 250 darbas ir po 50lt už žvakę. Keisti būtina, nes ant tempimo nesikuria. Generatorius devėtas 250. Termostati stovi du po 150lt vnt, darbai visi brangiau, nei audi ar vw, nes bmw prestižinė markė. Traukės po 60lt ne firminės. Darbai atlikti ne Krasta Auto. Atlikus būtiniausius keitimus ir remontus, kurie atsiėjo virš 4500. Dabar mašinos savikaina apie 15000lt, bet prie išvaizdos dar reiktu pasikrapštyti, važinėju apie gerą pusmetį ir nekišau nei cnt. Gale vasaros reikės važiuokle apsižiūrėt , jeigu anksčiau neprivers. Rudžiū nėra niekur, tik pradėjo trumpinti galiniai stopai- rodo, kad perdegusios lemputės, bet viskas veikia, atsidarinėjo bagažnikas žiema savaime, dabar nustojo. Liga - priekinių keleivio sėdynių svorio datčiko klaidos - dega airbag lemputė. Už 80lt galima įdėt rėlytę - tada užgesta. Kilometražas didelis virs 400t., todėl salonas patrintas, vairuotojo sėd. atlošas plyšęs. Diržų užsegimas nelaiko, reikia pasikankint , kol prisisegi, nors niekas beveik nesisega. Dar reikia pasitvarkyt. Daugiau lygtais nieko, žiūrėsim ar išlys kas nors vėliau. Eksplotuoju kasdien, iki 50km mieste. Nepatingėk papurtyti servise, paskaičiuos kiek remonto sukišti i važiuoklę. Kėbulai normalus dažniausiai, tikrinti turbo, variklio pagalves, jeigu eina pajungti ant kompo - matysis tikroji rida ir el. trūkumai. Žiūrėti, koks pardavėjas. Verslininkas iškiš bele ką. Žiūrėt ar mylėtas auto. Matosi iš salono, iš stabdžių, iš filtrų, kada keista ir pan. Parduoda dažniausiai tada, kai jau tingi prie jo knistis - vienas kitas remontukas iki 500/1000lt. Arba išvažiuoja dirbti.
Pilnas atsiliepimas...
Bandiklis | 2013-04-08
BMW E46 320d Touring 2004m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ne barskutis
kratukas
Isore - skonio reikalas. Dziugina - netraskanti panele. Plasmases atrodo ir jauciasi kad ne is pigesniu. Puikiai laikosi ant kelio, manevringas. Liudina - standumas, kietumas. Pries pirkdamas pasiskaitinejau forumuose apie auto kietuma. Bet nesitikejau kad bus toks kratukas. O kad kratukas tai tikrai. Kaip is BMW, nors ir treciuko tikejausi ne to. Kai pirkau BMW nesitikejau kad tiek daug nuvazinetu BMW automobiliuku yra. As cia asmeniskai susidariau nuomone, del ko taip gali buti. Nes tai BMW, vaziuoja smagiai, trauka gera, manevringas, dinamiskas Tiesiog provokuoja spausti gaza :) ar kokia saiba nat posokio ismesti. O tokie ralinejimai bet kokiam auto trumpina tarnavimo laika. Nepaslaptis kad sis auto jaunimo. Ir tokio kuris megsta ralineti, padangas svilinti ir pan. Apziurejau kokius 8 skelbime atrodo tikrai vertus demesio BMW. Ziurinejau ne pigiausius, o vidutinio ir i virsu brangumo. Is pradziu norejau tik sedano, bet nei vieno nepasiseke rasti nenuvazineto. Gal man taip nepasiseke. O gal mano teorija teisinga... Sedana nusprendziau atmesti, pavargau ieskoti padoraus auto, nes kaina taipogi padori prasoma. Pradejau dairytis i universalus. Velgi, gal man cia taip pasitaike, bet is 6 apziuretu auto tik 2 buvo itartini mano turimomis ziniomis apie bmw auto. Taigi susidariau kita nuomone, kuri papildo pirmaja. Kad universalus perka ne toki agresyvu vazinejima megstatntys zmones, o to pasekoje auto tarnauja ilgiau ir yra didesne tikimybe nusipirkti nenuvazineta. Zinoma cia ne taisykle. Tiesiog rasau savo pamastymus, pastebejimus. 320d 110kW. Galios bent jau man pilnai pakanka. Kuro sanaudos mieste nedziugina. Nezinau kaip vazineja tie kurie sakosi kad ju 320d valgo 7l ar net 6l. Bet man 8l/100km ir ne maziau. Vilnius. Kaip 2l dyzeliukas ir 110kw sakyciau 7l - 7.5l butu normalu. Bet nedaugiau. Vaziuojant auksciausia pavara leistinais greiciais apie 5l/100km. Cia jau normalu. Aptarnavimas ne is pigesniuju. Yprastas auto tikrinimas. Kaip ir pas visus.
Pilnas atsiliepimas...
Gediminas | 2013-02-20
BMW 330d touring
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, variklis, kokybe
Prasta garso aparatura
Puikiai valdomas galingas automobilis. Maniskis buvo pirktas Lietuvoje ir gavo keleta lengvu patobulinimu kaip poliretano detaliu i pakaba, galinius M packet amortizatorius bei kietesnes ir trumpesnes spyruokles. Puikus pasirinkimas norintis pilnai pasikrovus stabiliai vaziuoti tiek greitkelyje, tiek vingiuotuose keliukuose 3.0 litro dyzelis yra vienas geriausiu savo klaseje, o su restauruota turbina turi pakankamai galios su salyginai mazomis sanaudomis. Blogiausi rodikliai vazinejant piko valandomis trumpais atstumais. Geros bukles masina kaina laiko, o dalis megsta geras. Bet jus savo mylimajai apatinius gimtadienio proga irgi neperkate is Maximos, tiesa? Zinoti, ko norite is automobilio. Jeigu tikites pigios eksploatacijos ir mazu kuro sanaudu - imkite kibira Golf mk3. Jeigu norite sportiskai vaziuoti prabangios klases automobiliu - BMW E46 jums tiks!
Pilnas atsiliepimas...
Rimass | 2013-02-17
BMW e46 320i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
vidutiniskai gera trauka,
brangi eksplotacija, dideles kuro sanaudos,
Kagi turejau BMW E46 320i su tiesioginemis dujomis. Bendrai automobilis nepatiko. Brangus islaikymas, kaina neatitinka kokybes,pinigai uz varda, daug kuro naudoja,minksta vaziuokle, nebeteko savo sportiskumo, koki turejo e30 ar e36.Budavo durniuoja elektronika - borto kompas pievas rodydavo, megsta ir parudyt vietomis, o jei ankstesni savininkai megdavo pasidraskyt, gali but kad sankaba paskutines dienas skaiciuoja arba gali atsirast itartini garsai is po dugno kardano ar reduktoriaus. Isvaizda vidutine, salonas nera per daug prabangus ar itin kokibiskai surinktas. Kazkuo dvelkia "kregzde". Paziurekit 10-simt e36-tu salonus skelbimuose ir 10-ismt e46 salonus. Tas pats porankis rankai pasidet, tos pacios sedynes, tas pats spidometras. Nors apie spidometra galima atskira kalba uzvest: kazkaip pas BMW noretusi sportisko spidometro pvz kaip pas Subaru Impreza STI, o cia ar e30 "chuliganke" ar e90 tas pats spidometras. Nors daug kas giriasi kad tipo BMW, tipo prabangus salonas, prabangesnis salonas nei tarkim pas Passata ar koki japona, bet vis tiek E46 3-ciukas ir liks prasciausiu 3-ciuku is savo BMW segmento (iki kol neatsirado 1-ukas), gi pas E46 prastesnes medziagos naudojamos nei pas viresnius brolius 5 ir 7 bemvus. Is karto atkirsiu tiem labai dazniem komentaram: "oj typo neiperki BMW, taj ir vazinek su savo bulka ar golfu". Tokius komentatorius as vadinu "Turtingais ubagais". "Turtingi"- nu, nes iperka BMW gi. "Ubagai"- nes dazniausiai perka pigiausias troikes (3-ciukus), nes gi 5-tu ar 7-tu patys neiperka. Ir antra: pamirskit tas bulkas ir golfus. Jie arba stovi garaze islaikyti arba jau metalan papilti. Dar norejau pridurt kad keiciau galinius guolius (ju silpna vieta) ir vaziuokle tvarkiau. Ir seip 3-ciukaj nera labai patvarios masinos. Paziurekit Vokietijos TUV ataskaituose: pagal gedimus, genda jie dazniau nei vidutiniskai. Nu tikraj ne stebuklas, ir dar brangios detales, bei brangiai eksplotuojamas. Kazkaip tos Troikes (3- Treciukai) tiesiog yra kaimo vaikigaliu, paaugliu svajone Nr1, galvoja: oj as turesiu bmw, taj visos mergos mano bus. Deja realybe kitokia. Viskas priklauso ne nuo masinos, o nuo zmogaus. Ir tikraj mergos ant kaklo nesikabins del to kad vairuoji Treciuka. Tokiu kaip tu - pilna. Dar atsimenu studiju laikais budavo grupiokai "nerdai" dazniausiai prisiziuri "youtubej" video apie bmw m3 ir galvoja va db taj jau pirksiu bmw, va db lakstysiu. Nu ir prisilaksto, va neseniai tokie kaimo ralistai sugebejo su "kregzde" i Nemuna iskriet. Ir negalvokit kad as kazkoks Audi fanas ar pns. Jo seniau Audi pvz 80, buvo lietuviska svajone. Cinkuotas kebulas, patvarios vaziuokles, geri varikliai, o jei dar quattro taj isvis kaifas. Bet deja db ir Audi nusivaziavo. Su vaziuoklem, ne kas, net ir naujesnes naudoja nepatvarias vis dar: pvz Passatai (b6) spjove i tas prastas vaziukles ir perejo prie normaliu, patvaresniu. Tos neva prabangesnes masinos: bmw, audi, mecedes pradzioj prisiviliojo savo pirkejus uztat db plesia is ju grazaus pinigo. Pas mane buvo 2.0i benzinas/tiesiogines dujos. Daugokai ryja kuro. Uzmiesti 8 litrai, mieste vidutiniskai vazinejant 14-15litru duju. Nu 11litru duju misriai. Ir netikekit pasakom kaip autogide koks nors 2.5i variklis vidutiniskai 8litrus ryja. Dar vienas bajeris gi BMW didziavosi savo sesiais cilindrais, tipo graziai dirba, pvz BMW e36,e46 320i 6 cilindrai is dvieju litru, o pvz vw golf gti ar opel calibra is 2.0 litru po 4 cilindrus naudojo. Bet db jau BMW iskeite savo tradicijas i ekonomiskuma, nes pas BMW E90 320i benzina jau nebe 6 cilindrai, o tik 4 belike. Nu islaikymas tikraj brangus, neatitinka kokybes ir sukistu pinigu, uz kuriuos galeciau smagiai pravazinet. 1 Visu pirma tuos BMW'us drozia visi kas netingi, ne tu pirmas galvoji: va nusipirksiu bmw db saules paisysiu, skersa desiu ir pns. Paziurekit Youtube'j: tik atsirado bmw naujas kokiu 2012metu, jau po 2menesiu ideta i youtube draguoja, burnoutina. Jokiai masinai nelinkeciau but tiek droziamai, bet deja bmw'us visi pro visur drozia. Nu ir sudrozia aisku, ko pasekoje kitiem savininkam nuo to negeriau. Paklauskit nuomones daugelio autoservisu meistrai patvirtins, naujokui kuris pirmaja masina renkasi, kad bmw geriau nesirinkt, geriau venkt. 2. Nu neekonomiska 3. Brangios detales (pvz Volkswagen gamintojai 3% antkaini uzsideda savo gaminiams, o BMW, Audi, Mercedes 8-15%, taj kam moket uz ora? jei norit mesti pinigus i bala meskit.) 4. Brangus einamieji skysciai: pvz i 6 cilindrus reik vos ne dvigubai daugiau pilt keiciant antifriza, ar tepalo, negu i mazesnio litrazo masinas. Pats db turiu VW segmento masina, ir man tikraj smagiau uz tuos pinigus kuriuos sukisi i BMW brangia eksplotacija, geriau nusipirkti grazesnius lietnykus Iir susideti galinga garso aparatura, arba tiesiog su panele nuvaziuoti i gamta, prie ezeriuko. Nu ir galiausiai patariu pirkt BMW ne bent tiems kas tikraj gali islaikyt sita masina, o ne tik susitaupyt ir ipirkt. Geriau pirk kita automobili,
Pilnas atsiliepimas...
tomas | 2013-01-26
bmw 330 xd, 135 kw; 2002 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ziema no problem, pallyginus nedideles kuro sanaudos.
nelabai didelis komfortas, nes pakaba arti sportines ir gale sedintiems nelabai komfortiska
Sveiki, pries pora metu pirkau si auto 2002 m. senumo. Taigi domejausi viskuo kas susije su juo nuo pat pradziu, pardavejes itikino, kad peku tikrai patikima auto. Pries tai tik turejau bmw 318 benzina ir jam priekaistu neturejau, isskyrus kebula. ir po 10 metu nutariau nusipirkti dyzeli. Taigi netycia isejo, kad tai buvo 330 xd variantas. Pirkau spalio menesi. Is pradziu jokiu nusiskundimu neturejau,tik pats pasikeiciau separatoriaus filtra, bet tai tik is pradziu... po menesio pasikeiciau akumuliutoriu kuris kainavo apie 300 lt. po to generatoriaus guoli. ir kt. remonto darbai, nes leido radiatorius, tada sukisau 1200 lt. Toliau problemu neturejau iki sekancios tech. apziuros, nors nusipirkus autro tech apziura iveikiau is karto. Kai reikejo i pakaba (stabdziu sistema, sarnyrai, selinblokai ir kt.) sukisti apie 2500 lt. Ir nuvykus i tech, apziura pasirodo dumingumas per didelis ir tuo metu buvo jau spalio men. ir man teko keisti pakaitinimo zvakes (kaina apie 500 lt) ir bedos buvo su egr valdymo voztuvu (uzmetus gazo mete juoda duma.Taigi rodos viska susitvarkiaiu ir galiu vazineti toliau tada teko keisti oro filtra (nes tech. apziuroje taip patare), tada aisku padejo ir tech. apziura buvo iveikta. Taigi sia ziema su savo dyzeliuku bedu neturiu prie -22 vedasi be priekaistu, vaziuoja ir nebarska.esu laimingas :-) Taigi jau 5 men dziaugiuosi juo kai jam nereikia finansines donorystes :-). zodziu nusipirkus toki varianta reikia tikrai pasidometi jo bukle, zvakes akumas, tepalai ir panasiai jei nenori donorystes. Variklisd bedu tikrai neturi. km) apie 700 lt.Traukia kaip zveris ir isp....tas Mano rida 240000. reikia tik rupintis tepalais, guoliais ir filtrasi.:-) varikliop aptarnavimo kaina kasmet, tepalai, filtrai ir pan. (as kaip tik nuvaziuoju apie15000. kaiop ir rasiau anksciau per du metus isleidau apie 4000 lt. Taigi vertinti Jums. pasitikrinti auto servise
Pilnas atsiliepimas...
Bimmer | 2012-12-24
BMW 328i sport
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, saugumas, komfortas, geras valdymas, galia/greitis
Brangios detalės, prasta gamyklinė audio aparatūra
Greitas, sportiška pakaba, sąlyginai komfortiškas (kaip 1400 Kg sveriantis auto, tai neblogai sugeria kelio nelygumus), begalė komplektacijos pasirinkimų, yra viskas, ko reikia. Saugus, pakankamai gera garso izoliacija, gerai valdomas tiesiojoje, gerai įsipaišo į posūkius, patogios Recaro sėdynės. Sunkiai yra prie ko prikibt. Galbūt kai kurios interjero plastmasės nėra tokios kokybiškos, kokių norėtųsi, galėtų būti dėžė LSD, ko deja nėra šituose modeliuose apart M3. Audio apratūra jei ne Harman Kardon, tai nekažką - OE garsiakalbiai neblogi, tačiau audio šaltinis nelabai kokybiškai atiduoda garsą, įsidėjus aftermarket magnetolą audio sistema atsigauna tiesiog. Bendrai vertinant - minusai nublanksta prieš pliusus. M52TUB28 - pakankamai daug AG bei NM. Pagal litražą tikrai ekonomiškas - 12-13 litrų/100 km mieste važiuojant mišriu režimu (lengva/sunki koja ant akseleratoriaus), automagistralėj - 9l/100km. Vidutiniškai man asmeniškai gaunasi apie 10-10,5l/100km. Dėl variklio patikimumo - iš esmės gan patikimas, nėra rimtų problemų, turi nemažą galios resursą, closed deck blokas. Iš minusų: pasitaiko problemų su VANOS sistema (taisymas nėra brangus). Praktiškai visuotinai deklaruojama, jog M50, M52 ir M54 varikliai turi VANOS problemų. Tačiau nemanau, kad to reikia bijoti. Detalės nepigios, tačiau jei ką reikia keist, tai pakeiti ir tikėtina, kad nebekeisi iki kol parduosi, svarbiausia dėti kokybiškas vokiškas detales. Šios markės kainas gan ilgai stebėjau prieš pirkdamas, nuvertėjimas yra, tačiau nedidelis, jei lyginti su pvz., prancūziškais automobiliais. Iš esmės kaina ir nuvertėjimas panašus į Lexus IS klasę. Kainos/kokybės santykis - sakyčiau 8 iš 10. Perkančiajam patarčiau neskubėt apžiūrinėjant. Pažiūrėti padangų kokybę (tokiam auto tiek priekinės, tiek galinės padangos turi būt kokybiškos), koks akumuliatorius įdėtas (beje, 6-cilindriuose jis būna bagažinėje, dešinėje pusėje, ir tokiam kaip 2.8 varikliui rekomenduojama 640-800A startinė srovė bei 70-80Ah), ar nenulaužyti priekinių farų lempučių fiksatoriai (dažniausiai nulaužo kai deda xenon'us, nors jie nepriklauso ne lešinėms faroms). Patikrinti bėgių rankenos išsinešiojimą (liga, pataisyti kainuoja 100-150 Lt). Paklausyti ar nedunksi gale prie redukdoriaus niekas jungiant bėgį (dažniausiai būna duslus garsas, gali būt redukdoriaus laisvumas arba plyšusi reduktoriaus didžioji pagalvė ar kardano sujungimas su dėže). Paklausyti ar neklaksi variklis, grandinė turi girdėtis, tačiau jei klaksi vos ne kaip dyzeliukas, tai VANOS teks taisyti. Galiausiai atkreipti dėmesį ar borto kompas nerodo jokių klaidų, ar nėra variklio lemputės užsidegusios, ar rūko žibintai veikia. Jei automobilį perkate už 15K Lt, tai apskritai patarčiau nepagailėt 100 Lt ir nuvaryt į patikimą servisą jo patikrinti.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt