Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Padidinta interjro erdvė
- Galimos keturių varomų ratų versijos
TRŪKUMAI
- Prastos kokybės interjeras
- Nedinamiškas išorės dizainas
"2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu"
BMW E90 3 serijos modelis yra jau penktos kartos trečiukas ir gaminamas su sedano, universalo, kupė ir kabrioleto kėbulais. Tik pristatytas automobilis iškart tapo geriausiai parduodamu BMW automobiliu visame pasaulyje. E90 stilius yra visiškai naujas – įdomus dizainas, nauji varikliai, nauja transmisija, interjeras, pakaba ir daug naujų technologijų. E90 kabrioletas taip pat yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu. Be to E90 modelyje vėl sugrįžo turbo varikliai, šįkart siekiantys 300 AG galią ir 410 Nm sukimo momentą. E90 sedanas yra 49 mm ilgesnis, 78 mm platesnis ir 9 mm aukštesnis negu jo pirmtakas E46. Kadangi pailgėjo ir tarpuratis, automobilis siūlo daugiau vietos keleivių kojoms ir galvoms – tai sritis, kurioje senesnės kartos 3 serija buvo stipriai kritikuojama. Automobilio mazguose plačiai naudojamas aliuminis tam, kad svoris būtų kuo mažesnis. 2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų BMW E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu dėl puikaus balanso tarp dinamikos ir praktiškumo, tarp stiliaus ir solidumo, taip pat dėl puikių dyzelinių variklių ir visų varomųjų ratų sistemos "Xdrive". Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tik pristatytas E90 automobilis iškart tapo geriausiai parduodamu BMW automobiliu visame pasaulyje.
Tai geriausiai parduodamas nedidelis prabangus automobilis JAV ir Kanadoje.
E90 kabrioletas yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu.
Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus!
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina B3 ir D3 modeliai:
Šis automobilis pelnė eilę įvairiausių apdovanojimų, tame tarpe ir šiuos:
Tai geriausiai parduodamas nedidelis prabangus automobilis JAV ir Kanadoje.
E90 kabrioletas yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu.
Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus!
Šis automobilis kovojo su geriausiais BTCC ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina B3 ir D3 modeliai:
Šis automobilis pelnė eilę įvairiausių apdovanojimų, tame tarpe ir šiuos:
- 2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu dėl puikaus balanso tarp dinamikos ir praktiškumo, tarp stiliaus ir solidumo, taip pat dėl puikių dyzelinių variklių ir visų varomųjų ratų sistemos.
- Metų dyzelinis automobilis (žurnalas “The Diesel Driver”) 2011 m.
- 2005 ir 2006 metais Japonijoje išrinktas geriausiu importuojamu automobiliu.
- Geriausias metų automobilis (žurnalas “What Car?”) 2006 m.
- Geriausias kompaktiškas prabangus automobilis (žurnalas “What Car?”) 2010 m.
Patalpino: Edgaras | 2014-02-08 |
BMW 320D 2006m |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Galia, geras valdomumas, optimalus galios ir kuro ekonomijos santykis, gražus
Kiek kietoka pakaba, bet tai juk labiau sportinis automobilis
|
Bendras automobilio aprašas |
Automobilis: BMW 320D Variklis: 2.0 dyzelinas Pavarų dėžė: Automatinė Kuro sąnaudos mieste: 7-9litrai (priklausomai nuo važiavimo stiliaus) Kuro sąnaudos užmiestyje: 5.5 litrai Kuro sąnaudos vidutinės : 7 litrai Sveiki, iš karto noriu perspėti, kad nesu auto profesionalas, todėl atsiliepimas bus kiek mėgėjiškas. Vairuoju šį modelį jau pusantrų metų, todėl esu susidaręs savo nuomonę. Visų pirma apie automobilio išvaizdą. Šio modelio išvaizda kardinaliai pasikeitusi, lyginant su senesnės kartos 3 klasės automobiliais. Man asmeniškai labai patinka modernus stilius. Kėbulas nerudyja, tereikia tvarkingai prižiūrėti. Interjeras minimalistinis, nėra daug nereikalingų mygtukų, viskas aišku ir suprantama, po ranka. Funkcijos priklauso nuo komplektacijos. Mano auto yra pusiau odinis salonas, bet BMW tiesiog prašosi kad būtų pilnai odinis salonas. Visa kita super.Labai malonios funkcijos yra šildomos sėdynės, kritulių daviklis, parktronikai ir t.t. M vairas taipogi daug malonesnis už įprastą BMW vairą. Automobilio dydis yra kaip ir visų tokios klasės automobilių, dėl to gale sėdintiems vietos gali ir šiek tiek pritrūkti, tačiau diskomforto tai tikrai nekelia. |
Variklis |
Variklis 2.0 dyzelinas, 120kW. Galios per akis, jokių problemų nei mieste, nei autostradoj lenkiant nuo 120km/h. Padarius chip tuningą, galima išgauti ir visus 150 kW. Atskiro paminėjimo verta automatinė pavarų dėžė. Veikia nepriekaištingai, yra sport ir comfort režimai, taip pat yra galimybė bėgius perjunginėt pačiam. Mechanika jau atgyveno savo amžių, tie kas pabando automatą - prie mechanikos jau nebegrįžta. Kiek teko girdėti, šitos pavarų dėžės yra beveik amžinos. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Eksploatacijos kaštai, palyginus, nėra itin dideli. Per 1.5 metų teko keisti galinę lemputę (kainavo tikrai nebrangiai), tepalus, oro (80LT), kuro (±100LT), salono (±60LT) filtrus. Vienintelis nemalonus dalykas, kuris pasitaikė, tai sugedo turbina. Restauruoti nepavyko, tad teko keisti į naudotą (kaina apie 800LT). Visa važiuoklė veikia idealiai iki šiol :) Dėl nuvertėjimo - sunku pasakyti. Dabar atsiranda nemažai pigesnių automobilių iš užsienio, tačiau nerekomenduočiau rinktis pigiausią variantą. Su jais turėsit tiek problemų, kad nusipirkę tokį auto už ±25 tūkst., turėsit investuoti dar apie 10, nes kaip taisyklė jame nebus signalizacijos, atitinkančios KASKO draudimą, bus uždėti prasčiausi ratlankiai, išpjauti katalizatoriai ir t.t. Geri tvarkingi auto laiko kainą, ir nuvertėja nedaug. |
Patarimai perkančiajam |
Patarčiau pirkti su automatine pavarų dėže, kadangi komfortas nepalyginsi su mechanika. Yra sport režimas, galima perjunginet pavaras ir rankiniu būdu. Tikrinti gerame servise, ypač turbiną, nes esu girdėjęs, kad jos linkusios užsilenkti (naudotos kaina 800LT). Taip pat patarčiau rinktis padorios komplektacijos, nes dabar nemažai auto yra prastos komplektacijos. Patartina kad būtų šildomos sėdynės (malonus dalykas šaltą žiemos rytą, nes labai greitai ir maloniai įšyla), stoglangis (jis permatomas, todėl per jį gražiai žiūrisi žvaigždėtas dangus naktį) , parktronikai (naudinga parkuojantis), na o visa kita jau pagal fantaziją ir pageidavimą :) Na ir žinoma neieškoti pigiausio varianto, nes tai dažniausiai būna daužtos auto su daugybe užmaskuotų defektų. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 117)
BMW 3 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis