Markės
190 iš 1917
BMW 3 klasė, (E46) 1998 - 2005
559Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 59
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Platus kėbulų pasirinkimas
  • Kokybiškas interjeras
  • Gerai valdomas
TRŪKUMAI
  • Mažas salonas
  • Brangus išlaikymas
  • Ne pats geriausias patikimumas
3 serijos BMW yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gaminamas sedano, hečbeko, kupė, universalo ir kabrioleto kėbulais ir varomas galiniais ratais. BMW E46 modelis yra E36 modelio evoliucija. Daugelis kėbulo linijų ir siluetas išliko tokie patys kaip ir E36 modelyje tik kiek suapvalėjo, įgavo aerodinamiškesnę formą kas tuo metu buvo labai madinga. Tiek priekiniai žibintai, tiek galinio vaizdo veidrodėliai išliko panašūs. Interjere panašios išliko sėdynės, tačiau prietaisų skydelis, centrinė konsolė yra kopija E38 ir E39 (7 ir 5 serijos) modelių. Galingiausia versija turėjo didesnį 3.0 L variklį 330i/Ci ZHP su 238 AG (175 kW) galia, 301 Nm sukimo momentu ir greitinosi iki 100 km/h per 5.8 sekundės. 2002 metais BMW E46 sedanas ir universalas buvo atnaujintas – nauji priekiniai žibintai, nauji buferiai ir standesnė važiuoklė, o 2004 metais buvo atnaujintas ir kupė modelis. BMW E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportišku automobiliu. Rekordiniai metai BMW E46 buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.

Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:


Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:


Žinoma, buvo gaminami ir Alpina "B3 3.3" ir "B3 S" modeliai:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 59
mario | 2013-05-11
bmw 330d aparatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, greitas, sąlygiškai ekonomiškas, solidus, malonus vairuoti, nebloga izoliacija, jaunativškas, nedidelis nuvertėjimas
brangoka eksplotacija, kiek pasenęs, asketiškas salonas, žemas
Niekada neturėjau bmw. Turbūt, kad šis automobilis asocijavosi su plikais treninguotais gezais. Ir dėl to kad jų kainos būdavo (ir yra) kiek didesnis už daugumą. Eksplotacijos kaštai ir kuro sąnaudos vidutiniškai didesnės. Tad iš ekonomijos pusės toks pirkinys nėra naudingas. Nuomonių irgi pilna įvairių: kaip, iš serviso neišvažiuosi, pilsi kurą kibirais ir t.t. Bet šiais laikais, kai krizė kiek pakoregavo auto kainas ir dėl infliacijos automobiliai tavo lengviau įperkami, atsirado naujesnių modelių. Bmw tapo įperkamas ir vidutines pajamas gaunančiam žmogui. Po visokių audinių ir vw, peugeot, mazda ir citroen, bėgant metams nusprendžiau išbandyt ką reiškia turėti bmw. Pasirinkimui turėjo įtakos ir aplinkinių nuomonė, kurie ir pagal auto vertina žmogų. Sutikite, kad šiokia tokia nuomonė jau susidaro, kokį auto žmogus mėgsta. Iš išvaizdos patiko 5kl ir 3kl. 7pasirodė kiek per didelis ir ganėtinai rajus, nors irgi fainas. Kadangi esu taupus, automobilis turėjo būti dyzelinis arba su dujomis. Dauguma auto kuriuos vairavau buvo dyzeliai, todėl jau tas garsas ir kiek mažesnė trauka iš vietos būvo įskaičiuoti. Nesu tas kuris labai draskosi, bet paspaust retsykiais irgi reikia. Tad auto turėjo būti galingas ir kiek įmanoma ekonomiškesnis. Iš bmw to reikalauti galbūt būtų kiek naivoka. Bet vis dėl to radau optimaliausia variantą - tai 3l dyzelis. Kuris valgo panašiai kiek 2d., o trauka visa galva lenkia. Tad rinkausi iš 530 ir 330. Pravažiavus su 320 pasigedau traukos. Visi iš kokių 4 žiūrėtų 2litrių važiavo vidutiniškai, nebent vienas kiek smagiau, nes buvo greičiausiai savininko pačipuotas, tačiau labai skurdžios komplektacijos ir su netvarkinga važiuokle. 5-tukas tiesiog plaukė, 3l variklis nesulyginamai buvo galingesnis. Salone vietos irgi buvo sočiai. Tiesa jautėsi automobilio masė ir universalo kėbulas buvo kiek ilgokas. Tad pasirinkimas teliko vienas - bmw 330. Tik pravažiavus tapo aišku, kad tai būtent tai ko ieškojau. Pakankamai išvaizdus, negriozdiškas, kaip 5 ar7kl. greitas, stabilesnis ant kelio, ant posukių. Galingas ir pakankamai nedidelis sedanas su kietesne važiuokle, bei mažesnėm kuro sanaudom nei 530. Universalo nesinorėjo, nes nebuvo ką su juo vežioti ir norėjosi gražesnio modelio. Bėja universalai pigesni ir nelabai vertinami bmw pirkėjų tarpe. Todėl ir stovis universalų dažniausiai buna geresnis. Labiau vertinama mechanika,mat yra megėjų "pasportuoti". Bet su mano važiavimu ir pagrindas miestas, tai rinkčiausi dabar automatą. Iš kart atsakau į klausimą: ar esu patenkintas pirkiniu? - be abejonės taip. Nepaisant to kad padariau visų naivių pirkėjų daromą klaidą,- susigundžiau pigiausiu variantu rinkoje (10500lt - nusiderėta nuo 12000) ir teko iškart stipriai investuoti. Remonto darbai atsiėjo gerus 4500lt(ir tai ne pabaiga, esant norui galima būtų dar 1500lt užsimerkus sukišti). Bet atsakymas -taip. Auto vertas to malonumo. Važiuoji ir jauti kelią, turi malonumą vairuoti, čia dar ramiai važiuojant. Čia ne darbinis arkliukas, kokių pilni musų keliai. Bmw - tai auto tavo malonumui. jau nekalbant apie nebylia pagarbą, su kuria palydi dauguma žvilgsnių. Žodžiu tik geri atsiliepimai apie išvaizdą ir vairavimą. Eksplotacija gana brangi, bet ne tokia baisi. Nes koks mersas e-klasės pareikalaus didesnių išlaidų. puikus 3l varikliukas, matės jau virš 400t. km. ir dar gražiai dirbantis. Yra vos vos girdimas nedidelis apsukų šokinėjimas, kuris pasireiškia retai. Ir galbūt čia įpurškimo reikalas ar kokio siurbliuko (kurių čia visi 3 - pagrindinis, kūro prie variklio, 2 - padavimo, ant dugno, po vairuotojo sėdyne, kurį teko pasikeist 300lt, ir 1- ant kūro bako) Kūras tik iš kolonėlės. Aišku labai nesmagu, kai kaip kokie durniai mokame po 4,65 su mažiausiais atlyginimais EU. Bet ką padarysi, taupyti su kontrabandiniais degalais ranka nekyla. Tai praktiškai amžini varikliai, kantrūs ir elastingi, stovi grandinė -tad atkrenta diržo keitimo išlaidos. Padariau klaidą užpylęs xado tepalus, pernelyg tiršti ir klampus, reikia laukti kol įšils, tada dirba normaliai, bet žiema iš pradžių tingiai variklis sukasi. Rinkčiausi dabar specialius bmw tepalus - kaina tokia pat, kaip castrol, po 35lt/l. Iš minusų, tai reikia žiūrėti, kad nebūtų nusprogusi turbina, nesigirdi švilpimo ir traukos visai nebūna, bei dūmija. Bei variklio pagalvės - įdomu, kodėl gamintojai nepatobulino jų. Teko keisti abi po 150lt už vieną. Pas visus 3litrius liga, nelaiko jos, todėl dažniausiai jaučiasi nedielė vibracija, paspaudus akseleratorių nutyla, virbacijos nesigirdi. Girdėjau, dar kažkokias tai sklendes daug kas išsipjauna, nes nulūžta ir sukrenta į vidų ir gali apgadinti variklį. Bet kol kas nieko joms nedariau. Trauka nebloga, kaip 135kw., bet jau spėjau priprasti, tai darosi mažoka. Kadangi pedalo iki dugno beveik niekada nespaudžiu, tai naudoju tik "pirminę galią". Dabar imčiau 150kw turintį bmw330 nuo 2004m kurie pradėjo eiti. Kūros sąnaudos mieste 8,5 nespaudžiant, žiemą 9-9,5l. ( vasarą 30-35lt ant 100km, žiema - 45-50lt) Užmiestyje pakankamai ekonomiškas. Jei randi momentą, tai gali su kokiais 6-6,5 tilpti važiuojant 150/160km. 120km ryja tiek pat vidurkis 6l. Dar nuo ratų ir padangų priklauso. Kadangi 330 turi sužemintą važiuoklę lyginant su 320d. Todėl ir stabdžiai jam eina didesni. Ratlankiai dedasi tik 17/18colių. 15/16 neuždėsi. Padangos tokiu atveju 225/45, nepigus malonumas apie 150 už nudroštas, devėtas. Naujos nuo 400lt už vnt. Bet gali už tai drąsiai važiuot 200 ir nenulėkt nuo kelio. Detalės brangesnes, nei daugumos, bet visur pilna, gamina daug kiniečiai: filtrai, kaladės, tepalų 6l - virš 600lt. Salenblokai po 180. Pasikesti žvakes - 250 darbas ir po 50lt už žvakę. Keisti būtina, nes ant tempimo nesikuria. Generatorius devėtas 250. Termostati stovi du po 150lt vnt, darbai visi brangiau, nei audi ar vw, nes bmw prestižinė markė. Traukės po 60lt ne firminės. Darbai atlikti ne Krasta Auto. Atlikus būtiniausius keitimus ir remontus, kurie atsiėjo virš 4500. Dabar mašinos savikaina apie 15000lt, bet prie išvaizdos dar reiktu pasikrapštyti, važinėju apie gerą pusmetį ir nekišau nei cnt. Gale vasaros reikės važiuokle apsižiūrėt , jeigu anksčiau neprivers. Rudžiū nėra niekur, tik pradėjo trumpinti galiniai stopai- rodo, kad perdegusios lemputės, bet viskas veikia, atsidarinėjo bagažnikas žiema savaime, dabar nustojo. Liga - priekinių keleivio sėdynių svorio datčiko klaidos - dega airbag lemputė. Už 80lt galima įdėt rėlytę - tada užgesta. Kilometražas didelis virs 400t., todėl salonas patrintas, vairuotojo sėd. atlošas plyšęs. Diržų užsegimas nelaiko, reikia pasikankint , kol prisisegi, nors niekas beveik nesisega. Dar reikia pasitvarkyt. Daugiau lygtais nieko, žiūrėsim ar išlys kas nors vėliau. Eksplotuoju kasdien, iki 50km mieste. Nepatingėk papurtyti servise, paskaičiuos kiek remonto sukišti i važiuoklę. Kėbulai normalus dažniausiai, tikrinti turbo, variklio pagalves, jeigu eina pajungti ant kompo - matysis tikroji rida ir el. trūkumai. Žiūrėti, koks pardavėjas. Verslininkas iškiš bele ką. Žiūrėt ar mylėtas auto. Matosi iš salono, iš stabdžių, iš filtrų, kada keista ir pan. Parduoda dažniausiai tada, kai jau tingi prie jo knistis - vienas kitas remontukas iki 500/1000lt. Arba išvažiuoja dirbti.
Pilnas atsiliepimas...
Bandiklis | 2013-04-08
BMW E46 320d Touring 2004m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ne barskutis
kratukas
Isore - skonio reikalas. Dziugina - netraskanti panele. Plasmases atrodo ir jauciasi kad ne is pigesniu. Puikiai laikosi ant kelio, manevringas. Liudina - standumas, kietumas. Pries pirkdamas pasiskaitinejau forumuose apie auto kietuma. Bet nesitikejau kad bus toks kratukas. O kad kratukas tai tikrai. Kaip is BMW, nors ir treciuko tikejausi ne to. Kai pirkau BMW nesitikejau kad tiek daug nuvazinetu BMW automobiliuku yra. As cia asmeniskai susidariau nuomone, del ko taip gali buti. Nes tai BMW, vaziuoja smagiai, trauka gera, manevringas, dinamiskas Tiesiog provokuoja spausti gaza :) ar kokia saiba nat posokio ismesti. O tokie ralinejimai bet kokiam auto trumpina tarnavimo laika. Nepaslaptis kad sis auto jaunimo. Ir tokio kuris megsta ralineti, padangas svilinti ir pan. Apziurejau kokius 8 skelbime atrodo tikrai vertus demesio BMW. Ziurinejau ne pigiausius, o vidutinio ir i virsu brangumo. Is pradziu norejau tik sedano, bet nei vieno nepasiseke rasti nenuvazineto. Gal man taip nepasiseke. O gal mano teorija teisinga... Sedana nusprendziau atmesti, pavargau ieskoti padoraus auto, nes kaina taipogi padori prasoma. Pradejau dairytis i universalus. Velgi, gal man cia taip pasitaike, bet is 6 apziuretu auto tik 2 buvo itartini mano turimomis ziniomis apie bmw auto. Taigi susidariau kita nuomone, kuri papildo pirmaja. Kad universalus perka ne toki agresyvu vazinejima megstatntys zmones, o to pasekoje auto tarnauja ilgiau ir yra didesne tikimybe nusipirkti nenuvazineta. Zinoma cia ne taisykle. Tiesiog rasau savo pamastymus, pastebejimus. 320d 110kW. Galios bent jau man pilnai pakanka. Kuro sanaudos mieste nedziugina. Nezinau kaip vazineja tie kurie sakosi kad ju 320d valgo 7l ar net 6l. Bet man 8l/100km ir ne maziau. Vilnius. Kaip 2l dyzeliukas ir 110kw sakyciau 7l - 7.5l butu normalu. Bet nedaugiau. Vaziuojant auksciausia pavara leistinais greiciais apie 5l/100km. Cia jau normalu. Aptarnavimas ne is pigesniuju. Yprastas auto tikrinimas. Kaip ir pas visus.
Pilnas atsiliepimas...
Gediminas | 2013-02-20
BMW 330d touring
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, variklis, kokybe
Prasta garso aparatura
Puikiai valdomas galingas automobilis. Maniskis buvo pirktas Lietuvoje ir gavo keleta lengvu patobulinimu kaip poliretano detaliu i pakaba, galinius M packet amortizatorius bei kietesnes ir trumpesnes spyruokles. Puikus pasirinkimas norintis pilnai pasikrovus stabiliai vaziuoti tiek greitkelyje, tiek vingiuotuose keliukuose 3.0 litro dyzelis yra vienas geriausiu savo klaseje, o su restauruota turbina turi pakankamai galios su salyginai mazomis sanaudomis. Blogiausi rodikliai vazinejant piko valandomis trumpais atstumais. Geros bukles masina kaina laiko, o dalis megsta geras. Bet jus savo mylimajai apatinius gimtadienio proga irgi neperkate is Maximos, tiesa? Zinoti, ko norite is automobilio. Jeigu tikites pigios eksploatacijos ir mazu kuro sanaudu - imkite kibira Golf mk3. Jeigu norite sportiskai vaziuoti prabangios klases automobiliu - BMW E46 jums tiks!
Pilnas atsiliepimas...
Rimass | 2013-02-17
BMW e46 320i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
vidutiniskai gera trauka,
brangi eksplotacija, dideles kuro sanaudos,
Kagi turejau BMW E46 320i su tiesioginemis dujomis. Bendrai automobilis nepatiko. Brangus islaikymas, kaina neatitinka kokybes,pinigai uz varda, daug kuro naudoja,minksta vaziuokle, nebeteko savo sportiskumo, koki turejo e30 ar e36.Budavo durniuoja elektronika - borto kompas pievas rodydavo, megsta ir parudyt vietomis, o jei ankstesni savininkai megdavo pasidraskyt, gali but kad sankaba paskutines dienas skaiciuoja arba gali atsirast itartini garsai is po dugno kardano ar reduktoriaus. Isvaizda vidutine, salonas nera per daug prabangus ar itin kokibiskai surinktas. Kazkuo dvelkia "kregzde". Paziurekit 10-simt e36-tu salonus skelbimuose ir 10-ismt e46 salonus. Tas pats porankis rankai pasidet, tos pacios sedynes, tas pats spidometras. Nors apie spidometra galima atskira kalba uzvest: kazkaip pas BMW noretusi sportisko spidometro pvz kaip pas Subaru Impreza STI, o cia ar e30 "chuliganke" ar e90 tas pats spidometras. Nors daug kas giriasi kad tipo BMW, tipo prabangus salonas, prabangesnis salonas nei tarkim pas Passata ar koki japona, bet vis tiek E46 3-ciukas ir liks prasciausiu 3-ciuku is savo BMW segmento (iki kol neatsirado 1-ukas), gi pas E46 prastesnes medziagos naudojamos nei pas viresnius brolius 5 ir 7 bemvus. Is karto atkirsiu tiem labai dazniem komentaram: "oj typo neiperki BMW, taj ir vazinek su savo bulka ar golfu". Tokius komentatorius as vadinu "Turtingais ubagais". "Turtingi"- nu, nes iperka BMW gi. "Ubagai"- nes dazniausiai perka pigiausias troikes (3-ciukus), nes gi 5-tu ar 7-tu patys neiperka. Ir antra: pamirskit tas bulkas ir golfus. Jie arba stovi garaze islaikyti arba jau metalan papilti. Dar norejau pridurt kad keiciau galinius guolius (ju silpna vieta) ir vaziuokle tvarkiau. Ir seip 3-ciukaj nera labai patvarios masinos. Paziurekit Vokietijos TUV ataskaituose: pagal gedimus, genda jie dazniau nei vidutiniskai. Nu tikraj ne stebuklas, ir dar brangios detales, bei brangiai eksplotuojamas. Kazkaip tos Troikes (3- Treciukai) tiesiog yra kaimo vaikigaliu, paaugliu svajone Nr1, galvoja: oj as turesiu bmw, taj visos mergos mano bus. Deja realybe kitokia. Viskas priklauso ne nuo masinos, o nuo zmogaus. Ir tikraj mergos ant kaklo nesikabins del to kad vairuoji Treciuka. Tokiu kaip tu - pilna. Dar atsimenu studiju laikais budavo grupiokai "nerdai" dazniausiai prisiziuri "youtubej" video apie bmw m3 ir galvoja va db taj jau pirksiu bmw, va db lakstysiu. Nu ir prisilaksto, va neseniai tokie kaimo ralistai sugebejo su "kregzde" i Nemuna iskriet. Ir negalvokit kad as kazkoks Audi fanas ar pns. Jo seniau Audi pvz 80, buvo lietuviska svajone. Cinkuotas kebulas, patvarios vaziuokles, geri varikliai, o jei dar quattro taj isvis kaifas. Bet deja db ir Audi nusivaziavo. Su vaziuoklem, ne kas, net ir naujesnes naudoja nepatvarias vis dar: pvz Passatai (b6) spjove i tas prastas vaziukles ir perejo prie normaliu, patvaresniu. Tos neva prabangesnes masinos: bmw, audi, mecedes pradzioj prisiviliojo savo pirkejus uztat db plesia is ju grazaus pinigo. Pas mane buvo 2.0i benzinas/tiesiogines dujos. Daugokai ryja kuro. Uzmiesti 8 litrai, mieste vidutiniskai vazinejant 14-15litru duju. Nu 11litru duju misriai. Ir netikekit pasakom kaip autogide koks nors 2.5i variklis vidutiniskai 8litrus ryja. Dar vienas bajeris gi BMW didziavosi savo sesiais cilindrais, tipo graziai dirba, pvz BMW e36,e46 320i 6 cilindrai is dvieju litru, o pvz vw golf gti ar opel calibra is 2.0 litru po 4 cilindrus naudojo. Bet db jau BMW iskeite savo tradicijas i ekonomiskuma, nes pas BMW E90 320i benzina jau nebe 6 cilindrai, o tik 4 belike. Nu islaikymas tikraj brangus, neatitinka kokybes ir sukistu pinigu, uz kuriuos galeciau smagiai pravazinet. 1 Visu pirma tuos BMW'us drozia visi kas netingi, ne tu pirmas galvoji: va nusipirksiu bmw db saules paisysiu, skersa desiu ir pns. Paziurekit Youtube'j: tik atsirado bmw naujas kokiu 2012metu, jau po 2menesiu ideta i youtube draguoja, burnoutina. Jokiai masinai nelinkeciau but tiek droziamai, bet deja bmw'us visi pro visur drozia. Nu ir sudrozia aisku, ko pasekoje kitiem savininkam nuo to negeriau. Paklauskit nuomones daugelio autoservisu meistrai patvirtins, naujokui kuris pirmaja masina renkasi, kad bmw geriau nesirinkt, geriau venkt. 2. Nu neekonomiska 3. Brangios detales (pvz Volkswagen gamintojai 3% antkaini uzsideda savo gaminiams, o BMW, Audi, Mercedes 8-15%, taj kam moket uz ora? jei norit mesti pinigus i bala meskit.) 4. Brangus einamieji skysciai: pvz i 6 cilindrus reik vos ne dvigubai daugiau pilt keiciant antifriza, ar tepalo, negu i mazesnio litrazo masinas. Pats db turiu VW segmento masina, ir man tikraj smagiau uz tuos pinigus kuriuos sukisi i BMW brangia eksplotacija, geriau nusipirkti grazesnius lietnykus Iir susideti galinga garso aparatura, arba tiesiog su panele nuvaziuoti i gamta, prie ezeriuko. Nu ir galiausiai patariu pirkt BMW ne bent tiems kas tikraj gali islaikyt sita masina, o ne tik susitaupyt ir ipirkt. Geriau pirk kita automobili,
Pilnas atsiliepimas...
tomas | 2013-01-26
bmw 330 xd, 135 kw; 2002 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ziema no problem, pallyginus nedideles kuro sanaudos.
nelabai didelis komfortas, nes pakaba arti sportines ir gale sedintiems nelabai komfortiska
Sveiki, pries pora metu pirkau si auto 2002 m. senumo. Taigi domejausi viskuo kas susije su juo nuo pat pradziu, pardavejes itikino, kad peku tikrai patikima auto. Pries tai tik turejau bmw 318 benzina ir jam priekaistu neturejau, isskyrus kebula. ir po 10 metu nutariau nusipirkti dyzeli. Taigi netycia isejo, kad tai buvo 330 xd variantas. Pirkau spalio menesi. Is pradziu jokiu nusiskundimu neturejau,tik pats pasikeiciau separatoriaus filtra, bet tai tik is pradziu... po menesio pasikeiciau akumuliutoriu kuris kainavo apie 300 lt. po to generatoriaus guoli. ir kt. remonto darbai, nes leido radiatorius, tada sukisau 1200 lt. Toliau problemu neturejau iki sekancios tech. apziuros, nors nusipirkus autro tech apziura iveikiau is karto. Kai reikejo i pakaba (stabdziu sistema, sarnyrai, selinblokai ir kt.) sukisti apie 2500 lt. Ir nuvykus i tech, apziura pasirodo dumingumas per didelis ir tuo metu buvo jau spalio men. ir man teko keisti pakaitinimo zvakes (kaina apie 500 lt) ir bedos buvo su egr valdymo voztuvu (uzmetus gazo mete juoda duma.Taigi rodos viska susitvarkiaiu ir galiu vazineti toliau tada teko keisti oro filtra (nes tech. apziuroje taip patare), tada aisku padejo ir tech. apziura buvo iveikta. Taigi sia ziema su savo dyzeliuku bedu neturiu prie -22 vedasi be priekaistu, vaziuoja ir nebarska.esu laimingas :-) Taigi jau 5 men dziaugiuosi juo kai jam nereikia finansines donorystes :-). zodziu nusipirkus toki varianta reikia tikrai pasidometi jo bukle, zvakes akumas, tepalai ir panasiai jei nenori donorystes. Variklisd bedu tikrai neturi. km) apie 700 lt.Traukia kaip zveris ir isp....tas Mano rida 240000. reikia tik rupintis tepalais, guoliais ir filtrasi.:-) varikliop aptarnavimo kaina kasmet, tepalai, filtrai ir pan. (as kaip tik nuvaziuoju apie15000. kaiop ir rasiau anksciau per du metus isleidau apie 4000 lt. Taigi vertinti Jums. pasitikrinti auto servise
Pilnas atsiliepimas...
Bimmer | 2012-12-24
BMW 328i sport
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, saugumas, komfortas, geras valdymas, galia/greitis
Brangios detalės, prasta gamyklinė audio aparatūra
Greitas, sportiška pakaba, sąlyginai komfortiškas (kaip 1400 Kg sveriantis auto, tai neblogai sugeria kelio nelygumus), begalė komplektacijos pasirinkimų, yra viskas, ko reikia. Saugus, pakankamai gera garso izoliacija, gerai valdomas tiesiojoje, gerai įsipaišo į posūkius, patogios Recaro sėdynės. Sunkiai yra prie ko prikibt. Galbūt kai kurios interjero plastmasės nėra tokios kokybiškos, kokių norėtųsi, galėtų būti dėžė LSD, ko deja nėra šituose modeliuose apart M3. Audio apratūra jei ne Harman Kardon, tai nekažką - OE garsiakalbiai neblogi, tačiau audio šaltinis nelabai kokybiškai atiduoda garsą, įsidėjus aftermarket magnetolą audio sistema atsigauna tiesiog. Bendrai vertinant - minusai nublanksta prieš pliusus. M52TUB28 - pakankamai daug AG bei NM. Pagal litražą tikrai ekonomiškas - 12-13 litrų/100 km mieste važiuojant mišriu režimu (lengva/sunki koja ant akseleratoriaus), automagistralėj - 9l/100km. Vidutiniškai man asmeniškai gaunasi apie 10-10,5l/100km. Dėl variklio patikimumo - iš esmės gan patikimas, nėra rimtų problemų, turi nemažą galios resursą, closed deck blokas. Iš minusų: pasitaiko problemų su VANOS sistema (taisymas nėra brangus). Praktiškai visuotinai deklaruojama, jog M50, M52 ir M54 varikliai turi VANOS problemų. Tačiau nemanau, kad to reikia bijoti. Detalės nepigios, tačiau jei ką reikia keist, tai pakeiti ir tikėtina, kad nebekeisi iki kol parduosi, svarbiausia dėti kokybiškas vokiškas detales. Šios markės kainas gan ilgai stebėjau prieš pirkdamas, nuvertėjimas yra, tačiau nedidelis, jei lyginti su pvz., prancūziškais automobiliais. Iš esmės kaina ir nuvertėjimas panašus į Lexus IS klasę. Kainos/kokybės santykis - sakyčiau 8 iš 10. Perkančiajam patarčiau neskubėt apžiūrinėjant. Pažiūrėti padangų kokybę (tokiam auto tiek priekinės, tiek galinės padangos turi būt kokybiškos), koks akumuliatorius įdėtas (beje, 6-cilindriuose jis būna bagažinėje, dešinėje pusėje, ir tokiam kaip 2.8 varikliui rekomenduojama 640-800A startinė srovė bei 70-80Ah), ar nenulaužyti priekinių farų lempučių fiksatoriai (dažniausiai nulaužo kai deda xenon'us, nors jie nepriklauso ne lešinėms faroms). Patikrinti bėgių rankenos išsinešiojimą (liga, pataisyti kainuoja 100-150 Lt). Paklausyti ar nedunksi gale prie redukdoriaus niekas jungiant bėgį (dažniausiai būna duslus garsas, gali būt redukdoriaus laisvumas arba plyšusi reduktoriaus didžioji pagalvė ar kardano sujungimas su dėže). Paklausyti ar neklaksi variklis, grandinė turi girdėtis, tačiau jei klaksi vos ne kaip dyzeliukas, tai VANOS teks taisyti. Galiausiai atkreipti dėmesį ar borto kompas nerodo jokių klaidų, ar nėra variklio lemputės užsidegusios, ar rūko žibintai veikia. Jei automobilį perkate už 15K Lt, tai apskritai patarčiau nepagailėt 100 Lt ir nuvaryt į patikimą servisą jo patikrinti.
Pilnas atsiliepimas...
mmm | 2012-12-24
Pateiksiu nuomone apie 330d 2001
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mazos kuro sanaudos, Trauka , Mergaites megsta , manevringas..
Ziema pravazumas ;/ gale vietos mazai, sunku parduot...
Na pasnekesim apie e46 330d :) Nupirkau 2010m rudeni atvykusia is france sidabrine sedana mechanine kaip bebutu gaila veliura chrome apdaila prabegus buwo apie 160 km Turejo stock R17 ratukus skaidrius zibintus .. Na tvarkingas smagus automobilis uz patraukle tuo metu kaina 15k. Tai va bmw pasivazinejas su sportisku automobiliu benzino srebenciu kibiro uzsinorejau kazko taip pat greito bet kartu ir komfortisko bei ekonomisko ir padariau tikrai gera sprendima.Nupirkus jau vaziuojant nuo Taurages iki Vilniaus pajauciau tikrai malonia trauka prie 100km ir borto kompa rodanti momentines sanaudas tikrai ispudingai mazas tai buwo apie 5 l Na uzteks cia seilitis reika ir kazka blogo pasakyt hmm tai vat salone truko odos bei padogiu sedyniu ten nebuvo nei prieki nei gale ;/ Aparatura irgi pradzioje buvo standartinis kasetnikas kokio tikslo tie vokieciai 2001 metais dar kiso tuos kasetnikus nsm kazkoke audio aparatura jei ja taip galima pavadint irgi lbj skurdoka aisku girdejas apie harman tikrai smagi kaip stock tu metu bet dyzelis aisku... Buvo keista gal priprast prie langu valdymo tai per viduri bet priprantama . Pakabos noretusi sportiskesnes ketesnes labiau valdomos o ne plaukionciojos savaip. Tai jei reiktu dar karta rinktis si automobili aisku imciau velgi sedana nes jis gerai atrodo bet neko pries neturiu ir universala jei seima vaikai ar saip koks stalius bet universalai ne taip kainas laiko ir jie zymiai pigesni :) Mechanas kodel ? Na mazesnes kuro sanaudos tikrai geriau begejesi iki 100 Bet po mieste uzknisa pavargsti paprasciausiai prie kamsciu spaudaliot ta sankaba metyt tuos trumpus begius ;/ Bet atsiperka jei nori sokt i prieki ar ekonomiskai vaziuot. Ziema vis uzsaldavo pakrypus pozicija begiu svirtele sunku budavo ikist 3 begi xD toks kaip gamyklinis bugas xD ir kai nusipirkau bmw business cd kad ji idet tiek ten tu plasmasiu nuimt tiek ten tu varsteliu atsukt na aisku vokiska kokybe ne japona pardyt xD hmm dar nervavo nekokybiskos vidaus plasmases kelesi i virsu ir luposi neveltui visi klijuoja tas pleveles carbona tipo ir pns . O saip visumoi jei Geras patikimas triju litru dyzelinis variklis kuris nei karto nepavede net prie didziausiu salciu del grozio tai manau grazus auto mergaiciu demesi traukia :) komforto jei koks recaro ar alecatra salonas su cd ar netgi 2 din dvd tai grazu patogu prabrangu sakyciau gale aisku vietos nera maks nedideliem 2 zmonem ar 3 vaikam xD bagazine tikrai erdvi .. Salone isdestita viskas patogiai ir aiskiai . Stabdziai paliko ispudi ilgam padarius stabdziu patikra "Veho" juokesi mechanikai kad nei viena honda ar citreon neturejo tokiu geru stabdziu xD Smagi masina ! Varikli rinkciaus tik tais 330d 185ag arba 204ag tikrai smagi trauka ir ekonomiskas. Grandine suka patikimas. Keiti filtrus oro tepalo kuro alsuoklio kas 15-20 tukstanciu jokio skirtumo ten is krastos ar is saip kokios pardatuveles ir vargo nematai pries ziema dar gerai aisku patikimas akumas ir pakaitinimo zvakes :) Kuras aisku is nestes orlen ar ten taip norml kaloneles ne is misos garazelio. Auto lygos tai ziema galines spyruokles luzta srote apie 40 lt vnt Galinio numerio apsvetimo lemputes ten nupuna laideliai keicia juosta arba tesiog prilituoja .. Buvo pareja priekinis ir galinis amortizatorius tai nupirkau sportinius dujnius nauji gavosi 500 lt visi 4 tai manau pigiai. Svirti keiciau 180 lt brangus daiktas bet pakeites pamirsi kad toks buvo. Kaladeles nuo 20 lt iki jau 220 lt reikia ziuret ka perki kad nebutu kietos . Visi filtrai iki 150 lt plus pilnai sintetinis tepalas koks geresnis apie 120 lt nes telpa drasiai 7 litrai daugoka .. Pirkti lietuvoje nevazineta. Pakelti servize ir isitikinti kad nebuvo musta nepazeistos svarbios automobilio dalys vairo kolonele asis blokeliai ir t.t nes rimti daiktai siam auto net srotose kainuoja nepadoriai daug :) Jei nupirksi caca tai ir turesi gera auto ! Ziureti ne metus o auto stovi :)
Pilnas atsiliepimas...
R.P. | 2012-07-06
e46 330d 135kw 02'
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras valdomumas, mazos kuro sanaudos, kokybe atitinka kaina
didele modelio kaina lyginant su kitais tu paciu metu modeliais, maziausi ratai r17, kas reikia didele padangu/ratlankiu kaina
Gan patikimas auto, ilipus i 00' focusa, pastarasis atrodo visiskai pigus auto.Auto turi placia komplektacijos gama, asmeniskai pirkatam modely nebuvo multifunkcijos,taciau buvo uzdetas multi vairas, liga buvo sutvarkyta greitai pasinaudojus internetiniu gidu pagalba kuriu yra gausu visam internete. Variklis labai patikimas, auto 10 metu ir net uzspaudus iki ribotuvo neymanoma rasti juodu dumu(jei variklis tvarkingas), melyni kartais pasirodo kai variklis yra uzspaudziamas profilaktiskai pravalant sistema kelyje, taciau neveltui dyzeliai yra vadinami "oil burner", problemu nebuta, po pirkimo buvo pakeistos tik pakaitinimo zvakes, geros buvo tk 2/6, taciau atsizvelgiant i tai jog jos buvo originalios(nekeistos nuo isvaziavimo is gamyklos) tai labai geras rezultatas, oro,kuro ir tepalo filtrai kainuoja truputi brangiau nei kitu modeliu, taciau yra verti kiekvieno cento Vaziuokles silpna vieta priekiniai sailenblokai, kiniski kainuoja ~56lt vnt, pac pirkau vokiskus uz 217lt komplektas(2vnt) ir esu labai patenkintas, taippat dazna siu auto liga yra galinio numerio apsvietimo juosta, kairiosios lemptes stikliukas iskrenta ir kontaktai nupuna ir iskrenta lempute, todet net idejus lempute apsvietimas neveikia, naudotos juostos kaina iki 50lt, taippat jei auto turi parktronikus butu neprosali juos patikrinti, ir jei ijungus atbulin pavara girdimas vientisas pypletejimas reiskia,kas vienas ar daugiau sensoriu neveikia, patikrinti galima pasukus rakteli i antra padety ir ijungus atbulini, tiesiog prieiti ir paklausyti kiekvieno sensoriaus, jei negirdimas traskejimas, tai reiskia sensorius yra blogas,o kiekvienas is 4 sensoriu gali atseiti iki 100lt Perkant ziureti galinio numerio apsvietimo juosta, pasibandyti ar nera barskejimo perjungiant pavaras ir ar priekine vaziuokles dalis neskleidzia kokiu pasaliniu garsu, taippat patikrinti magnetola, ar modelis atitinka metus(02'-05' turi perskirta ekrana, ir jei ideta senesne magnetola i naujesni auto ar atvirksciai reiskia antenos jungtis netiks ir teks pirkti perejima ar nauja magnetoja), taippat patariu tikrinti multifinkcijos veikima, neveikimas gali reiksto,jog vairas neoriginaliai priklausantis tam auto(auto buvo be multifunkcijos ,o uzdeta su), arba multifunkcijos gedima(vairu su multifunkcija kaina prasideda nuo 400lt), salonu kokybe nuo 02' yra labai gera ir devisi tik sedynes kampai prie kuriu sedant prisilieciama(nugaros soninis prilaikimas) taciau jei auto turi oros ar verstos odos salona sis susidevejimas negrecia
Pilnas atsiliepimas...
Renarde | 2012-05-31
BMW 330D 3d touring universalas mechanine
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, super valdymas, mazos kuro sanaudos, puiki trauka, apdailos kokybe, gera isvaizda, nerudyja
Siek tiek kietoka pakaba, bet uztat labai standi, jauciasi vairuojant.
Vazineju jau 2 metus, tai galiu pasakyt kad automobilis yra labai geras. Ir sportiskas ir seimyninis ir mieste pavazineti ir i zvejyba. Vietos tiek priekyje, tiek gale pakankamai daug, esu nemzao ugio tai tikrai nesiskundziu. Gale laisvai 2 zmones komfortiskai jauciasi, 3 aisku irgi telpa. Labai ekonomiskas, be galo dinamiskas, puiki trauka, puikus valdomumas. Tikrai nesigailiu kad turiu universala, daug kartu isgelbejo, o ilgis beveik nesiskiria nuo sedano. Odinis salonas labai didelis privalumas pries medziagini, ilgiau tarnauja, nes oda yra labai geros kokybes, gerai isdirbta, apdaila is geros kokybes medziagos, jokiu traskesiu ar girgzdesiu, labai gera garso izoliacija. Kebulas geros kokybes, niekur nerudyja. Tikrai rekomenduoju bet kokio plauko zmonems, kuriems reikia universalaus automobilio. Ziema puikiai valdomas del antipraslydimo kontroles. Variklis pelnes pasaulini metu apdovanojima tarp 2-3L dyzeliniu varikliu, tuo ir viskas pasakyta. Labai ekonomiskas, trasoj pakrauta pilna masina laikant 130-140km\h suvartoja tik 5.7 l\100km, mieste iki 10 tiek ziema tiek vasara. Ziema prie -30 - absoliuciai jokiu problemu uzsivesti, kadangi variklis pasizymi didele kompresija. Vokiska kokybe tikrai jauciasi, jokiu dideliu investiciju nereikalaujantis, neisrankus modelis, neturintis "ligu" "byranciu detaliu", tik tiek kad priekiniai sarnyrai silpnesne vieta, bet cia anokia problema - pakeiti visa sake uz 300lt arba restauracija 1 srnyro 60 lt ir laimingai toliau vazineji Nebutina pirkti is vokieciu ar kitur parvaryto, nes uzsienieciai ne taip saugo masinas kaip lietuviai, geriau pirkti lietuvoj, pravaziuot ir apziuret. Geriau rinktis 3 litru dyzeli, nes 2d turi pakankamai daug problemu.
Pilnas atsiliepimas...
Darius | 2012-02-12
Bmw 330xD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, komfortiskas, stabilus, sportiskas
gal kiek kietokas, bet cia nezinau ar minusas, visgi jis sportiskas
Automobilio apibudinimui tiktu turbut 3 zodziai: Patikimas, sportiskas, nenuviliantis. su 4x4 galima sakyti isvaziuosit bet kur, na dar niekur nebuvau uzklimpes, dar ir isbandziau uzpustytus miskus utenoje. 3.0d varikliai, apie juos tik gerai. Silpniausia vieta purkstukai, tad pilkite gera kura. Visa kita veikia be priekaistu ir bent jau turint 2 metus islaidos tik ant tepalu, oro filtro, alsuoklio (seperatoriaus) filtro ir kt. smulkiu dalyku. Traukos uztenka, vazineju su automatine deze, tai noretusi truputuka daugiau jos, kaip sakant su metais ir apetitas auga :) Kuro filtras mann - ~120lt, oro mann - ~120lt, tepalo mann - ~30lt, salono mann - ~90lt, seperatoriaus bmw - ~90lt, dirzeliai iki 100lt ir pakeitimas. Priklauso kiek vaziuojat per metus, bet jei pilsit normalu tepala tai kas 20000km pilnai uzteks ji keisti. Vaziuokle: galima restauruoti (bet jei zinai pas ka), dedant originala (jau isbandziau) laiko ne ka ilgiau nei restauruota, o sumoki daug pigiau. silpnoki stabilizatoriai (lemforder - ~70lt uz viena), toliau silentblokai (~150lt uz vieneta), na cia priklauso kokia nusipirksit, jeigu bus isbelsta vaziuokle tai paliksit mazdaug 1700lt, bet cia su kokybiskom detalem, na ir vaziuosit jau tikrai ilgai. Kuro sanaudos bent manisko nuo 10-13l (visgi 4x4 ir automatas) Trumpai tariant jeigu bedu rimtu nenutinka, tai per metus 500lt eksploatacijai uztenka. Nesigilinkite i smulkmenas, jos vistiek islis. O jei nusprendete toki pirkti, tai geras pasirinkimas. Beje pries 2.0d neturiu taip pat nusistatymo, jie irgi puikus varikliai.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt