Markės
191 iš 1917
BMW 3 klasė, (E90/E91/E92/E93) 2005 - 2012
552Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.88% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 52
12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 71% Ne 29%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Padidinta interjro erdvė
  • Galimos keturių varomų ratų versijos
TRŪKUMAI
  • Prastos kokybės interjeras
  • Nedinamiškas išorės dizainas
"2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu"
BMW E90 3 serijos modelis yra jau penktos kartos trečiukas ir gaminamas su sedano, universalo, kupė ir kabrioleto kėbulais. Tik pristatytas automobilis iškart tapo geriausiai parduodamu BMW automobiliu visame pasaulyje. E90 stilius yra visiškai naujas – įdomus dizainas, nauji varikliai, nauja transmisija, interjeras, pakaba ir daug naujų technologijų. E90 kabrioletas taip pat yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu. Be to E90 modelyje vėl sugrįžo turbo varikliai, šįkart siekiantys 300 AG galią ir 410 Nm sukimo momentą. E90 sedanas yra 49 mm ilgesnis, 78 mm platesnis ir 9 mm aukštesnis negu jo pirmtakas E46. Kadangi pailgėjo ir tarpuratis, automobilis siūlo daugiau vietos keleivių kojoms ir galvoms – tai sritis, kurioje senesnės kartos 3 serija buvo stipriai kritikuojama. Automobilio mazguose plačiai naudojamas aliuminis tam, kad svoris būtų kuo mažesnis. 2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų BMW E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu dėl puikaus balanso tarp dinamikos ir praktiškumo, tarp stiliaus ir solidumo, taip pat dėl puikių dyzelinių variklių ir visų varomųjų ratų sistemos "Xdrive". Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tik pristatytas E90 automobilis iškart tapo geriausiai parduodamu BMW automobiliu visame pasaulyje.

Tai geriausiai parduodamas nedidelis prabangus automobilis JAV ir Kanadoje.

E90 kabrioletas yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu.

Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus!

Šis automobilis kovojo su geriausiais BTCC ir kitų serijų žiediniais automobiliais:


Žinoma, buvo gaminami ir Alpina B3 ir D3 modeliai:



Šis automobilis pelnė eilę įvairiausių apdovanojimų, tame tarpe ir šiuos:
  • 2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu dėl puikaus balanso tarp dinamikos ir praktiškumo, tarp stiliaus ir solidumo, taip pat dėl puikių dyzelinių variklių ir visų varomųjų ratų sistemos.
  • Metų dyzelinis automobilis (žurnalas “The Diesel Driver”) 2011 m.
  • 2005 ir 2006 metais Japonijoje išrinktas geriausiu importuojamu automobiliu.
  • Geriausias metų automobilis (žurnalas “What Car?”) 2006 m.
  • Geriausias kompaktiškas prabangus automobilis (žurnalas “What Car?”) 2010 m.
Tokį BMW su kabrioleto kėbulu vairavo dainininkė Britney Spears:


Patalpino: M | 2016-09-23
BMW E90 318d 90kw mechaninė pavarų dežė
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Geras valdymas,jaunatviška,2l-ekomomiška,smagi vairuoti mašina
Mažai vietos pasidėjimui,sunkus vairas nefacelift modelyje.
Pagaminimo metai: 2005
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,8
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
Interjeras: mano mašinos komplektacija buvo skurdi: paprastas medžiaginis salonas(neprisipučia,neelektrinis šiuo atveju,ne recaro- nepatogus,ilgai sėdint pavargdavo nugara) ,nebuvo panelės su navi, nebuvo cupholderiu, paprasčiausias vairas (kūdas,plonas,odinis,per 3 metus, pasitrynė), bardačiokas- mažas vietos nedaug jame, apskritai vietos pasidėjimui nėra joje daug. Dvigubas slankiojantis porankis ( viduje puodelių laikiklis, pagal komplektacija gali būti telefonas vidui,dar viduje rasite AUX jungtį ir porankio šildymo/šaldymo knopkę). Vietos vairuotojui daug, mano ūgis 195, lengvai joje tilpdavau, sėdynė atsistumia ir galite žiūrėti pro galinį langą. Galima įminti sankabą pilnai ištiesus koją, kas man yra patogu pas vokiečių gamintojus. Vietos gale nėra daug,liūdna tiem kas sedėdavo už manęs. Sedano bagažinės man pilnai užtekdavo. Galinės sėdynės vartomos (ne pas visus), patogu kažką didesnio pasivežti. Salono medžiagų kokybė yra gera,viskas gerai surinkta,niekas nebarškėjo. Šie modeliai turi liga besilupančių plastikų: rankenėlis,porankio apačios šonai,langų valdymo konsolė, bėgių svirtis ypač Mtech visos beveik suvalgytos. Audio aparatūra: Galimi 4 variantai: basic,hifi,Logic7 ir Individual (kurių praktiškai nepasitaiko), Base sistema neturi stiprintuvo, neturi kolonėliu galinėse durelėse, nėra aukštų dažnių pisčialkių priekinėse duryse. Garsas šios sistemos nedžiugina,klausyti galima,bet ne stebuklas. hifi ir logic turi savo atskirą stiprintuvą kuris randasi bagažinėje, su šiom sistemom skambesys kur kas geresnis. Magnetola business arba professional. professional kur kas geriau skamba. Mage nėra nei USB nei bluetooth, muzika arba per aux arba rašinėt CD diskus. Garso izioliacija E9x modeliuose yra tikrai gera ir važiuojas tyliai ir maloniai. Dar viena dažna problema- cypiantis salono ventiliatorius (ežys),kuris vėžį varo,pastoviai įjungus klima cypdavo, berods naujas 80eur. Išorė: maniškė neturėjo nei M paketo,nei xenon žibintų, nebuvo ir gale parktronikų. Paprastos lempos nors ir neatrodo gražiai,bet apšviečia kelia gerai. Pats kėbulas nerūdyjo,jokių rudžių nebuvo. Atkreipkit dėmesį į domkrato įstatymo plastmases, dažniausiai būna pamestos arba sulaužytos. Bagažinės dangčio amortizatoriai gali būti pavargę,uždarant bagažinę ji tiesiog nukrenta,turėtų būti kieti, sunkiau pasikelti ir užsidaryti. Važiavimas: pakaba paprasta, ne sport,važiuojasi gan padoriai,sportiškai,važiuoklė standi,gerai laikosi ant kelio.Su R16 net sakyčiau minkšta. Važiuoklės šių modelių labai kantrios ir didelių investicijų neprašo. Pasitikrinkite girgždukus gale (plaukiojančius sailentblokus),pradeda barškėti, kainos jų nėra didelės. Vairas sukiojasi sunkiai,palyginus su kitomis markėmis, ypač erzindavo kai reikia sukiotis kur vietoje. Vairo kolonėlė šiuose modeliuose stovi hidraulinė, tik nuo facelift kartos ištaisė klaidą- įdėjo elektrinė,pirštu, lengvai sukiojamą vairą. Patikrinkite kardano guma.
Variklis
M47TU2D20 laidos dyzelinis 2.0L variklis einantis nuo 2005 metų iki 2007. Mano variante buvo deforsuota 318d versija su 90kw. Mano mašina nebuvo čipuota. 2005-12, nulenktu duslintuvu žemyn,kas reiškia kad tai yra Euro 3 ir neturi DPF filtro. Kadangi mašina turėjau 3 metus, kuri buvo pirkta su 96.000km ir parduota su ties 155.000km, tai per visą laikotarpį problemų neturėjau, dėl mažos ridos. Pats variklis kaip ir yra geras,bet yra bukas,kas labai nusibodo. Mašina nuo žemų apsukų nenori traukti, tik netoli 2000rpm prasideda veiksmas. 120kw variantas turėtu būti kur kas aštresnis. 90kw 318d važinėjant po miestą manau pilnai užtenka. Variklis senas, nuo E46 kartos su smulkiais patobulinimais gali pasigirti savo garsiu darbu, dirba garsiai, mėgsta vibracijas. Dauguma buna ligoti: alkūninio veleno skriemulys būna į pabaiga,kas nulemia vibracijas, reiktų pasikeist įtempėjus. Naujasis facelifto N47D20 105/130kw yra kur kas tylesnis ir kur kas elastingesnis,traukia nuo kur kas žemesnių apsukų. Kitas dalykas, kad norint pasikeist oro filtrą reikia nurengti pusę plastmasių- nepatogu, jei keičiatės filtrus patys. Dar pasitaikantys defektas- smagratis, reiktų į tai atkreipti dėmesį prieš perkant. 1 bėgis mechaninėje dėžėje būna labai trumpas. Mechaninė ar automatinė? skonio reikalas...Reziume: dabar jei reikėtų 2L motoro, ieškočiau arba 120kw arba facelift 130-135kw.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Eksploatacijos kaštai: tepalai-filtrai 150-200eur (tepalų pilasi 5.5L), smagratis 410eur, valytuvai 35eur, visi stabdžių diskai ir kaladėlės apie 200eur, pakaitinimo žvakės 55eur (4vnt)
Patarimai perkančiajam
Prieš pikdami trečiuką pasiimkite žmogų kuris nusimano bmw, pasijunkite diagnostika,per kompą daug ką parodo arba tikrinkite krasta auto arba servise, nusipirkus teisingą variantą džiaugsitės.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 47)
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt